بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

پشت پرده استعفای پاپ سابق!+عکس

استعفای پاپ 85 ساله، یعنی پاپ بندیکت شانزدهم اتفاقی بود که در طول 2000 سال تاریخ مسیحیت تنها یکبار و آن هم در قرن پانزدهم رخ داده بود.

یعنی در 600 سال اخیر تاکنون هیچ وقت پاپ استعفا نداده بود،اما پاپ یوزف راتزینگر آلمانی (Joseph Ratzinger) در 11 فوریه 2013 (23 بهمن) به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد و درنامه‌ای، علت استعفای خود را کهولت سن و تحلیل قوای بدنی عنوان کرد. البته توجیهات متفاوتی برای این استعفا توسط جهان غرب مطرح شده این است ؛ از جمله اینکه خیلی از رسانه‌های غربی، فساد مالی، پولشویی و درگیری‌های مذهبی در واتیکان علت استعفا بوده !

برخی گفتند که وی نمی‌خواست به سرنوشت پاپ ژان پل دوم دچار شود و بنابراین قبل از اینکه آثار اجتناب‌ناپذیر پیری بر او مستولی شوند تصمیم گرفت تا آخرین خطابه خود را در بالکن آپارتمانش در میدان سنت پیتر در واتیکان برگزار کند.

برخی دیگر رسوایی‌های جنسی کشیشان کاتولیک و سکوت اربابان کلیسا در برابر خطاهای نابخشودنی آنها و فشار مضاعف افکار عمومی را دلیل استعفای پاپ و شکسته شدن سنت 600 ساله کلیسا دانستند. بعضی نیز تا آنجا پیش رفتند که فرار از تبعات احتمالی محاکمات و رسوایی‌های جنسی کشیشان را عامل کناره‌گیری پدر کاتولیک‌های جهان نامیدند.

برخی  تهدیداتی مبنی بر قتل وی را دلیل استعفا بیان کرده‌اند!

بعضی استعفای وی را دسیسه صهیونیست‌ها می دانند چون وی دستور لغو تکفیر اسقف منکر واقعه جعلی هولوکاست(ریچارد ویلیامسون) را داد و وی را قدیس نامید.

ریچارد ویلیامسون

در کنار دیوار غربی الاقصی ایستاد و خواهان برچیده شدن دیوار حائل نیز شد و پاپ کشیش طرفدار حزب‌الله(بچارا پطرس) و لبنان را به عنوان دستیار کاردینال برگزید!!

 

http://jahannews.com/images/docs/files/000276/nf00276689-2.jpg

انتخاب بچارا پطرس رای از جانب پاپ نیز انتقادات شدید صهیونیست‌ها را در پی داشت
 

 ما آیا باور کنیم که این کناره‌گیری ناگهانی، اتفاقی و بخاطر پیری وی بوده یا علل پنهانی دیگری نیز وجود دارد؟

بنابراین یک سؤال در اذهان عمومی به وجود می‌آید که علت استعفای پاپ چیست؟

 بنا به نقل مشرق؛ علت اصلی استعفای پاپ انجیلی است به نام انجیل «برنابا» که مؤید پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) است و مسیحیت می‌گوید که جعلی است و هر زمان این کتاب در تاریخ ظاهر شده سریع آن را خریده و غیب می‌شود و این انجیلی است که نام مبارک حضرت رسول در آن بارها ذکر شده است.

نسخه ای  از آن اکنون منتشر شده و ترجمه های آن در دست است، این نسخه را در سال 1709میلادی، کریمر، یکی از مستشاران تزار روسیه کشف کرد که در سال 1738 میلادی به وین منتقل شد. این نسخه در 225 صفحه، در دو جلد و به زبان ایتالیایی نوشته شد و یک قرن پیش به عربی، سپس به زبان فارسی ترجمه شد.

نسخه ای دیگر از این انجیل در سال 2000 میلادی توسط پلیس ترکیه از دست قاچاق فروشان پیدا شد و تا کنون در کشور ترکیه نگهداری می‌شود.

دولت ترکیه تا سال 2008 سکوت کرده و در این سال‌ها موفق نشدند آن را پنهان کنند یا بفروشند و اکنون در دست خودشان است و در مقالاتی که از سال 2008 تا 2013 منتشر شد آمده است که پاپ درخواست مطالعه این انجیل را دارد.

بنا به نقل فرارو؛  پاپ این کتاب انجیل را دیده و شوکه شده است و نمی‌خواهد به سؤالات پاسخگو باشد از این رو استعفا داده است زیرا در این انجیل، حضرت مسیح بارها گفته آمده‌ام آمدن حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) را که خاتم انبیا است، بشارت دهم و همچنین نهی می‌کند که کسی او را پسر خدا بداند.

افشای این انجیل از تحولات آخرالزمان است، زیرا این انجیل قدیمی‌ترین انجیل جهان است و انجیلی که مسیحی‌ها در اختیار دارند مربوط به 700 سال پیش است.

منابع خبر:

 فرارو

پایگاه خبری بی بی سی

مشرق

باشگاه خبرنگاران

 انجمن گفتگوی اسلام و مسیحیت

پایگاه اطلاع رسانی حوزه

 

بیشتر درمورد برنابا

درباره انجیل برنابا و تفاوتهای آن با اناجیل رسمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ