بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

زنان یهودی سیاه پوست، قربانی نژاد پرستی یهودیان سفید پوست

نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­ کنند. زنان یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نژاد پرستان صهیونیست حتی به یهودیان هم رحم نمی­کنند. زنان یهودی سیاه­ پوست اتیوپیایی اعلام کردند که هشت سال پیش و در زمان مهاجرت به سرزمین­های اشغالی، توسط مسئولین صهیونیست عقیم شده­ اند.

سایت times of Israel گزارش داد، زنان سیاه­ پوست اتوپیایی قربانی نژادپرستی صهیونیست ها شده­ اند. این زنان در مصاحبه با برنامه­ سازی مستند، راز جنایت انجام گرفته در حق خود را افشا کردند. این زنان اعلام کردند که از طریق  نمایندگان کمیته  توزیع مشترک (JDK) و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مجبور به تزریق داروی ضدباروری دپو-پرورا شده ­اند.


تعداد زیادی از زنان اتیوپیایی که با آنها مصاحبه شده بود، عنوان کردند که استفاده از داروهای ضد بارداری و عقیم­ساز قبل و بعد از سفر به سرزمین­های اشغالی، شرط صهیونیست­ ها برای پذیرش مهاجرت آنان بوده است. همچنین بسیاری از زنان، به دلیل ترس از شوهرانشان در مورد تزریق داروهای عقیم­ سازی هیچ صحبتی با آنان نکرده­ اند. برپایه­ ی این گزارش، بسیاری از این زنان حتی پس از سکونت در سرزمین­های اشغالی و با وجود ظهور عوارض جانبی این داروها همچون سردرد شدید و دردهای شکمی، مجبور به استفاده از اینگونه داروها بوده­ اند.


با وجودی که مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی، اجبار زنان به تزریق داروهای ضدبارداری را به شدت تکذیب کرده­ اند اما مستندسازان به اسنادی دولتی و متعلق به وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی دست یافته­ اند که در آن از پزشکی که در راستای عقیم­سازی زنان سیاه­ پوست فعالیت می­ کرده، تقدیر شده است. با این وجود مسئولین کمیته­ ی JDK  در بیانیه­ ای که توسط روزنامه آحارونت منتشر شد، دلیل استفاده از داروهای ضدبارداری را نه به منظور عقیم­ سازی که به منظور سلامت زنان اتوپیایی! عنوان کردند.

در دهه­ ی گذشته حدود 50000 یهودی اتیوپیایی به سرزمین­های اشغالی مهاجرت کرده­ اند. در این مدت، نرخ باروری این جمعیت که به صورت سنتی دارای خانواده­ های پرجمعیت هستند به زیر 50 درصد سقوط کرده است.

این اولین باری نیست که تلاش مقامات صهیونیست برای عقیم­ سازی یهودیان سیاه­ پوست رسانه­ ای می­ شود، دو سال پیش نیز فعالین حقوق زن به این مسئله اعتراض کرده بودند.

منبع:

: http://www.timesofisrael.com/ethiopian-women-claim-israel-forced-them-to-use-birth-control-before-letting-them-immigrate/

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ