بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

۱۰۸ مورد متلک و آزار جنسی به یک بازیگر در عرض ۱۰ساعت + فیلم

اوج تمدن و رعایت حقوق زنان را در کلیپ ببینید!!!

 بنا به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از سایت واشنگتن پست بازیگری مقابل دوربین مخفى به مدت ده ساعت در خیابانهاى منهتن، در شهر نیویورک پیاده روى مى کند و دوربین او در این مدت، 108 مورد متلک و  آزارهاى جنسى مردان را نسبت به این زن ثبت مى کند.
ویدیوى ثبت این آزارهاى خیابانى اکنون یکى از جنجالى ترین ویدیوها در شبکه اجتماعى شده است.

حالا اگر ایران بود مى گفتند چون حجاب و عفاف اینجا اجبارى است، مردم ناهنجاری میکنند و تا دختر زیبا ببینند به او متلک مى اندازند.

یا اینکه میگویند چون جوانان را منع میکنند این وضعیت پیش آمده!

و یا آزادی در ایران زیر سوال میرفت.

 آنجا که مثلا آزادى پوشش و بیان و... است، چرا اینگونه است؟

در این گزارش آمده است که یک سوم زنان آمریکایی قربانی تجاوز جنسی اند!! و در مطالعه دیگری که اخیرا توسط یک گروه به نام توقف آزار و اذیت خیابانی Stop Street Harassment انجام شد دو سوم از زنان از 2000 نظر سنجی در سراسر کشور تجربه آزار و اذیت در خیابان را داشتند که بیست و سه درصد اذیت آنها بصورت لمسی بوده است!

مشاهده فیلم در ادامه مطلب

 

دریافت

مشاهده در آپارات

 لینک فیلم و خبر در سایت واشنگتن پست:
 Video: Woman harassed 108 times as she walks around New York - The Washington Post:
 http://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/10/29/video-woman-harassed-108-times-as-she-walks-around-new-york/

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ