بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

توصیه امام صادق(علیه السلام) به جوان تازه مسلمان+کلیپ صوتی

آیت الله فاطمی نیا از احترام مادر می گوید:

بازگویی روایتی جالب توجه از امام صادق (علیه السلام) توسط آیت الله فاطمی نیا



دریافت
حجم: 6.41 مگابایت

منبع : رهیافته

من به خاطر قرآن، مسلمان شدم / دکتر والریا پوروخوا، مترجم قرآن به زبان روسی

دکتر والریاپوروخوا، متولد مسکو است و به گفته خودش، او یکی از اشراف زادگان روسی به شمار می آید. تحصیلات عالیه اش را در مسکو در دو رشته فلسفه و زبان شناسی گذرانده است. او مترجم قرآن به زبان روسی است و یکی از معدود بانوان مسلمانی است که قرآن را ترجمه کرده است.

 

علت بى رحمى و جنایت مسیحیان نسبت به ملت یهود چه بوده است؟

دوران آرامش و عزّت یهود بسیار کوتاه بود و آن زمانى بود که حضرت موسى(علیه السلام) آنها را از زیر یوغ ستمگران زمان بیرون کشید. اما طولى نکشید که سرگردانى و گرفتارى ملّت یهود آغاز شد؛ به طور مثال:

کشتار 800 هزار انسان در 100 روز!+فیلم و تصاویر

نسل‌کشی رواندا، برگ سیاهی از تاریخ استعمارگری جهان غرب و کلیسای کاتولیک

نسل‌کشی رواندا، برگ سیاهی از تاریخ استعمار + تصاویر

ایجاد اختلاف بین دو قوم توتسی و هوتو در رواندا توسط استعمارگران آلمانی و بلژیکی و همکاری کلیسای کاتولیک منجر به کشتار 800 هزار انسان به وحشیانه‌ترین شکل ممکن، در سایه سکوت مجامع بین‌المللی شد!!!

آیا ورود اسلام به ایران، به زور شمشیر بوده است؟ + صوت

در جواب تهمت و شبهه مستشرقین، مبشرین مسیحی و برخی مغرضین به دین مبین اسلام مبنی بر اینکه « اسلام دین خشونت است » آن هم در جهت تضعیف اسلام، انحراف جوانان و همچنین ایجاد اختلاف و تفرقه در بین آحاد مردم

“ورود اسلام به ایران” یا “استقرار حکومت مسلمانان در ایران”؟

خطر وحدت اسلامی برای غرب و دنیای مسیحیت

 استعمارگران اروپا می‌گویند: «ما باید به وسیله جمعیت‌های تبلیغی خود مسیر فکر وحدت اسلامی را منحرف سازیم، تا پیروان کلیسا بتوانند در میان مسلمین نفوذ کنند.»

بعضی معتقدند که سبب دشمنی اساسی کلیسا با اسلام، انعکاس جنگ‌های صلیبی است ولی مسترق آلمانی «کارل بکر» معتقد است سبب دشمنی ریشه دار تر است. وی معتقد است هنگامی‌که اسلام به وجود آمد و در قرون وسطی پیشروی نمود سد محکمی در مقابل گسترش مسیحیت به وجود آورد و به تدریج به سرزمین‌های مسیحی نشین سرایت کرد، ین دشمنی ایجاد شده است. گفته «گاردنر» نیز همین عقیده را تأیید می‌کند: «قدرتی که در اسلام نهفته است، اروپا را به وحشت انداخته و سبب شده است که مبلغین مسیحی دشمنی بین کلیسا و اسلام را دینی بدانند.»

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ