بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

از همجنس بازی با همتای آمریکایی تا رابطه جنسی با امیر قطر

http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/03/e74a7974873269008bf19a9b4f393f7e.jpg

براساس اعترافات لیونی؛ ‘شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر کنونی قطر و حمد بن جاسم اول وزیر قطر’ از جمله کسانی بوده اند که رابطه با آنها نمونه ای از lبهترین موفقیت های وی در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی ممتازنیوز lبه نقل از رویداد، می توان اذعان lبه این واقعیت داشت که سران رژیم صهیونیستی معتقد lبه ایجاد جامعه ای فاسد برای پیاده نمودن اهداف شوم خود می باشند. سیاستمداران صهیونیست، برای مطیع نمودن یک جامعه سرکش، سرگرم نمودن مردم lبه نیازهای شهوانی را lبهترین راه حل خود می بینند.

 

حال می توان گفت این سیاست آنقدر گسترده و فراگیر شده که خود سیاستمداران و کسانی که پایه گذار این قانون بودند را درگیر امراض شهوانی نموده است. آمارهای افشاکننده فساد اخلاقی، از خاخامها گرفته تا سران رژیم صهیونیستی می باشد. بر اساس داده های “مرکز خدمات روانی وزارت آموزش و پرورش رژیم اسرائیل ” نیز در سال ۲۰۱۰ ، ۶۲۷ مورد تجاوز جنسی lبه کودکان توسط همسالانشان و یا معلمانشان که اکثر آنان خاخام می باشند گزارش تفسیری شده است. رسوایی های تاکنون lبه بار آمده سران و خاخامهای رژیم صهیونیستی یک طرف و اذعان تازه تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی lبه برقراری روابط نامشروع با پادشاه قطر برای کسب اطلاعات سودمند، هم یک طرف.

 

روزنامه یدیعوت احارونوت اظهارات “تزیپی لیونی” وزیرخارجه سابق رژیم اسرائیل در مصاحبه با نشریه آمریکایی “تایم” منشر نمود. لیونی اعتراف نمود: برای منافع اسرائیل، روابط جنسی برقرار نموده ام و اگر بار دیگر لازم باشد، این کار را تکرار خواهم نمود!

 

لیونی گفت: “به هنگام فعالیت خود در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) چنین عملیات ویژه از جمله برقراری روابط جنسی با بعضی شخصیت های مهم اروپایی و منطقه ای و از آن جمله بعضی سران عرب داشته ام که از آنها باج خواهی کنم و آنان را lبه دام موساد بیندازم.”
لیونی گفت: “اگر رژیم صهیونیستی lبه اطلاعات نیاز داشته باشد، باز هم رابطه جنسی برقرار خواهم نمود و یا اشخاص را خواهم کشت.”
لیونی در حالی lبه این موضوع اعتراف نمود که یکی از سرشناس ترین خاخام های رژیم صهیونیستی از برقراری روابط جنسی زنان صهیونیست با دشمنان تل آویو برای دریافت اطلاعات پرده برداشت و آن را مباح دانست و گفت: “شریعت یهودیت lبه زنان اجازه می دهد تا با دشمن برای دریافت اطلاعات مهم روابط جنسی برقرار نمایند.”

 


براساس اعترافات لیونی؛ “شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر کنونی قطر و حمد بن جاسم اول وزیر قطر” از جمله کسانی بوده اند که رابطه با آنها نمونه ای از lبهترین موفقیت های وی در دوران تصدی مسئولیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بوده است.
البته بسیاری از سیاستمداران عرب و رسانه ها از این ارتباط باخبر بوده اند و وی در شماری از کشورهای اروپایی lبه سبب قتل و باج خواهی جنسی تحت تعقیب است، اما lبه لطف نفوذ رژیم صهیونیستی و دیانت یهود تاکنون توانسته است نجات یابد.

 

گفتنی است سابق بر این نیز رسانه ها از حقیقت “هم‌جنس‌باز” بودن وزیر سابق امور خارجه رژیم‌صهیونیستی و همچنین از وجود روابط جنسی وی با “رایس” وزیر امور خارجه آمریکا پرده برداشتند. “لیمور لیونات” وزیر پیشین آموزش رژیم اسرائیل اشاره نمود که وی نیز [چند ماه قبل] از وجود روابط ‌جنسی میان لیونی و “کاندولیزا رایس” [وزیر امور خارجه آمریکا] خبر داشته است.
چندی پیش نیز بعضی رسانه‌ها از روابط عاشقانه رایس با یک جوان عرب پرده برداشتند که lبه گزارش تفسیری الشروق، این جوان از نزدیکان یکی از سران سیاسی عرب است که رایس در حاشیه مسافرتهای خود lبه خاورمیانه که lبه lبهانه بررسی روند صلح منطقه انجام می‌شود با وی دیدار می‌کند. از آن سو این جوان عرب نیز با مسافرتهای خود lبه اروپا و آمریکا فرصت‌هایی برای دیدار با رایس lبه وجود می‌آورد.

 

باشگاه خبرنگاران

بله خوب این مساله در تاریخ یهودی ها مسبوق به سابقه هست.... نگاهی به کتاب استر و همینطور به صورت واضح تر نگاهی به کتاب یهودیت از کتب قانونی ثانی نشان دهنده دیدگاه یهودی ها و مسیحیها درباره برقراری روابط جنسی .... حالا کم یا زیاد و محدود یا تا آخرین مرحله.... برای حمایت از قوم یهود رو داره.... متاسفانه بحث قوم یهود و آیین یهود با هم از هزاره های پیشتر مخلوط شده و همین امر هست که ارزش دین یهود رو در شرایط فعلی برای نجات بشر از بین می بره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ