بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

دانلود مستند قربانی کردن انسان در آیین های راز آلود

 
عمده مورخان می‌دانند و اذعان می‌کنند که قربانی انسان در گذشته در میان بسیاری از ادیان و فرق رواج داشته. معابد آلوده به خون آزتک‌ها گواهی بر این مدعاست. قلب تپنده بسیاری از بیگناهان در آنجا به صورت زنده، به عنوان قربانی به خدای اعظم تمدنهای آمریکای جنوبی، کتزلکوتل یا کولاکان، “اژدهای پردار”، از سینه‌هایشان بیرون کشیده شد. تاریخی که بی‌شباهت به “اسطوره” ضحاک اژدها “پادشاه هفت کشور” که “مارهایش” “مغز” جوانان را می‌خورد نیست.

یک میلیون برده جنسی، ارمغان حضور 60 ساله نظامیان آمریکا در کره جنوبی+ تصاویر

 

یک میلیون برده جنسی، ارمغان حضور 60 ساله نظامیان آمریکا در کره جنوبی

آمریکا پس از جنگ جهانی دوم، کره جنوبی را اشغال و شمار زیادی از نیروهای نظامی خود را در این کشور مستقر کرد که از پیامدهای این حضور، گسترش فساد جنسی در بین زنان بود که تا امروز ادامه یافته است. گزارش مشرق نگاهی به 60 سال حضور آمریکا در کره جنوبی دارد.


به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از موعود آن‌چه در رسانه‌های غربی و به ویژه آمریکایی بازتاب پیدا می‌کند و تبلیغ می‌شود صرفاً وعده‌های آمریکا در برقراری صلح و امنیت و آزادی در کشورهای مختلف است. اگر در نتیجه این ادعاها جنگی نظامی صورت بگیرد و صدها هزار نفر کشته شوند، آن‌گاه کم‌کم گزارش‌هایی در انتقاد از حمله نظامی آمریکا به فلان کشور هم شاید منتشر شود. اما هیچ‌گاه گزارشی از حواشی جنگ‌های آمریکا و اشغال کشورهای مختلف به دست نیروهای ارتش این کشور منتشر نمی‌شود که پیامدهای بلندمدت این اشغالگری‌ها را توصیف کند. هیچ‌گاه گزارشی منتشر نمی‌شود که نشان دهد چگونه اشغال کره جنوبی در دهه 1940 توسط نیروهای آمریکایی و رواج فاحشه‌گری در بین زنانی که اطراف کمپ‌های نظامی آمریکا زندگی می‌کردند تاریخ امروز کره جنوبی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

۱۰۵ مورد اسیدپاشی طی یک سال در انگلیس

کدام کشورها در صدر اسیدپاشی‌های دنیا قرار دارند؟ 

اسیدپاشی بر روی افراد در ایران اگرچه همواره سر و صدای جهانی را به دنبال دارد اما آیا این نوع از حادثه، اتفاقی ایرانی است و دنیا از آن مبرا است؟ آیا کسی صدای ۱۰۵ قربانی اسیدپاشی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در انگلیس را هم شنید؟

«اسید» بدترین انتخاب برای آرام کردن آتشی از کینه و انتقام، برای برافروختن آتشی تا بسوزاند همه آن چیزی را که برای دیدنش دیگر چشمی ندارد، می‌سوزاند تمام هستی کسی را تا صورتش دیگر شناسنامه‌اش نباشد، لحظه‌ای می‌ریزد و می‌رود اما تا ابد همه انسانیت خود را هم با آن به آتش می‌کشد.

۱۰۸ مورد متلک و آزار جنسی به یک بازیگر در عرض ۱۰ساعت + فیلم

اوج تمدن و رعایت حقوق زنان را در کلیپ ببینید!!!

 بنا به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از سایت واشنگتن پست بازیگری مقابل دوربین مخفى به مدت ده ساعت در خیابانهاى منهتن، در شهر نیویورک پیاده روى مى کند و دوربین او در این مدت، 108 مورد متلک و  آزارهاى جنسى مردان را نسبت به این زن ثبت مى کند.
ویدیوى ثبت این آزارهاى خیابانى اکنون یکى از جنجالى ترین ویدیوها در شبکه اجتماعى شده است.

حالا اگر ایران بود مى گفتند چون حجاب و عفاف اینجا اجبارى است، مردم ناهنجاری میکنند و تا دختر زیبا ببینند به او متلک مى اندازند.

یا اینکه میگویند چون جوانان را منع میکنند این وضعیت پیش آمده!

و یا آزادی در ایران زیر سوال میرفت.

 آنجا که مثلا آزادى پوشش و بیان و... است، چرا اینگونه است؟

در این گزارش آمده است که یک سوم زنان آمریکایی قربانی تجاوز جنسی اند!! و در مطالعه دیگری که اخیرا توسط یک گروه به نام توقف آزار و اذیت خیابانی Stop Street Harassment انجام شد دو سوم از زنان از 2000 نظر سنجی در سراسر کشور تجربه آزار و اذیت در خیابان را داشتند که بیست و سه درصد اذیت آنها بصورت لمسی بوده است!

مشاهده فیلم در ادامه مطلب

پاسخ به شبهات در باره تثلیث قرآن و حضرت مریم سلام الله علیها

برخی از مبشرین مسیحی با بد فهمی از آیات قران برداشت اشتباهی را از قران ارائه کردند در ادامه اشکالاتی که مسیحیان از تثلیث در قران دارند را مطرح و سپس به بررسی آنها میپردازیم:

الاهه اساطیر: بررسى تحلیلى دیدگاه قرآن کریم درباره الوهیت حضرت عیسى علیه‏‌السلام

چکیده

«تثلیث» از آموزه هاى بنیادینِ الهیات رایج مسیحى است که بر اساس آن، حضرت عیسى (پسر) یکى از شخصیت هاى سه گانه تثلیث، و در کنار پدر و روح القدس داراى الوهیت است. آموزه تثلیث متأثر از فرهنگ ها و ادیان شرک آمیز به مسیحیت راه یافت. قرآن کریم با روایتى متفاوت و ارائه شخصیت بشرى از عیسى علیه السلام، بنیان هاى فکرى اعتقاد به الوهیت مسیح را به چالش کشیده است. این نوشتار با هدف تبیین دیدگاه انتقادى قرآن کریم، با روش توصیفى ـ تحلیلى به این موضوع پرداخته است. قرآن کریم اعتقاد به الوهیت حضرت عیسى را باورى شرک آلود و آمیخته به تحریف دانسته و با تأکید ویژه بر مفاهیمى مانند پسر مریم، عبداللّه و مخلوق بودن عیسى و نیز گزارش باردارى مریم علیهاالسلام و تولد حضرت عیسى ضمن ارائه شخصیت بشرى از آن حضرت و مادرش، هرگونه اعتقاد به الوهیت آنها را از اساس به چالش مى کشد. روایت قرآن نشان مى دهد که اعتقاد به الوهیت عیسى علیه السلام در زمان آن حضرت وجود نداشته و در دوره هاى بعد پدید آمده است.

کلیدواژه ها: قرآن کریم، الوهیت، حضرت عیسى، تثلیث، مریم علیهاالسلام، اساطیر.

دانلود کتاب با موضوع غرب شناسی

 

تقابل فرهنگی در روابط بین الملل اسلام و غرب

تقابل فرهنگی در روابط بین الملل اسلام و غرب


پدید آورنده: سیمون مردن

تقلید، اقتباس

تقلید، اقتباس


پدید آورنده: هیئت تحریریه موسسه در راه حق

آنچه در آمریکا نیافتم

آنچه در آمریکا نیافتم


پدید آورنده: ابوالحسن ندوی

منطق استعمار

منطق استعمار


پدید آورنده: محمد حسینی شیرازی

غرب زدگی

غرب زدگی


پدید آورنده: جلال آل احمد

قصه ی غربت غربی(گفتاری در مبانی فرهنگ و تمدن غرب)

قصه ی غربت غربی(گفتاری در مبانی فرهنگ و تمدن غرب)


پدید آورنده: محمد باقر ذوالقدر

غرب و شیعیان

غرب و شیعیان


پدید آورنده: اسماعیل شفیعی سروستانی

غرب در آستانه دگرگونی

غرب در آستانه دگرگونی


پدید آورنده: محمد حسینی شیرازی

متن کتاب «هولوکاست ، دروغ مقدس غرب»

 هولوکاست، دروغ مقدس غرب

به ضمیمه مصاحبه با پروفسور فوریسون
علیرضا محمدى
نظارت: نهاد نمایندگى مقام معظم رهبرى در دانشگاهها
معاونت آموزش و تبلیغ
تألیف: علیرضا محمدى
فهرست
پیشگفتار··· 7
تعریف هولوکاست··· 11
نظریه هولوکاست··· 12
ممنوعیت تحقیق پیرامون هولوکاست··· 13
ابزارها و اقدامات صهیونیسم براى احیاى هولوکاست··· 17
انگیزه هاى طرح هولوکاست··· 21
الف. انگیزه هاى صهیونیسم··· 21
1. انگیزه هاى سیاسى:··· 21
چرا در فلسطین؟··· 22
2. انگیزه هاى اقتصادى:··· 24
3. انگیزه هاى روانى:··· 27
تحلیل مقام معظم رهبرى··· 29
ب. انگیزه غرب در طرح و تبلیغ هولوکاست··· 30
نقد دلایل هولوکاست··· 35
1. یهودى کشى یا یهودى ستیزى نازى ها··· 36
دلایل یهود ستیزى آلمان ها··· 37
2. اتاق هاى گاز··· 40
3. کوره هاى آدم سوزى!··· 44
4. 6 میلیون کشته یهودى··· 48
جمع بندى··· 50
گفت و گو با پروفسور رابرت فوریسون··· 53
کتابنامه··· 94

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ