بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

این خاخام های متعصب مدعی قوم برگزیده اند !!

 شنیده بودیم یهودیان متعصب در غذا خوردن ، معاشرت با زنان ، ازدواج ، نوع لباس و بسیاری از امور عادی اعتقادات مسخره و افراطی دارند اما اینکه آنان معتقد باشند بهودیان نباید با هواپیما هم از روی قبرستان عبور کنند موضوع جالبی است که به تازگی انتشار یافته است.

مسیحیت شناسی به نقل از سیر نیوز : این خبرعکس یکی‌ از خاخام‌های یهودی را نشان می‌‌دهد که در هنگام پرواز در هواپیما خودش را با کیسهٔ پلاستیکی پوشانده است تا به خیال خود از بالای قبرستان عبور نکند.
این تصویر واقعی‌ است و اخیرا بحث‌های بسیار تندی را در شبکه‌های اجتماعی کشور‌های عمد‌تاً انگلیسی زبان داشته است .
یکی‌ از شرکت‌های هواپیمایی گفته است که تقاضای پرواز به این شکل در سال‌های اخیر افزایش یافته و یکی‌ از همسفران این خاخام وکیوم شده گفته است که شرکت هواپیمایی پذیرفته بود برای این بسته انسانی‌ هیچ گونه فیلمی نشان ندهد که مبادا گناه دیگری از پشت کیسه پلاستیک مرتکب شود.
در همین زمینه اعلام شده در سرزمین های اشغالی فلسطین بیش از صد هزار صهیونیست متعصب با اصلیت اروپایی در تظاهراتی خواستار جدایی مدرسه دختران شان از مدارس دیگر دختران یهودی شده اند که اصلیت شرقی دارند. این در حالی است که دادگاه عالی اسرائیل هم این اقدام را نژادپرستانه خوانده است.
منطقه امانوئل در کرانه غربی رود اردن در یک شهرک فقیر واقع شده است. بیشتر خانواده‌های یهودی متعصب این منطقه اصلیت شرقی دارند. به یهودیان ازشرق‌آمده‌ی اسرائیل سفاردی می‌گویند. یهودیان با اصلیت اروپایی در همین منطقه در اقلیت قرار دارند. شماری از این یهودیان که در اسرائیل به "اشکنازی" مشهورند، خود را پاک‌ترین یهودیان می‌دانند و دلیل می‌آورند که آنها طی سال‌های طولانی تماسی با اعراب نداشته‌اند و به همین جهت رهنمودهای دینی تورات را بهتر حفظ کرده‌اند. آنها به همین جهت با ارتباط دختران‌شان با دختران یهودی‌ای که والدین‌شان به گروه سفرادی تعلق دارند، مخالفند و می‌پندارند که این ارتباط می‌تواند باورهای دینی کودکان شان را سست کند. با همین استدلال آنها از سه سال پیش تا کنون موفق به جدایی دانش آموزان از یکدیگر شدند.
برخی منابع اعلام کرده اند که درخانواده‌های مذهبی صهیونیست در بیت‌المقدس نه رادیو هست و نه تلویزیون چه رسد به اینترنت. از این‌رو خبر جنگ با اینترنت نیز از طریق پلاکاردی که به دیوار نصب می‌کنند، اعلام می‌شود. دقیقا مثل عهد عتیق. یک گروه از خاخام‌های اسرائیلی آشکارا به اینترنت اعلان جنگ داده‌اند.
افراد به اصطلاح روحانی آنان هوادارانشان را از استفاده از شبکه اینترنت منع کرده‌اند. صهیونیست های متعصب حتی اجازه به کار بستن صفحه‌هایی را که مخاطبشان یهودیان مومن و ارتدکس است، ندارند. در پلاکاردهای خاخام‌ها اخطار شده که اگر کسی از این دستور سرپیچی کند، تکفیر می‌شود. قرار است مدارس تورات کودکان خانواده‌های ارتدکسی را که کاربر اینترنت هستند، نپذیرند.
صهیونیست های  بسیار متعصب و تندروی اسرائیل هاردیم نام دارد که جامعه‌ای بسیار بسته با ساختاری انعطاف‌ناپذیر را تشکیل داده است. 10 سال پیش ۳۰ خاخام سعی کردند استفاده از اینترنت را برای طرفداران ارتدکس خود کاملا ممنوع کنند که البته این کوشش به جایی نرسید. از آن زمان تلاش‌ها بر آن بوده که دست کم تا جایی که ممکن است جلوی تاثیرگذاری این رسانه جدید را بر دستورات مذهبی بگیرند.

به جمع بیکاران پولدار بپیوندید!

کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 100 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ