بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

تشبیه ایرانی ها به هیتلر در شبکه ست سون پارس

منصور برجی در برنامه همراه با شما شبکه صهیونیستی ست سون پارس ،ایرانی ها را به هیتلرتشبیه کرد .

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از انجمن رهپویان هدایت : دربرنامه همراه با شما که با موضوع تبعیض نژادی به تازگی از شبکه صهیونیستی ست سون پارس پخش شد، منصور برجی کارشناس این برنامه ،ضمن اشاره به نژاد پرستی آدولف هیتلر ،ضرب المثل مشهور((هنر نزد ایرانیان است و بس )) را نوعی نژاد پرستی دانست وایرانی ها رابه هیتلر تشبیه کرد.

در این برنامه که سراسرتوهین به ملت ایران و اسلام بود ،نظام برده داری که میراث برجا مانده از قبل از اسلام بود را به دین مبین اسلام نسبت داد در حالی که با تشریع احکام متعدد در اسلام در خصوص آزاد کردن برده ،نظام برده داری پس از اسلام به تدریج منسوخ شد.

در قرون اخیر درکشورهای مسیحی مدعی حقوق بشر همچون آمریکا و انگلیس ،نظام برده داری درسطح گسترده اجرا می شده است و هم اکنون نیز در این کشورها نوعی از برده داری نوین قابل مشاهده است .

بنا بر این گزارش ،دراین برنامه منصور برجی از پاسخگویی به سوالی در خصوص تبعیض نژادی در کتاب مقدس که قوم یهود را قوم برگزیده و برتر خداوند معرفی می کند به فرافکنی پرداخت و به جای آن به حمایت از فرقه ضاله بهائیت ،تشویق به بی حجابی و بی بند وباری وسیاه نمایی درخصوص مسائل داخلی ایران پرداخت.

منصور برجی. در خانواده‌ای با عقاید متنوع در ایران به دنیا آمد و در محیطی چندفرهنگی رشد یافت. تا رسیدن به سن نوجوانی خود را نسبت به وجود خدا بی‌اعتقاد یافت. رشد دریک خانواده آشفته وپوچ گرا ، او رابه گرویدن به فرقه مسیحیت کشاند. وی چندی پس از گرویدن به فرقه پروتستان با هدف تجارت به نام مسیحیت به انگلیس رفت.

بعد از اولین دورۀ تحصیلی درزمینه مسیحیت پروتستان، وارد سازمان تبشیری صهیونیستی OM شد و نزدیک به ۵ سال خوش خدمتی خود را به اربابان انگلیسی خود به اثبات رساند.در این مدت صاحب مناصب مدیریتی و آموزشی در این سازمان شد.

وقتی سازمان ایلام را، مکان مناسب تری جهت پیشبرد اهداف اقتصادی خود یافت ،به این سازمان تبشیری پیوست ودو سال در سمت مدیریت اداری و بشارتی ”ایلام کالج“ به کلاهبرداری نوین از ایرانیان مسیحی پرداخت .

در سال 2000 با هنگامه، که آشنایی آن دو به دوران تحصیل در آموزشگاه کتاب‌مقدس جماعت ربانی مرکز باز می گشت،ازدواج تشکیلاتی کرد. او یکی از گردانندگان کانون الهیات پارس و همچنین مدیر و موسس «کانون فرهنگ و اندیشه مسیحی» است.

سازمان های فوق به منظور تربیت وآموزش مسیحیان ایران برای انجام تبلیغ مسیحیت صهیونیستی وچاپ وتوزیع صدها میلیونی انجیل و کتب تبشیری وانجام ماموریت های ضد امنیتی دیگری که سرویس جاسوسی MI6 انگلیس به آن واگذار می شود، تشکیل شده اند.

گفتنی است کارتل اقتصادی ایلام ،کانون الهیات پارس وکانون فرهنگ و اندیشه مسیحی که باپوشش سازمانهای خدمات اجتماعی مسیحی ،در انگلیس درحال فعالیت هستند،در واقع به کانون اصلی کلاهبرداری از ایرانیان مسیحی تبدیل شده اند و با دریافت کمک های کلان از سرویس های جاسوسی غربی درحال انجام ماموریت های محوله برای نظام سلطه هستند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ