بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

"ایران زنده "، تشکیلاتی برای نابودی فرهنگ اسلامی – ایرانی

هدف اصلی تشکیل سازمان فوق ، تغییر نسل مسلمان ایرانی به مسیحیت اعلام شده و در این راه تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است ؛ پخش برنامه های مختلف تبشیری از شبکه های ماهواره ای و توزیع ده ها هزار جلد انجیل و کتاب های تبشیری در ایران ، تنها گوشه ای از این تلاش نامبارک می باشد .

 

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از انجمن رهپویان هدایت: سازمان هایی که با عنوان خدمات اجتماعی مسیحیان و با مدیریت عناصر جریان پروتستانیسم (مسیحیت صهیونیسم) تشکیل می شوند، یکی از ابزارهای حائز اهمیت در فرآیند استحاله فرهنگی جامعه هدف می باشد .

یکی از این سازمان ها ، سازمان تبشیری ایران زنده می باشد که در سال 2001 توسط هرمز شریعت راه اندازی گردیده است و نخستین برنامه تلویزیونی ماهواره ای آن نیز پس از واقعه ساختگی 11 سپتامبر و در اوج تحریک احساسات ضد اسلامی غرب ، به روی آنتن رفت که این هم زمانی ، بیش از پیش از اهداف شیطانی تدوین شده برای این سازمان از سوی سرویس های جاسوسی غرب ، پرده برداری کرد .

  بنا به اعلام گردانندگان این سازمان ، شبکه ماهواره¬ای ، به عنوان یک سلاح سری و مخفی در جنگ مقابل اعتقادات و روح مسلمانان عمل می کند و در همین راستا و جهت پوشش هر چه بیشتر مخاطبین و پس از به وجود آمدن اختلاف عمیق مالی، الهیاتی، سیاسی و ... بین هرمز شریعت با دیگر سران تبشیر ، شبکه ماهواره ای  24 ساعته سون با حمایت های مالی غرب و رژیم صهیونیستی ، در سال  2012 توسط وی راه اندازی گردید .

هدف اصلی تشکیل سازمان فوق ، تغییر نسل مسلمان ایرانی به مسیحیت اعلام شده و در این راه تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است ؛ پخش برنامه های مختلف تبشیری از شبکه های ماهواره ای و توزیع ده ها هزار جلد انجیل و کتاب های تبشیری در ایران ، تنها گوشه ای از این تلاش نامبارک می باشد .

این سازمان،یکی از فعال ترین سازمان ها در ترویج و تشویق به ایجاد کلیساهای غیر قانونی خانگی در ایران می باشد به نحوی که از طریق برنامه های تلویزیونی خود ، مراحل تشکیل کلیسای خانگی را به صورت مجازی به مخاطبین خود آموزش می دهد .

همچنین این سازمان از ظرفیت فضای مجازی اینترنت ، نیز برای پیشبرد اهداف شوم خود نهایت بهره را برده و ضمن ترویج و تبشیر مسیحیت صهیونیستی در سایت های اینترنتی و صفحات شبکه های اجتماعی،در توصیف یکی از بخش های سازمان در سایت اینترنتی خود ، ضمن توهین آشکار به ملت ایران و با نگرشی قیم مآبانه ، آنها را نیازمند توجه ، مراقبت و راهنمایی می داند .

گفتنی است، رویکرد اصلی این سازمان در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده ، بیشتر به صورت نرم و از طریق ظرفیت های رسانه ای صورت می گیرد و اولین طعمه های مد نظر جهت قربانی شدن ، کودکان و زنان و خانواده های ایرانی می باشد .

منبع: انجمن رهپویان هدایت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ