بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

ترسناک‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی کلیسای مسیحی + 51 عکس

ترسناک‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی کلیسای مسیحی !! + 51 عکس

پیشاپیش از اینکه احساسات شما عزیزان را جریحه دار می کنم پوزش می طلبم هدف فقط افشای چهره  واقعی مسیحیت و مدعیان دروغین مهر ، محبت و صلح ، و توهین کنندگان به مقدسات اسلام عزیز است!

به گزارش وبلاگ مسیحیت شناسی؛ در حالی که مسیحیان در اقدامات تبلیغی خود، کلیساها و مسیحیان را صلحدوست و انساندوست و بدور از خشونت معرفی مینمایند، شکنجه ابزار عادی آنان در تغییر مذهب دیگران و تحمیل دیدگاههای شان داشته است.

دوران قرون وسطی یکی از ظالمانه ترین مقاطع در تاریخ بشر بشمار می‌آید؛ دورانی که با خلاقیّت در شکنجه و ابزار شکنجه (به دلائل بسیار احمقانه) زیر نظر کلیسای مسیحی (که الآن داعی مهر و محبت و صلح است!!) شناخته می‌شود.

* این همه استعداد در زجر دادن و اختراع وسایل عجیب و غریب برای کشتن همنوع، حیرت آور است؛ استعدادی که فقط از مسیحیان اروپای قرون وسطی برمی‌آید.

شکنجههای بسیار فجیع که بویژه در مستعمرات بکار می بسته اند. صدور حکم اعدام برای گالیله به این دلیل که زمین را کروی معرفی کرده بود زبانزد خاص و عام میباشد.

به گزارش وبلاگ مسیحیت شناسی؛ در طى دوره قرون وسطى و حاکمیت کلیسا کار پاپ و روحانیت مسیح تکفیر و تحریم بود و میلیونها انسان حقجو و دانشمند را اعدام و شکنجه کردند.

پاپ و روحانیت کلیسا در این دوران جان ملتها را به لب رساندند. آنان دستگاه گسترده تفتیش عقاید و افکار دایر کردند و کلیه مخالفان فکرى عقیدتى خود را اعدام و سر به نیست کردند.

نویسنده کتاب «علم و دین» مىگوید: در این دوره سیاه « پنج میلیون» نفر به جرم فکر کردن و سرپیچى از فرمان پاپ به دار زده شدند، گروه بسیارى را در سیاهچالهاى تاریک و مرطوب روم و... زندانى کردند، از سال 1481 تا 1499 میلادى یعنى در طى 18 سال به دستور دادگاه تفتیش ‍ عقاید، 10220 نفر را زنده سوزاندند، 6860 نفر شقه کردند و 97023 نفر را در زیر شکنجه کشتند.»

تصاویر زیادی با جستجو در صفحات تصاویر سایتهای جستجو و با وارد کردن دو عبارت شکنجه و کلیسا (Torture + Church) قابل مشاهده میباشد.

«بر زخم‌هایش، سرکه و نمک بریزید» ، «او را در دیگ بجوشانید» . «سیخ را بیاورید»، «سرب را در حلقش بریزید»، «او را جلوی توپ ببندید»؛ تاریخ پر است از این جور دستورهای خفن. آن هم دستورهایی که یک همنوع علیه همنوع دیگرش می‌دهد، برای این که عقائدش را بپرسد ! و از طرف حرف بکشد یا وادار به حرف زدنش کند. خلاقیت در انواع شکنجه‌ها و تنوع در آنها، نشان می‌دهد . کباب کردن، سوزاندن، بریدن گوش و دماغ و زبان، کشیدن دندان، کندن پوست، در آوردن چشم و کشیدن روی زمین هم که دیگر چیزهای دم دستی بود.

با اینکه شکنجه در نزد عقل و تمامی‌ ادیان الهی ، (حتی خود مسیحیت!) محکوم است و با  اصل بدیهی کرامت انسانی مغایر است. با این وجود کلیسا دستور شکنجه و اعدام مخالفانش را با انواع و اقسام وسائل شکنجه می داد!

در ذیل به تعدادی از آنها اشاره میکنیم!!

 

 گاو برنجی
قربانی را درون گاوی برنجی قرار داده و می‌بستند؛ سپس آتشی زیر آن روشن می‌کردند. آنقدر این ظرف فلزی را گرم می‌کردند تا به رنگ زرد گرم در آید. این امر باعث می‌شد تا قربانی پخته و جان خود را از دست دهد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 پرچه اسپانیایی

وسیله ای بسیار ساده است که برای جدا کردن پوست قربانی از بدنش مورد استفاده قرار می‌گرفت. با توجه به شکل آن، هیچ ماهیچه یا استخوانی از پاره شدن در امان نمی‌ماند. قربانی را برهنه می‌کردند، و او را می‌بستند تا کاملا بی دفاع شود. سپس شکنجه گرها، عمل ناقص کردن قربانی را آغاز می‌کردند (گاهی در معرض دید عموم). کار خود را معمولا از پاها شروع کرده و به آهستگی به سمت پشت، سینه، گردن و در نهایت صورت می‌رسیدند.


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صندلی اسپانیایی (صندلی تفتیش عقاید)

برای شکنجه، صندلی های مختلفی وجود دارد. تمامی‌ آنها در یک زمینه مشترک هستند: وجود میخ هایی که پشت، زیر دست، زیر پا، و نشیمن گاه، را می‌پوشاند. تعداد میخ ها در یکی از صندلی ها، بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ عدد در متغییر بود. این صندلی میخ دار از وسایل کلیسا در دوران قرون وسطی بود. آن دوره مد بود هر کس که عقاید مخالف کلیسا اعم از نظرات علمی، سیاسی، اقتصادی و هنری داشت، روی این صندلی نشانده می‌شد تا عقاید ضاله و مخربش از سوراخ میخ‌ها بیرون بزند. کسی که دچار تفتیش می‌شد، روی صندلی پیچ می‌شد، میخ‌ها قابل تنظیم بودند تا جلو و عقب بروند. ، میخ‌ها را  گاها حرارت می‌دادند تا متهم بیشتر شکنجه شود.

برای آنکه قربانی نتواند حرکت کند، مچ های او را به صندلی می‌بستند؛ در یکی از مدل ها، دو وزنه را به بازوها وصل می‌کردند تا با پایین کشیدن دست ها، میخ ها در بدن قربانی فرو رود و درد او را بیشتر نماید. در برخی از مدل ها، دو سوراخ در زیر صندلی ایجاد می‌کردند تا شکنجه گر اگر احساس می‌کرد که قربانی هوشیار است، با استفاده از زغال، بدن او را شدیدا بسوزاند.

 این آبکش حرارتی در ایتالیا و اسپانیا تا 300 سال قبل و در آلمان و مرکز اروپا تا 200 سال پیش کلی طرفدار داشت؛ البته بین آنهایی که دور صندلی می‌ایستادند!!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

له کننده سر

این وسیله، به طور گسترده در دوران قرون وسطی مورد استفاده قرار گرفته است، بخصوص در دوران تفتیش عقاید. چانه را بر روی نوار پایینی و سر را در زیر درپوش فوقانی قرار می‌دادند. شکنجه گر به آهستگی پیچ را می‌چرخاند تا نوار پایینی و درپوش به یکدیگر نزدیک شوند. این امر به آسانی موجب له شدن سر می‌شد. ابتدا دندان ها درون فک خرد می‌شد؛ سپس قربانی به آرامی‌ و دردی وحشتناک، جان خود را از دست می‌داد. البتّه پیش از آن، چشمهایش در حدقه فشرده و له می‌شد.



 

 

گلابی غمگین

وسیله ای گلابی شکل که درون مهبل یا مقعد قربانی قرار داده می‌شود؛ مهبل برای زنان، مقعد برای همجنسگرایان، و دهان برای دورغگویان و کفرگویان!! این وسیله شامل چهار برگ است که به آرامی‌ از یکدیگر جدا می‌شوند؛ همان طور که شکنجه گر پیچ بالای وسیله را می‌چرخاند. این به تصمیم شکنجه گر بستگی دارد تا تنها پوست را پاره نماید یا گلابی را به حداکثر اندازه خویش برساند و قربانی را ناقص نماید.

 

راک (نوعی وسیله شکنجه که از چند سیخ یا میله نوک تیز تشکیل شده است)

راک وسیله ای است که برای جابه جا کردن هر یک از مفاصل بدن قربانی طراحی شده است. طناب هایی را به مچ دست و قوزک های پای قربانی وصل می‌کنند و سپس بدن قربانی را در جهت های مخالف می‌کشند؛ این کار با چرخش غلطک هایی انجام می‌گیرد که در چهار سوی وسیله قرار دارند.


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لوله تمساح

قربانی در داخل لوله ای قرار داده می‌شد که به اندازه کافی برای ورود فرد کافی بود. لوله، که میخ هایی نوک تیز به شکل دندان های تمساح داشت. و به آرامی‌ فشرده می‌شد تا قربانی را بی حرکت نماید. شکنجه گر تنها می‌توانست صورت و پاهای قربانی را ببیند. با کمک کربن و آتش موجود زیر لوله، شکنجه گر به تدریج لوله را گرم می‌کرد تا قربانی یا اعتراف نماید و یا جان خود را از دست دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گهواره ( یا صندلی) یهودا

گهواره یهودا، یکی از وحشتناک ترین شکنجه های دوران قرون وسطی محسوب می‌شد؛ قربانی را بر روی صندلی به شکل هِرم قرار می‌دادند پاهای قربانی را به یکدیگر می‌بستند، طوری که با حرکت یک پا، پای دیگر نیز مجبور به حرکت می‌شد- و این رنج وارده را افزایش می‌داد. انتهای مثلثی شکل گهواره یهودا را در مقعد یا مهبل قربانی قرار می‌دادند. این شکنجه می‌توانست ادامه یابد، از چند ساعت تا چند روز.
این صندلی در آلمان و اسپانیا کاربرد داشته و ظاهرا ً آدم‌های خوش ذوق به آن «اسب چوبی» هم می‌گفته اند. اما در انگلیس نوع دیگری از اسب چوبی وجود داشته که در آن، طرف را به جای مرکز ثقل نقطه‌ای، سوار مرکز ثقل خطی می‌کرده اند. در حالی که به پاهایش هم وزنه بسته می شد!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

الاغ اسپانیایی

وسیله ای که از یک صفحه برش اصلی با تیغه ای است که در بالای آن می‌باشد و به دو میله متصل شده است؛ قربانی را برهنه کرده و با پاهایی باز از هم بر روی صفحه قرار می‌دهند، گویی فرد سوار بر الاغ است. و تعداد زیادی وزنه به پاهای او وصل می‌کردند. رنج قربانی را می‌توانستند با وزنه های سبک یا سنگین تر تنظیم نمایند.

 

 

سلاخی

در یک مدل از شکنجه از نوع سلاخی، بازوهای قربانی را به یک قطب در بالای سرش می‌بستند و در همین حال پاهای او از زیر می‌بستند. سپس بدن او را کاملا برهنه می‌کردند و شکنجه گر، با کمک یک چاقوی کوچک، پوست قربانی را به آرامی‌ از بدنش کنده و جدا می‌کرد. در اغلب موارد، شکنجه گر پوست صورت را در ابتدا می‌کَند، و به آرامی‌کار خود را ادامه می‌داد تا به پاهای قربانی می‌رسید. بیشتر قربانیان پیش از آنکه شکنجه گر حتّی به کمر آنها برسد، جان خود را از دست می‌دادند.



   

 چرخ کاترین (چرخ شکننده)   

احتمالا ً قدمت این روش شکنجه به همان اوایل اختراع چرخ به وسیله بشر می‌رسد. در این روش طرف را به یک چرخ درشکه که خیلی بزرگ بوده، می‌بستند، سپس چرخ درشکه مورد نظر را به حرکت درآورده و یارو را خوب قل می‌داده‌اند. (احتمالا ً بعدها میکسر هم توسط یکی از قربانیان جان سالم به در برده از این دستگاه، اختراع شده.) بعد هم که چرخ دور گرفت، سعی می‌کردند با چوب سرعت چرخ را بگیرند.
طبق قوانین فیزیک، میزان ضربه در این روش به اندازه شتاب چرخ و نیروی گریز از مرکز آن بستگی دارد و البته مقاومت فرد استفاده کننده. این وسیله در انگلیس و روسیه خیلی طرفدار داشته است.

 

چهار میخ

این وسیله علاوه بر این که می‌تواند یک وسیله شکنجه مفید و مؤثر باشد، می‌تواند به عنوان مسابقه «بکش بکش» هم مورد استفاده قرار بگیرد. روی این شبه تخت، 4 دست و پا را می‌بستند و با 4 اهرم که هر کدام دو به دو و به صورت ضربدری به یک سمت حرکت می‌کردند، آنها را می‌کشیدند.
به مرور میزان کشیدگی این اهرم‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا بالأخره از یک جایی، بدن طرف شروع به شکاف و پارگی کند. اسم خاص این دستگاه
Rack است که یعنی: به شدت کشیدن و عذاب دادن.

عکس فوق واقعی مربوط به یک مراسم مذهبی از یک فرقه مسیحی است بزودی عکسها و مطالب بیشتری از این فرقه منتشر خواهد شد!


شکنجه کششی:

این سیستم از پرطرفدارترین ابزار شکنجه‌های کششی در اروپای 500 سال قبل (در زمان اقتدار کلیسا!!) بود و شخصیتهای معروفی با آن توفیق سفر به آن دنیا را پیدا کرده اند!!! ویلیام والاس، جنگجوی ایرلندی که فیلمش هم ساخته شده! (فیلم «شجاع دل») یا جان کوچولو، دوست رابین هود همان خرس گنده کارتون رابین هود  از معروف‌ترین قربانیان این وسیله بوده اند.
روش شکنجه کفار در صدر اسلام هم نسخه بدوی همین چهار میخ بود که به جای اهرم، اعمال فشار به صورت دستی انجام می‌شد.
سمیه (سلام الله علیها) مادر عمار یاسر و اولین زن شهید در اسلام به همین روش شهید شد.

 

 

 

 چکمه آهنی (یا اسپانیائی)
این سیستم خوراک ترکاندن و خرد کردن استخوان‌های پاست.
این روش به خاطر این که در اسپانیا طرفدار داشت به چکمه اسپانیایی هم معروف بود.
جفت پای طرف را تا زانو در یک چکمه آهنی که با پیچ قابلیت تنظیم داشت، می‌کردند و از بالا هم با تخته‌های چوب گوه شکل بین زانوها فاصله می‌انداختند، بعد همزمان چوب‌ها را با چکش از بالا بین زانوها می‌چسباندند و از پایین هم چکمه را سفت می‌کردند. این طوری زانوها خرد شده و مچ و انگشت‌های پا هم بر اثر فشار له می‌شود .
این روش در دکان رمان‌نویس‌ها حسابی طرفدار پیدا کرده و در
«مرشد و مارگاریتا» (میخائیل بولگاف) و «گوژ پشت نتردام» (ویکتورهوگو) به آن پرداخته شده است.

 

پنجه گربه

به این وسیله هیجان انگیز، «قلقلک اسپانیایی» (Spanish tickler) هم می‌گویند؛ در حالی که ما وجه تسمیه ماجرا را نمی‌دانیم. احتمالا ً خود کسی هم که این اسم را روی این وسیله گذاشته، گیر آن نیفتاده تا این بامزه بازی‌ها یادش برود. این دستگاه فلزی که در اسپانیای قرون وسطی طرفدار داشته، چنگال‌های تیز و بلندی داشت و ابعاد و فاصله سر چنگال‌ها از هم طوری بود که شکنجه گر محترم برای کندن ماهیچه‌ها و پوست زیاد اذیت نشود و البته استخوان‌ها و رگ‌های اصلی را هم با آنها نکند تا طرف برای فازهای بعدی شکنجه جان داشته باشد. البته لازم به توضیح نیست که برای استفاده بهینه از این شکنجه، طرف را می‌بستند به صندلی تا زیاد وول نخورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گاروت

اگر شهرت بقیه هم الکی به اسم اسپانیایی‌ها در رفته باشد، این یکی واقعا ً کار خودشان است. در این روش طرف را خیلی محترمانه به دستگاه و قلاده را به گردنش می‌انداختند، سپس هر روز با هر چند ساعت یک بار (بستگی به اعصاب شکنجه گر دارد) با اهرمی‌ که پشت گاروت هست، قلاده را سفت‌تر و سخت‌تر می‌کردند. این ابتکار را اسپانیایی‌ها وقتی زدند که سرخ پوست‌ها نسبت به افشای محل اختفای طلایشان خست به خرج داده و چیزی از خودشان بروز نمی‌دادند. ژنرال‌های اسپانیایی هم وسیله‌ای اختراع کردند که طرف زودی نمیرد و فرصت برای احساس طولانی مدت خفگی و فکر کردن به بی‌ارزشی مال دنیا را داشته باشد، گاروت هنوز هم در آمریکای لاتین به کار می‌رود و جیمز باند معروف هم در چند تا از فیلم‌هایش از این وسیله استفاده کرده است.

 

 

 

 آب

هر چقدر این مایع باعث حیات است، استفاده از آن برای شکنجه، می‌تواند مسیر حیات را معکوس کند.
، فرو کردن سر در آب، سر و ته آویزان کردن در بشکه آب و با میله زدن به بشکه، از نمونه‌های متداول شکنجه بوده و هستند.
اما جدیدترین نمونه مورد استفاده نیروهای با محبت مسیحی آمریکایی!! در گوانتانامو و عراق بوده، این است که با شلنگ در حلق طرف آب بریزید تا بعد از سیراب شدن به حرف بیاید.

 

 



این هم عکس جدید از نبوغ آمریکائیان مسیحی با محبت ،صلح دوست، طرفدار حقوق بشر و آزادی!

باکره نورمبرگ(تابوت میخ دار)

تابوت میخ دار حاصل تراوش استعداد شکنجه‌گرهای آلمانی در نورنبرگ است. متهم بخت برگشته را ایستاده داخل تابوت می‌گذاشتند و بعد با پیچاندن دستگیره‌هایی که مجموعه میخ‌ها را جلو می‌برد. همچنین به آهستگی میخ‌ها را در اعضا و جوارح فرو می‌کردند. البته میخ‌ها را طوری کار گذاشته بودند تا در اعضای حیاتی فرو نرود و متهم برای چند بار رفتن در تابوت توانایی داشته باشد.

 

 

 اره

البته اره می‌تواند وسیله مفیدی هم باشد و این نحوه استفاده ماست که میزان تـأثیرگذاری و نحوه کارش را مشخص می‌کند. همان طور که الأن داشتن تلویزیون برای ما از نان شب واجب‌تر است. داشتن اره در اروپای قرون وسطی هم همین وضع را داشته. البته اروپایی‌ها فقط تیر و تخته اره نمی‌کردند. کافی بود کسی چیز کوچکی را از مزرعه آنها بدزدد!!

در این روش، دزد بدبخت را از پا به سقف یا درخت آویزان می‌کردند و شروع می‌کردند به چیدن شاخ و برگ اضافه طرف که همانا دست و پا و... بود. شاید بگویید چرا برعکسش می‌کردند؟

برای این که خون در مغز متهم جمع شود و با هدر رفتن بیخودی خون از پا و دست، زود نمیرد و ضمن اعتراف به گناهان، یک زجر ملسی هم بکشد!! به این می‌گویند استفاده بهینه در یک شکنجه مرحله به مرحله!!!.  در طى 18 سال به دستور دادگاه تفتیش ‍ عقاید، 6860 نفر را با اره شقه کردند.

 

 

 

چنگال کفار

این دستگاه، فک فرد استفاده کننده را خرد می‌کرد.  چنگال فلزی که رو به روی هم بسته شده بودند، یکی سمت زیر چانه و یکی هم روی سینه قرار می‌گرفت و شکنجه گر با پیچاندن پیچ متصل کننده این 2 چنگال به هم، باعث می‌شد تا چنگال بیشتر فرو برود. دست‌های طرف هنگام استفاده ار سیستم از پشت بسته می‌شد و برای این که چنگال‌ها هم در نروند سیستم را با قلاده به گردن محکم می‌کردند. این دستگاه اختراع ایتالیایی‌ها بود.

 

 

ابزار ریختن ماده مذاب درون گوش :

 

ابزار شکنجه گردن

 

 قفسی برای قرار دادن افراد زنده بدون آب و خوراک تا بپوسند!

 

 

قطعه قطعه کردن بدن افراد!

 

 

کندن تکه های بدن

 

 

پوست افراد را زنده زنده می کندند!

 

ابزار بریدن زبان

 

عکسهای بیشتر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازار شکنجه این روزها حتی در دوره‌ای که آن را عصر جدید می‌دانیم ادامه دارد؛ حتی با وجود معاهده منع شکنجه در سازمان ملل و کلی قوانین به اصطلاح دموکراسی محور و حقوق بشری!!! هنوز حتی در کشورهای مسیحی و پشتیبان مبشرین مسیحی که ادعای متمدن بودن!!!! دارند هم، آن قدر بازار شکنجه داغ است که با همه لاپوشانی‌ها، گاهی وقت‌ها از راه عکس‌ها و بلوتوث‌ها، تصاویر هولناکی به بیرون درز می‌کند؛ مثل ماجرای ابوغریب.

 امروزه موزه­ های زیادی در جهان وجود دارد که ابزار شکنجه و طریق انجام آن را به نمایش گذاشته­اند. کافی است در قسمت تصاویر سایت­های اینترنتی عبارات شکنجه و کلیسا را مشترکا جستجو کنید تا به تعداد زیادی از تصاویر ابزار شکنجه دسترسی پیدا نمایید. یکی از موزه­های مورد اشاره در شهر مکزیکوسیتی قراردارد.

 

اگر فرصت دارید به این لینگها هم سری بزنید!!

خشونت در کتب مقدس مسیحیان

خشونت کلیسا و مسیحیان

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن مسیحیان! در قرن 21!!! +16 عکس

هیتلر و اسرائیلیها مسلمان نبوده و نیستند!!!+62 عکس از جنایات هولناک!

برخی از قربانیان شکنجه و اعدام کلیسا

شکنجه‌ و اعدام های فجیع توسط کلیسا!

قتل عام صدها هزار مسلمان بوسنی به جرم اسلام و سکوت و تماشای مدعیان دروغین! + فیلم+ 40 تصویر تکان‌دهنده

قتل 23 مسلمان با داس شبه ظامیان مسیحی در حضور نیروهای فرانسوی حافظ صلح!!!! سازمان ملل

علل گرایش جوانان مسلمان و ایرانی به مسیحیت!! +دانلود (خیلی مفید، از دست ندید!)

این پرچم کجاست؟!!!!+ +عکسهای بسیار زیبا اماحسرت بر انگیز! (چشمه ای دیگر از توحش اروپائیان مسیحی با محبت، صلح طلب و مدافع حقوق بشر!!)

مستبصرین‎مسیحی‎ودلایل‎ترک‎مسیحیت

دلائل اندکی از تحریف مسیحیت

 

منابع:

http://www.seemorgh.com/culture/2488/30408.html

http://www.afkarnews.ir/vdceex8zpjh8wzi.b9bj.html

http://ghadiri.ir/post/1031

و جستجوی لاتین اسامی فوق در گوگل مثل :شکنجه و کلیسا (Torture + Church)

کانال تلگرام ترسناکترین شکنجه های تاریخ

همه مطالب این پست به صورت یک کانال تلگرامی درآمده است

که از طریق لینک ذیل ذیل می توانید وارد شوید

https://telegram.me/shekanje1

 

یه جوری میگید انگار خود مسلمان ها شکنجه اینا نمیکردن . هنوزم که هنوزه تو کشور های مسلمان شکنجه های وحشت ناک داریم . وحشی گری ادم هاربطی  به هیچ دین و مذهبی نداره این ادم ها هستن که وحشی اند گه یهودی چه مسیحی چه مسلمان چه هر چیز دیگه ای

ما همین را که گفتید می خواهیم اثبات کنیم
یعنی هیچ دین حقی در آن جنایت نیست

وای اون گلابی غمگینه خیلی وحشتناکه چطورمیتونن پوست یه آدم روزنده زنده بکنن😰

نکته ای که در مورد این شکنجه ها وجود داره اینه که مسیحی هامسلمانان را متهم به وحشیگری از صدر اسلام تا به امروز می کنند درحالی که خودشان چنین پیشینه ی وحشتناکی دارند!

گرفتن جان انسانها به هر طریق که باشه بسیار تاسف بار هستش. انسان دارای احساس و شعور هست. قلبم شکست از این همه بی رحمی. دوستان عزیزم بیایید یکصدا برای روح کسانی که عذابی رو متحمل شدن از خداوند آرامش بخواهیم. اگه اجازه داشته باشم میخوام در همینجا از شما بخوام که در مورد دو مطلب جستجو کنید و مطالعه بفرمایید. یکی در رابطه با اومایرا سانچز و دیگری در رابطه با هزار درنای کاغذی. تراژیک اما زیبا هستش. همه شما رو قلبا دوست دارم و از همه میخوام به صلح فکر بکنن. به هم هیچ وقت توهین نکنیم. من دست همه شما رو دورادور بوسه میزنم و خوشحالم که اینقدر پویایی رو میبینم. مطلب هم در نوع خودش جالب و البته دردناک بود. 

من یک دخترم اینم فاطمست خیلی هم مقید به دینم نماز میخونم.....

اما شما خیلی مسحیت رابد جلوه دارید

اگر شما مسلمان واقعی بودید احترام عیسی مسیح رو مگه میداشتید و اینقدر مسحیت رو بد جلوه نمیدادید 

مگه الان مسیحی ها اینقدر در مورد ما رو حرف میزنن؟

که چند تا آخوند اینقدبه دینشو ن بی احترامی کردنند 

واقاواقعا که

 

مسیحیت مساوی با حضرت مسیح علیه السلام نیست
کسی که پیرو واقعی حضرت مسیح علیه السلام است باید از آخرین دین پیروی کند
يكشنبه ۲۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۳۱ آسمان کوشان پناه

خوب سایت رو گرفتی دستت ! اگه من عقده ایم تو چی هستی؟ یکم در موردش فک کن بعد جواب بده.... حیف از کلمات که صرف تو بشن

مخاطب شما کیه؟
انگار مشکل دارید شما؟

چرا این نسل از جوانان ما اینقدر ضد اسلام شدند برید درباره ی دوران طلایی اسلام تحقیق کنید ببینید وقتی که این اروپایی ها وحشی گری میکردند در جهالت بودند اسلام کسانی مثل ابن سینا ابن رشد و...خیلی از دانشمندان دیگرداشت. خود بسیاری از دانشمندان اروپایی رشد وپیشرفت خودشونو مدیون مطالب قران می دونند تقصیر عقب ماندگی ما اینکه به دستورات دین مبینمون عمل نمیکنیم اون غربی هایی که خودشونو جهان اول می نامند در جنگ های صلیبی بود که کتاب مسلمین رو مطالعه کردند وکشتی سازی واختراعات زیادی رو یاد گرفتند.اگر نسل های قبلیمون راه اون بزرگمردان دوران طلایی رو ادامه میدادند امروز این مسیحییان برای ما قلدری نمیکردند .پس کمی فکر کنید بعد ضد اسلام چرندیات بگید.

 

 

جالبه این خانوم یا آقا میگه ازادی؟؟!! آزادی کجاست. اینکه هر صفحه ای تو اینستاگرام یا فیس بوک و.... یه ذره مخالف صهیونیست ها باشه بسته میشه این میشه آزادی ؟؟ ولع چی رو داریn؟ چشاتو یه ذره باز کن. الان تو اکثر کشورهای ارپایی با حجاب در مدارس مخالفت میشه!! اونوقت اونجا مهد ازادی شد؟؟ فقط در زمینه ولنگاری و عریان شدن و کثافت کاری ازادی. به هیچ وجه در زمینه عقاید مخالف با سیلست اونها آزاد نیستی. نقد هلوکاست هم جریمه داره هم زندان. توهین به پاپ همینطور و هزارن جیز سیاسی و ...دیگه

سایتتون چه اشکالی داره? وقتی اسم رو تو جای نام مینویسم. هیچ حرفی نشون نمیده. منم همین جوری الکی تایپ میکنم به امید این که یه حرف بیفته.
مشکلی نداره
ظاهرا مرورگر شما مشکل داره
از یک مرورگر دیگه استفاده کنید
يكشنبه ۶ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۸ حرضاحسنحسنممح
سلام. از شما به خاطر مطالب عالیتون خیلی ممنونم.
کلا مسیحی ها همش به دروغ ادعا میکنند که حامیان صلح و حقوق بشر و ازادی هستند.
زمانی که اسپانیا و پرتغال تازه تو دریانوردی پیشرفت کرده بودند پاپ وقت اومد دنیا رو بین اسپانیا و پرتغال تو یه قرارداد تقسیم کرد و غرب رو به اسپانیا و شرق رو به پرتغال داد. از نظر اون پاپ مردم دیگه شرق و غرب جهان که ارزشی نداشتند. حقی نداشتند. حتی حق حاکمیت بر سرزمین های خودشون رو هم نداشتند. فقط اسپانیا و پرتغال که پیروان خودش بودند ارزش داشتند. این هم یه نمونه دیگه از قلدری و زورگویی و جهانخواری مسیحی هاست. اون وقت پاپ بندیکتشون میاد هرچی لایق دین خودش و رهبر جوونی های خودش هیتلره به اسلام ما نسبت میده. میدونید که جناب بندیکت سرباز هیتلر تو جوونی هاش تشریف داشته....
سلام علیکم
واقعیت همین است که فرمودید
میشه از قرون وسطا بیاید بیرون و یکم فکر کشور خودمون باشید که هر کجای دنیا میریم وقتی میپرسن کجایی هستی بگی ایران اذت میترسن فک میکنن رفتی کار تروریستی انجام بدی
اتفاقا دقیقا بحث ما امروزی و در مورد کشور خودمونه
چرا اینطوریه؟
آیا حق با آنهاست؟

جمعه ۲۱ تیر ۹۸ , ۱۸:۱۸ آسمان کوشان پناه
خاک بر سرت اعجوبه ی ایران و ایرانی
من طرز تفکر منحرف تورو نداشتم 
صرفا جهت تنوع این کارو کردم
در ضمن اگه واقعا حقوقت اینه چرا فیش حقوقی هیچ آخوندی افشا نشده؟
اصلا اگه راست می گی عکسش رو تو ایمیلم بفرس
نظرم رو بزار اگه راست میگی
شما ظاهرا عقده کامنت دارید
چرا هتاکی می کنید؟
طلاب حوزه علمیه اگر شاغلنباشند فیش حقوقی رسمی ندارند، در ضمن هیچ لزومی ندارد که امثال شما باور کنید و قانع شوید که شهریه طلاب چقدر است چون سراغ بهانه دیگری خواهید رفت.
درضمن در اسلام فقط جهاد دفاعی نیست بلکه دو نوع جهاد وجود داره دفاعی و ابتدایی من نمی گم کار های کار های اسلامه اما می گم اسلام و مسیحیت خیلی متفاوتن و باید شما اگه می خواید درمورد مسیحیت تحقیق کنید کتاب مقدس رو بخونید نه اینکه از منابع اسلامی در مورد مسیحیت تحقیق کنید
در اسلام هم جهاد ابتدایی هست و هم دفاعی
ولی بر اساس فتوای اکثر قریب به اتفاق علمای شیعه حکم جهاد ابتدایی را فقط باید معصوم صادر کنه، برخی هم اصلا جهاد ابتدایی را جایز نمی دانند و فقط چند نفر هستند که جهاد ابتدایی را جایز می دانند.
پس بنا بر نظر فقهای شیعه بعد از معصومین علیهم السلام هر جنگی که اتفاق افتاده از جمله فتح ایران و... اگر دفاعی نبوده یقینا عدوانی و نامشروع بوده است
دوست عزیزم حرف شما  درسته مسیحیان عهد عتیق رو به عنوان کلام خدا قبول دارن اما اون فرمان ها برای یک دوره ی زمانی خاص و برای مردم قوم یهود  بود در اون زمان خدا اراده خودش رو از طریق یه قوم پیش می برد و اون ها قانون می خواستن در ضمن هیچکدوم از جنگ ها برای ترویج یهودیت نبود و خدا در بعضی از جنگ به وسیله ی قوم یهود اقوام دیگرو برای گناهانشون مجازات می کرد مثلا خدا به مردم اریحا چند صد سال فرصت توبه داد و اینکه این ها همه برای این بود که به انسان نشون داده بشه با تلاش خودش نمی تونه به رستگاری برسه می تونید توی اینترنت مقالات مختلفی رو در مورد خشونت های عهد عتیق بخونید شما عهد جدید رو خوندید؟؟
چطور اراده خداوند درباره یهود این بوده در بعضی از جنگ به وسیله ی قوم یهود اقوام دیگرو برای گناهانشون مجازات کنه ولی این اراده در مورد اسلام وجود ندارد؟؟
میشه بگید بقیه جنگهای قوم یهود برای چی بوده؟
در ضمن من اسمم رو محض تنوع عوض کردم 
فریبکاری جزو دستور کار شماست
واقعا برات متاستفم🖤
جناب آقا یا خانم دختر ایرونی!
اگر نمی دانید بدانید که اسم عوض کردن موقع کامنت گذاشتن برای کسانی که کامنتها را می خوانند سردرگمی می آورد و خیال کنند که نویسنده این کامنتها چندین نفرند
در ضمن نظراتی که شامل هتاکی و بی ادبی از جانب افرادی مثل شما هست را منتشر نمی کنم
من که می دونم هدفتون از بارگذاری این مطلب تو سایتتون اینه که بقیه بگن ( اینا ربطی به مسیحیت نداره )
بعدم شما بگید ( پس کارای داعش و طالبان هم به ما ربطی نداره)
ایشالا یکی از این شکنجه ها نصیب خودت بشه
نظر منم بذار
ماشاء الله زبان این حاج آقا سه متره و برا هر مطلب یه جواب دارن
من کی از مسیحیت دفاع کردم ؟
من فقط می گم هر چی باشه از شما بهترن
دوما دین چیزی برای در آمد زداییه
اسلام و مسیحیت و یهودیت و همه بخوره تو سرتون
همینکه دارید  مسیحیت را تطهیر می کنید و می گویید این کارها مال مسیحیت واقعی نیست دفاع از مسیحیت است.
الان هم که مقایسه می کنید طرفداریتان ناعادلانه است
اگر دین برای درآمد زائی و نه درآمد زداییه چرا باز هم از دین مسیحیت دفاع می کنید؟
اصلا شما که از دین بدتون میاد چرا اینجا که درباره ادیان است براتون مهم شده؟
با سلام . حاج آقا خوبه که شما هم معتقد هستید که جنایت های عصر حاضر که توسط وحشی صفت هایی مانند داعش و ... انجام میشه برگرفته از پلشتی  مسلمان نما ها هست نه مسلمان ها .
پس اینهایی هم که گفتید همه برخاسته از مسیحیت نما هاست و شما باید هدف مقالتون
 رو آگاهی مردم از این افراد پست و جدا سازی آنها از دین مسیحیت قرار میدادید . کاری که شما الان میکنید چیزی جز نمک پاشیدن به جراهتی که اسلام در حال حاضر برداشته نیست تنها بدبین کردن مردم نسبت به خودمان و بس . با احترام شما چه فرقی با رسانه های آمریکایی دارید که قصد آنها بدبین کردن مردمشان نسبت به اسلام است در حالی که خودتان دارید این عمل را با مسیحیت انجام میدهید. بهتر است افرادی مثل من و شما بجای سیاه نمایی های این چنینی کمی به شعور مخاطب احترام گذاشته و بجای آن از دین مبین و کامل خودمان تعریف کرده خصوصا در چنین زمانی که واقعا این امر ضروری و نیاز است. شما تنها با کلکل کردن و مجادله با منتقدانتون که نمونه ی آن در نظرات قابل مشاهده است همه زحمات همکاران شریفتون رو در راستای جهاد فرهنگی  نیست و نابود میکنید بهتر نیست به گفت و گوی صمیمانه و منطقی با اونها بپردازید؟ در این صورت اسلام را به قول خودشان فقط در گیر دادن به بانوان جامعه ندانند. 
 اگر کمی همت داشته باشید و اهل تحقیق میدانید که برخی روحانیون با تلاش بی دریغشون دقیقا عکس این کاری که در حال انجام اون هستید رو انجام میدهند و با سخنان منطقی اسلام واقعی رو به مردم عرضه میکنند . اگر شما واقعا به حقانیت دینمان اسلام شک ندارید این کارها برای چیست چرا تمام زحمات همکارانتون رو نابود میکنید ؟ بیاید با خودتون فکر کنید آیا شما تنها روحانی متعصب مثل پاپ های قرون وسطی هستید که با خنجر سیاه نمایی هاتون افکار مردم رو سلاخی میکنید یا روحانی که به حقانیت اسلام معتقد است و با پیروی از خاتم النبین محمد مصطفی (ص) مردم رو از دانش خود بهره مند میکند ؟
سلام علیکم
دقیقا هدف ما همان است که نوشتید
کارهای داعش ربطی به اسلام ندارد، کارهای کشیشهای منحرف و حکومتهای مسیحی قرون وسطی ربطی به مسیحیت واقعی ندارد
ولی متاسفانه هم اکنون غرب و مسیحیت برای حمله به اسلام کارهای داعش را به اسلام ربط می دهد.
وجادلهم بالتی هی احسن یکی همین کاری هست که ما می کنیم.
معرفی اسلام واقعی در کنار معرفی غیر اسلام و مقایسه آ«ها با هم اثرگذار خواهد بود.
شنبه ۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۴۰ دختر ایرونی
این کارها مال چهره ی واقعی مسیحیت نیست . این کار هارو کشیش هایی خرافاتی و دیوانه انجام میدن درست مثل الان ایران خودمون که بعضی از آخوند ها انجام میدن پس بهتره عنوان این مقاله رو عوض کنین و درباره ی این که می گین الان خارجی ها مدعی صلح اند 
اون ها واقعا صلح رو می خوان و هرچی باشه خیلی بهتر از شما هستن . اون ها توی کشورشان چیزی دارن که ما نداریم 
در یک کلمه ( آزادی )
می دونین اگه انقدر تو زندگی مردم دخالت نمی کردین مردم چقدر بیشتر خواهان دین اسلام می شدن؟
می دونین اگه انقدر بانوان کشورمون رو اذیت نمی کردین چقدر بیشتر این افکار منفی اسلامی رو از خودشون دور می کردن؟
حقوق شما چقدره ؟
حقوق شما بیشتره یا یک کارگر زحمتکش؟
آیا این انصافه؟
فکر نکنین نمی دونیم .
من در مورد میانگین حقوق یک طلبه در سطح متوسط تحقیق کردم.
شما نمی خواد از صلح و حقوق بشر بگین .
در ضمن اگه بیان نظر آزاده نظر من رو بزارید تا این سایت رو باور کنم.
آخه نظر قبلی من رو نذاشتید
شما ادعا می کردید بی دین هستید حالا چه شده دلتان برای کشیش های مسیحی می سوزد؟!!
آمریکا که توی منطقه ما صدها پایگاه داره طرفدار صلحه؟
یا کشورهای اروپایی که به همراه آمریکا در منطقه جنگ افروزی می کنند تا بتونن اصلحه بفروشن طرفدار صلح اند؟
بله چیز که آنها دارند آزادی جنسی است که می توانند مثل حیوانات با هم جفت گیری کنند؟! ولی حق ندارند از مسائلی مثل هلوکاست انتقاد کنند یا درباره آن تحقیق کنند.
شهریه یک طلبه سطح عالی نهایتا یک ملیون و صدهزار تومان است که از حقوق یک کارگر هم بسیار کمتر است.
خودتون نوشتید قرون وسطی بعد به الان ربطش می دید؟
الان باید به این فکر کرد الان بهترین تکنولوژی دنیا رو دارن . پیشرفت کردن و زندگی عالی و بی عیب و نقصی دارند . اون ها از جهل و خرافات و این کار ها (که دروغ است) بیرون لوموند ولی ما هنوز توی فکر این هستیم (خیلی معذرت می خوام) با کدوم پا از دستشویی وارد و خارج شیم.
تو به الان فکر کن به الان ....
نه به قرون وسطی نه به ۱۴۰۰ سال پیش و نه به چیز دیگه...
تو به این فکر کن که دیگه با عمامه ت سر مردم رو شیره نمالی.
جناب آریایی یا همان دختر ایرونی
اولا همین اسم عوض کردن یک نوع دروغگویی و فریبکاری است
ثانیا پیشرفت تکنولوژی غرب از روز شروع شد که دین باطلشان را کنار گذاشتند  و البته همزمان شروع کردند به قتل و غارت در تمام جهان و به یغما بردن سرمایه های مردم
و البته پسرفت ما هم زمانی شروع شد که دین به حقمان را گذاشتیم کنار
ثالثا مشکل دستشویی مشکل امثال شماست! البته به دروغ و تهمت

به نظر من دین یه چیز مضخرف و پوچ برای کسب درآمد شما آخوند های مفت خوره. آدم باید خدا رو قبول داشته باشه و ازش سپاسگزار باشه و دیگه نیازی به دین محمد یا مسیح یا .... نیست.
در ضمن این شکنجه ها مال قرون وسطی بوده و الان مسیحی ها هیچ کدوم این کار رو نمی کنن چون دارن پیشرفت می کنن و ما موندیم که با کدوم پا وارد دستشویی شیم.وضعیت ما از اون ها الان خیلی بد تره مخصوصا با وجود بعضی از آخوند ها کمثل شما که با عمامه و عبا تون پول به جیب می زنین
اگر دین مزخرفه چرا بهت برخورده و داری از دین مسیحیت دفاع می کنی؟
اگر پیامبر خدا نباشه شما چطور خدا را می شناسی و دستوراتش را اطاعت می کنی؟
مسیحیان همین الان مسبب بیشتر جنایات روی زمین هستند، داعش و وهابیت و تکفیری ها در جهان اسلام دست پرورده مسیحیان و البته همگی زیر نظر صهیونیسم هستند.
شما شاید مونده باشید که با کدوم پا وارد دستشویی بشید یا نه ولی این مشکل مردم و بنده نیست
بقیه حرفهاتون دروغ و بی سند و دلیل و تهمت است کدام پول را به جیب می زنیم؟
سلام دوست عزیزم مطلبتون رو که خوندم یه جوری شدم واقعا تو متن اولی که خودتون نوشتید نا حقی کردید چهره ی مسیحیا اینه؟؟؟؟؟ مسیحیا الان اینجورین؟؟؟؟؟ ببینید هر چیز خوبی وقتی دست آدمای بد بیوفته میشه ازش استفاده ی نا جور و بد کرد اگه یه کم در مورد قرون وسطی بخونید می فهمید که در اون زمان مسیحیت واقعی به حاشیه رفته بود و مسیحیت شده بود ابزاری برای کار های سیاسی و قدرت طلبی و کسی درک درستی از مسیحیت نداشت  کجا عیسی چنین فرمان هایی به پیروانش داد؟؟؟؟؟ کی فرمان شکنجه و آزار و اذیت قتل عام داد؟؟؟؟؟ شما می تونید توی کتاب های  عهد جدید فرمانی در مورد کشت و کشتار و قتل عام پیدا کنید؟؟؟؟؟ حالا کتاب های عهد عتیق بحثشون جداست و بخوام در موردشون توضیح بدم چندین صفحه میشه اما مسیحیت اصلا این چیزی که شما فکر می کنید نیست یه بار بدون تعصب عهد جدید رو بخونید حداقل 4 انجیل متی مرقس لوقا یوحنا رو بخونید باور کنید کلی دیدتون عوض میشه   در قرون وسطی حتی مردم حق داشتن ترجمه ی انجیل رو نداشتن یکی از اتفاقات مهمی که باعث آغاز دوره ی روشنگری و پیشرفت شد ترجمه ی انجیل به انگلیسب  توسط ویلیام تیندل و مارتین لوتر و چاپش بعد از اختراع ماشین چاپ توسط گوتنبرگ  بود شما خودتون اعتراض دارید که کار های داعش رو به اسلام نسبت می دن بعد خودتونم همین کارو می کنید؟؟؟؟؟ درضمن در قرآن دستوراتی در مورد کشتن کافران و جنگ و جهاد هست که خب داعش هم همین کار ها رو میکنه هر چند من معتقدم نباید به اسلام توهین کرد و باز هم همه ی کار های داعش رو کار های اسلام نمی دونم راستی مسیحیت اصلا دین نیست و احکام و بکن و نکن نیست بلکه راه نجاته خدا برای بشره  به هر حال امیدوارم قلبتون و چشم هاتون باز بشه و خداوند بهتون برکت بده موفق باشید خدا نگهدارتون باشه
سلام
الان هم مدعیان مسیحیت همین اند و بلکه بدتر.
دقیقا قصد و منظور ما همین است، هیچ پیامبری به پیروانش دستور قتل و غارت و شکنجه انسانهای بی گناه را نمی دهد و اگر منسوبان به یک دین و آیین و پیامبری خطایی کردند مسئول آن خطا خودشان هستند نه دینشان.
عهد جدید و قدیم هر دو مورد قبول مسیحیان است و در عهد قدیم دستورات فراوانی در مورد کشت و کشتار و قتل عام وجود دارد.
در ضمن دستور قرآن مربوط به جنگ با کفار حربی که به سوی مسلمین شمشیر کشیده اند است و نه هر کافری و البته این یک دستور عقلی هم است، کدام عاقلی می نشیندو تماشا می کند که دشمن بیاید و او و خانواده اش را بکشد و اموالش را به غارت ببرد و...
همچنین بنده هم امیدوارم که خاوند نور هدایت را در قلب بشیریت روشن نماید و آنها را از ظلمات جهل به سوی نور هدایت رهنمون فرماید.
چه شکنجه های باحالی   من که کیف کردم تازه  فرو کردن در  حوضچه مدفوع   و فساد زنده زنده فرد  فراموش شده
سلام 
چند تا نکته در مورد مقاله تون و جوابهاتون
یک: گذشته چه ربطی به الان داره؟ قرون وسطی چه ربطی به لیبرالیسم و مدرنیسم داره؟ قوانین نظام سرواژ چه ربطی به حقوق بشر داره؟
دو: مسیحیت شکنجه کرده اسلام هم کرده ج.ا میکنه داعش القاعده و ... کلا اعتقاد باعث میشه انسان دست به کارهای وحشتناکی بزنه
سه: در مورد کشتار بوسنیایی ها گفتید چرا در مورد کشتار صربها در جنگ دوم توسط بوسنیایی ها و با فتوای علمای اسلامی نمیگید؟

سلام
مرحبا بناصرنا
توحش مسلمان نماها چه در صدر اسلام و چه در عصر حاضر هیچ ربطی به اسلام ندارد

سلام ممنون از مطالب جالب وقابل تأمل شما در خصوص قرون وسطا این که بعضی عزیزان ما مسلمانان یا صریح تر بگم ما شیعیان را همانند این وحشی ها می خوانند باید عرض کنم که شما در تمام این قدمت ۱۵۰۰ساله را کنکاش کنید هیچ گونه وحشی گری  از قبیل این ها پیدا نخواهید نکرد بلکه این متجاوز گرانی مانند مغولان بوده اند که به ما آسیب زده اند شمایی که از شیعه بودن خودتون  شرمسار هستید بهتر نیست به جای این که با کلمات ناپسند به مذهب ما توهین کنید به اصلیت خودتان برگردید که رک بگم لیاقت شما همان وحشی ها هستند ونبود شما برای به گند کشیده نشدن شیعه ضروری تر است ومن به شخصه از این موضوع خرسند خواهم شد
هیچ کدوم این شکنجه ها بالاتر از این نیست که دلار هرروز میره بالا و ما فقیر تر میشیم 
چه ربطی داره به موضوع؟؟؟
سلام من یه دختر 14 ساله ام و چند تا حرف داشتم 
اول اینکه این افرادی که خییلی علاقه به شکنجه شدن دارن داد میزنه که نصف مغزشون معیوبه الان یکی از این وسایل شکنجه رو که نزدیک کنن بهتون به غلط کردن می افتید که ببینیم بازم شکنجه شکنجه میخوایم می کنید البته نظر شماست اگرم خیلی دوست دارید دعا میکنم تو زندگی هرجور که میشه شکنجه بشید خوبه دوست دارید پس دوس دارید
دو بله این مطالب در تمامی سایت ها وجود داره و واقعیت اما حرف یه نفر از دوستان هم درست این به این معنی نیست که همه ی مسیحی ها وحشی و خرافاتی هستن اما در هر صورت واقعیت و وجود داشته اما همه ی مسیحی ها هم اینجوری نیستن این شکنجه ها حتی در ایران باستان هم بوده پس ایا به این معنی که تمام ما ایرانی ها وحشی و بی رحمیم خب این غلطه فقط عده ای تو این حالت پیدا میشه یا مثلا تو ایران به دختران تجاوز میشه خب این به این معنی نیست که همه ی ما پست فطرتیم فقط اون عده افراد که تو این کارن کثیف و پست فطرتند
و اخرین حرفم خواهش میکنم به مطالب حاج آقا احترام بگذارید و فوش ندید چون از شخصیت ایشون کم نمیشه و تنها شما ها دارید بی شخصیتی خودتونو که فوش میدید ثابت میکنین و با ماراتون از ارزش خودتون کم و کمتر میکنین پس لطفا حرمت نگه دارید و احترام بگذارید
مرسی
سلام علیکم
ممنون از شما مرحبا بناصرنا
دقیقا منظور ما همین است که شما فرمودید
وهیچ کس حق ندارد جنایات برخی از مسلمانان یا بهتر بگویم مسلمان نمایان  را به اسلام و همه مسلمانان نسبت بدهد
که متاسفانه این کار را می کنند و بدتر انکه خیلی ها هم باور می کنند
درود بر شما
زمان قدیم از روی  نادانی و خرافات و   ... این جنایات رو میکردن در همه ادیان وجود داره

 در اسلام زمان امامان (در زمانی امامان چقدر تجاوز و غارت و جنگ و ظلم و ستم و... بوده)
در مسیحیان قرون وسطا
و دین های دیگه

کلا به نظر من کرد،لر،آذری،فارش و اصفهانی و رشتی و... نیست ما با افتخار باید بگیم ایرانی هستیم
تمامی مسیحیانی که در ایران زندگی میکنن نمیگن ما ارمنی ارمنستانیم با افتخار میگن ما ایرانی هستیم

پس زنده باد ایران و ایرانی
این شکنجه ها توسط مشتی از افراد بی اعتقاد به خدا صورت میگرفته و کلیسا نقشی در آن نداشته و ما نباید این هارو جزو مسیحیان و کلیسا حساب کنیم چرا که در جای جای کتاب مقدس سخن از مهر و محبت به همدیگر حتی به فرد بی دین به میان آمده همونطور که الان بعضی روحانیون محترم کلاه مملکت رو برمیدارند ولی ما این را به حساب اسلام و مسجد نمیگذاریم.
خوب شما هم حرف ما را می زنید!
پس جنایات برخی مسلمان نما ها هیچ ربطی به اسلام و سایر مسلمانان ندارد
يكشنبه ۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۵:۱۹ کسی که نمیشناسید...
این مال خیلی وقت پیش هست(خودتون گفتید قرون وسطی) در حالی که ما الان تو قرن 21 هستیم...
شما از قرون وسطی آمدید که اینگونه میگویید...
الان که تو دین مسیحیت از این شکنجه خبری نیست یا نکنه شما این چیز رو الان(در قرن 21)دیدید که میگید؟!
لطفا خودتون رو بروز کنید
شما برید تحقیق کنید در مورد قتل عام مردم بوسنی که فقط حدود 25 سال از آن گذشته
درباره جنایات زندان گوانتاما یا داعشی و گروه های معارض سوری که علنا آمریکا و غرب آنها را ساپورت می کنند
این بخت برگشته هایی که شکنجه می شدند غالباً اصلاف ماسونها بودند ... 

با مروری به در گیریهای لفظی و متأسفانه اغلب ناهنجار در محکوم کردن طرف مقابل در اثبات اعمال غیر انسانی و باور‌نکردنی ادیان، شرح زیر نظر سریع من بر این قضیه است:

من نه مسیحیت را مقصر و ظالم و جنایتکار می دانم ونه اسلام را و نه دیگر ادیان را.

این قبیل جنایتهای وحشتناک ریشه اش تعصبات مذهبیه است که با گذشت زمان هر دینی در تار و پود آن رخنه کرده و آنرا می پوساند و پیروانش را به ارتکاب به چنین اعمال غیر انسانی وا می دارد.

آیا شما می توانید یک نمونه از این ابزار شکنجه و یا راههای شکنجه را در کتب مقدسه پیدا کنید؟ بنا براین، این پیروان ادیان هستند که بر اساس منافع خود دار و دسته درست می کنند و آلات قتاله می سازند و مردم را به سیخ می کشند، و نه خود دین، در حالی که ابتدای هر دینی درست برعکس بوده. شما ببینید آیا مسیحیان اولیه که در نهایت مظلومیت قتل عام می شدند و آنها را زنده زنده جلوی درندگان می انداختند با مسیحیان قرون وسطی یا حتی مسیحیان امروز قابل مقایسه اند؟

از اول لا اول این فجایع در هر دینی که زمانی از او می گذرد وجود داشته، مثلاً فجایعی که در عهد زردشتیها شده چیزی نظیر همینهاست و اوراقی سیاه در تاریخ ادیان، و اگر به تاریخ مراجعه کنیم می‌بینیم که علت اصلی پیروزی اعراب بدوی بر ایرانیان پر آوازه و اضمحلال و سرنگونی شکوه و جلال ایران باستان به ستوه آمدن مردم ایران از دست اعمال غیر انسانی و اِعمال خشونتهای مذهبی زردشتیان بوده برای فرار از مظالم موبدان آن!!!

باید اعتراف کنیم که بدنۀ هر دینی پس از گذشت قرنها از ظهورش، میمیرد و بر خاک می ریزد. تعدّد ادیان هم روی همین اصل بوجود آمده که چون دیانتی به عصری رسید که دیگر دوام و بقائی ندارد و اصول روحانی و اخلاقیش فدای فروعات مضرّه و مخربه شده و بجای درمان دردهای بشری زخمهای او را بیشتر خراش می دهد، خداوند آئین جدیدی می فرستد و تعالیم بروز ارائه می کند تا بار دیگر بشر دردمند به داروی شفابخش جدید که تاریخ اعتبارش بپایان نرسیده درمان یابد و با استفادۀ داروهای تاریخ گذشته بیشتر مسموم نگردد! 

آیا فکر می کنید فجایعی که پیروان اسلام، امروزه انجام می دهند، از شکنجه های هولناک در زیرزمینهای مخوف گرفته تا سربریدنها در ملاء عام،  از کشتار جمعی و یا سوراخ سوراخ شدن بدنهای انسانها در یک انفجار هسته ای بوسیلۀ مسیحیان یا دیگران بدتر است؟

ما احتیاج نیست که به قرون وسطی باز گردیم و این فجایع هولناک را مرور کنیم، در همین عصر خودمان مگر هیتلر  و دار و دسته اش نبود که میلیونها نفوس را بکشتن داد؟ آنها فقط در یک فقره قتل عام، شش میلیون نفر را به کوره های آدم سوزی انداختند در حالی که درشت ترین و زیباترین صلیب بر گردنشان آویخته بود و یک گروه مسیحی معتقد بودند؟ آیا در مقابل این تعلیم حضرت مسیح که می فرماید اگر سیلی به طرف چپ تو زدند طرف راست را هم بگیر، می توانیم این حرکات وحشتناک را قرار دهیم و آن را توجیه کنیم؟ 

براستی امروز چه دینی را می توانید پیدا کنید که بر طبق تعالیم و دستورات روحانی خود عمل کند؟

آن چه دینیست که اسیر خرافات و تعصبات نشده باشد و پیروانش بدنبال منافع و مصالح مادی و شخصی خود نباشند، دین را وسیلۀ غارت اموال مردم نکرده و بخاطر آن از هیچگونه ظلم و شقاوتی کوتاهی نکنند؟

اینکه ما همدیگر را بکوبیم و هریک از ما با بدست آوردن مدارک و اسنادی، دیگری را متهم به ظلم و جنایت کند آیا نتیجه ای از آن عاید می شود؟ بازگشت به گذشته و متهم کردن این و آن در اعمال غیر انسانی البته نمی‌تواند معذوری باشد بر بکار بردن همان اعمال از طرف ما، یعنی مسلمانان نمی‌توانند با استناد به اعمال وحشتناک مسیحیان، خود را مجاز به ارتکاب به همان اعمال بدانند!


آیا هیچ فکر کرده ایم که تنقید و تکذیب مکرر اندر مکرر از داروئی کهنه و تاریخ گذشته یا نا درست، سبب شفای مریض نبوده و درمانش فقط پیدا کردن داروی جدید و صحیح است و مصرف آن؟ 



این تو قرون وسطا بوده
همه ی مسیحیا از اون دوران شرمندن
اونموقع همه روی عقاید کورکورانشون تعصب بیجا داشتن مثل الان ما...
مهم اینه که الان این کارارو نمیکنن
ولی ماچی
به نظر من ک وحشی تر از اینا پیدا نمیشه
نمیدونم والا یعنی مردم قرون وسطی اونقدر وحشی بودن که با ابزار ایجاد رعب و وحشت میتونستن یه جامعه انسانی رو اداره و مدیریت کنن؟؟؟!!!!!
این دیگه قرون وسطی نیست عصر بربریت هست خب
خسته نباشید مطلبتون کامل بود ممنون دنبال همچین چیزی میگشتم.خدای من خخخخخ من که اصلا دلم به رحم نیومد ببین چه کارایی کردن که همچین شکنجه ها نصیبشون میشه اونقد به حیوانات زبون بسته شکجه وآزارمیدند هزار برابر بدترشومیبینند زیاد فک نکن همینه که گفتم چه مسیحی چه اسلام هرچی اگه آدم خوبی بودن خدا نمیگذاشت همچین اتفاقاتی براشون بیوفته خخخ اتفاقا دلم خنک شد کاای کاش تموم آدمای بیرحم به دست بیرحم مث خودش بیوفته وهمین شکنجه ها نصیبش بشه.خخخخخ د .
واقعااااً بامزه اید... ابتدای مطلب نوشتید مسیحیت شناسی بعد از دوران قرون وسطی کلیسا رو بررسی کردید... دستتون درد نکنه اطلاعات خوبی بود🤗🤗🤗 بی زحمت یک مطلب هم در راستای همین مسائل با عنوان اسلام شناسی در قرن حاضر بزارید با عکسهای مربوطه مثلااااً جنایات اسلام گرایان با شعارهای معروف الله اکبر یا لا اله الا الله... یا گروههای دیگه اسلام گرا و شیوه های به روز شکنجه و قتل عامشون اونوقت باعث و بانی و حامیان اصلیشون رو هم معرفی کنید که سپاه قدس و ثاره الله و حذب الله و... هستند تا بگیم شما چقدر اطلاعاتتون به روز و آپدیتِ... اون که گذشته و ما نبودیم کمکی کنیم؛ با نوع نوشتارتون که گویا مورد پسندتتون هست یا شاید ناراحت که چرا اینطوری میکشتن پس حالا که میتونید به حال زندانیان امروز در دنیای اسلام کاری کنید... دنیای مسیحیت که گذروند آخرش هم فهمید راه سعادت و هدف و رسیدن به خدا یکی است و آن دست یابی به محبت از طریق عیسی مسیح خداوندِ... پس شما نگران دنیای اسلام و مسلمانان باشید بیشتر به دنیا کمک کردید .
اتفاقا تمام هدف ما همین است که شما به آن رسیده اید
اگر توحش مسیحیان قرون وسطی ربطی به اسلام ندارد پس جنایات عثمانی و اعراب حمله کننده به ایران و داعش و... ربطی به اسلام ندارد
نفسم بند اومد
تو هر دین و مسلک که باشیم حتی اگه دین هم نداشته باشیم
لااقل قلب که داریم ، این شکنجه گران بی شک زنازادگان و حرام زادگان که رحمی
در دل ندارن معنی انسانیت رو زیر سوال بردن حتی حیوان هم از این کارهای
روی هم نوع خود نمیکند ، هر کاری که میکنیم در نظر داشته باشیم که
خودمون رو جای طرف بذاریم ببینیم چه حالی پیدا میکنیم
ربطی هم به دین مسیحیت و اسلام و یهوی نداره ادم شقی القلب
تو هر دینی هست خدا همشون رو لعنت کنه
یا علی ......
بله واقعا حق با شماست
سلام.شما ها خیلی خیلی خیلی باحالین.من چند وقتیه...یعنی حدود 4 ساله به خدا ایمان آورده بودم.به پیامبر خدا یعنی حضرت مسیح ...صلیب مینداختم رو گردنم...غسل تعمید میکردم و....درسته که شنیده بودم روحانیون و  و... همیشه میگفتن دین عیسی و کتابش ...دین موسی..و... همشون کفار هستن...روحانیون میگفتن:تنها راه  تسلط بر وجب و وجب دنیا ترویج دین است...میگفتند:زمانی که همه مسلمان شدند.موقعیت عالی است تا کره ی زمین را تسخیر کنیم!!!اما حالا که این وحشی گری های مسیحی هارو دیدم(البته 100 درصد مطمعنم که کار بچه های خود ایران بوده...ولی به اسم مسیحیان بی چاره مظلوم بیگناه ثبت شده)خب....با دیدن این وحشی گری ها از این رو به اون رو شدم...حالا که مسلمان شدم...کافر شدم...جهنمی شدم...عاقبت به شر شدم و....احساس گناه میکنم...ولی واقا باحال هستین هااا...چه زود مسیحی رو مسلمان میکنین!!!راستشو بگین با چه ترفندی تونستین منو که وابسته به حضرت عیسی بودم رو کافر کنین؟؟؟؟؟ممنون میشم به ایمیلم بفرستین چجوری منو کافر(مسلمان)کردین...من دوباره هدایت میشم...(مسیحی)میشم...ولی میترسم!!!!از اینکه آدمای شکنجه گر ایرونی بیان و تک تک این روش هایی که بالا اشاره کردین رو روم امتجحان کنن....بعدشم عکس و فیلم شکنجه من رو بیارن رو سایت های مختلف(از قببیل این سایت)بزارن و بعدشم بگن که مسیحی هایی که روهشون هم از این ماجرا  خبری نداره ...من رو شکنجه کرده...بعدش آدمای مثل من و بقیه باور کنن که اینارو مسیحی ها انجام دادن!!!!بابا زودباور نباشین...این شکنجه هارو تو همین عصر تو کشور ایران انجام میدن(برای اعطراف گیری)من خداحافظ ...نمیخام شکنجه بشم از نزد ایرانیان  به مسیحیان بی گزند و آسیب پناه میبرم!!!!
با توجه به اینکه شما در عقیده خودتان "مطمعن" هستید هر کار بکنند نمی توانند از شما "اعطراف" بگیرند.
من میخواستم جسارتا فرمایشاتتون رو تکمیل کنم و یه نوع شکنجه دیگه رو بهتون بگم که دست کمی از اینها نداره البته این یکی کار مسیحی ها نیست کار بچه های خودیه
فرد رو داخل جعبه ای که کوچک و بزرگ میشه میذارن و جعبه رو اونقدر کوچک میکنن که طرف نتونه تکون کوچکی بخوره و حدود ۱۲ ساعت در همون حالت رها میکنن می دونین اگه آدم در حال خواب غلط نزنه فلج میشه -بماند -بعد از ۱۰تا ۱۲ ساعت طرف رو که تا حدودی در استانه فلج شدنه بیرون میارن و اونقدر میزنن که بدوه و فلج نشه تصور کنین دوباره موقعی که دوباره میخوان بفرستنش توی همون صندوق چه ضجری میکشه خب خواه ناخواه و دیر یا زود بلبل میشه میاد توی تلویزیون هر چی آقایون داداشا نوشتن و حفظ کرده برای مردم میگه که بفهمن چه آدم خطرناکی بوده
البته اینم تقصیر همون مسیحیان است قبول دارم
جالب بود جناب مهدی و بی بی سکینه ورضا و محمود و...
اسمهای دروغین یک نفر!!
چقدر سخت و رنج آوره
ای مسیحیان بد
متعاقبا
ای اسلام خوب
دیدین؟ من به نتیجه ای که میخواستین رسیدم دستتون درد نکنه که موجبات هدایت مردم رو فراهم میکنین
آقا ای ول مطالبتون خیلی جالبه
من نمیدونم چرا این مسیحیا اینقدر بدبختا رو شکنجه میدادن مثل مسلمونا سرشونو ببرن و خلاص کمتر ضجر میکشن ... والله
ممنونم که به ما اطلاع رسانی میکنین بفهمیم اسلام تنها دین راستین است و مسیحی های وحشی چه میکردند
تازه میفهمم چرا یک عمر روحانیون به ما میگن همه بد هستن و ما خوب
حق دارن
واقعا قدر ذهنم روشن شد حالا چطور این ذهنو امشب خاموش کنم بذاره بخوابم آخ که چقدر یاد گرفتم  تشکر تشکر
توی دین اسلام قدیم هم دست رو قطع میکردن و یا سنگسار میکردند.فکر میکنید سنگسار خیلی بهتر از ایناست؟همین الانشم توی کشور برای اعتراف گرفتن مجرمای س ی ا س ی از روشهایی مثل فرو کردن بطری شیشه ای توی مقعد و بستن به پنکه استفاده میکنن.دین مسیحیت بحق هست.دین اسلامم بحق هست.منتهی توی هر دینی که تحریف و زیاده روی وجود داشته باشه به این روز میوفته.خدا رو بپرستید و رحم و انسانیت داشته باشید.چکیده و خلاصه هر دین الهی اینه که به وجود خدا اعتقاد داشته باشید و رحم و مروت داشته باشید و خوی حیوانی(شهوت و برهنگی و تیکه پاره کردن همدیگه) رو پیش نگیرید.بقیه خورده ریزا و اعمال دین بیشتر چیزای تشریفاتی و من دراوردیه.زنده باد خداوند و همه ادیان الهی
خدا یکی است و دین مورد او هم یکیست
فقط یک دین حق وجود دارد و آن هم دین اسلام است.
دین اگر دین باشه همه اجزای آن خواست خداست.
شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ , ۰۲:۱۲ دکوراسیون ایرانی
واقعا وحشت ناک بود
سلام سایت شما خیلی عالی . از نظر من بد ترین شکنجش ریختن مواد مذاب تو گوشه😨😨😨
سلام علیکم
متشکریم
خیلی ممنون از پست جالبتون



من بازی های زیادی را دیدم که از همین روش برای شکنجه استفاده می کردند البته اینکار در کلیسا ها انجام می شد من نمیدانم فازشون از این کار چیه
دوست عزیز وبسایت شما مطالب خوبی داره  اما بهتره بیان کتم که این شکنجه ها چهره ی مسیحیت نیست مسیحیت هم یه دینه و قابل احترامه این شکنجه ها تنها زاده ی فکر سودجویانی بوده که دینا سپری قرار دادن برای رسیدن به خواسه هایشان ما چنین چیزی را د دوران ساسانیم داشتیم وقتی موبدان از فاصله های طبقاتی دفاع میکردند امروز از قرون وسطی خیلی میگذره شکنجه هنوز هست اما فقط شامل مسیحیت نمیشه :)
سلام علیکم
دقیقا ما هم با شما هم عقیده ایم
و دقیقا همین فکر را هم کسانی که خود را مسیسحی می دانند داشته باشند و اسلام را با داعش و النصره و... مساوی ندانند
میمردین در جا مردم رو بکشین اخه چرا این قدر زجر ماشاالله به این عقل ولی ای کاش به جای شکنجه استفاه های بهتری از عقل می شد
خوب بود در مورد بطری نوشابه هم توضیح میدادید
سلام 

به نظر من سایت شما عالیه درسته که هردینی احترام خودش رو داره ولی به هرحال باید قبولش کنیم 
ما حتی توایران هم داشتیم از اینجور آدما 
من تمامی نظرات رو خوندم و جواب های شما(دوست عزیزی که این وبلاگ رو طراحی کرده ) هم همینطور مردم عزیز بحث بین آریایی بودن پارتی بودن یا مادی بودن نیست بحث ما اینجاست که حالا ما باید این جامعه رو درست کنیم درسته؟ بعدشم خواهشی که از شما دارم اینه که بافحش صحبت نکنین بافحش کار شما پیش نمیره  و درآخر خسته نباشید و اول سعی کنید خودتون رو درست کنین 

سلام علیکم
فرمایشتان بجاست و صحیح اما کجا ما فحش داده ایم؟؟
کلیسا صدها سال با این کارها خرافات و جهالتها را به زور به خورد مردم داد همان چیزهایی که الان بناچار به دروغ بودن آنها اعتراف می کند
اینهای که شما دیدید مال قرنهاپیش بوده مثل زنده به گور کردن دختران توسط عربها امروز جامعه و با امدن قانون   با اینکه این همه علم امده افرادی   مثل داعش  چهره دین راایگونه که در عکس بالا دیدید به تصویر می کشد  هیچ کس به فرستادگان  خدا نمی تواند کفر بگوید وهرکس هرکدام از انبیا خدا توهین کند بی شک  کا فر شده خدا وند  قدرت زنده کردن  انسان  و شفا دادن را به مسیح داد تا بشر بداند که کسی بمیرد  پایان نیست  بلکه دنیای دیگری هست همانطور که در دین اسلام عزیز هم هست اما اگر  ایمان وا قعی دارید ببینید  که قدرت خدا را ولی  جاه طلبی  خود خواهی  مقام  مال  ثروت  همه چشمان را کور کرد و زمانی که پیر و ازکار افتاده می شود می فهمید که چقدر عمر را بیهوده از دست دادید وبرای اخرت خود  هیچ کاری نکرید ودر مقابل  خدای بزرگ در روز رستاخیز محکوم وبه سزای اعمال خود وغذابی بدتر ازانچه که در شکنجهامی شناسید   را باید بکشید بترسید از این همه رفتار بد وایمان بیاورید به روز رستاخیز
وای  وای وای وای
چه قدر وحشتناک !!!
احمقا
بیشعورا
انسان حق حیات داره !
کصافتا
وای
ینی چی
آخه چه مرگشونه این جوری آدما رو میکشن ؟/
سلام به رفقا دوستان بهتره إینو بدونید دونستن این مسایل که مسیحی ها در چه زمانی چه جولیانی انجام داده اول یا
یهودیان چه طور بوده وداعش چه میکنه مهم نیست مهم اینه که بونیم
حکم کتاب خدا چیه وتوی زندگی به کارش ببریم اما بذارید یک گلایه از دوستان داشته باشم که مربوط 
به خودشونه دوستان عزیز اسلام دین رحمت ومحبت هست ودر أیه های انتهائی سوره حجرات میگه لازم نیست که إنسان
ترک ولر و کرد و اریایی باشه مهم اینه درصد تقوا برا کی بیشتره واینم بپرسم که تا به حال چقدر برأی دین داری تلاش کردیم چقدر از ورود خرافه ها وبدعتها جلو گیری کرده ایم ایا به نظر شما با خراب کردن عقاید اون زمان که حتی وممکنه
خیلی از کسانی که تو ایران اسلامی زندگی میکنن ومسیحی اند ناراحت بشن دوستان این مسایل خوبه ولی نه برا هر کسی برا کسی خوبه که بی خود از خودش بدون خورده کتاب ومقاله وخیلی چیزای علمی که مربوط به همون موضوع هستش نظر نده واز اساتید بپرسه دوستان اسلام دین علم وحکمته نه دین جنگ وجهل 
اسلام به زور در خونه کسی رو نزده اما گفته فکر کنیم
اینجا هرکس که خرافات ماهواره بیشتر تو ذهنش فرو رفته از مسیحیت دفاع میکنه
چون مسیحیت تحریف شده هست
و الان این به ظاهر ایرانیا که سوپر آریایی هستن نمیدونن که تمدن اصلی ایرانیا مال ایلامی ها بوده نه آریایی ها
آریایی ها اقوم مهاجر بودن!
چرا حالیتون نمیشه با فرهنگا

عالیییی
همه ادیان انحراف داشته اند و دارند .دوستان جان چرا کاسه داغ تر از آش میشید ؟؟

سنگ مسیحیت رو به سینه میزنیدسنگ مسیحیت رو به سینه میزنید؟
در همه دین ها انحراف وجود داشته.
شما چرا دارید خودزنی میکنید؟
منکر میشید؟

تمام بدبختی بشر از همین انحراف دینش هست
شما واقعا فکر میکنید مسیحیتی که الان هست مسیحیت واقعیه؟؟
اسلام واقعی رو به دین واقعیش بشناسید نه مسلمانان!!
فعلا که مقر پاپ اعظم شده مرکز فراماسونری و ضد خدایی دنیا و سمبل آبلیسک ماسونها رو هم کوبیدن وسطش!!
خود پاپ هم رودربایسی داره بگه لژ ماسونی داره !
باز بگید مسیحیت
کدوم مسیحیت جمع کنید بابا
دم نویسنده مطلب گرررررررم
سلام عزیزان من ..ازهمه دوستان عزیز خواهش میکنم از مطالب عنوان شده بعنوان اطلاع رسانی استفاده کنید تمامی این شکنجه ها مال قرون وسطی هستش و مربوط به حالا نیست سعی کنیم به دین و مملکت خاصی ربطش ندیم ..امروزه بشریت (منظورم بشریت دارای عقل و وجدان )دنبال بالابردن سطح زندگی و جلوگیری از تقابل باورهاست و آزادی عقاید همه افراد قابل احترام هست همه بشریت بدلیل سکونت در این کره خاکی از یک منشا یا همان ژن ایجاد شده اند ..پس با این حساب هیچ نژادی به دیگری برتری ندارد و بدلیل اینکه دین بمعنای سیره و روش صحیح زندگی کردن است پس دنبال دینی بروید که بتوانید صحیح زندگی کنید به عنوان نمونه من خودم تلاش میکنم انسانی زندگی کنم انسانیت همان پیام دین هستش توصیه میکنم که دراین فضای مجازی جوری رفتار کنیم که اون عزیز 12 ساله هم از فضا استفاده کنه .از عزیزان درخواست میکنم بیشتر تفکر کنید و بیشتر تحقیق کنید و بیشتر سفر برید بعد چند سال خیلی حقایق براتون نمایان میشه و میتونین به آرامش و خوشبختی که عصاره زندگیه متعالیست برسید .ضمنا از گرداوری کننده مطالب هم تشکر میکنم ولی اینکه کشورهای اروپایی امروزی مسیحی نامیدید به نظر درست نمیرسه چونکه حکومت ها اروپای امروزی بصورت غیر دینی اداره میشه و امروزه همین کشورها پناهگاه جمعیت زیادی از مردم سوریه و عراق و افغانستان و حتی ایران هستن اکثرشونم مسلمونن ..به امید موفقیت و بهروزی همگی 
هعی خدا یعنی چطوری دلشون میومد برا اعتراف گرفتن با هم نوع خودشون این کارو کنن ؟؟؟ بعضی وقتا هم این آدما با این شکنجه ها مجبور به اعتراف دروغ و گردن گرفتن گناه نکرده میشدند 😞 واقعا موجودی ترسناک تر از انسان وجود نداره :| 
دقیقا ناخواسته همون کاری رو داری می‌کنی که در بعضی کشورهای غربی برای اسلام‌هراسی می‌کنن. یک‌سری عکس از طالبان و داعش می‌گذارن و عین جمله‌ی تو رو می‌نویسن: «برای رو کردن چهره‌ی واقعی اسلام»! اسلام احتیاجی به تو و امثال تو نداره. هرچند بعید هم نیست یک نفوذی جاسوس باشی برای تخریب چهره‌ی اسلام. چون در این سال‌ها امثال تو خوب اسلام و مسلمانی رو به گند کشیدن. معصوم می‌فرماید: «دو عده پشت مرا شکستند؛ جاهل متعصب، عالم متهتک». اینکه عالمانه به این کار اقدام کرده‌ای یا جاهلانه البته به عقوبت تو مرتبط خواهد بود اما در نتیجه‌ش نه. به چه حقی جابه‌جای مطلبت عنوان می‌کنی اروپائیان مسیحی یا فلان؟ دقیقا عین صهیونیسم که در مطالب‌شون می‌نویسن داعشیان مسلمان! خداوند در قرآن می‌فرماید: « انّ الّذین آمنوا و الّذین هادوا و النّصارى والصّابئین من امن باللّه والیوم الآخر وعمل صالحاً فلهم اجرهم عند ربّهم و لا خوف علیهم و لا هم یحزنون» یعنی اگر مسیحی باشی و به خداوند ایمان داشته باشی، خداوند پاداش تو رو را خواهد داد. تو چه نوع مسلمان کودنی هستی که داری از همون ترفند صهیونیستم برای اسلام‌هراسی استفاده می‌کنی؟ نادان! اون‌ها برای اسلام‌هراسی می‌نویسن «مسلمانان داعشی»‌ و تو هم می‌نویسی «مسیحیان اروپایی»! برو توبه کن به خاطر توهین‌ت به مسیحیتی که خداوند در قرآن درباره‌ش اینطور می‌گه. چطور خداوند مسیحی رو هم شامل پاداش می‌دونه در حالی که تو دائم می‌گی همه ادیان مطرود هستن. لابد از خدا خداتر شدی؟ یا منافقی در پوستین مسلمان. بی‌شرم نادان.
ما شاء الله به ادب و شعورت
البته از شما بالاتر هم هستند که نظراتشان را حذف کرده ام.
متاسفم برای شما که هدف از درج این پست را نمی فهمی!!
دانستن واقعیت برای کسانی که در اون نفعی ندارن و واقعیت رو نشون میده تلخه در هر مذهب یا دینی یا هر اجتماعی کورکورانه از چیزی اطاعت کردن و دنبال پیشرفت نبودن این عواقب رو داره ممنون از ادمین پیج 
شاهزاده اعتضادمظفرمامنتظریم بیای وسربه نیستمون کنی البته اگه اندازه ما لرهاوکردهاوترکهاوعربهاو...غیرت ودل وجرأت داشته باشی والبته خدایی که نزدیک ۴۰ساله هوامونوداره همه جوره
برادر نمی دونم فازت چیه؟
نمیدونم چرا صفحه ات فیلتر نیست!؟
اما این رو بدون که مسیحیت هم یه دین الهی هستش،همونطور که اسلام هست،این چیز هایی که عنوان کردی بودی رو چرا بر ضد مسیحیت استفاده کردی؟
مگه داعش به اسم اسلام این کارو نمی کنه!؟
 مگه خودمون تو سال ۸۸ ۲ تا دانشجو رو تو زندان های کشور خودمون همینطوری به همین روش بی گناه تو زندان کهریزک نکشتیم!؟
التماس تفکر
سلام
به همان دلیل که جنایات داعش و سلفی ها و.. به حساب اسلام گذاشته میشه
در ضمن این ها همه مستند بودند نه مثل ادعای شما کذب محض
یعنی خاک بر سرت با این پست گذاشتنت احمق تو هنوز فرق فراماسونری و مذهب رو نمیدونی اینا تجهیزات افراد فراماسونری هستش که که برای قربانیان خودشون استفاده میکنند واقعا بیشعوری که ندونسته حرفی رو تو فضای مجازی که همه میخونن با اطلاعات نادرستت پخش میکنی .
ماشالله به ادب و عقل و سواد شما
 لینکهای معرفی شده رو ببینید تا بدونید حقیقت چیه
از همه تون میخوام برید مانگای برسرک رو بخونید به فارسی ترجمه شده و درباره جنایات مذهبیان دوران قرون وسطا و ظلمی که به مردمشون میکردنه و همین اعمالشون باعث زده شدن مردم اروپا از مذهب شد ما هم باید درس بگیریم و همچنان با امر به معروف و نهی از منکر کلامی به مردم اعمال دین رو متذکر بشیم زبان خوش همانطور که خدا به حضرت محمد میفرماید که فقط به خاطر زبان خوش و قلب مهربانت مردم گردت پدیدار شدن مردم زبان خوش و محبت رو بیشتر میپذیرن
باسلام؛ هر عملی ، عکس العمل مناسب با خودش را می طلبد. در جواب سوال اول شما این تواریخ از اسنادی است که از تحریف اقوام جاعل یهود در امان مانده است . در جواب قسمت دوم عرایض شما واقعا عذر میخواهم که جای سفسطه برای شما نگذاشتم تا جایی که ناچار به توهین تمسک جستید.
سلام
برادری که نصف بیشتر جمعیت ایران را اقوام وحشی می دانید!!
انتظارتان چیست؟؟؟
برایتان دست تکان دهم؟؟
بارک الله بگویم؟؟ 
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۰۱:۱۱ شاهزاده اعتضادمظفر
باسلام؛ ا ح م ق ا ن ه!!!!!! تاریخ مطالعه کنید لرها یا زط ها یا جتها یا قوم لوط اقوامی هستند که سه هزار قبل از میلاد وارد سوریه شدند. کردها یا کرت ها یا جوت ها یا وایکینگها یکی دیگر از اقوام لوط که دو هزار سال قبل از میلاد در کشور میتانی کنار بابل دیده شدند و ترکمن ها یا مغولها یا تورهاـ سلم و تورـ یا هاتی یا هپتالها در دو هزار سال قبل از میلاد در کوههای سوریه یافت شدند که انها اقوام وحشی افریقای مرکزی و جنوبی بودند که وارد تمدن اریا شدند انزمان سلسله مودیا بر فینیقیه،کارتاژ،سیسیل،ایتالیا،یونان و کل سرزمینها شاهنشاهی می کردند که در زمان توسط بخت النصر یا گودرز شاهنشاه مودیا هزاروصد قبل از میلاد به اسیای میانه تبعید شدند علت تبعید قتل،راهزنی،شورش و غیره بود ورود انها به ایران بعد از خلفای عباسی و امپراطوری عثمانی بود که این اقوام وحشی را قتل عام میکرد حال انها ساکنان اولیه ایران شدند .؟؟؟؟!!!!!!!
این تاریخهای دقیق را از کجا در آورده اید!!!!!!
بنده فکر می کنم طرز فکر شما بسیار وحشی تر از هر قوم و قبیله ایست.
باسلام؛بیست وشش میلیون غیر ایرانی در ایران زندگی می کنند که طی این موبوکراسی سی واندی سال است که خود را به پستهای حساسی رسانده اند البته ما منکر وجود بیست وشش میلیون غیر اریایی یا دالیت یا ماسون یا تروریست در ایران نیستیم یک نگاه اجمالی به کشور ایران نشان می دهد که ایران تحت سیطره امپریالیسم انگلیس با سیاست کمونیستی و قوانین انارشیستی اداره می شود حال علت این همه هرج و مرج فقط می تواند به قدرت رسیدن نژاد پست غیراریایی و اقوام وحشی افریقایی اعم از لر،کرد و ترکمن باشد با سقوط سر زنجیره ماسونها یعنی ملکه انگلیس ،بردگان ماسونی که در ایران بقدرت رسیدند محکوم بسقوط و اخراج از ایران هستند و پاکسازی کشور از این تروریستها فقط وظیفه ما زمامداران است . همه اصول و قوانین روزی به سخره گرفته شدند و مورد مخالفت قرار گرفتند،اما بالاخره در اخر بعنوان یک قانون و اصل تغییر ناپذیر مورد قبول قرار گرفتند ما زمامداران عادت داریم با عوام که همیشه از پایین به موضوع نگاه می کنند مدارا کنیم نقل قول از جدبزرگوارم شاهزاده میرزاتقی خان امیرکبیراز سلسله صفوی کشور بغیر از شاه و صدراعظم عادل مردمان عاقل می خواهد.باتشکر
با سلام
این کامنتتان بسیار احمقانه است
اینهایی که شما وحشی می خوانید ساکنین اولیه و واقعی ایران هستند که آریایی ها با توحش آنها را غارت کرده اند
باسلام؛ قید، شکنجه کششی با بستن دست و پا به اسب،گردن زدن،دار زدن،صندلی تفتیش عقاید،شلاق زدن ،سوزاندن جادوگران سندتاریخی برای اثبات دارد اما بقیه بیشتر شبیه داستان هولوکاست یهودیان ساخته و پرداخته ذهن بیمار یهودیان است. انقدر متون تاریخی توسط یهودیان جعل شده که برای کشف حقیقتی کوچک در تاریخ باید زمان بسیاری به ان موضوع اختصاص داد.
يكشنبه ۱۰ مرداد ۹۵ , ۲۱:۲۴ شاهزاده اعتضادمظفر
باسلام؛ ابتدا عرض کنم ایران یعنی اریایی ما نژاد غیر اریایی را ایرانی نمی دانیم دالیت ها یا ماسون های کرد،لر و ترکمن غیر اریایی مهاجران غیر قانونی هستند که به زودی به افریقای جنوبی ومرکزی انتقال خواهند یافت . فراموش نکنید مالکیت شهری ـکشوری کل اراضی ایران اریایی یک شاهزاده از تبار کوروش است . شاهزاده ای اریایی نسب که خواستار اخراج غیر اریایی ها از کشورش و اراضی شخصی اش می باشد و در مجامع قانونی بین المللی این خواسته با موافقت قضات بین المللی مواجه شده ما زمامداران حرفی نمی زنیم که در ان چون وچرا وارد شود . ما عزت و سربلندی را برای مردمان اریایی ایران خواستاریم.
ایران متعلق به همه ایرانیان است اعم از کرد و لر و عرب و ... نه آریایی ها اگر اینطور نباشد نصف بیشتر ایران، ایران نیست
این اظهارات شما به جوک شبیه تر است
پنجشنبه ۷ مرداد ۹۵ , ۰۲:۵۶ شاهزاده اعتضادمظفر
باسلام؛ هویت یک ایرانی یعنی اریایی بودنش اریایی یعنی وحدت جمعیت ایران با هر مذهب حقه یعنی اسلام شیعه،کلیمی،مسیحی،زرتشتی. این که اسلام را شرط وحدت جمعیت ایرانی قرار دهیم ترفند جالبی ست که دالیت های افریقایی لر،کردو ترکمن را جزو ایرانیان محسوب کنیم این اصلا درست نیست در مورد کوروش شاهنشاه اریایی ایران یهودی نظر بدهد؟؟؟!!!!!کوروش نوه دختری حزقیل یا جرجیس نبی ع و نوه پسری استیاژ یا اشعیا نبی ع چه ارتباطی با یهود پیدا میکند البته فقط یک زمامدار ،زمامداران کشورش را بخوبی می شناسد.
سلام
مرد مؤمن بسیاری از ایرانیها هم نژادشان آریایی نیست! این را چطور توجیه می کنید؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم
کاملترین دین اسلام است. خواهشا موضوع آریایی و کوروش رو اسم نبرید که با همین حربه دارن به اسلام در ایران ضربه میزنن. کوروش مهربان ساخته ذهن متعفن یهود برای مقابله با اسلام است.
اون زمان که غرب وحشی برای مسیحیت این همه سلاخی میکرد توی حکومت اسلامی ترکیه یا همون عثمانی خبری از این سلاخیا برای دین و تفتیش عقاید نبود.
مردم اروپا آرزوی زندگی در سرزمینهای اسلامی رو داشتن. ایران هم عمینطور ولی خب عثمانی به غرب نزدیک و هم نرز بود. فارق از اینکه خالا با ایران هم جنگ کردن و... اون به خاطر سیاست بوده.
باسلام؛خداوند بندگان خاص خودش را با وعده لقاء الله ،بنده مومنش را با وعده بهشت،دیدار انبیا ،اولیا ونعمات بی پایان اخروی به کار نیک تشویق می کند و مسلمانان را با ترساندن از عذاب بی نهایت جهنم از اعمال زشت ـاعم از غیر شرعی،غیرعرفی،غیراخلاقی و.....- منع می کند . شاید اینها با برداشت از این مکتب تربیتی خداوند سعی در اصلاح افراد داشتند. البته این توجیه انهاست چون خداوند انسانها را عذاب و شکنجه نمی دهد این تجسم اعمال زشت انسانهاست که روز جزا انها را گرفتار خود می کند وچون معادجسمانی ست عذاب روحی وجسمی بر فرد گنه کار وارد می اورد البته اعمال زشت در این دنیا هم عذابهای روحی و بازخوردهایی غیرقابل جبران گاه ابدی مانند جهش ژنتیکی نسل های اینده خواهد داشت . در هر صورت بنظر اینجانب خداوند حدود و تعزیرات را معین کرده و تعدی از ان مجاز نمی باشد.
از بعضی هام تو خود ایران از همون عهد باستان استفاده می شد
.
.
.
.
ولی واقعا ترسناکه😓
سه شنبه ۱۵ تیر ۹۵ , ۰۲:۳۲ شاهزاده اعتضادمظفر
باسلام؛بعد از اسلام همه ادیان منسوخ شدند؟؟؟؟؟!!!!!!!! یعنی احکام اسلام ناسخ و باطل کننده احکام ادیان دیگراست؟؟؟؟!!!!!! کامل کننده است نه ناسخ ادیان قبل از اسلام منسوخ نشدند بلکه احکام جامع تر و کاملتری توسط قران دریافت کردند یک روز تمام پیروان ادیان اسمانی به قران ایمان خواهند اورد اگر ایران بدست یک اریایی از نسل خورشید اداره شود.
سلام علیکم
نژادپرستی و آریایی گری یک فتنه بزرگ است
واقعا تنم به لرزه در اومد بی چاره اون کسایی که باید این شکنجه ها رو میکشیدن
باسلام؛ دین حضرت مسیح (ع‏)‏ مانند اسلام از جمله ادیان حقه الهی ست دین اسلام کامل کننده ادیان قبل از خودش می باشد نه ناقض آنها پس اگروحشیگری صورت گرفت برعهده دین نگذارید بگویید عده ای بی دین مرتکب جنایت شدند و جنایات خود را برای توجیه به ادیان الهی نسبت دادند مانند جنایات عمر،عثمانی،داعش و تمام گروههای تروریستی.
سلام علیکم
مطلوب و منظور ماهم همین است
البته دین حقه فقط یکی داریم و آن هم اسلام است.
بعد از اسلام همه ادیان منسوخ هستند
شما در پاسخ به یکی از مخاطبان گفتی نه الان بلکه اون موقع هم دین واقعی حضرت مسیح نبوده خوب نتیجه می گیریم که دین مسحیت ...
حالا بفرمایید چه کار با این همه مسیحی که دینشون از نظر شما مشکل داره کنیم
احتمالا می گید
اونا رو به دین اسلام دعوت کنیم 
حالا وهرکس مقاومت کرد با او چه کار کنیم؟

اگر دعوت کردیم و نپذیرفتند عیسی به دین خود موسی به دین خود، همان کاری که بزرگان اسلام کردند.
پیشوایان واقعی اسلام (که صاحب قدرت بودند یعنی حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله و حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام) هرگز یهودی یا مسیحی را وادار به پذیرش اسلام نکردند مگر بعد از خیانت و پیمان شکنی آنها.
غیر از این دو حضرت هر کس کاری کرده کارش مورد تایید اسلام نبوده و نیست.

Salibham jozve in lavazeme shakanje bud pas yani masohia masih ro be salib keshidan na ahmagh jan ina vasayele shekanje romiha bud ke botparast budan 
عاقل جان برید ببینید آدرسها رو
مربوط به قرون وسطی هستند
mibini hame bahat mokhalefan o mirinan behet baz harfe moft mizani ahmagh khan ghadim agar jangi bud baraye keshvargoshai bud na mesle dine espam ke bezur mikhastam mardomo mosalmun konan mardaro mikoshtan o zanashuno mikardan hamin mohamad tu ghoran neveshte ke 9 ta zan dash harshab ba yeki bud bad dide un shab zanesh nist kolfatesho karde zanesh az ra reside kasi ke bege aye nazel shode o  khoda godte tamame zanhaye donya barman halalan degi bemanad jam kon baba 
نظرتان را تایید می کنم تا ادب و نزاکت امثال شما را دیگران ببینند.
اللهم صل علی محمد و آل محمد
دوست عزیز تو این سایت جوری در مورد مسیحیت صحبت کردی ک انگار دینی غیر توحیدی, یا اینکه شما از دنیای مسلمان ها بی خبری, از سپاه ابوبکر گرفته تا طالبان وداعش وزندان ابوغریب و... از این بدتره, اگر بنا ب چنین موضوعی باشه حضرت عیسی تنها پیامبریست ک هرگز نجنگید و نظیر چنین شکنجه هایی رو در راه عقیدش متحمل شد, مهم اینه مسیحیان از این روش هادست کشیدن, باهاش مقابله کردن و از فرهنگشون حذفش کردن, اما ما مسلمونا چی 
جنایت بوسنی مثل اینکه یادتون رفته
شاید هم نمی دونید که بوجود آورنده و حامی اصلی آل سعود، خلیفه، داعش و طالبان و... انگلیس، آمریکا و کشورهای غربی هستند.
 همونهایی که از این روشها دست کشیده اند!!
یعنی تموم مسیحی ها آدم های بد و شکنجه گر وحشی هستند؟ اسلام دین مهربونی هست ، دین قضاوت و بدخلقی نیست ، هیچ کجا هم نگفته مسیحی ها همه از دم وحشی هستند... خشونت همه جا هست و‌گاهی در بعضی جاها بیشتر و کمتر... مهربون تر باشیم... همه ی ما بندگان خداوندیم...فکرش رو کنید یک مسیحی ناگاه به این پست ها برخورد کنه! هر‌کسی روی دینش تعصب داره... همون طور که ما مسلمونا عصبی میشیم صد در صد ایشون هم عصبی میشه... میره میگه اسلام چیه؟مسلمون چیه؟ مسلمونا همه رو بد می دونن با همه بدن...جنگ طلبن... ما که این نیستیم...ما پیرو پیامبریم... اسلام خیلی خوب تر از این حرفاست...تند روی نکنیم..خرابش نکنیم...به هر حال مطالب جالبی بود :) مرسی🌷
حالم بد شد.. 
چه قدر باهوش بودن که چنین ایده هایی به ذهنشون رسیده !

ولی حیف که درست استفاده نکردن از هوششون...
من دختری یازده ساله هستم از نظر من این اطلاعات بسیار عالی بودن ومن روبادنیای اطرافم آشنا کردن 
حالا نظرم درباره ی دوستانی که سوزنشون گیر کرده اینه که اگر به کتاب آسمانی وادیه واحادیث توجه کنید متوجه میشید که خدا به خاطر دستکاری هایی که دردین های مختلف صورت گرفت این دین هارو انتخاب نکرد .
من ازصاحب سایت تشکر میکنم اما باید به عرض برسونم که این وحشیگری ها به دلیل همان تغییرات صورت گرفتس وتمسخر دین حضرت مسیح (ع) اصلا کار درستی نیست .
دین همه انبیاء یکیست و آن هم اسلام است.
این چیزی که وجود دارد دین خدا نیست
دوست عزیز مرسى از زحمات شما به نظرم مشکل شما اینه که هر جا کسى از اسلام ایراد میگیره شما میگین ایراد از مسلمونا هست  بعد اگه یه مسیحى یه کارى که از نظر شما اشتباه هست رو بکنه کل مسیحیت رو جمع مى بندى تو همین زندان اوین چقدر به افراد تجاوز شد زندان اوین هم که زیر نظر حکومته پس مثله شکنجه هاىقرون وسطا هستش که زیر نظر کلیسا بوده یا حضرت على خودش دست و سر خیلى ها رو بریده لطفا یه طرفه به نتیجه نگیر 
ممنون از شما
ما بررسی کردیم این یک اتهام و شایعه ساخته و پرداخته خائنین فراری و وطن فروش است برای تخریب اسلام و حکومت اسلامی.
و منابعی جز ویکی پدیا، بی بی سی و رادیو زمانه و... که دشمنی و کذاب بودن آنها بر هیچ عاقلی پوشیده نیست ندارد.
برای مثال ببینید ویکی پدیای صهیونیستی چه نوشته:
«عزت مصلی نژاد درباره توجیه مذهبی تجاوز می‌نویسد که اگر چه قرآن مجازاتی برای زنا مشخص می‌کند ولی در زمینه تجاوز ساکت است و روحانیون هم بندرت حکم شرعی درباره تجاوز داده‌اند و این چراغ سبزی به پلیس و سپاهیان داده که با خیال آسوده تجاوز کنند؛ از جمله نمونه‌های آن هم می‌توان از تجاوز به پسران نوجوان در زندان توسط توابین نام برد. بگفته مصلی نژاد قرآن بصورت روشنی اجازه مبدل کردن زنان اسیر به برده جنسی را می‌دهد و این توجیه مذهبی تجاوز در زندان را فراهم کرده‌است: در ایران به زندانیان سیاسی به عنوان مفسد و افرادی که در حال جنگ با خدا هستند نگاه کرده، و استدلال می‌کنند که این افراد در این جنگ اسیر آنها شده‌اند و بنابراین می‌توان آنها را به برده جنسی خود تبدیل کرد. »

یکی از دروغهای این نوشته قسمت رنگی شده و تهمت به مراجع تقلید است و البته این شخص نمی داند که مراجع تقلید حکم می دهند نه روحانییون.
اول از همه اینکه شکنجه و آزار دیگران تاریخش به قدمت تاریخ پیدایش انسان برمیگرده پس نمیشه گفت فقط مختص اروپا اون هم در دوران قرون وسطا بوده و هست.از طرف دیگه بیشتر شکنجه های که در قرون وسطا رایج بوده از تمدن روم و امپراطوری روم برگرفته شده همونطور که مسیح رو شکنجه دادن و به صلیب کشیدن که توی این مطلب به این نوع شکنجه هم اشاره شده هست.در خصوص ادیان هم باید گفت که هر دینی از یکتا پرستی تا بت پرستی بر طبل انا الحق میزده و خواهد زد و به کل عالم به هر وسیله ایی منجمله شکنجه و قتل و غارت میخواهد بفهمونه که اون چیزز که اون دین میگه درسته و مابقیش کفر هستش.توی همین کشور خودمون که دایره اسلام و مهدویت رو به دست گرفته یه سری به زندان هابزنی متوجه منظورم میشید که افراد نه تنها به خاطر اعتقاداتشون بلکه حتی بخاطر موافق نبودن با ویژگیهای نمودی حکومت چطور سالهای عمرشون رو پشت میله سر میکنند و انواع اذیت و آزارهای جسمی وروحی رو میبینند.کاش همه انسانها به درک درستی از انالحق منصور حلاج میرسیدند که حق نامیدن خودش نه از روز ادعای خدایی بود بلکه برای تعالی دادن جایگاه انسانی بود چیزی که با ریشه گرفتن هر دینی از بین میره.
با سلام  مطلبی که قرار داده بودید خیلی جالب بود ولی کینه و بغضی که شما از مسیحیت داشتید رو نمیتونم درک کنم ... مسیحیت هم یک دینه مثل اسلام مگه مسیح و محمد چی میگفتن همشون میگفتن که یه خدا رو بپرستید...... هر دینی مشکلات خودشو داره با این بغضی که شما نوشتید در مورد ادیان اگه یه مسیحیم بخواد بنویسه میتونه شاهکار های الان داعش رو بنویسه یا خیلی از کارهای دیگه مسلمونا........ خیلی راحت میگم که اسلام هم دست کمی از مسیحیت نداشته و توی اون زمان هم خیلی از کسانی که نمیخواستن به دین اسلام در بیان یا به قتل میرسیدن یا زنا و دختراشون برده مسلمان ها میشدن پس میبینید خوب و بد توی هر دینی هست و دلیل نمیشه انقد با کینه در مورد یک دین حرف بزنید من اتفاقا خیلی تحقیق در مورد ادیان کردم و به جرات میگم توی همین دین مسیحیت و توی انجیل چیزهایی خوندم که خیلی بیشتر میپسندم و تا به حال توی دین اسلام ندیدمش لدفن پس با این لحن پر از بغض و کینه سعی نکنید تفکرات افراد رو راجع به ادیان خراب کنید هیچ دینی بد نیست این مبلغ ها و افراد خیلی مذهبی در اون دین هستن که اون دین رو خراب میکنن ... ممنون
سلام
شما پست اول وبلاک را لطفا مطالعه کنید.
در ضمن هم ردیف قرار دادن اسلام با سایر ادیان یک نوع جفا و ستم می دانم.
سلام به این علت میگویند مسیحیت صلح طلب هست که پیامبرش پیروانش و دوستانش همه از شیوه صلح تبلیغ میکردند
عیسی مسیح مانند حضرت محمد شمشیر نکشید. پطرس مانند مالک اشتر حمله نمیکرد. یوحنا مانند امام علی جنگ علیه یهودیان نمیکرد. روم غربی روم شرقی اروپا امریکای جنوبی همه از راه تبلیغ و نه جنگ مسیحی شدند.
ولی مسلمانان به ایران حمله کردند و قتل عام و رود خون به راه انداختند

سلام و درود
پس مطالب این پست چه می شود؟؟؟
کمی هم در مورد قتل عامهای غیر مسیحیان بویژه یهودیان تحقیق کنید و درباره جنگهای صلیبی و نسل کشی مردم آندلس، اصلا چرا دور برویم مردم بوسنی در حدود 30 سال پیش .
ما معتقدیم جنگهای غیر نبی اکرم صلی الله علیه و آله و حضرت علی علیه السلام مشروعیت نداشته و ندارد و توسط مسلمانان یا مسلمان نماها صورت گرفته و نه به دستور اسلام.
وای مامان جون
خیلی بد بودن
سلام
شاماها چدا هر چیزی رو ربط میدین به سیاست و اسلام وقتی هیچی نمیدونین
طرف به چندتا عکس گذاشته برای بالا بردن اطلاعاتتون
با سلام خدمت شما مطالبتون خوب است اما کامل نیست و با حب و بغض هستند و معلوم می شوند که فراتر را نمیبینید اول عیوب خود را باید ببینیم نه دیگران باید بگویم در طول تاریخ اسلام همیشه مسلمانان به یکدیگر تاختند اما همه دیگری را مقصر دانستیم و خودمان بیشتر گردنمان کلفتتر شد و بیشتر بدی کردیم وقتی یزید خود را خلیفه مسلمین خواند و با امام حسین ع جنگید و حتی شمر که روزی یار علی بود سر مبارک امام حسین ع را برید آن زمان بودکه حرمتها شکست تمام مدت دیگری را مقصر دانستیم و دیگران را ریشخند کردیم از ابتدای اسلام انسانهای پستی بودند که در غیاب پیامبر خود را مالک و وکیل و خلیفه تمام مسلمین دانستند و حق را پایمال کردند خیلی افراد زیر سایه شان قوت گرفتند و باطل بیشتر خود نمایی کرد و اینگونه شد که امامی چون حضرت سجاد ع انجام دادن کاری علیه دولت وقت را صلاح ندانست درصورتیکه حق بود اما اگر مسلمانان در آنزمان واقع بینانه تر عمل میکردند و تن به ذلت نمیدادند هرگز حسین ع تنها نمی ماند. در دوران مسلمانان خلایف ناحقی چون یزید و معاویه مار خوردند و افعی شدند و تمام مدت مسلمانان معتقد و وفادار را شکنجه دادند. موضوع شکنجه دادن تعصبی فقط در دوران مسیحیت نیست بلکه بعد از آن هم ادامه داشت در صورتیکه همه ما میدانیم در بین افرادی که دست به این کار میزدند اعتقاد به خدا نبود اما رنگ و روی دین را با ظاهر سازی به خود میدادند. پس حق را پایمال نکنیم و همیشه از ماست که بر ماست.

سلام

--------------------

پاسخ:
الامام الصادق( علیه السلام ): « مِن عَلاماتِ شِرکِ الشَّیطانِ الذی لایشُکَّ فیهِ ان یکونَ فحّاشاً لایبالی ما قالَ و لا ما قیلَ فیهِ ». « یکی از نشانه های شرکت شیطان در نطفه (مثل حرامزادگی) که تردیدی در آن نیست،‌ این است که شخص دشنامگوی باشد و باکی نداشته باشد که چه گوید و چه شنود ».

--------------------

اینو خیلی خوب اومدی دهنم وا موند به خدا

سلام عکس ها ترسناک بود نظرات دوستان را هم خواندم اینها که می گویند و میگویید درست اما اگر شما در مورد شکنجه مسلمانان در دوران قدیم تحقیق نمی کنید و نکردید اما دوست عزیز عراق که چند سال پیش بود صدام و عاملینش که جوانان ما را سلاخی میکردند که باید یادت باشد و احتیاجی به تحقیق ندارد. و در زمانهای گذشته حتی دوران ژولیوس سزار هم که قبل از مسیحیت بوده برخی از شکنجه ها وجود داشته که مرسوم ترینش نیزه در مقعد اسیران فروکردن که از دهانشان بیرون میزده. اما باز هم بگویم کانی که این نوع شکنجه ها را انجام میدهند اعتقادی به خدا ندارند حالا چه در کلیا بنام  خدا انجام شود چه در مسجد برای خدا. پس بدون هیچ تعصبی می گویم حتی در صدر دوران صفوی که این شکنجه ها صورت می گرفته ربطی هم به پیشرفت اسلام و اسلام و دین حضرت محمد ص یا در مورد مسیحیان ربطی به حضرت مسیح ع نداشته و برای جاه طلبی و حفظ پادشاهی و حکومت صورت می گرفته پس تمسخر هر دینی به جا نیست برخی حاکمان صفوی خیلی ظالم و کثیف بودند و همین طور در مورد برخی حکومت پاپ ها در قرون وسطی باید بگویم حکومتی کثیف و ظالمانه بوده که آنها هرگز برای خدا قدمی برنداشتند. پس تمسخر اسلام  ومسیحیت و با کینه و دوستی به این قضیه نگاه کردن کار درستی نیست از همه شما می خواهم که عاقلانه به قضیه شکنجه و حاکمان بنگرید هرگز مسیح ع یا محمد ص برای این روزهای بد تلاش نکردند آنها می خواستند صلح برای دنیا باد نه ظلم اگر هم اینچنین شده عیب از مردم دنیاشت نه از آن عزیزان یا از دینشان. یا حق 
سلام علیکم

سلام. من۱۲سالمه و شاید سن کمی دارم اما از دیدن همچین رفتاری که یک انسان با انسان می کند خیلی بی رحمانه است انگار که مردم قرون وسطی شکنجه گری و کشتن تنها برا ی یک نظر را بادین کاملا اشتبا کردند  هزاران بار شکر می کنم که مذهب من شیعه است و هم مذهب حضرت محمد و خاندان ایشان است.            
  
خدایا شکر که من شیعه هستم
این چیزها در هر دینی بوده و فقط مختص به مسیحیان نیست مثل قطع دست و پا در این عربستان کثیف یا سنگسار که الان فکر کنم برداشته شد یا کشتار هعراب وحشی در حمله به ایران هر جند که خود مسیحیا در حال حاضر روی خوشی از این کلیسا و پاپ ندارند که با دیدن فیلم spotlite که به تازگی منتشر شده وخیلی های دیگه میتونین بفهمین پس فقط نباید مینوشتی کلیسا در کل برادر من دین و مذهب از روشنگری میترسن واین کارها فقط برای اینه
بسم الله الرحمن الرحیم 

عکس ها ی خوبی هستند اما لطفا توضیح بدهید که دین الان مسیحیت دین حضرت مسیح نیست 
سلام
نه الان بلکه اون موقع هم دین واقعی حضرت مسیح نبوده.
با تشکر از مدیریت محترم سایت که نظر قبلیم را نیز منتشر کردید و در جهت ترویج اسلام ناب محمدی تلاش میکنید ولی نکته ظریفی را توجه ننمودند.
صرف وجود مجازات شدید دلیل ناحق بودن آن نیست مهم الهی بودن مجازات است .مثلا در دین ما زنده زنده سوزاندن به جرم لواط مفعول یا سنگسار یا پرتاب از کوه با دستان بسته یا مجازات مرتد فطری زن که بسیار شدید و طاقت فرسا است(پوشاندن بدترین لباس خوراندن بدترین غذا بدترین مکان و شلاق زدن و تادیب در اوقات نماز) گردن زدن با شمشیر یا خراب کردن دیوار.
اگر خداوند مجازات های مذکور را در دین ما قرار داده بود باید اجرا میکردیم چون حکمی تعبدی است مثل ماجرایه موسی و خضر و قتل مشروع کودک یا نوجوان.
طعنه جالبی بود
البته اگر شما کل تاریخ اسلام را بگردید چند مورد بیشتر پیدا نمیکنید که به این شیوه اعدام شده باشند.
البته اسلام واقعی که قاضی آن عالم شیعه واقعی باشد نه اسلام طالبانی و داعشی!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
محدثه ایمیلتو بذا من خودم میام شکنج میکنم

****
آخه خدا رو خوش میاد؟شما ازدور وایستادید ومیگید عالیه !ولی اگه یه دونه ازاین ابزار شکنجه روبهتون نزدیک کنن،سکته میکنید از ترس!!!!مرگ بر یهود ح
خدا وکیلی دیونه اید من دارم شاخ در میارم دوست دارین شکنجه شین؟؟؟؟؟؟روی صحبت دیگه با اونییه ک میگن عااااالیه دقیقا چی عالیه؟؟؟
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۲۰:۵۴ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن.روانیم کردی علوی زاده روانیم کردی می فهمی
زنده باد ژاپن جاودان باد ژاپن-مرگ بر اسپانیا
آقاجون من یه دختر 11سالم ودارم این عکسارو میبینم واقعاً دوست دارم شکنجه بشم
مطالب ، عالیه خواهشاً زیاد از این عکسا بگذارید
دیدن این عکسها براتون  اصلا خوب نیست.
ووووووووااااااااااقققققققققاًاًاًاًاًاًاًاًاًاًاًعععععععععااااااااااااااالللللللللللییییییییییهههههههههههه

منم میخوام از این شکنجه ها بشم
منم میخوام از این شکنجه ها بشم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدایا ما را از دست این شکنجه گر های ***** نجات بده الهی امین
خوب اینا 4 تا احمق بودن دیگه. منم اگه فکر می کردم قوم برگزیدم، اگه فکر می کردم مسیح بهم همچین حقی داده همین کارارو می کردم. بی شرفا رو نگا الآن ادعا حقوق بشرشونم میشه. من تا دیروز فکر می کردم سادیزم دارم، الآن متوجه شدم سادیزم یعنی چی !
ادولف هیتلر *

میتوانستم تمام یهودیان را قتل عام کنم اما تعدادی را زنده گذاشتم تا بعد از من دنیا بفهمد چرا اصرار به قتل عامشان داشتم

ناز نفست هیتلر خیانتکار
سلام شکنجه های بیشتر و وحشنت ناک تر بزارید باتشکر
سلام

خداوند منتقم خودش در جهان آخرت و در دوزخ بسیار سخت تر و دردناک تر و عجیب تر از این شکنجه ها را به سزای اعمال زشتی که انجام داده اند در جهنم بر سر این جلادان و وحشی ها خواهد آورد. همین الان هم در برزخ این وحشی ها با عذابهای سخت تر و وحشتناک تر از این شکنجه مشغول پذیرایی هستن. خداوند بر عذابشان بیفزاید. 
دوست عزیز طالبان و القاعده که به نظر شما از کفار مسیحی و یهودی بدتر هستند توسط همین کفار جنایتکار مسیحی و یهودی درست شده اند. همین آمریکا و اسراییل و اتحادیه اروپا این طالبان و القاعده و داعش و تکفیری ها را به وجودآورده و تغذیه پولی و روحی و سلاحی می کنند.
حسن عزیز خداوند متعال به شیطان دستور نداده که به این وحشی های به ظاهر انسان سجده کنه این وحشیهای جاهلی شیطان انسی هستن و خدا به شیطان دستور نداده که به شیطان انسی و پیروان شیطان سجدا کنه بلکه خداوند دستور داده که شیطان به ولی خدا که پاک و معصوم هست سجده کنه.
واحالم بهم خورد یعنی عصابم کلا خورد شد
واااااااااااای
خیییییییییلی خوووووووووب بوووووووود
خیلی جالب بود ...........................
واقعا که خیلی محشر بود................................اینا دیگه واقعا عالیا
بله بله کاملا حق با شماست و میبینم که اینا منابع تحقیق شما نیست و خودتون شخصا توی اون محیط شکنجه بودید و میدونید چی شده و چی نشده و ماها که روباهیم از اینترنت که دممونه استفاده میکنیم تا بگیم چه جوری همین حکومت عزیز و پاک و عدالت طلب داره صلح رو گسترش میده..
به گوگل و ویکی پدیا اعتماد نداری؟؟؟
پس این عکسا رو خودت کشیدی؟؟؟
اگه گوگل بده خوب نیست پس عکسایی که خودتم گذاشتی قابل اعتماد نیست! :(
برو از روشی که خودت قبول داری تحقیق کن برو بند 209 اوین برو کهریزک
هرچند من خود فیلم شکنجه رو نشونت بدم باور نمیکنی ( بس که خودت غرق در این رشادت های وصف ناپذیر برای گسترش صلح جهانی شدی) چرا؟؟؟
چون نرود میخ آهنی در سنگ!



پی نوشت: ما هم ضرب المثل بلدیم ; )
از نظر ما هیچ دین الهی و هیچ دینداری جانی و جنایتکار نیست!!
همه این جنایات از طرف مدعیان دینداری است که بنام دین انجام میشود 
البته برخی از ادیان هم در ابتدای امر الهی بوده اما بعدا آویزه دست شیاطین شده اند 
اما اینکه ما هم از گوگل و ویکی پدیا استفاده میکنیم حق با شماست و اینکه با وجود سانسورهای بسیار گسترده بازهم نتوانسته اند حقیقت را بپوشانند این خود نشانه ایست از عمق فاجعه!!
اما اینکه شما مطالب این پست را به خودتان میگیرید درست نیست و نوک پیکان ما به طرف عده ای خاص از مدعیان مسیحیت است!
سلام پیشنهاد میکنم راجب شنکنجه های مسلمون ها و حکومت پاک و عدالت طلب جمهوری اسلامی هم یه سرچی تو گوگل بزنید و یه تحقیق جزعی بکنین تا بدونید اسلامم در زمینه ی صلح اقدامات خوبی کرده و فقط مسیحیا نبودن که محافظ صلح بودن :))



اینم یه نمونه:http://fa.m.wikipedia.org/wiki/شکنجه_دولتی_در_ایران
به روباه گفتند کو شاهدت؟!؟
گفت این هم دمم!!
دوست عزیز گوگل و ویکی پدیا فقط  برای شما منبع مورد اعتماد است!

دیروز جهل

و فریبی دلپسند

امروز رسانه و

چشمانی دربند

 

ما به نخستین مرزهای خویش

به انزوای چندشناک منفعت

پس رانده شدیم

 

در جغرافیای ما

نه حلبچه

و نه قانا

نه نشانی ز کوبانی

و نه غباری ز ناگازاکی...

 

انسان را جغرافیایی ست

به نام آندلس , پنتوس

غزه, آناتولی , اورفا

حکاری ,  رواندا

دارفور, سربرنیتسا...

 

انسان را جغرافیایی ست

به نام زمین.

پنجشنبه ۱۸ دی ۹۳ , ۱۷:۳۱ سید محمد باقر بوش وش
من از اره خو شم آمد. از مثانه شروع به بریدن میکنند. پس جهنم چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا فکر کنید تو جهنم چه خبره >>>‌وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خیلی خوب بود
البته لازم به ذکر است که در تمامی حکومت های اسلامی به خصوص صفویه شکنجه های اینچنینی و حتی بدتر هم انجام میشد ، از آدم خواری توسط چگیین ها گرفته تا شقه کردن فرد متهم ، ( به این دلیل از واژه متهم استفاده کردم چون اغلب و به خصوص در دوره  شاه عباس اول این شکنجه ها بیشتر برای تفریح حاکم و دربار شاهی انجام میگرفته ،نه  تنبیه مجرم ، پس جرمی ثابت نشده بوده ) منابع معتبری هم از بافت تاریخی آن دوران به دست ما رسیده که به این موارد کاملا پرداخته ، از روضه الصفویه نوشته ی حسین جنابیدی کاتب دربار صفوی گرفته تا تکمله الاخبار ، احسن و التواریخ و ...  
با سلام
ظلم و ستم و اعمال غیر انسانی دین و مذهب نمی شناسد!
فلذا ادعای شما را نه رد می کنم و  نه قبول! چون نمی دانم و در این باره تحقیقی انجام نداده ام!
هدف از گذاشتن این پست که برای تدوینش بیش از 15 ساعت وقت صرف شد این است:
اولا نقاب از چهره مدعیان دروغین برداشته شود
ثانیا اینکه بیشتر این شکنجه ها زیر نظر مستقیم نهاد دینی مسیحیت یعنی کلیسا انجام می شده!! در حالی که در بین نهاد روحانیت دینی و علمای اسلام حتی فرقه های انحرافی آن این شدت و حدت از توحش وجود ندارد!

حرامزاده .. چرا حقایق دین اسلام رو نمیگی ؟ چرا در مورد قطع دست و پا به طور ضرب در حرفی نمیزنی ؟ چرا نمیگی توی اوین با ملت ایران چه کردن ؟
الامام الصادق( علیه السلام ): « مِن عَلاماتِ شِرکِ الشَّیطانِ الذی لایشُکَّ فیهِ ان یکونَ فحّاشاً لایبالی ما قالَ و لا ما قیلَ فیهِ ». « یکی از نشانه های شرکت شیطان در نطفه (مثل حرامزادگی) که تردیدی در آن نیست،‌ این است که شخص دشنامگوی باشد و باکی نداشته باشد که چه گوید و چه شنود ».
این ربطی به مسیحی بودن نداره توی اروپای قرون وسطی قدرت در دستان فئودال ها ( زمین داران و سرمایه داران) و کشیش های روحانی بود و یک ساختار مخوفی برای حفظ قدرت و استثمار مردم به کمک هم تشکیل داده بودند و مردم عامه جامعه وقتی برای حق خود اعتراض میکردند به شدیدترین وجه مجازات میشدند، این رو ما توی ایران پس از اسلام هم داشتیم شکنجه های امویان و عباسیان یا تیموریان یا قزلباشان شیعه زمان صفوی که شکنجه عادیشون خوردن افراد به صورت زنده بود ،
 تاریخ تکرار میشه همیشه دین در دست حاکمان ابزاری برای سواستفاده بوده تا زمانی که اون رو از حکومت جدا کردند و جوامع به آرامش و بالندگی رسیدند،
شکنجه توی ایران الان هم هست منتها پشت درهای بسته، به خاطر اینکه قدرت در دست روحانیون هست ، نه با این شدت چون کلا بشر نسبت به صدها سال پیش عقلش بیشتر رشد کرده و این روند تکامل هست ربطی به دین خاصی نداره.
اساسا اینها ربطی به دین نداره!!
اما همین مسیحیها و بهتر بگم کشورهای غربی مدعی مسیحیت! تو تبلیغاتشون همه جنایات برخی از مسلمون نماها رو به پای دین مبین اسلام میذارن!!!
شما ( نویسنده ی مطلب) بدون شک خودتان یک سادیست منحرف هستید که در توصیفات شکنجه ها به خیال خودتان قریحه طنزپردازیتان بیرون زده
شما لطف دارید
البته همه نوشته ها از جمله قسمتهای طنزی (به قول ما تمسخری) این پست به قلم خود ما نیست!
حالم بهم خورد تا وسط صفحه بیشتر نخوندم

ساخت خبرنامه برای وبلاگ ها و وبسایت ها

ساخت خبرنامه اتوماتیک گوگل (فیدبرنر) به همراه یک حساب اختصاصی گوگل برای وبلاگ ها و وبسایت ها فقط با 10 هزار تومان

وقتی مطلب جدیدی به وبلاگ یا سایت خودتان ارسال میکنید ممکن است مخاطبین شما تا مدتها از بروزرسانی سایتتان باخبر نشوند، خبرنامه فیدبرنر ابزاری است که به طور خودکار از طریق لینکی که به ایمیل مخاطبین شما ارسال می کند آنها را از بروزرسانی وبلاگ آگاه نموده و به سایت شما ارجاع داده میشوند.

برای داشتن خبرنامه فیدبرنر تضمینی در وبلاگ یا وبسایتتان با منو و پیام خوش آمد فارسی و دلخواه به همراه یک حساب جیمیل اختصاصی وبلاگ، کافیست به وبلاگ ما تشریف بیاورید:

http://khabarnameh110.blogsky.com

البته کاربران محترم بیان قبل از اقدام به نصب خبرنامه باید امکان درج کدهای جاوا را از قسمت امکانات اختیاری خریداری کرده باشند!

خبرنامه 110

اینا همه جزئی از روند تکامل دنیاست و همشو خدا برنامه ریزی میکنه. شک نکنین
وااااااااای خدایا
با سلام
واقعا عکسهای وحشتناکی بودن،تا حالا فیلم وحشتناک زیاد دیدم ولی اینا متفاوت بودن.
با دیدن این عکسها اول از همه از خدا بخاطر همه نعمتهایی که به من داده سپاسگزارم و بعد از خدا میخوام که هرچه زودتر حضرت مهدی(عج) ظهور کنند.
سلام علیکم
موفق باشید
حتما وقتی شیطان این شکنجه گرها را دیده به خدا گفته  میخواستی به این پفیوزها سجده کنم ؟

نمیتوانم تصور کنم قربانی مادرمرده چه دردی میکشیده.برغ ازچسام پرید........

از کل سایت تان خوشم امد ګور پدر هرچی مسیحی است
با سلام
مطالب خوبی دارین.
واقعا کاراشون خیلی وحشتناک بود.اینا همونایی هستن که خودشونو حقوق بشر معرفی میکنن و کشور خودمونو بد جلوه میدند
سلام بزرگوار
من احترام خاصی برای طلبه ها قائلم
به وبم بیایید منتظرتونم
سلام
میدونستید که شیطان حضرت موسی رو نصیحت کرد؟؟

به وبلاگم بیاید و مطلب جالبشو بخونید.

التماس دعا


اووووووووووووووووووه
این دیگه چی بود؟؟؟ همینها الان میان ادعای آزادی بیان و حقوق بشر دارن... یادشون رفته این جنایتها و کثافت کاری ها روووووووووو
من کار اینا رو محکوم می کنم ولی اگه القاعده و طالبان رو بذارن از اینا تند تر می رن. خواستم بگم یه عده احمق همیشه هستن و ربطی به دین هم نداره. بهتر بود نام مطلب رو عوض می کردین.
سلام
من هم موافقم که اگه القاعده و طالبان رو بذارن از اینا تند تر می رن، ولی این یه عده در کلیسا پاپ و کلیسا بودن و خیلی فرق هست بین شیرین کاریهای مردم عادی و روحانیون!!! و تقریبا هر چه هجمه و اشکال به دین در دنیا وجود داره حاصل عملکرد کلیسا در قرون وسطا و قبل از اون و همچنین کتابهای مقدس تحریف شده شونه!
در ضمن اینها با امکانات عظیم و تریبونهائی که دارن طوری وانمود میکنن که اگر خشونتی در دنیا هست فقط مخصوص مسلمونهاست!!
اونوقت تفکیک نمیکنن که بین مسلمونها شیعه ، سنی ، وهابی ، تکفیری و... وجود داره! وهمه رو با یک چوب میزنن!
البته هرکی در راستای منافعشون حرکت کنه میشه آزادیبخش و اصلاح طلب و میانه رو م معتدل و...
و هرکی مخالفشون باشه میشه رادیکال و.......
تکفیری ها و القاعده و طالبان و.... رو خودشون یا درست کردن یا اینکه پر و بالشون دادن و بزرگشون کردن برای امروز که بگن اسلام یعنی این!!! چیزی که در سوریه و عراق.... با سربریدن انسانهای بیگناه و نبش قبر و جسارت به مقدسات و... دیده میشه!!!
که پشت سر همشون حمایتهای پنهان و آشکار همین جماعت مدعی صلح و مهر و محبت وجود داره!

خیلی مطلب وحشتناکیه تا آخرش رو نخوندم .

خدایا از تو ممنونیم که دین معتدل اسلام را بدون تحریف بر ما ارزانی داشتی !!!
سلام ...
واقعا عالی بود ! شخصا خیلی استفاده کردم ...
در ضمن به علت داشتن مطالب و محتوای عالی وبلاگ شما رو لینک کردم !!!
یا علی ...
سلام
موفق باشید
ممنون
دعا کنید
بی صبرانه منتظر راهنمائی ها و انتقادات سازنده شما عزیزان هستم!
چهره حصرت مسیح علیه السلام که به فرموده خداوند در قرآن کریم رحمت برای همه جهانیان است بری از این گونه وحشیگریهاست .همچنانکه صهیونیستها با تحریف تورات خود را با آن همه جنایت پیرو حضرت موسی علیه السلام میدانند که این هم از مضحک ترین دردهای تاریخ بشریت است. در قرآن کریم بیش از ده بار نام حضرت عیسی مسیح و پیامبر  رحمت آمده است / حضرت مسیح علیه السلام همراه حضرت خضر در نجات و هدایت بشریت درانقلاب بزرگ آخر الزمان مهدی موعود (عج) را همراهی خواهند کرد .لذا این به اصطلاح مسیحیان همانند به اصطلاح مسلمانانی هستند که در سوریه از هیچ جنایتی رو گردان نیستند. خوب بود در سالروز تولد حضرت مسیح که خلقتش و تولدش از حضرت مریم علیه السلام یکی از معجزات خالق هستی است را با تبلیغ پیامهای مهربانی آن حضرت گرامی داریم نه با گزارش حماقتهای مدعیان مسیحیت!
سلام بر دوست عزیز
حق با شماست و ما هم مسیحیان را مانند تکفیری های نامسلمان میدانیم که فقط نامشان مسلمان است!
پیروان واقعی حضرت مسیح علیه السلام باید از دستورات وی پیروی کرده و به پیامبر آخرالزمان ایمان بیاورند!
یا اگر ایمان نمی آورند لااقل حرف و عملشان یکی باشد! نا اینکه زبانا و ادعائا دم از مهر و محبت بزنند و عملا دست به جنایت!
در ضمن ما هیچ وقت به مقدسات آنها توهین نمی کنیم!
به بزرگان دینشان توهین نمی کنیم!
کاریکاتورهای مشمئز کننده نمی کشیم و در فضای مجازی منتشر نمی کنیم!
کتاب آسمانی آنها را نمی سوزانیم و...

من که نتونستم همه شو ببینم
سلام علیکم
ممنون از لطف شما
«زکاةالعلم نشرها»
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/25468
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام علیکم
ممنون از انتشار این مطلب
موفق و پیروز باشید!
سلام
این مطلب‌تون رو در کیمیا لینک کردم

این مطلب وحشتناک‌تون رو
:)
سلام علیکم
کار خوبی کردید!
برای  رو کردن چهره واقعی مسیحیت و مدعیان دروغین مهر و محبت هر نوع کپی برداری و انتشار و لینگ و... که میتونید انجام بدید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ