بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

سلطه یهودیان بر هالیوود

نویسنده: ویلیام کش

 
هنگامی که توماس ادیسون، دوربین ساخت و تصاویر متحرک را اختراع نمود، کارآفرینان یهودی مهاجر نظیر «سام گلدوین»، «جک و هری وارنر» و «لوییس بی‌مایر» هالیوود را ایجاد نمودند. سلطة یهودیان بر صنعت سرگرمی و تفریحات، کمتر در رسانه‌های مهم دنیا مطرح شده است چون، اکثر این رسانه‌ها یا به یهودیان تعلق دارند یا از آنان می‌ترسند.

اشاره:

سلطة مطلق و بی‌چون و چرای یهودیان بر هالیوود، که خود آنان بنیان‌گذار این صنعت گسترده فیلم‌سازی آمریکا بوده‌اند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در لیست یکصد فرد مؤثر بر سینمای آمریکا، هیچ فرد اروپایی‌تباری وجود ندارد و 12 نفر اوّل این لیست، همگی یهودی‌اند. حاکمان یهودی هالیوود با تولید محصولاتی مستهجن و پرفروش، به سودهای کلان دست یافته‌اند، هر چند یکی از مدیران صاحب نام یهودی هالیوود، ساخته‌های خود را فیلم‌هایی کثافت خوانده است. نویسنده، معتقد است که یهودیان دنیا که همواره جزء ساکنان مناطق شرق عالم بوده‌اند، به دلیل سرخوردگی در شرق و برای جبران ناکامی‌های خود، راه آمریکا و هالیوود را در پیش گرفته‌اند. مقالة حاضر به بررسی این موضوع می‌پردازد.
هنگامی که توماس ادیسون، دوربین ساخت و تصاویر متحرک را اختراع نمود، کارآفرینان یهودی مهاجر نظیر «سام گلدوین»، «جک و هری وارنر» و «لوییس بی‌مایر» هالیوود را ایجاد نمودند. همچنین یهودیان، سه شبکة اصلی و مهمّ آمریکا را بنیان نهادند: شبکة CBS متعلق به «ویلیام پالی» و شبکة NBC متعلق به «دیوید سارنوف» و شبکةABC متعلق به «لئونارد گلدنسون». امروزه نیز حدود دو سوم تولیدکنندگان اصلی و پیش‌تاز صنعت سینما و تلویزیون، یهودی هستند.
سلطة یهودیان بر صنعت سرگرمی و تفریحات، کمتر در رسانه‌های مهم دنیا مطرح شده است چون، اکثر این رسانه‌ها یا به یهودیان تعلق دارند یا از آنان می‌ترسند.
در اکتبر سال 1994 میلادی، ویلیام کش روزنامه‌نگار بریتانیایی، مقاله‌ای را با عنوان «توطئه‌گران یهودی هالیوود» در نشریة “Spectator” منتشر نمود که نویسندة مقاله و نشریة آن به دلیل اتهام یهودستیزی، با واکنش‌های تندی روبه‌رو شدند.
ویلیام کش در این مقاله نوشته بود:
وقتی مایک اویتز اعلام نمود که در شهر لس‌آنجلس کنفرانسی خبری برگزار خواهد نمود، همه دریافتند که اتفاق بزرگی در راه است. در آن جلسه اعلام شد که یک استودیوی چند میلیارد دلاری فیلم‌سازی با مدیریت استیون اسپیلبرگ در آستانة تشکیل است. در حالی که استودیوهای نو ظهور فیلم‌سازی اندکی در هالیوود می‌توانند بقای خود را حفظ نمایند، استودیوی آمریکایی فرانسیس کاپولا جزء معدود مراکزی است که توانسته در 50 سال اخیر به فعالیت خود ادامه دهد؛ امّا از زمانی که «کاتزنبرگ» مدیریت شرکت فیلم‌سازی دیزنی را بر عهده گرفت، امر عجیبی به وقوع پیوست؛ وی با ساخت فیلم‌هایی احمقانه و بی‌نزاکت نظیر «مشکل عشق» و «Aspen Extreme» که به گفتة خود کاتزنبرگ در گفت‌وگو با یک روزنامه‌نگار، محصولاتی «کثافت» بوده‌اند، به فعالیت پرداخت.
همکاری گروهی افرادی نظیر اسپیلبرگ، گیفن و کاتزنبرگ که همگی یهودی هستند، باعث شده تا یکی از قوی‌ترین و تأثیرگذارترین استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود به وجود آید. این اتحادهای قدرتمند در حالی به وجود آمده‌اند که چندی پیش، در یکی از نشریات مطرح آمریکایی، مقاله‌ای به چاپ رسید که در آن اعلام شده بود که کانون قدرت آمریکا از یک ابرقدرت صنعتی ـ نظامی به قدرتی بزرگ در عرصة سرگرمی و اطلاعات تبدیل شده است.
امّا همیشه این سؤال مطرح بوده که چرا یهودیان ساکن شرق برای تسلط بر هالیوود به غرب آمدند؟ یک پاسخ این است که آنان به دلیل احساس ناتوانی و مقاومت در برابر خواسته‌هایشان در شرق، به غرب روی آورده‌اند. این حقیقت همان مطلبی است که در کتاب «امپراتوری از میان خودشان؛ چگونه یهودیان هالیوود را ابداع نمودند؟ » اثر یکی از پیشگامان یهودی سینما، لوییس بی‌مایر، بیان شده است. یهودیان با ورود به عرصة فیلم‌سازی و تولید آثاری به ظاهر هنری در عرصه‌ای وارد شدند که کسی آنان را سرزنش نمی‌کند و آنان می‌توانند به راحتی بر این دنیا حکم‌رانی کنند.
و البته این حکمرانی تاکنون تداوم داشته است. مدیران یهودی استودیوهای مهمّ سینمایی، از 60 سال پیش تاکنون تغییری نکرده‌اند و از 85 فرد تأثیرگذار بر این صنعت از سال 1936 میلادی، 53 تن یهودی بوده‌اند.
همچنین چندی پیش در یک گزارش که با هدف معرفی یکصد فرد قدرتمند در عرصة سینما منتشر شد، دوازده نفرِ ابتدای لیست، همگی یهودی بودند. در این لیست، هیچ فرد سیاه‌پوست یا بریتانیایی تباری وجود نداشت.
سلطة مطلق آنان بر هالیوود به گونه‌ای شرایط را رقم زده که افراد غیریهودی نیز تمایل دارند که با تغییر رفتار و ظاهر خود، یهودی به نظر آیند. همان‌طور که در دهة هشتاد میلادی، افراد برای ورود به صنعت سرگرمی، خود را همجنس باز یا دو جنس‌گرا نشان می‌دادند (تخمین زده می‌شود که 35 درصد اعضای جامعة سینماگران آمریکا، همجنس باز هستند). از سال‌های بسیار دور، در لس‌آنجلس این جوک شایع است که برای ورود به صنعت سینما باید به آیین یهودیت گروید، زیرا یهودیان همواره تمایل دارند تا با برتر خواندن نژاد و آیین خود، دیگران را از خود جدا نموده، تبعیض قایل شوند.
امروزه در شرایطی یهودیان به رهبران بلامنازع هالیوود تبدیل شده‌اند که آنان تنها 4 درصد جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. یهودیان همواره رسانه‌ها را به عنوان نوکران خود انگاشته‌اند و تنها از آنان انتظار دارند که نظرات و عقاید یهودیان را منعکس نمایند. یک راز کثیف در مورد هالیوود این است که روزنامه‌نگاران مرتبط با هالیوود، دائماً در رسانه‌های مختلف جابه‌جا شده و البته دست‌مزدهای کلانی هم می‌گیرند. نکتة مهم دیگر در مورد این رسانه‌ها این است که رسانه‌های مهم و مشهور به صورتی کاملاً سازمان یافته و هماهنگ، اخبار مربوط به سلطة یهودیان را سانسور می‌کنند، هر چند مردم آمریکا همواره جوک‌هایی در این زمینه می‌سازند.
یهودیان که خود را قربانیان واقعة «هولوکاست» می‌دانند، همواره دیگران را یهودی‌ستیز به حساب می‌آورند و بدین ترتیب تلاش می‌کنند که با گسترش دامنة سلطة خویش، به اهداف پشت پردة خود دست یابند. لذا احتمالاً شما هم این جمله را شنیده‌اید که : یهودیان برای دیدن تئاتر به سالن نمایش نمی‌روند، بلکه آنها به دنبال مشاهدة عقاید ارائه شدة خود از سوی بازیگران هستند.
چندی پیش، یکی از مدیران شرکت سونی که حاضر به ذکر نام خود نشده بود، در مصاحبه‌ای با یکی از هفته‌نامه‌های اقتصادی ژاپن اظهار داشت که:
صنعت فیلم‌سازی آمریکا تقریباً به صورت کامل به وسیلة یهودیان کنترل می‌گردد. لذا ما در شغل خود وظیفه داریم که از بهترین شیوة ممکن بهره بگیریم.
البته مدیران هفته‌نامه از این صحبت‌ها چنین نتیجه گرفتند که «اگر شما قصد انجام فعالیت تجاری در ایالات متحده دارید، نمی‌توانید یهودیان ساکن در آن کشور را نادیده بگیرید!»
اخیراً یکی از گروه‌های آمریکایی فعال در حوزة مسائل فرهنگی، خواستار آن شد که فیلم‌های سینمایی از دست‌های شیطان و پانصد نفر از یهودیان غیرمعتقد به حضرت مسیح، نجات یابد. از سوی دیگر، یکی از مقالات مذهبی ایالات متحده هم چندی پیش یهودیان سردمدار هالیوود را به دلیل فریب و اغوای روزانة صدها دختر بی‌فکر، مورد سرزنش قرار داد. وی همچنین گفت: «معمولاً ایجاد مشکلات و معضلات اخلاقی از سوی یک نژاد که در کنترل یک تجارت به اکثریت دست می‌یابد، نشانگر نبوغ افراد آن نژاد است.»
این گفته نشانگر وجود تفاوت‌های عمده بین شهروندان آمریکایی و یهودیان است. یهودیان به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی مردم آمریکا توجهی نمی‌کنند. آنان کنترل رسانه‌های اجتماعی آمریکا را در دست گرفته‌اند امّا به مسؤلیت‌های این کنترل توجه نمی‌کنند. آنان همواره محصولات سینمایی خود را در درجة اوّل، آمریکایی و سپس یهودی معرفی می‌نمایند.
از سوی دیگر، یهودیان هالیوود، عمدتاً عقاید خود را مخفی نگاه می‌دارند، همان‌طور که اگر چه اکثر فعالان صنعت سینمایی آمریکا همجنس باز هستند، امّا تا پیش از دهة هشتاد میلادی، شما هیچ همجنس‌بازی را در فیلم‌های سینمایی نمی‌دیدید.
منبع:راسخون به نقل از سیاحت غرب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ