بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

عملیات روانی ارگان سیا با مشارکت سیاهی‌لشکرهای همجنس‌باز +تصاویر

رادیوفردا همواره از به‌کار بردن نام اسلامی «بیت المقدس» برای پایتخت فلسطین اشغالی خودداری نموده، از معادل عبری آن یعنی «اورشلیم» استفاده می‌کند؛ اما این بار...

عملیات روانی ارگان سیا با مشارکت سیاهی‌لشکرهای همجنس‌باز +تصاویر

 

رادیو فردا (radiofarda) یکی از بازوهای رسانه‎ای دولت امریکاست که توسط سازمان سیا اداره و سیاست‌هایش به‌کلی از جانب این نهاد امنیتی دیکته می‌شود؛ بنابراین نباید انتظار داشت که در امر اطلاع‌رسانی، مستقل و منصفانه عمل کند.

 

نحوه ارائه گزارش از تجمع همجنس‌بازان در سرزمین‌های اشغالی، یکی از تازه‌ترین نمونه‌هایی است که رویکرد جانب‌دارانه و مغرضانه دست‌اندرکاران این رسانه وابسته را عیان می‌سازد.

تشرف یک زن یهودی به دین اسلام+فیلم

لیلا حسین زنی تازه مسلمان است که از دین یهود به اسلام مشرف شد. صحبت های او در مورد دین اسلام و محدودیت هایی که برای مسلمان در غرب وجود دارد و مساله فلسطین و شرارت اسراییل شنیدنی است ...

کاریکاتور داعش ساخته اسرائیل

داعش ساخته اسرائیل / روزنامه جام جم

کاریکاتور داعش و پدید آورندگان داعش!

مسلمان شدن پروفسور موریس بوکای با آیه ای از قرآن

هنگامی که فرانسوا میتران در سال 1981 میلادی زمام امور فرانسه را بر عهده گرفت،ازمصر تقاضا شد تا جسد مومیایی شده فرعون را برای برخی آزمایشها و تحقیقات از مصر به فرنسه منتقل کند.
جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.

شبکه های سیاه؛گامی برای راهبردهای استکبار

مسیحیت شناسی به نقل از دفتر جریان شناسی معاصر :: امیر مسروری *::

تغییر کار کرد رسانه در عصر جدید، مخاطبان خاص خود را ایجاد کرده است. رسانه هایی که با ابزار های ویژه‌ی خود فضا و گفتمان سازی مربوط به خویش را دنبال می نمایند. گاهی این رسانه ها متن و نوشتار را به اشتراک گذاشته و گاهی فیلم و عکس، گاهی تفکر و خلاقیت را و گاهی فعل و عکس العمل. اما همه ی آن ها برای حضور مردم و خارج شدن آنان از دایره ی ارتباط یک طرفه میان خود و تلویزیون بوده است. در این نوشتار به بررسی یکی از دستاوردهای این شبکه ها در سه سال اخیر در منطقه ی غرب آسیا می پردازیم و چگونگی نماد سازی این شبکه ها از جریانات خاص را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

استدلالی که زن مسیحى را مسلمان کرد!+دانلود کتاب


فلسفه حجاب:

یکى از علماء اسلام مى نویسد:
روزى یک زن مسیحى با شوهرش پیش من آمد و گفت : من از اسلام مسائلى را فهمیده ام و از دستورات و قوانین آن که مترقى است در شگفت و حیرتم و به آن علاقه مندم ، ولى بخاطر یکى از دستورات آن ، من هنوز به اسلام گرایش پیدا نکرده ام ، و درباره آن با شوهرم و عدّه اى از مسلمانان بحث و گفتگو نموده ام که متاسفانه پاسخ قانع کننده اى نشنیده ام ، اگر شما بتوانید مرا قانع کنید من به دین اسلام مشرف شده و مسلمان خواهم شد.
من گفتم : آن دستور کدام است ؟!

تفاوت دیدگاه اسلام و مسیحیت راجع به پولس

امام صادق علیه السلام: «رسولان الهی در زمان خود و پس از خود مبتلا به شیاطینی بوده‌اند که آنان را آزرده و مردم را پس از آنان گمراه کرده‌اند؛ دو شیطانی که نسبت به عیسی علیه السلام چنین کرده‌اند؛ پولس و مریسا بوده‌اند».
پولس در روایات اسلامی:

1. امام کاظم علیه السلام: «در یکی از بدترین مکان‌های جهنم که سَقَر نام دارد، نام پنج تن از اُمم سابق ذکر شده است؛ این پنج تن عبارتند از: قابیل، نمرود، فرعون، یهود و پولس که نصرانیت را با بدعت‌های خود به وضعیت کنونی در آورد».[مجلسی، محمد باقر، بحارالانوار، بیروت، مؤسسه الوفاء 1404، ج 8 ص 310 ]

مقاله: عید پاک

مسیحیان افراطی فیلیپین در روز عید پاک

 

نویسنده :  ریحانه غلامیان
کلمات کلیدی  :  رستاخیز،رستگاری،قیام، مهر یا میترا،کفّاره،آشتی دوباره، ژولیوس، گریگوریوس سیزدهم، شاهدان یهوه ، کوئیکرها

عید پاک یعنی عید قیام، روزی که مسیحیان به مناسبت پیروزی مسیح بر مرگ و رستاخیز او جشن و شادی بر پا می‏کنند.[1]
برای  درک اهمیّت این مراسم،در ابتدا به رستاخیز مسیح میپردازیم.

ادوارد اسنودن هویت واقعی خلیفه داعش را برملا کرد!

به گزارش 73 فرقه به نقل از سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه لبنانی \"الدیار\" نوشت: سرکرده گروهک تروریستی داعش که خود را خلیفه مسلمانان می داند، برای اینکه مسلمین به ویژه اهل سنت را با خود همراه نماید، نام ابوبکر را انتخاب کرده است.
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ