بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

ماجرای زن دلیرآلمانی و اسلام ستیزی

وقتی که موذن شروع به فریاد زدن کرد، واقعاً نمی دانستم چه کار باید بکنم، فقط آماده این بودم تا آنچه که خدا می خواهد انجام دهم.

مسیحیت شناسی: قدرت و نفوذ اسلام در سراسر اروپا درحال رشد است و این مسئله ایست که شخصیت های دینی وسیاسی دنیا چه موافق و چه مخالف دین اسلام به آن اذعان دارند.

در همین راستا اخیرا در یک کنسرت موسیقی در آلمان یک زن حرکت سخیفی از خود نشان داد. 

موسیقی "انسان مسلح: جمعی برای صلح." ساخته شده توسط آهنگساز اهل ولز بنام کارل ینکینز قرار بود که یک رویداد بین الادیانی باشد تا اسلام و مسیحیت را با هم متحد کند.

اما زمانی که موذن مسلمان در بین کنسرت، شروع به اذان گفتن کرد، زنی که در بالکن بود با فریادهای بلند خود که اعلام می کرد: "تنها عیسی مسیح خداوند آلمان است." برای او ایجاد مزاحمت کرد.

او فریاد می زد: " این لعنت را درهم می شکنم."

همچنین او از مارتین لوتر یاد کرد و به حاضرین هشدار داد که آنچه که در حال اتفاق افتادن است یک «دروغ» است.

این خانم مسیحی ناشناس به سادگی توسط اینترنت مشهور شد به نام «زن دلیر آلمانی».

این واقعه در دهم نوامبر 2013 در کلیسای یادبود اصلاحات که برای تجلیل از مارتین لوتر در شهر راینلَند از توابع اسپیِر ساخته شده است، اتفاق افتاده است.

این تنها یک کلیسا نیست، بلکه یک بنای تاریخی در مورد اصلاحات پرتستان است و یک یادبود برای دگرگونی روحانی آلمان. دقیقاً در این مکان بود که این موذن مسلمان دعوت شده بود تا اذان بگوید.

دربیان این واقعه از زبان این زن این چند سطر را به عنوان طنز درچند سطر برایتان آوردیم؛

این زن که اسم اصلی او "هیدی موند" است در مورد این واقعه اینطور بیان می کند:

وقتی خبر این کنسرت راشنیدم "از عیسی پرسیدم، خداوندا آیا به آن مکان بروم یا نه؟ چون باید یک ساعت و نیم تا آنجا رانندگی کنی، می دونی به خاطر همین من فکر کردم که آیا ارزش دارد تا آنجا بروم؟ یا اینکه کسی دیگر جای من می رود؟ این یک نوع تنبلی انسانی است، می دونی؟"

او پرچم آلمان را که مزین به این کلمات بود «عیسی مسیح خداوند است» برداشت و به طرف کنسرت رفت بدون آنکه مطمئن باشد چه اتفاقی قرار است آنجا بیفتد. او به CBN News  گفت: "وقتی که موذن شروع به فریاد زدن کرد، واقعاً نمی دانستم چه کار باید بکنم، فقط آماده این بودم تا آنچه که خدا می خواهد انجام دهم."

سپس اذان آن مسلمان شروع شد و هیدی گفت او احساس کرد چیزی در درون او در حال خروشیدن بود.

یک خشم مقدس !!!!!!!!؟

او اینطور تعریف می کند که "من بهش می گم خشم مقدس، بنابراین من پرچم را برداشتم و فریاد زدم و اعلام کردم که عیسی مسیح خداوند تمام آلمان است."

او ادامه می دهد، "هدف من این بود که این لعنت را درهم بشکنم زیرا  مسلمانان می گویند «تنها الله خداوند است، او خداست و خدایی جز او نیست» و من این لعنت در کلیسا شکستم و این لعنت را در کل کشور شکستم."

و او سخنان مارتین لوتر را که در سال 1521 بعد از این که او امتناع ورزید تا ایمانش را تنها در کلام خدا تکذیب کند ، تکرار کرد: "من اینجا ایستاده ام و کاری غیر از این نمی توانم بکنم." و " کلیسای مارتین لوتر را نجات دهید."

لازم به ذکراست که وقتی شخص کنار او به او تذکر می دهد که این یک کنسرت وحدت و نزدیکی ادیان است، موند به آلمانی پاسخ می دهد که "نه اینطور نیست، الله اکبر چیزی است که مسلمانان وقتی می خواهند کسی را به قتل برسانند می گویند. احمق نباشید، احمق نباشید، این تنها یک دروغ است." او را از کلیسا به بیرون می اندازند.

"آنها بایستی آن موذن را از کلیسا بیرون می انداختند نه من را! زیرا من یک ایماندار به عیسی مسیح هستم، اما آن شخص خادم خدای دیگری است. این الله همان خدای ما نیست. و این حقیقت ندارد.

او اینطور توضیح می دهد که "این الله اکبر را زمانی استفاده می کنند که می خواهند مردم را بکشند، برای من خدای آنها پرستش یک بت است و زمانی که یک مسلمان در یک کلیسا می گوید الله اکبر به این معنی است که این کلیسا دیگر کلیسا نیست، بلکه یک مسجد است، و موذن جایی در کلیسا ندارد.

ماریون گفت: "اسلام غیر انسانی است. دقیقاً مانند زمان نازی، به شخصه برای من بین این دو تفاوتی وجود ندارد. ما می خواهیم به آلمان و دنیا نشان دهیم که ما تسلیم اسلامی شدن آهسته کشورمان نمی شویم."

او به CBN News گفت: "خیلی ها از من می پرسند آیا از مسلمانان نمی ترسی؟ من فقط می توانم بگویم که نه از آنها نمی ترسم. می دانم خدای من که خدای زنده کتاب مقدس است، می تواند از من تا زمانی که بخواهد محافظت کند. وقتی زمان من فرا رسد، به آغوش او خواهم رفت."

مشاهده کردید که این همان آزادی بیان و آزادی ادیانی است که در تمام دنیا مدعیان دموکراسی ندای آن را سر می دهند. البته به این زن که حرجی نیست ولی اگر به این زن وامثال او برای معرفی مسلمانان فیلم های کشتار تروریست ها وتکفیری ها در سوریه وجاهای دیگر را نشان داده باشند تا حدی حق دارد که اینطور بیندیشد.

ومتأسفانه رسانه های دنیا وخصوصا هالیوود از همین طرق مسلمانان را به دنیا معرفی می کنند.

البته خورشید پشت ابرنمی ماند.

منبع:جام

با سلام 
این خانم با عشق به حضرت عیسی علیه السلام و با برداشت ناصحیحی که از اسلام و الله اکبر داشته جلوی موذن را گرفته 
این کار او هم نشان عشق او به دینش بوده و هم نشان شناخت کافی نداشتن نسبت به اسلام
این که عده ای داعش هنگام بریدن سر دیگران الله اکبر می گویند دلیل نمی شود که گفت الله اکبر نشان کشتن است .
مسیحیان به خدا رحمان هم می گویند , خداوند در قرآن می فرماید چه بگویید الله و یا بگویید رحمن فرقی نمی کند , همه ی این نام ها اشاره به خدای واحد جهان دارد.
ما چه مسیحی , چه یهودی و چه مسلمان , خدا پرستیم و این نقطه اشتراک ماست و خیلی با ارزش هست.
خداوند در قرآن در سوره آل عمران می فرماید:
قُلْ یَا أَهْلَ الْکِتَابِ تَعَالَوْا إِلَى کَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمْ أَلَّا نَعْبُدَ إِلَّا اللَّهَ وَلَا نُشْرِکَ بِهِ شَیْئًا وَلَا یَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضًا أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ ﴿۶۴﴾
بگو اى اهل کتاب بیایید بر سر سخنى که میان ما و شما یکسان است بایستیم که جز خدا را نپرستیم و چیزى را شریک او نگردانیم و بعضى از ما بعضى دیگر را به جاى خدا به خدایى نگیرد پس اگر [از این پیشنهاد] اعراض کردند بگویید شاهد باشید که ما مسلمانیم [نه شما] (۶۴)
شنبه ۹ آبان ۹۴ , ۲۲:۱۱ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن
به خدا قسم هیدی موند راست می گوید.اگر من بودم انقدر ان موذن را می زدم تا خون از دو سوراخ دماغش بیرون بریزد زنده باد هیدی موند پاینده باد هیدی موند-----------------------اگر اسلام تو ازادی بیان دارد اگر است می گی علوی زاده منتشر کن.(اسلام یک دروغ است).
برای انسانهای فاسد و فاسقی مثل شما البته که یک دروغ است!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ