بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

کارناوال توهین به اسلام با حضور شیاطین مسیحی!!!+21 تصویر

کارناوال وحشت با حضور شیاطین در مقدونیه!

توهین به اسلام و مسلمین یکی از کارهای همیشگی و معمولی این جماعت است! در حالی که ادعای صلح طلب بودن و آزادی عقیده و مهر و محبت آنان گوش فلک را پاره کرده است!

در سال های گذشته این فستیوال مضحک به درگیری بین مسلمانان منطقه مخصوصاً آلبانی تبارها و جمعیت ارتدوکس های مسیحی انجامیده و همواره یکی از دلایل آن رفتارهای نابهنجار شرکت کنندگان در این مراسم و توهین به دین اسلام با ترسیم اشکال مختلف بر روی دیوارهای مساجد بوده است.

 
به گزارش شیعه آنلاین به نقل از تابناک، طبق سنت ۱۴۰۰ساله، اهالی روستای ووکانی واقع در جنوب غربی اسکوپیه پایتخت مقدونیه با آرایش خود به شکل صورت‌های هولناک کارناوال شیاطین را تشکیل می‌دهند!
در این فستیوال که همه ساله در ایام موسوم به سنت واسیلیا پس از ورود به سال جدید میلادی تقریباً بین روزهای دوازده تا چهارده ژانویه برگزار می شود، مردم منطقه بالکان، مخصوصاً پیروان دین و آئین ارتدوکس و فعالین مذهبی کلیساهای مرتبط به این آئین در آن شرکت می کنند.
 
در سال های گذشته این فستیوال به درگیری بین مسلمانان منطقه مخصوصاً آلبانی تبارها و جمعیت ارتدوکس های مسیحی انجامیده و همواره یکی از دلایل آن رفتارهای نابهنجار شرکت کنندگان در این مراسم و توهین به دین اسلام با ترسیم اشکال مختلف بر روی دیوارهای مساجد بوده است.
 
گذشته از خشونتهایی که اغلب در این کارناوال رخ داده، این فستیوال یکی از جاذبه های توریستی مقدونیه بوده به طوریکه هر ساله هزاران نفر گردشگر داخلی و خارجی را در این ایام به سمت خود جذب می نماید.
 
در این فستیوال سنتی که از سوی انجمن بین المللی کارناوالهای اروپا( FECC ) به رسمیت شناخته شده، مردم با استفاده از ماسک های دست ساز به کوچه و خیابان آمده و نمایشی تمثیلی از شیاطین مختلف را اجرا می کنند.
 
در انتخاب طرح ماسکها، نمادهای طنز، مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و بطور کل باورهای مردم از طبقات مختلف اجتماع نقش بسزایی دارد و به نوعی عقیده شرکت کنندگان از شیاطین و بتها با نگاه به دنیای امروز کاملاً هویدا می گردد.

 

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ