بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

حمام خون مسلمانان آفریقای مرکزی در سکوت کامل خبری+فیلم

شبه نظامیان مسیحی آنتی‌بالاکا گوشت قربانی‌های خود را می‌خورند!
خیابان‌های شهر پر از جسد بود، اجساد تکه‌تکه شده بودند که در ابتدا فکر کردیم سگ‌ها برخی از آنها را خورده بودند، اما بعدها با دیدن فیلم‌ها، عکس‌ها و گزارش‌ها فهمیدیم که شورشیان بخش‌هایی از بدن آن‌ها خورده بودند.


لطفا زنان، افراد زیر 12 سال یا کسانی که بیماری قلبی دارند وارد این پست نشوند!!
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران
؛ با افزایش روز به روز نا‌آرامی‌ها  در "آفریقای جنوبی"، جمهوری "آفریقا مرکزی" و جمهوری دموکراتیک "کانگو"، خطر گسترش خشونت‌ها در قاره آفریقا احساس می‌شود. اکنون خطر آن می‌رود که دامنه آتش جنگ از مرزها گذشته و کل منطقه را فراگیرد!

"جمهوری آفریقای مرکزی" که شهر مرزی و جنوبی "بانگی" (Bangui) پایتخت آن است، از طرف شمال با "چاد"، از طرف شمال شرقی با "سودان"، از طرف شرق با "سودان جنوبی"، از طرف غرب و شمال غربی با "کامرون"، از طرف جنوب غربی با "جمهوری کنگو" و از طرف جنوب و جنوب شرقی با "جمهوری دموکراتیک کنگو" همسایه است، بیش از 620 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن نزدیک به 4 میلیون و 400 هزار تن برآورد می شود.

مسلمانان بین 20 تا 25 درصد از جمعیت جمهوری آفریقای مرکزی را تشکیل می‌دهند و بیشتر آن‌ها در مناطق شمالی این کشور و در نزدیکی مرزهای چاد و سودان زندگی می‌کنند، مناطقی که در پایان قرن 17 میلادی شاهد تاسیس یک پادشاهی اسلامی بود، جایی که در آن هنگام برخی از شاهزادگان پادشاهی اسلامی "باگویرمی" در جنوب چاد، پس از سرنگونی این پادشاهی راهی مناطق شمالی آفریقای مرکزی کنونی و به ویژه شهر "ندله" (Ndele) شدند و همان‌گونه که پیشتر در مسلمان شدن ساکنان جنوب چاد کنونی سهم بزرگی داشتند، در اسلام آوردن بت‌پرستان پادشاهی جدید نیز نقش بسزایی ایفا کردند هر چند که پادشاهی اسلامی "دارفور" نیز تاثیر زیادی در این مهم داشت.

به گزارش "ان‌پی‌آر"، مسیحیان نیز بین 45 تا 50 درصد از جمعیت جمهوری آفریقای مرکزی را تشکیل می‌دهند و پیرو دو مذهب "کاتولیک" و "پروتستان" هستند، سایر ساکنان این کشور نیز از ادیان محلی همچون "روح باوری" (Animism) پیروی می‌کنند.

جان چهار میلیون مسلمان در معرض خطر است

پایگاه خبری The Nation، با اشاره به حوادث رخ داده در آفریقا با در خطر دانستن جان بیش از 1500 نفر، نوشت؛ سازمان ملل در ژنو اعلام کرده اوضاع در آفریقای مرکزی بسیار خطرناک و پیچیده‌ است و هر روزه به تعداد کشته‌ها افزوده می‌شود.

بنابراین گزارش، بیش از 1500 نفر هم اکنون در محاصره به‌سر می‌برند و جانشان در خطر است اما این آغاز کار است و تنها مربوط به جمهوری آفریقای مرکزی نیست، نیروهای مهاجم 18 منطقه شمالی و مسلمانان "کانگو" را تحت کنترل گرفته‌اند و آن‌ها در خطر کشته شدن هستند و نیازمند محافظت و حمایت بیشتر هستند. مسلمانان این مناطق(    ) به چهار میلیون می‌رسند اما با وجود حضور نیروهای فرانسوی و آفریقایی محافظ صلح خشونت‌ها هم چنان باقی است.

سازمان ملل و دیگر سازمان‌های کمک رسانی تاکنون نتوانسته‌اند آن‌چنان که باید به این افراد کمک و امدادرسانی کنند.

به گزارش "اس‌بی‌اس"(SBS) به نقل از سازمان ملل نوشت: سازمان ملل هشدار فوری صادر کرده، این هشدار منوط بر تبدیل شدن آفریقای مرکزی به حمام خون است.

بر همین اساس، اعلام خطر کردن این سازمان و به صدا درآوردن آژیر خطرش برای کشتارهای بیرحمانه‌ اخیر است. سخنران "کمیته عالی حمایت از پناهندگان سازمان ملل"، "آدرین ادوایس" در حضور خبرنگاران در "ژنو" گفت: ما به وزیر خارجه فرانسه "لوران فابیوس" گفته‌ایم به سرعت و جدیت این مسئله را تحت کنترل گیرد و یا نیروهای خود را خارج تا ما بتوانیم وارد عمل شویم.

براساس گزارش سایت سازمان ملل درخصوص موضوعات اخیر جمهوری آفریقای مرکزی: شهروندان مسلمانان آفریقای مرکزی نیازمند حمایت و محافظت بهتر و بیشتری هستند ما نیاز به منابع بیشتری برای کمک‌رسانی به آن‌ها داریم.

از دسامبر سال 2012 تاکنون بیش از 700 هزار نفر آواره و در خطر نابودی بوده‌ و 288 هزار نفر به کشورهای همسایه مهاجرت کردند و بیش از 15 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در 25 فوریه روز گذشته بیش از 50 نفر در حمله نظامیان آنتی بالاکا کشته شدند.

"اسکای نیوز" به نقل از شاهدان عینی نوشت: حداقل 70 نفر از روستای "گوین" بعد از حمله وحشیانه افراطیون "آنتی بالاکا" به ضرب گلوله و راکت به خاک وخون کشیده شدند.

در این سایت آمده از دوشنبه بیش از صدها نیروی ارتشی به مرکز بانگی آمده‌اند و مستقر شده‌اند اما این حضور دردی دوا نمی‌کند زیرا شورشیان به روستاهای کوچک مسلمان نشین حمله‌ور می‌شوند.





به گزارش "شیعه نیوز"، مسؤلین گروه‌های مسلح افراطی مسیحی در نشستی با مسئولین دولتی بلند پایه برای برقراری آتش بس به مذاکره نشستند. آنها خواستار آزادی اعضایشان شدند، مسئولین دولت هم هشت نفر از عاملان اصلی کشتار و خوردن گوشت مسلمانان را آزاد کردند!


به گزارش "گاردین"، "سازمان ملل" که ناظر این اتفاقات است و آتش کشیدن خانه و مساجد مسلمانان رو کشتار بی‌پناهان و غیرنظامیان مسلمانان آفریقای مرکزی که در حضور نظامیان فرانسوی انجام می‌شود را مشاهده می‌کند، سکوت اختیار کرده و تاکنون اقدام خاصی انجام نداده است.


"روزنا نیسن گیمنا" از نیروهای حافظ صلح آفریقا در مصاحبه‌ای به گاردین گفت، مسلمانان به صورت شدیدی مورد حمله و تهاجم مسیحیان افراطی قرار گرفته‌اند. بیشترین جمعیتی که مورد حمله و هجوم قرار گرفته‌اند، مسلمانان منطقه "سلکا" (Seleka) هستند.

پاک سازی منطقه از مسلمانان!

سایت "سازمان عفو بین‌الملل" گزارشی از قتل عام‌های اخیر در شهرهای غرب "بانگی"، پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی منتشر کرد، که در آن بیان شده اجساد ده‌ها مرد و زن در خیابان‌های شهرها پراکنده شده بود.

بنا به گزارش "سازمان عفو بین‌الملل" که سازمانی غیر دولتی است و با داشتن بیش از ۳ میلیون عضو در زمینه حمایت از حقوق بشر فعالیت می‌کند، اعلم کرده است: دختری 11 ساله تنها بازمانده از کل جمعیت یک روستای مسلمان‌نشین است که مسیحیان افراطی اعضای "آنتی بالاکا" تمامی اعضای خانواده و روستایش را به قتل رساندند. او که توسط پدرش بر روی شاخه درخت پنهان شده بود، توانست فقط شاهد قتل خانواده‌اش باشد.

در ادامه گزارش سازمان عفو بین‌الملل آمده که دولت جدید آفریقای مرکزی نظارت صحیح بر کشور ندارد و آن‌طور که از ظاهر شواهد بر می‌آید کنترل شهرها و خیابان‌ها از دست مسئولین دولتی خارج شده و به مذاکره با تروریست‌ها پرداخته‌اند و زندانیانی که عامل کشتار مسلمانان بوده‌اند را آزاد کرده است.


گروه "آنتی بالاکا " چیست؟

"آنتی بالاکا " گروهی از مسیحیان افراطی هستند که مسلمانان را دشمنان خونی خود می‌دانند.

به گزارش "عرب نیوز"، مسیحیان افراطی آنتی‌بالاکا افرادی هستند که فرانسوی‌ها آن‌ها را برای برقراری امنیت مسیحیان تربیت و آموزش داده‌اند. آن‌ها مجهز به سلاح‌های گرم، موشک و بمب هستند که این جنگ افزارها را از نظامیان فرانسوی دریافت می‌کنند.

"آنتی بالاکا " با هدف مقابله با "نیروهای متحد آفریقا" (MISCA) و مسلمانان شکل گرفته‌ است.

VOA در گزارشی به معرفی "آنتی‌بالاکا" پرداخته و آن‌ها را نیروهایی متشکل از جوانان مسیحی دانسته که در تجهیزات آن‌ها از کبریت و سلاح‌های دست ساز خانگی تا بمب‌های کشتار جمعی و راکت‌های پیشرفته پیدا می‌شود.

"سلکا"  گروهی انقلابی تحت رهبری قبیله‌های "رونگا" و "گولا" است که با یکدیگر متحد شدند و ائتلاف خود را "سلکا" (Seleka) نامیدند که در زبان محلی "سانگو" به معنای "قرارداد" است، بدین معنی که آنها برای سرنگونی دولت مرکزی در "بانگی"، با یکدیگر پیمان بسته‌اند.

برهمین اساس، گروه "آنتی بالاکا" نتوانست هیچ‌گونه موفقیتی در برابر "سلکا" بدست آورد این امر خشم آنها را بیشتر کرد و دست به قتل و کشتن غیر نظامیان و اجتماع مسلمان زدند و جنایت‌هایی از قبیل سوزاندن اجساد، قطع اعضای بدن، تخریب مساجد و آواره کردن شمار زیادی از آنها را مرتکب می‌شوند.

این در حالی است که براساس گزارش  "دیلی تایم" "آنتی بالاکا" را مخل آرامش و از بین برنده آرامش در جمهوری آفریقای مرکزی دانسته و نوشته است،، آن‌ها که خود را "آنتی ماچت" ("anti-machete) نیز می‌نامند با کشتارها و آتش سوزی‌هایی که به پا کرده اند آرامش را نه تنها از مسلمانان بلکه از منطقه گرفته‌اند.

به گزارش "دیلی تایم"، آنتی‌بالاکا در حدود 10 سال پیش با حمایت رئیس جمهور وقت و نیروهای فرانسوی با هدف دفاع از خود در مقابل حملات احتمالی مسلمانان مسلح شدند و در سال‌های ابتدایی فرماندهانشان افراد فرانسوی و یا آموزش دیدگان بودند که با نیرو‌های فرانسوی در ارتباط بوده‌اند.

شبه نظامیان آنتی‌بالاکا گوشت قربانی‌های خود را می‌خورند

یک افسر نیروهای حافظ صلح در آفریقا در گزارش خود به "دیلی‌تایمز" درباره مسائلی که در آفریقای مرکزی دیده، گفت: همه جا نمایانگر رعب و ترس است، جمهوری آفریقای مرکزی را وحشت در بر گرفته، رخدادهایی که در شهرها و روستاها در شمال و غرب بانگی دیده می‌شود بسیار فجیع است.در فوریه برای تحقیق درباره قتل عامی که سه هفته قبل رخ داده بود وارد منطقه "بواگر" شدیم، شبه نظامیان مسیحی "آنتی بالاکا" بیش از 40 نفر را به قتل رسانده بودند و تمامی مسلمانان از شهر متواری شده بودند.

خیابان‌های شهر پر از اجساد بود. اجساد این افراد از جمله سه زن و حتی یک نوزاد را پیدا کردیم. اجساد تکه شده بودند که در ابتدا فکر کردیم سگ‌ها برخی از آنها را خورده بودند، اما بعدها با دیدن فیلم‌ها، عکس‌ها و گزارشات فهمیدیم که شورشیان از بدن آن‌ها خورده بودند. نیمی از بدن مردها تقریبا سوخته بود. برخی از کشته‌ها قبل از اعدام، زندانی بودند و شکنجه شده بودند. ساکنان منطقه گفته‌اند اجساد بسیار بیشتری را در حومه شهر می‌توان یافت کرد.


این نیروی حافظ صلح در آفریقا افزود: در کنار اجساد بسته‌های کوچکی از خوراکی و لباس وجود داشت، که نشان می‌داد این افراد در حال فرار و ترک شهر دستگیر و کشته شده بودند. تمامی روستاها و شهرهای مسلمان نشین خالی از سکنه بوده، خانه ها و مغازه ها غارت شده و سوخته بود.

نقش فرانسه در درگیری‌های آفریقا مرکزی

"العالم" در گزارشی نوشت؛ محافل غربی از توانمند شدن مسلمانان در دوره فعالیت دولت جدید جمهوری آفریقای مرکزی پیش از انجام کودتا بر علیه آن، به شدت خشمگین شده بودند، چرا که منابع مالی این کشور دیگر به صورت انحصاری در دستان وزرای مسیحی نبود، جایی که پیش از آن، وزرای مسیحی از سمت‌های بلندپایه خود در دولت و امکانات موجود سواستفاده کرده تا دست به ساختن کلیسا و مدارس مذهبی بزنند و به عنوان مالیات مبالغ سنگینی را به فرانسوی‌ها بپردازند.

درگیری‌های خونین و مرگبار میان گروه‌های شبه نظامی

"رفأت صلح الدین" کارشناس مسائل آفریقا به "الجزیره" درباره وضعیت کنونی جمهوری آفریقای مرکزی و ادامه ناامنی و درگیری در این کشور می‌گوید: اختلافات میان شهروندان مسلمان و مسیحی آفریقای مرکزی، درگیری‌های خونین میان گروه‌های شبه نظامی افراط‌گرای وابسته به دو طرف، محروم بودن شهروندان مسلمان از حقوق خود، حمایت کشورهای غربی به ویژه فرانسه از شهروندان مسیحی و همچنین سکوت جامعه بین‌الملل در قبال جنایت‌های اخیر و محرومیت همیشگی مسلمانان آفریقای مرکزی به این موضوع می‌توان پی‌برد دست‌های پنهانی پشت پرده این ماجرا است. 



"تلگراف" با بیان اینکه آفریقای مرکزی (CAR) به جهنم نزول و نابودی کشیده می‌شود، گفت: شهر «بانگی» به سردخانه مرده‌های مسلمان تبدیل شده که شهروندانش ناجوانمردانه به دست نیروهای مزدور که خود را مسیحیان عصبانی معرفی کرده‌اند (Angry Christian) در حال کشته شدن هستند. این گروه نام خود را «مسیحیان آنتی بالاکا» (Christian Anti Balaka) گذاشته‌اند و به مسلمانان دارایی‌های آن‌ها و هرچه که متعلق به مسلمانان است حمله و آن‌ها را نابود می‌کنند و به آتش می‌کشند.


ّر اساس گزارش "تلگراف"،  این گروه دو مسلمان را در 29 ژانویه امسال با کتک و ضرب و شتم به قتل رساندند، این در حالی بود که ابتدا به زنان‌شان در جلوی چشمان‌شان تجاوز شد، سپس به صورت گروهی آن دو مسلمان را زدند و بعد جسمشان را به آتش کشیدند و قسمت‌های از بدنشان را خوردند.

بنا بر گزارشی از "الجزیره" در اکتبر 2012 نیروهای چادی مستقر در شهر "بانگی" که برای محافظت از کاخ ریاست جمهوری و سایر نهادهای دولتی آفریقای مرکزی در آنجا بودند، از خاک آفریقا مرکزی خارج شدند تا زمینه لازم برای رسیدن مخالفان به قدرت را فراهم کرده باشند.

در ادامه این گزارش آمده: به دنبال این اقدام دولت چاد، نیروهای مخالف در جمهوری آفریقای مرکزی به سوی پایتخت این کشور به حرکت درآمدند، اما نیروهای چادی آنها را در منطقه "بوالی" (Bayali) در 100 کیلومتری شمال غربی شهر "بانگی" متوقف کردند تا طرف‌های خارجی یعنی چاد، فرانسه و آمریکا در این باره به توافق برسند.

به گزارش "بی‌بی‌سی"،  این گروه تروریستی در منطقه‌ای به نام "بوالی" (Bayali) مستقر هستند که به مناطق مسلمان نشین اطراف حمله می‌کنند و تمام دهکده یا روستا را به خاک و خون می‌کشند و در پایان پس از غارت آنجا را به آتش می‌کشند.


ترور مسلمانی که حقوق مسلمانان آفریقا را گرفت

"الجزیره" در گزارشی دیگر می‌گوید: مهم‌ترین بند توافقنامه میان نظام حاکم در جمهوری آفریقای مرکزی و مخالفان آن، بندی بود در رابطه با قرار گرفتن دین مبین اسلام در جایگاه واقعی خود در میان ادیان رسمی جمهوری آفریقای مرکزی، برگزاری مراسم اعیاد فطر و قربان به صورت رسمی و گنجاندن این دو عید در میان اعیاد رسمی این کشور و همچنین دست کشیدن از حمله به مسلمانان و آزار و اذیت آنها به ویژه در زمینه مدارک شناسایی، جایی که پیش از آن صدور مجوزهای مختلف برای مسلمانان آفریقای مرکزی به سختی صورت می گرفت.

"کاتولیک آن‌لاین" درباره فردی که این بند را مطرح کرد، "حسن العثمن" که از اعضای هیئت اعزامی مخالفان آفریقای مرکزی به مذاکرات شهر "لیبرویل" بود گفت: او از رهبران مسلمانان این کشور بود که  از کادرهای مهم علمی در آفریقای مرکزی محسوب می‌شد، اما پس از پایان مذاکرات بنا به گزارشات در شرایط مبهمی ناپدید شد و سرنوشت وی مشخص نشده است!

اما بعد از مدتی در سایت "کاتولیک" آمد که او به ضرب شلیک گلوله تروریست‌ها هنگام خروج از محل کارش کشته شده.



"میشل جوتودیا" رئیس جمهوری انتقالی "نخستین رئیس جمهوری مسلمان آفریقای مرکزی.

"العالم" در گزارشی گفت" 13 سپتامبر سال 2013 نیز "میشل جوتودیا" به عنوان رئیس جمهوری انتقالی آفریقای مرکزی، نیروهای "سلکا" را رسما منحل کرده و از ادغام برخی از آنها در نیروهای ارتش این کشور خبر داد.

العالم به پخش خبری از رئیس جمهور فرانسه پرداخت که او از آغاز یک عملیات نظامی در جمهوری آفریقای مرکزی خبر داده گفت: با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده تصمیم گرفتم فورا و از همین امشب با حمایت شرکای اروپایی خود با آفریقایی ها همکاری کنیم. 

در  گزارشی دیگر از العالم با اشاره به کشته شدن 50 مسلمان دیگر آمده، جوامع غربی از توانمند شدن مسلمانان به شدت خشمگین شده بودند، چرا که منابع مالی این کشور دیگر به صورت انحصاری در دستان وزرای مسیحی نبود، وزرای مسیحی که از سمت های بلندپایه خود در دولت و امکانات موجود سو استفاده کرده تا دست به ساختن کلیسا و مکان‌های شخصی بزنند، این امر ثابت می کند که دخالت نظامی فرانسه در مستعمره پیشین خود یعنی جمهوری آفریقای مرکزی، ابعاد ایدئولوژیک و اقتصادی نیز دارد.


نیروهای فرانسوی بجای کنترول صلح منطقه به خارج کردن منابع کمک می‌کنند.

"گاردین" وجود نیروهای فرانسوی را نقطه قوت برای نیروهای کنترل صلح و ضد تروریستی می‌داند و در این بار این چنین اظهار می‌دارد که با وجود اینکه تعداد زیادی از نیروهای کنترل صلح و علیه تروریستی و نیروهای ورزیده و آماده فرانسوی با برخورداری از جنگ افزارهای پیشرفته در منطقه حاضراند، این گروه‌ها هنوز نتوانسته‌اند این شورشیان را بگیرند و یا صلح و آرامش را به منطقه بازگردانند.

این در حالیست که در سایت خبری "دویچه وله" در یک درگیری حدود ۱۵ تن از مسلمانان در حضور نیروهای فرانسوی و در جلوی چشم آن‌ها کشته شدند و آن‌ها تنها نظاره گر بوده‌اند و دلیل این نظاره‌گری را نداشتن دستور برای مقابله و درگیری و یا مداخله بیان کردند.

در این سایت همچنین آمده در حال حاضر 1600 نیروی نظامی فرانسوی در آفریقای مرکزی وجود دارد که بنا بر گزارشات این تعداد تا پایان ماه جاری میلادی به 2000 نفر خواهد رسید.


آفریقای مرکزی با منابع گسترده الماس و طلا

بر اساس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که استفاده از نیروی نظامی جهت حفاظت از غیرنظامیان در برابر شورشیان بود را مجاز دانسته، اما به گزارش "الجزیره" این قطعنامه زمانی که نیروهای فرانسوی در این کشور بودند صادر شد آن‌ها قبل صدور قطعنامه وارد خاک آفریقای مرکزی شده و در دو شهر "باور" و "برابراتنی" مستقر شده بودند، دو شهری که دارای یبشترین معادن الماس و طلا هستند.
قابل ذکر است دلایل این شلوغی‌ها و درگیری‌های اخیر آفریقای مرکزی می‌تواندعلاوه بر ابعاد فرقه ای و ایدئولوژیک، درگیری بر سر قدرت و منابع اقتصادی باشد این شلوغی‌ها فرصتی ایجاد می‌کند تا حوادث اخیر این کشور مانعی برای دیده شدن تخلیه اقتصادی شود.


علاوه بر فرانسه، برخی بازیگران منطقه ای از قبیل "آفریقای جنوبی" و "چاد" نیز به نوعی در به وقوع پیوستن حوادث اخیر در جمهوری آفریقای مرکزی سهیم هستند.

کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی را متوقف کنید

بسیاری از سازمان‌ها از جمله "سازمان دیده بان حقوق بشر" خواستار توقف کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی هستند.

سازمان دیده بان حقوق بشر در سایت خود نوشت: "کشتارها آینده مسلمانان را در این کشور به خطر انداخته است، ما خواستار مداخله یک هیات حافظ صلح سازمان ملل برای توقف فوری کشتارها هستیم در غیر این صورت اقلیت مسلمانان در این کشور آینده‌ای نخواهند داشت، زیرا مناطقی خالی از مسلمانان شده است. آنها و مساجدشان در حال محو شدن در شهرها‌ی آفریقا هستند. از هشت مسجدی که در یکی از مناطق "بانگی"، پایتخت آفریقای مرکزی وجود داشت، تنها یک مسجد باقی مانده است.



کشتار مسلمانان آغازی برای از بین رفتن آفریقا مرکزی

به گزارش "پرس‌تی‌وی"، "آندره زاپایکه" نخست وزیر آفریقای مرکزی در گفتگو با خبرنگاران گفت: آنتی بالاکا نمی‌خواهند مسلمانی وجود داشته باشد. اگر مسلمانان از کشور بیرون رانده شوند، چه اتفاقی می‌افتد؟ "پروتستان‌ها"، "کاتولیک‌ها" را از کشور بیرون می‌کنند سپس "باپتیست‌ها" مسیحیان انجیلی را بیرون خواهند کرد و در آخر نوبت به "روح باوران" می‌رسد. وقت آن است که کنترل را دوباره بدست بگیریم و از افتادن کشور به دوران هرج و مرج جلوگیری کنیم.



دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 41 ثانیه
 خیلی وحشیانه بود.خداروشکر میکنم که تو ایران زندگی میکنم
اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم
يكشنبه ۱۸ اسفند ۹۲ , ۰۹:۵۸ پاتوق بچه شیعه ها
سلام
این سایت جالبیه
درباره مسیحیت هم مطلب داره
http://www.rahyafte.com/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ