بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

چرا زنان غیر مسلمان «سیدنی» به اسلام روی می آورند؟


دو سوم از گروندگان هر ساله به اسلام در سیدنی زنان هستند و دلیل آن‌ها رفتار مناسبی است که اسلام در قبال زنان توصیه کرده است
.

جولیا موخللاتی، زن جوان اهل سیدنی در حالی که نحوه برخورد اسلام با زنان را تحسین می کند با پدر و مادر ارتدوکس مسیحی خود وارد چالش شد تا به دین اسلام روی آورد.
وی در این باره در گفتگو با ساندی تلگراف می گوید: پدر و مادرم اصرار داشتند که من ارتدوکس باشم اما آن‌ها هیچ گاه به پرسش های من پاسخ ندادند.
این زن جوان که چهار سال پیش به دین مبین اسلام در سن ۱۸ سالگی مشرف شد خاطرنشان می کند که همواره مسحور اسلام و نحوه برخورد این دین با زنان بوده است.
جولیا می افزاید: به محض اینکه مطالعه در مورد اسلام را آغاز کردم فهمیدم که من هم باید عضوی از آن باشم.
وی ادامه می دهد: اسلام با زن مانند یک «الماس» کمیاب برخورد می کند و در خانواده به او احترام گذاشته می شود.
بر اساس گزارش موسسه «نیومسلم» استرالیا، جولیا تنها یکی از صدها نفری است که هر سال در سیدنی به دین اسلام روی می آورند.
سلما احرام، رییس موسسه زنان مسلمان استرالیا خود یکی از زنانی است که در سفرش به اندونزی در سال ۱۹۷۶ در سن ۲۴ سالگی به اسلام مشرف شد.
بنابراین گزارش، دو سوم از گروندگان هر ساله به اسلام در سیدنی زنان هستند و دلیل آنها رفتار مناسبی است که اسلام در قبال زنان توصیه کرده است.
جولیا با دفاع از دین جدیدش این را وظیفه خود می داند تا با زدودن تصورات غلط در مورد اسلام،پیام حقیقی این دین را در سراسر جهان منتشر کند.
وی هم‌چنین حجاب را مایه غرور و افتخار یک زن مسلمان دانست.
جولیا در این باره گفت:به اعتقاد من حجاب زیبایی بیش‌تری به زن می دهد و در عین حال او را از بسیاری از گزندها مصون نگه می دارد.
مسلمانان که حدود ۲۰۰ سال در استرالیا زندگی می کنند حدود ۱٫۷ درصد از جمعیت ۲۰ میلیونی این کشور را تشکیل می دهند.

منبع: شبستان


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ