بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

گزارشی تکان دهنده از سقط جنین در غرب

با هماهنگی دولتها و رسانه های غربی اخبار فجایع ناشی از سقط جنین، روشهای بسیار هولناک آن، کوره های مخصوص سوزاندن اجساد این کودکان و قطع عضو بدن آنها توسط دستگاههای مخصوص همواره در سکوت دفن می شود.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از جهان، مسئله سقط جنین و تلاش فمنیست های غربی برای حمایت از آن با عنوان حق زن بر بدن خود غیر از این که ریشه در بی اخلاقی مدرن و بی بندو باری افسار گسیخته جنسی دارد خبر از جنایات بی سر و صدا و دهشتناکی می دهد.

سرویس زنان جهان با بررسی برخی از این گزارشها به نتایج بسیار ترسناکی رسیده است که هر انسانی را از عمق جنایتی که در این کشورها علیه کودکان در جریان است حیران و متاثر می کند.

 

انگلستان

بنا بر پژوهش دو انگلیسی به نام لیچ فیلد و کنیتس با افزایش آمار سقط جنین در انگلستان کوره هایی برای سوزاندن جنین های سقط شده به وجود آمده است و هر ساله هزاران کودک سقط شده در این کوره ها سوزانده می شوند.

از سویی بهره برداری تجاری از جنین به خصوص در لوازم آرایشی تبدیل به یکی از پردرآمدترین فعالیت های برخی پزشکان اروپایی شده است. بر اساس یافته های این دو پژوهشگر زنان اروپایی تحت تاثیر تبلیغات از چربی جنین به دلیل خاصیت ضد چین و چروک بودن و از سلوهای جنین به دلیل طراوت بخشی استقبال می کنند.

در یکی از هولناک ترین اظهار نظرها درباره چگونگی این کشتار با نگاه تجاری، پرفسور کریس بگلی که استاد دانشگاه است و از پزشکان مدافع سقط جنین، به این دو پژوهشگرچنین گفته است:من جنین های بزرگی را سقط می کنم. وقتی می شود از آنها استفاده بهتری کرد شرم آور است آنها را در کوره بیندازیم. من حتی کودکان هفت ماهه را بی درنگ سقط می کنم. این کودکان شکل یافته و زمان زیادی زنده بوده اند. یک روز صبح من چهار جنین داشتم که کنار هم چیده شده بودند و با صدای بلند گریه می کردند . من وقت نداشتم آن موقع آنها را بکشم چون سرم شلوغ بود و میل نداشتم آنها را در کوره بیندازم زیرا آنها دارای آن همه چربی حیوانی بودند که می شد به صورت تجاری از آنها استفاده کرد!

بنا بر این گزارش بسیاری از سقط جنین ها در اروپا توسط پزشکهای یهودی انجام می شود با انعکاس این خبر پزشک های اروپایی این سوال را مطرح کردند که احتمالا آنها حاضر نیستند شباهتی میان کار خودشان با اردوگاههای اسیران جنگی فرض کنند.

با وجود اسناد و مدارک بسیار و غیر قابل انکار، نتایج پژوهش این دو پژوهشگر انگلیسی از طریق رسانه های غربی به شدت بایکوت شد.

 

آمریکا

در آمریکا نیز یکی از پژوهشگران که خود مدتی از طرفدارن سقط جنین بود و به دلایل علمی متوجه قتل و عام کودکان شده بود پس از مدتی به مبارزه با این قانون وحشیانه پرداخت.

وی در یک تحقیق که سر و صدای زیادی به پا کرد برای اثبات مفهوم کشتار بی دلیل کودکان در این قانون دستگاهی فرا صوتی را به بدن یک زن که به شکل واقعی در حال سقط کردن جنین ۱۲ هفته ای خود بود وصل کرد و فیلمی به نام فریاد خاموش تهیه کرد. این فیلم به شدت متاثر کننده بود و جنین را در حال فرار نومیدانه ای از برابر دستگاه مکنده نشان می داد .. که در نهایت یکی یکی تمام اعضای بدن جنین یکی پس از دیگری به خارج مکیده می شد.

فیلم ناتانسون حقیقت ترسناک و غیر قابل انکاری را از کشتار کودکان که به نام حقوق زن و فمنیسم در جریان بود نشان می داد اما در یک برنامه هماهنگ، تخربی وسیع علیه این محقق در آمریکا به جریان افتاد و او در گوشه رینگ تنها ماند.

وضعیت کشتار در آمریکا به گونه ایست که جرج گرانت آمریکایی رسانه های این کشور را به شکست اخلاقی بزرگی متهم کرد و با افشاگری دیگری افزود: نوزادانی که از سقط جنین جان سالم به در می برند به طور زنده در معرض آزمایش های وحشیانه و عجیب و غریب قرار می گیرند، بافت انسانی در بازار آزاد و برای مصارف گوناگون از تهیه لوازم آرایش گرفته تا مصارف دارویی خرید و فروش می شود و رسانه های ما حتی به خود زحمت نمی دهند آن را به اطلاع مردم برسانند.

طبق آمار امروزه سالانه نزدیک به 1/6میلیون سقط جنین در آمریکا صورت می گیرد.

 

کانادا

کانادا از کشورهایی است که با وجود مخالفت مردم آزادی سقط جنین را از تصویب مجلس گذراند.

یان جنتلز که یک تاریخ نگار است با قرار دادن قوانین متعارض و فریبنده کانادا در کنار یکدیگر درباره حقوق کودک می نویسد: کودکان متولد نشده در کانادا حق ارث دارند و می توانند در رحم مادر از شخص ثالثی شکایت کنند اما یگانه حقی که ندارند حق کشته نشدن است زیرا دولت این حق را به مادر داده است که کودک را بکشد.

طبق قوانین کانادا دختر برای سوراخ کردن گوشش به اجازه والدین نیاز دارد اما می تواند بدون آگاهی آنها سقط جنین کند.

در بیمارستانهای عادی کانادا آن چه پس از سقط جنین از رحم مادر خارج می شود به آزمایشگاه پاتالوژی می رود و سپس به کوره های سوزاندن اجساد فرستاده می شود. پرستاری در این باره می گوید: اگر جنین ها کوچک باشند آنها را در سطل زباله می اندازیم. اما در اکثر موارد که سه ماهه دوم بارداری است این جنین ها را در توالت می اندازیم!

یک پاتالوژیست کانادایی می گوید: بیشتر بیمارستانها از کوره های خیلی بزرگ استفاده می کنند اما هیچ مشکلی نیست که بچه های سقط شده بزرگ را هم در سطل زباله بیندازیم زیرا آنها تکه تکه هستند و ماشین های زباله خرد کن می توانند از پس آنها بر آیند!

در بسیاری از این سقط جنین ها ضرورتاً از روش هایی استفاده می شود که کودک را با زجر بسیار و به طرز رقت آوری از بین می برند. یک پرستار(دربا هنری) در این باره می گوید: مادر همه چیز را احساس می کند چون کودک مبارزه سختی را برای زنده ماندن آغاز می کند و سعی می کند از جان خود دفاع کند، گاهی در سقط های دیر هنگام کودک زنده متولد می شود و عمر کوتاه بیرون از رحم را در برابر چشمان پرستار و مادر وحشتزده به سر می برد.

 

آمار

امروزه با وجود مخالفت های گسترده مردمی و در حالی که ادیان توحیدی دنیا با سقط جنین مخالف هستند و بسیاری از کشورها همواره از ضوابط و اصول اخلاقی سخن می گویند به راحتی هر زن کانادایی، آمریکایی یا اروپایی می تواند وارد بیمارستان دولتی بشود و درخواست سقط جنین قانونی با استفاده از مالیات مردم نماید حتی اگر دقایقی به تولد کودک مانده باشد!

به برکت قانون و دولت در این کشورها زن حق کامل بر زندگی و مرگ کودک دارد. اختیار خونینی که به همت فمنیست ها به دست آمده است و روزانه ۲۷۰ مرتبه در کانادا، ۴۲۰۰ بار در آمریکا و ۱۵۰۰۰۰ هزار مرتبه در جهان استفاده می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ