بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

تجاوز به ۶۲۰ کودک در کلیسای کاتولیک استرالیا!!

795.jpg

مقامات کلیسای کاتولیک استرالیا تایید کردند از دهه ۱۹۳۰ میلادی تابه حال بیش از 600 کودک در این کلیسا مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،

کلیسای کاتولیک ایالت ویکتوریا در استرالیا تایید کرده که بیش از ۶۰۰ کودک از دهه ۱۹۳۰ میلادی مورد آزار جنسی کشیشان این کلیسا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دنیس هارت، اسقف کلیسای ملبورن، این آمار را "وحشتناک و شرم آور" توصیف کرده است.

گفته شده این آمار به یک کمیته پارلمانی که درحال تحقیق درباره این موضوع است، ارائه شده است.

به گزارش بی.بی.سی، به گفته مقامات این کلیسا، ۶۲۰ مورد از این آزار جنسی به بیش از ۸۰ سال پیش بر می‌گردد، اما اکثریت موارد ارائه شده در حدفاصل سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ صورت گرفته است.

در بیانیه‌ای که کلیسای کاتولیک ایالت ویکتوریا در این باره منتشر کرده، آمده است: "بسیار مهم است تا موارد مربوط به آزار جنسی کودکان در ایالت ویکتوریا و سایر مناطق روشن شود."

به گفته فعالان، آمار واقعی قربانیان آزار جنسی تنها در ایالت ویکتوریا به بیش از ۱۰ هزار مورد می‌رسد.

آزار جنسی کودکان توسط کشیشان کلیسای کاتولیک در سال‌های اخیر به موضوعی مهم در استرالیا تبدیل شده است.

پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر کاتولیک‌‌های جهان در جریان دیدارش از استرالیا در سال ۲۰۰۸ میلادی با تعدادی از قربانیان آزار جنسی دیدار کرد و از آنها عذرخواهی کرد.

منبع ایسنا

نظر: آنچه که مسلم است این است که هر افراطی تفریطی را و هر تفریطی افراطی را به دنبال خواهد داشت! و در دینی که انسان را از یک نیاز ابتدائی منع می کند باید هم منتظر چنین وقائعی بود! که البته کم نبوده و نیست!

موافقت کلیسای آمریکایی با کشیش شدن همجنسبازان!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ