بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

علل گرایش جوانان مسلمان و ایرانی به مسیحیت!! +دانلود (خیلی مفید، از دست ندید!)

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه برای گریز از اسلام یا گرایش به مسیحیت شانزده علت برشمرد که برخی از آنها اقتصادی بودند، مانند بی‌کاری جوانان و تصور ناکارآمدی جمهوری اسلامی. سایر دلایل او در گرایش برخی جوانان به مسیحیت به این ترتیب است:

 

1) آزادی پوشش و روابط جنسی در کشورهای مسیحی

2) آزادی مصرف مشروبات الکلی

3) عدم شناخت مسیحیت

4) عدم شناخت از انجیل

5) کوتاهی رسانه‌های ایران در شناساندن باورهای مسیحیان

6) پنهان‌کاری مسیحیان در مورد باورهایشان

7) صلح‌طلب جلوه دادن مسیحیان

8) راحتی در عبادات و بخشش گناهان

9) امکان اخذ ویزای غرب در صورت معرفی خود به عنوان مسیحی

10) حمایت مالی کلیسا از تازه مسیحیان




آقای قدیری در شرح موارد فوق الذکر گفت: ما برای احترام به عقاید مسیحیان  هیچ مباحثه‌ای (متأسفانهsad) با آنها نداریم و صداوسیما نیز ابداً به این موضوع نمی‌پردازد و این، به نتایج بدی منجر شده و می‌شود. آزادی مسیحیان در ایران خیلی بیشتر از مسلمانان در غرب است. باید عقاید و باورهای مسیحی را به طور صحیح به مردم معرفی کرد.

ما مسلمانان به حضرت عیسی(علیه اسلام) و حضرت مریم(سلام الله علیها) اعتقاد داریم وگرنه مسلمان نیستیم. مبنای مسیحیت دگماتیسم مذهبی (اعتقادات سخت ، خشک ، نامعقول و خشنangry) است. ایشان با نشان دادن تصویری از یک تابلو در مقابل یک کلیسا گفتند که مسیحیت عقل را بزرگترین دشمن ایمان می‌دانند. این را با دستورات قرآن درباره تعقل و تفکر مقایسه کنید. و نیز با حدیث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) که یک ساعت تفکر را بالاتر از هفتاد سال عبادت برشمردند.

 


//bayanbox.ir/id/3286329328564807207?view

 

نهی از ازدواج در مسیحیت باعث گشته تا کشیشان به همجنس‌گرایی و کودک‌آزاری روی آورند. پاپ الکساندر ششم (1503-1431) مشهور به رودریگو بورجا  به فساد جنسی مشهور بوده و علاوه بر داشتن معشوقه‌های مختلف، با دختر خود نیز ازدواج کرده است. البته فساد جنسی غرب، به کلیسا اختصاص ندارد. اخیراً در خبرها آمده بود که 75٪ از متأهلین در انگلستان، خودارضایی دارند!!!

 

مراسم عشای ربانی که در آن نان و شراب به عنوان نمادهای جسم و خون عیسی خورده می‌شود، در واقع مراسمِ «خوردن خداوند»!!!! است!!! و  ریشۀ این موضوع در انجیل یوحنا وجود دارد (یوحنا 6/ 52 تا 58). آنها بر خلاف تورات که از بت‌سازی و تصویرگری خداوند نهی کرده است، نقاشی‌هایی به گمان خود از خداوند تصویر می‌کنند. (انشاءالله بزودی بسیاری از این نقاشی ها به نمایش گذاشته خواهند شد!!)

فلسفه غسل تعمید در نزد مسیحیان این است که آنها می‌گویند تمام ابناء بشر به سبب گناه حضرت آدم(علیه السلام) خطاکار به دنیا می‌آیند. لذا باید به توسط کلیسا شست‌وشو شوند تا پاک گردند. در حالیکه در اسلام تأکید شده که همه کودکان بی گناه به دنیا می‌آیند حتی اگر فرزند نامشروع باشند. کلیسا خود را واسطه خدا و انسان می‌داند و لذا به خود حق می‌دهد تا اعترافات گناه دیگران را بشنود و آنها را ببخشد. سابقاً بهشت و جهنم را نیز می‌فروختند.

آقای قدیری در انتها ضمن تأکید مجدد بر اینکه آزادی و حقوقی که مسیحیان در جامعه اسلامی ایران دارند مسلمانان در هیچ کشور مسیحی ندارند، نتیجه گرفت که باید جلسات مناظره با کشیش‌ها برگزار شود. متأسفانه صداوسیما برای آنکه مسیحیان از ما نرنجند!!!!، عرصه را به نفع ماهواره‌ها رها کرده است و آنها علیه اسلام هجمه می‌کنند.

پرسش و پاسخ:

در زمان پرسش و پاسخ، آقای چینی‌چیان اشاره کردند که سالانه در کشور آلمان حدود پانصد هزار نفر از مسیحیت خارج می‌شوند. آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در این باره گفته بود که خروج این افراد از مسیحیت آنقدر مهم نیست که ورودشان به اسلام مهم است. چینی‌چیان در ادامه افزود: در ایران برخی از کسانی که بودایی یا شیطان‌پرست شده‌اند خودشان را از شرم مسیحی معرفی می‌کنند. از سوی دیگر، برخی افراد به بعضی حرام‌ها مانند شراب علاقه دارند و لذا اعلام می‌کنند که مسیحی شده‌اند تا به راحتی به علایق خود برسند.

 

 

یک نفر از حاضران از جناب قدیری پرسید که غربی‌ها در فاصله سال‌های 1991 تا 2007، یک سری تحقیقات آکادمیک در 30 کشور اسلامی صورت داده‌ و هفتصد نفر از کسانی که تغییر دین داده‌اند را بررسی کرده و پنج دلیل برای این موضوع به دست آورده‌اند. می‌خواستم بپرسم که شما دلایل را از کجا به دست آورده‌اید؟

آقای قدیری جواب داد که این دلایل شانزده‌گانه را از گفت‌وگو با جوانان ایرانی اخذ کرده است. زیرا به طور ماهانه سخنرانی‌های بسیاری در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی صورت می‌دهند و مثلاً در آبان سال گذشته، 38 سخنرانی داشته است. ایشان که متولد 1332 است از سوابق خود خبر دادند که در هجده سالگی [1350] برای تحصیل به ایتالیا رفته‌اند و در ابتدای انقلاب در آنجا رایزن فرهنگی بوده‌اند و از سال 1369 در استرالیا سفیر شده‌اند و سال 1389 نیز سفیری ایشان در مکزیک به پایان رسیده است. او افزود: در این 35 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد من در مجموع 9 سال را خارج از کشور سپری کرده‌ام. جناب قدیری تأکید کرد که شیعه شدن ادواردو آنیلّی به واسطه او صورت گرفته است.

جناب قدیری به سخنان پیشین خود این مطلب را افزود که سابقاً برخی برای اینکه بتوانند ویزای اروپا بگیرند می‌گفتند که ما مسیحی هستیم. اما اکنون این کفایت نمی‌کند و باید همجنس‌باز هم باشند. این واسطه‌ها به سخن این درخواست کنندگان ویزا اکتفا نمی‌کنند و آنها را برای تأیید و انجام کار به مراکزی مخصوص می‌فرستند!!!!! ایشان در انتها به واقعه‌ای اشاره کرد که بیست سال قبل در زمان سفارت او در استرالیا اتفاق افتاده است. یک کشیش که تمایلات زنانه داشته است برای اعطای ویزای دائمی به یک ایرانی، از او خواسته بود که شریک جنسی او باشد. آن ایرانی پس از مدتی این کشیش مفعول را به سبب شدت انزجار کشته و به زندان افتاده بود.

در انتها، حاضران از پرسش‌کننده نخست خواستند تا آن دلایل پنجگانه که در 30 کشور اسلامی برای گرایش به مسیحیت به دست آمده است را قرائت کند. طبق گزارش ایشان دلایل هفتصد نومسیحی که در سال‌های 1991 تا 2007 به این پرسش‌ها پاسخ داده‌اند اینها است:

1) شیوه زندگی مسیحیان

2) قدرت خداوند در پاسخ به دعا و رفع حاجت مسیحیان(!!!!)

3) نارضایتی از اسلامی که آنها تجربه کرده‌اند

4) حقیقت معنوی در کتاب مقدس

5) و اینکه نجات‌بخشی در اسلام مشروط عنوان شده ولی مسیحیت نجات را شامل همه افراد می‌داند


 
------------------------------------

جلسه مذکور : دومین جلسه از سلسله نشست‌های «بررسی علل گرایش به مسیحیت» که عصر جمعه پنجم مهر در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شده است!
این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد.

سلام و خسته نباشید انشالله عبادات شما مورد قبول خداوند باشه.

توی کانادا اشاره کردید ک دین خدا یکی است و من به عنوان یک مسلمان این حرف را کاملا قبول دارم و بعضی ها متاسفانه اصلا موضوع وبلاگ را نفهمیدند و انتقاد کردند.موضوع دقیقا این بود ک چرا جوانان جذب مسحیتی شده اند که به دوران قبل از تمدن اول اروپا برگشته! نه مسیحیت واقعی که بدون تحریف بود! 

قابل توجه بقیه افراد که مسیحیت که در واقع جزوی از دین واحد خداست دینی باارزش د پاکیزه است و نباید با دنیای غرب امروز مقایسه شود. در هر زمانی انسان های خوب و بد بوده اند. ای کاش مردم کشور ما به جای اینکه در مردم غرب به دنبال دین باشند سری به قرآن بزنند و ترجمه آن را بخوانند. آن وقت به عمق زیبایی جهان پی میبرند و روزی صد مرتبه خدا را شکر میکنند که مسلمان به دنیا آمده اند.

مرسی بابت وبلاگتان.

سلام علیکم
سلامت باشید

پنجشنبه ۱۷ مهر ۹۹ , ۱۸:۳۱ حدیث..ححدیثمرند.

سلام لطفابه دین مسیحی توهین نکننید  دین مسیحی دین بسیار خوبی است فقط بعضی از مردم این دین مسیحی رو رعایت ننی کنند چنان که بعضی از مردم ایران دوست دختر دارن شراب میخورن و کاز های زست می کنند من از کره جنوبی دفاع میکنم چون این کشور رو بیشتر از همه  کشور  ها حتی از ایران هم دوست دارم 

مطالبی که شما گفتید همش اشتباه بود من کتاب انجیل دارم اونا اعتقاداتوشون از ما درستره!!

کجای مسیح گفته برید سکس کنید ؟

کجای مسیح گفته ازدواج با دختر خود ازاده ؟اونا مثل ما ازدواج با محارم رو منع کردند 

کجای مسیح گفته برید همجنسگرایی ؟؟ 

واینکه شخصی دوست دختر داشته باشه کجاش حرامه اصلا بمن بگو مسیح غلطه تو قرآن کدوم آیه نحی شده؟کدوم دین گفتن حجاب اجباریه ؟

مسیحیان اعتقاداتشون کاملا درسته!

چرا چون وقتی اونا میگن بجز خدا کسی رو نپرستید و فقط خدا رو میپرستن موفق هستن

تو دین اسلام هم گفته ولی به خاطر اینکه ما یه مشت اخوند مفسد داریم میگن حسن حسین و...اونا هم بخونید یا گفتن حجاب اجباریه ملت ما هم همچنان تو عزاداری های محرم میزنن تو سرشون به نظرت اینا شرک به خدا محسوب نمیشه ؟خدا تو قران نگفته هر کی کس دیگه ای رو بپرسته محکوم به فناست؟؟

دین مسیح کاملا درسته و بدون عیبه شما که ادعات میشه از این مواردی که گفتی بمن بگو کجای انجیل اینا رو توصیه کردند من ببینم 

 

کجای اسلام گفته برید آدم بکشید؟
کجای اسلام گفته برید کشورگشایی کنید؟
کجای اسلام گفته به زنان ظلم کنید ؟
و....
هر جا اینها رو نوشته اند  همانجا جوابهای سوالهای شما هم هست

باسلام مگر توی 

قرآن شما نیامده لا اکراه فی الدین مگر در قرآن نیامده برای هر قومی پیامبری فرستادیم پیامبر قوم من زرتشت است 

سلام
و در نهایت پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله برای همه بشریت آمده است.

سلام .یک سوال دارم اگر شما در کشور مسیحی ب دنیا می امدی بازهم مسلمان میشیدی .من یه جون ۲۸ساله باید درامد داشته باشم باید بتونم نون در بیارم بخورم اگر نداشته باشم محمد میاد یا عیسی میاد کمک من .باز حداقل همین ک میبینم دین اسلام تو جهان سومه و دین مسیح جهان اول واقعا دیگ نیاز ب هیچی نیست .درضمن اگر الان یه دین جدید بوجود بیاد از طرف خدا و بکشورت حمله کنن مثل اعراب .چیکار میکنی ؟

سلام علیکم
حضرت محمد صلی الله علیه و آله و حرت عیسی علیه السلام
اینکه کشورهای اسلامی جهان سوم هستند برای این است که از دین داری  و اسلام فاصله گرفه اند و اینکه کشورهای غربی به ظاهر مسیحی جهان اول اند چندین دلیل دارد که یکی از آنها این است که اصلا دین ندارند نه اینکه دینشان مسیحیت است. تا قرون وسطی که دیندار بودند در نهایت عقب ماندگی بودند و وقتی که دین را کنار گذاشتند دستشان را که دین انحرافی مسیحیت بسته بو د کاملا باز کرد.
و البته قتل و غارتها و راهزنی های آنها را هم مد نظر قرار بدهید که معادن و ثروتهای جهان را الان هم به غارت می برند.
 و اما حمله اعراب
اولا آ«ها اعراب بودند نه اسلام
ثانیا حمله ای درکار نبوده و بیش از 90 در صد ایران که از ظلم شاهان ساسانی به ستوه آمده بودند تسلیم شدند
ثالثا و مهمتر از همه این است که شما ایران را مساوی با فارس و اسلام را مساوی با عرب قلمداد می کنید که این یک فکر وارداتی و خطرناک برای تفرقه افکنی بین ایرانیان و مسلمین است در حالی که آن شاید نصف ایرانیان عرب بودند شما نقشه ایران آن زمان را ببینید بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس جزء ایران بودند از جمله عمان، یمن، عراق و... حتی پایتخت ایران آن زمان مدائن در کشور عراق و در نزدیکی بغداد قرار دارد.
این طرز فکر احمقانه ناسیونالیستی موجب شده است که در قسمتهای عرب نین ایران جنبشهای جدایی طلب ب جود بیاید در حالی که ایران یک کشور نیست بلکه یک تمدن بزرگی است که بخش بزرگی از عربها هم جزئی از آن هستند. 

پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۱ ایرانایرانیایرانیی

کجا در مسیحیت روابط جنسی آزاد است؟ لطفا اطلاعات صحیح به مخاطبان بدهید.

آیا الان در غرب رابطه جنسی با دوست دختر آزاد نیست؟؟
آیا بدون ازدواج غربی ها از دوست دختران خود فرزند ندارند؟؟
آیا خانه های فحشاء در غرب به طور رسمی فعالیت نمی کنند؟
آزادی جنسی به معنی آزادی تجاوز نیست
عالی بود مطالب قشنگی بود ممنون از مطالب زیباتون
متشکریم
سلام بر شما. اقای ابیانه میگویند که برای دادن ویزا به ایرانی ها دیگه گفتن مسیحی کافی نیست بلکه باید بگویند همجنس باز هم هستند . و بعدش اظهار تاسف میکنند . واقعا که. جناب ابیانه بهتره برای خودت و امثال خودتون که این وضع بد رو برای ایران درست کردین تاسف بخورید شماها و ایدئولوژی شما باعث شده که پرستیژ ایرانی در خارج به گند کشیده بشه . والله اگه ایرانی ها از دست شما و تفکرات شما صد بار کافر و فاحشه و زندیق و ... بشن حق دارن.
سلام علیکم
ما افتخار میکنیم که فرهنگ و مکتب و دینمان را مستکبران جهانی نمی توانند تحمل کننند و با قدرت رسانه ای که دارند به تخریب ایران و ایرانی می پردازند، دقیقا مثل معاویه که آنقدر بر علیه حضرت علی علیه السلام تبلیغ کرده بود که وقتی در مسجد به شهادت رسید مردم شام تعجب کردند و گفتند مگر علی نماز می خواند؟؟!!!
این باعث افتخار است
اما تاسف از جهالت و حماقت مردمی که آ« شایعات را باور کردند و بدتر اینکه معاویه توانست کاری کند که برخی از یاران حضرت را با زر و تزویر فریب بدهد.
داشتم نظرات رو می خوندم، چند نفر مسیحی چقدر منطقی کامنت گذاشتن تو چی جواب دادی! همین جا فرق بین دیکتاتوری اسلام و مسیحیت مشخص می شه. زرشتیه کافره، مسیحیه کافره، بهائیه کافره فقط شما ها خوبید!! :)
با سلام
شما مختارید هر طوری که دوست دارید قضاوت کنید
فقط انصاف و وجدان خودتون و خدا رو هم در قضاوتهاتون در نظر بگیرید
به نظر من اهداف همه ادیان یکیست. حالا عزیزی خدا را در اسلام می بیند، شخص دیگری مثل من خدا را در وجود عیسی مسیح پیدا می کند. خوب این چه اشکالی دارد؟! باید آزادی عقیده برای همگان وجود داشته باشه و هر کس بتواند دین خود را تبلیغ کند. همانطور که شما در این وبلاگ به نقد مسیحیت پرداخته اید متقابلا باید مسیحیان نیز اجازه نقد اسلام را داشته باشند نه اینکه اتهام کفر زده شود و بازداشت شوند. یا همانطور که مسلمانان به راحتی به مسجد رفته و دعا می کنند این حق برای ما نیز باید وجود داشته باشد نه اینکه در کلیسای خانگی نیز امنیت نداشته باشند. شکر برای وجودتان.
نظرتان برای خودتان محترم است
خدا یک دین دارد و آن هم اسلام است
در زمان حضرت نوح علیه السلام اسلام این بوده که از او پیروی کنند
در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام اسلام این بوده که از او پیروی کنند
و.... تا زمان پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله اسلام این است که از او پیروی کنند و با آمدن شریعت جدید شریعت قبلی نسخ می شود و پیروان شریعت قبلی باید به دین جدید ایمان بیاورند
پس دین خدا فقط یکیست
بقیه دین سازندگان آنها هستند نه دین خدا

از نظر من مسیحیت خیلی زیباتر از اسلام هستش، مشکلی داره کسی با این قضیه؟
لا اکراه فی الدین
خیلی جالبه
چرا استدلالتون از دین اسلامه؟؟؟
اسلام که خودش رو نفی نمیکنه
اگه یه عده دارند فرمانهای مسیح رو به صورت دیگه اجرا میکنند. دلیل به بد بودن مسیحیت نمیشه. در هیچ جای کلام اینهایی که در بالا ذکر کردید نیامده. و یه عده برای سرپدش گذشتن روی اشتباهاتشون مسیحیت رو زیر سوال میبرند. و اینکه مسیحیت طریقت و فیض هستش نه شریعت. که بخواید به عنوان دین ازش یاد کنید. و کسی که فیض مسیح رو دریافت میکنه اصلا به گناه فکر نمیکنه و سمتش نمیره. باز هم ازتون میخواهم قبل از نطق کردن. اول کامل کلام رو مطالعه کنید و بعد راجبش نظر بدید. و براتون دعا میکنن و از عیسی مسیح و روح القدس عزیز میخواهم حقایق رو براتون روشن کنن و فیض مسیح شامل حالتون بشود. آمین. 
احسنت
مرحبا بناصرنا
پس اگر کسی هم به اسم اسلام جنایتی کرد نباید آن را به حساب اسلام گذاشت
ما هم عاجزانه از خداوند متعال می خواهیم همه را به راه راست هدایت کند
دینی که اینهمه دزد داره در دولتش ودروغگوست بهتره نباشه
چه ربطی داره؟؟؟
چقدر استدلال مسخره ای دارید؟؟
مسلمانی که میخواد عقلش اینقدر باشه بهتره اصلا نباشه
مسیحیت یکی از دینهای خداست چرا اون رو زیر سوال میبری؟ 
یکی از دینهای خدا؟؟؟
مگر خدا چند تا دین دارد؟؟؟
همه انبیاء در طول هم و مبلغ دین خدا بودند که همان بندگی و تسلیم خدا بودن است
سلام . اسلام این نیست که الان ما داریم میبینیم کلا بی دین باشیم ولی خدا داشته باشیم بهتره .میشه خوب بود و خوب زندگی کرد و مهر ورزید.حتما نباید روزی چندبار مثل کلاغ نوک بزنیم زمین و بعد شروع کنیم پدره مردمو دربیاریم 
سلام
چطور ممکنه با خدا باشی و بی دین باشی
درود خسته نباشید مسیحیت که شما میخواهید اونو خراب کنید. بزارید چیزی بگم که بدونید. شما به قران خودتون هم عمل نمیکنید من بیان میکنم و شما جواب بدید 
1-سوره نسا ایه 157 میگوید هیچ کس اهل کتاب نیست که قبل از مرگش به عیسی روح الله. ایمان اورد که او در قیامت از نیک بد او گواهی دهد. این مقام بزرگیست که در تمام ادیان یا تاریخ نمیتوتید کسیو پیدا کنید که خداوند این قدرت را به او داده باشه حتی پیامبران قل از عیسی اگه هست بگید حالا درباره شراب. عیسی حرام نکرد شراب را بلکه هم نگفت بخورید. گفتی مستی نکنی بله از روح خداوند پر شوید 
درباره پاپ که شما گفتید. اون خطا کرده نه عیسی مسیح  انسان گناه کارست چه کشیش چه مولا چه اخوند چه پیامبر. پس نمیشه بگید مسیحیت خرابه شما به نکته های منفی که دیگران ایجاد میکنند توجه خاصی دارید. هیتلر یک مسیحی بود خیلیارو به قتل رساند اما مسیح جای از کلامش نیومده که بکشید پس هیتلر اشتباه کرده نه مسیحیت 
درباره رابطه جنسی مشکل از مسیح نبوده که این انسان ها هستن که خرابی به بار میارند جای هم از انجیل نگفته زنا کنید یا چندتا زن بگیرید پس مشکل از کجاست حتی در مسیحیت به چشم شهوت اگه نگاه کنی خودش زنا حساب میشه خواهش میکنم مذهب دیگران با اشتباه انسانها زیر سوال بی خودی نبرید. و خیلی سوال ها هست که اگه من بکنم شما برای گفتن نمیتونید جواب بدید. پس پیش خودتون فکر نکنید همچی را میدونید.  عیسی فرمون هر که گمان کند همه چی را میداند هنوز انچه را که باید بداند نمیداند. 
ببخشید من منظوری یا بی احرامی به هیچ ادیانی رو ندارم و این. چیزاها رو گفتم که بدانید یک درصد درست باشد. بعد چه میکنید 

سلاممسیحیت فعلی خراب هست و نیازی به خراب کردن نداردآیه 157 نساء کلا چیز دیگر را می گوید و این چیزی که نوشته اید از قرآن نیست.
آیه این است:وَقَوْلِهِمْ إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسِیحَ عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ رَسُولَ اللَّهِ وَمَا قَتَلُوهُ وَمَا صَلَبُوهُ وَلَٰکِنْ شُبِّهَ لَهُمْ ۚ وَإِنَّ الَّذِینَ اخْتَلَفُوا فِیهِ لَفِی شَکٍّ مِنْهُ ۚ مَا لَهُمْ بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِلَّا اتِّبَاعَ الظَّنِّ ۚ وَمَا قَتَلُوهُ یَقِینًاو هم از این رو که گفتند: ما مسیح عیسی بن مریم رسول خدا را کشتیم، در صورتی که او را نه کشتند و نه به دار کشیدند بلکه امر بر آنها مشتبه شد؛ و همانا آنان که درباره او عقاید مختلف اظهار داشتند از روی شک و تردید سخنی گفتند و عالم به او نبودند جز آنکه از پی گمان خود می‌رفتند؛ و به طور یقین مسیح را نکشتند؛
نکته بعدی اینکه بین انسان معمولی و پیامبر خدا فرق است و پیغمبر هرگز گناه نمی کند.
نکته بعدی اینکه ماهم قبول داریم که هیتلر اشتباه کرده نه مسیحیت، پس چرا وقتی به اسلام و خطاهای مسلمانان می رسید به اسلام می تازید؟!
همانطور که بی بندو باری اخلاقی یک کشیش را مطرح میکنید کاش اشاره ای هم به جناب طوسی معلم قرآن و قاری بیت حضرت هم میفرمودین .
شما هم ازدواج را برای جوانان غیر ممکن کردید و این بلاها بر سر خودمان آمده اگر چشم ها و گوشها را باز کنید
حرف مفت و بی سر و ته می زنید!!
سعید طوسی اگر  جرمش اثبات می شد به سزای عملش می رسید
ما منکر بی عدالتی و تبعیض نیستیم اما روح نظام اسلامی با اینها مخالف است
در ضمن ازدواج جوانان چه ربطی به بنده دارد که غیر ممکنش کرده باشم
سلام چرا اجازه دادید در مورد لرها و ترکمن ها و کردها توهین کنند از افریقا آمده اند و اروپا را فارس های آریایی آباد کرده اند یعنی چه؟ شما زحمتمی کشیدید دشت لوت و دشت کویر خودتان را آباد می کردید با اون تخت جمشید خرافاتی تان که در عراق و سوریه قدیمی تر و بهتر از اون رو ساختند 
من کنجاو بودم که چرا همچین وبلاگی ساختید که متوجه شدم
ولی ای کاش ماهم مثل دشمنان راه اونا رو در پیش نگیریم و اگه اونا ضد دین ما عمل کردند ما هم ضد دین اون ها به پانخیزیم چون دیگه فرقی با اون ها نداریم.اون علیه اسلام بد گفت بدون هیچ عبایی؛ شما هم عینا این کارو کردین منتها علیه مسیحیت
کاش حرفی که میزنیم واقعی باشه میگید شما با  مسیحیا دوستید اما اعمال شما این مطلب رو نمیرسونه.
و کاش یاد بگیریم و انتقاد پذیر باشیم و احترام متقابل رو حفظ کنیم درکل برادر
 وبلاگ شما رو مطالعه کردم 
و این راهش نیست.امیدوارم موفق و موید باشید
خدانگهدار👋🏻
ما هیچ نقد دروغی در وبلاگ قرار نداده ایم
ماهم همه مسلمانان را فاسد نمیدونیم بلکه ما اصلا مسلمانان رو فاسد نمیدونیم چرا که اونها تسلیم اراده خداهستند.همونطور که مسلمان نما وجود داره و هرکار زشتی رو انجام میدن و میگن مسلمانیم عده هم موجودند که به قول شما فاسدند و به خمر علاقه دارند و میگن میخواهیم مسیحی شویم،مسیحیت اصولی سخت داره که باید انجام شوند.و به این اصول شریعت میگیم.کسی که شریعت رو اجرا نکنه عذاب سختی در انتظارشه و کسایی که به خاطر دنیاشون اخرتشون رو میفروشن و به عشق خمر و فساد به سمت مسیحیت میرن چشمان بازی ندارند زیرا که در مسیحیت قوانین بسیار سختی وجود داردبرای مثال ((اگر به زنی نگاه شهوت اندازی در همان دم در دل خود با او زنا کرده ای))
به نظر من به جای اینکه اطلاعات غلط در اینجا قرار بدید بهتره برداشت های غلط که نسبت به مسیحیت هست رو قرار بدین.در قران خداوند فرموده همانا که بهترین دوست مسلمانان مسیحیان اند.ایه ٨٢سوره مائده((مسلّما سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند ، یهود و مشرکان خواهی یافت و نزدیکترین آنها را در دوستی با مؤمنان کسانی می یابی که گفتند: ما نصاراییم.))مسلمانان و مسیحیان خواهر و برادر همدیگرند نباید باهم دیگه دشمنی بورزیم
مطالب فوق اصلا صراحت نداره
(( دروغگو مستحق لعنت و سزاوار خشم پروردگار عالم است (از جمله سوره نور آیه 7 )))
‎حضرت محمد (ص) فرمودند : خیانتی بزرگ است که به برادرت سخنی بگویی که تو را راستگو  میشمارد و تصدیقت میکند ، ولی تو به او دروغ 
‎بگویی. نهج الفصاحه صفحه 450 حدیث 2120 

 این مقاله رو پاک کنید یا اصلاحش کنید


سلام
ما هیچ دشمنی با مسسیحیت نداریم
این وبلاگ در عکس العمل به شخصی مرتد و فاسد و مفسد و فتنه گر به نام مهدی آخرلو ایجاد شد و این اولین بار است که نام این موجود خبیث را می آورم والبته بعدها فهمیدم که پشت صحنه یک جریان قوی ضد دین و شیطانی است که هم با مسیحیت و هم با اسلام ضد است
سلام 
تو متن بالا اونقدر تند صحبت کردید انگار که هرکی مسیحیه فاسده
ملت هم بخاطر فساد و بی بند و باری دارن میرن طرفش
کجای قران نوشته بیا عقاید مردم رو مسخره کن نویسنده محترم؟اگه شما یکم اطلاعات عمومیت رو میبردی بالا بجای گفتن اینکه جهت مست شدن ملت هجوم بردن سمت مسیحت اشتباه فکر کردید.جواب این سوال شما رو یک کشیش در سوئد گفته بود.مسیح نیومده تا ما دائم الخمر بشیم اون نیومد تا عقل مارو ازمون بگیره اقا.شرابی ک مست نمیکنه شنیدیذ؟شراب طعنی نوشیدنی که از انگوره.حالا الکل نداره مست نمیکنه.بسیار خوش طعم است اما عقل رو زایل نمیکنه.اگه تعجب میکنید بهتره تحقیق کنید تا متوجه این امر بشید.در ضمن مگه باید مسلمانا رو ب یه چشم دید
همون طور ک در اسلام فرقه زیاده در مسیحیت هم همینطوره کلی گویی نکنید خواهشا و در رابطه با اینکه  ازدواج در مسیحیت نهی شده
کاملا در اشتباهید خیلی هم کار خوب و پسندیده ای هست اما مکشیشان بالا مرتبه ازدواج  نمیکنن اگه از قبل ازدواج کردن همم مانعی نداره.در ضمن اعتراف به هیچ وجه اجباری نیست.پیش خودمون هم میتونیم توبه کنیم.یک نصحیت به نویسنده:جناب تحقیق کن درست بنویس معتبر بنویس و گرنه مقاله همه جا پیدا میشه بخصوص باطلش
یاحق
سلام علیکم
ما فقط نقل قول کرده ایم
و البته در مورد مسیحی شدن بسیاری از ایرانیان ادعای فوق صادق است گرچه همه مسیحیان را هم ما فاسد نمی دانیم
دین اسلام دین جنگ طلب است ارجاع به قران سوره محمد
دلیل من برای عوض کردن دین.معلم های زشت .سیاه پوش خشن .نمره کم بده .بعد هم که اعتراض کنی میگه دلم خواست!سوالی کنی بلد نباشه بگه توغلطکردی با این سوالت !.......کتابهای معارف ...پر از فلسفه که هیچی ازش نفهمیدم بقط جفظ کردم ونمره ای از دست معلمهای بد اخلاق بزور گرفتم .
دین اسلام را در مدرسه به ما اینطوری نشان دادند .ادمو زشت وخشن  وگیج می کنه
درباره مدرسه و معلم وکتابها حق با شماست
اما اینکه دلیل بشه برای عوض کردن دین خیلی مضحکه
تمام ادیان برای تکامل انسان در قوس صعودی اش به سمت کمال فرستاده شده اند، و با توجه به تکامل عقل بشر کتاب های مقدس و ادیان کامل تر شدند.اگر مسلمانان به ظاهر در رده جهان سومی ها هستند و یهود جهان اول، چون آنها علم قرآن و آیات آن را مو به مو علیه مسلمانان استخراج کرده و به علم آن رسیدند اما ما به ظاهر قرآن و دین و 4 تا نماز و روزه بسنده کردیم
باسلام؛هیچ چیز بیشتر از پیشرفت غربی ها در زمینه های مختلف جوانان را بفکر نمی اندازد که چرا مسیحیان جهان اول هستند و مسلمانان جهان سوم، ایا جوابی برای سوال جوانان دارید چرا مسلمانان با دارا بودن کاملترین دین جزو عقب مانده ترین کشورها هستند؟؟؟!!!!!! بگذریم از دالیت های کرد،لرو ترکمن که وطن خود افریقای مرکزی وجنوبی را رها کرده واول برای راحتی وارد کشورهای نفت خیز شدند و لباس مسلمانی به تن کردند حال بدنبال اخذ شهروندی کشورهای جهان اول لباس مسیحیت به تن می کنند و در اصل شیطان پرستیشان را از دیده جوامع پنهان می کنند..... ما بدنبال عقب ماندگی اریایی ها در سرزمین غرب هستیم. جواب سوال دالیت ها هستند چون اکثر جمعیت کشورهای شرقی را دالیت ها تشکیل می دهند جمعیتی که فقط از راه ربا،احتکار،فروش محصولات غذایی ناسالم،دزدی ،فروش موادمخدر،فسادوفحشاو....... ارتذاق می کنند امکان ندارد وارد عرصه ای شوند ودست به تقلب و فساد نزنند غرب توسط اریایی ها پیشرفت کرد زمانی شرق پیشرفت می کنن که این نژاد پست را به خاستگاهش برگرداند.
از خیلی جهات مسیحیت بر اسلام برتری دارد، من فقط برتری ها را میگم و قصد توهین به هیچ دینی را ندارم
میشه چندتاشو نام ببرید؟؟
من میخام مسیحی بشم حوصله مزخزفات سیاستم ندارم .ی مشت عقایدو به وجود اوردید چه لیبرال و ماکسیسم چه اسلامی و حوزوی میرید خیابون میزنید تو سر کله هم دیگه  اخرشم پایینیا باید له بشن هیچ وقت هم کله گونده ها ?!l?!?!?!?مجازات نمیشن  ..... اگه یکی مسیحی باشه بخواد مسلمون بشه میگید نباید اعدام بشه ولی اگه یکی بخواد مسیحی بشه اعدام .من نمیدونم خدا کی گفته دین اجباریه ...اصلا مگه خدا نگفته هر کس ازاد با عقل خودش مسیر درست رو انتخاب کنه پس چرا تو همیه دین های یکتا پرستی ( مسیحیت .اسلام. یهود.و.....) جرم کسی که دینشو عوض کنه مرگه ..چیزیکه مشخصه این که این عقایدو خود ادما به وجود اوردن ( مسیحیان و مسیمانان.و....) تا منافع خودشون در خطر نیفته لطفأ یکی منو قانع کنه...........خواهشن جواب منو بدید ،جهاد منو ببین این بود هدف و راه چمران ،همت ،چیریکی ها 

حضرت علی میفرماید کسیکه به خواب رفته به استانی میتوان بیدار کرد ولی کسی را که خود را به خواب زده نه 
حالا حکایت شما روحانیون و جمهوری‌اسلامی است. انرژی هسته ای برای شاه بد بود برای شما حق مسلم ماست.  ذوب آهن بد بود الان خوب است. کارخانه تولید پیکان بد بود که تو خاور میانه و آسیا جز اولین تولید کنندگان بودیم. حالا ماشین پراید چهل سال پیش که بیشتر از هر عاملی سبب مرگ ایرانی ها هست و از جنگ هشت ساله بیشتر ایرانی میکشه خوبه!  خیابان ولیعصر پول حروم کردن بیت‌المال بود ودبختطر پهن ساختنش اقای مدرس رضا خان مورد سوال قرار میداد و رضا شاه میگفتن بابا شما الان خر و الاغ رو میبینیمش من روزی که اتوموبیل فراگیر میشه. واسه اون بد بود حالا اتوبان تهران شمال که کلی بخر بخور توش هستهایشاللهه سال هزار و پانصد تمام میشه خوبه. کاخ سلطنتی بود که آبروی کشور و تاریخی بود حالا خونه های ملیاردی که هیچ جای دنیا نظرش نیست خوبه. 
تظاهرات زمان شاه خوب بود الان بده اعتصابات زمان شاه بد بود الان خوبه. ماشین ضد گلوله واسه شاه بد بود الان آخوند شیپیشوهاش خوبه 
کشتن واسه مسیحی بده و مسلمان به!   تو میانمار بودایی ها مسلمان میکشند بده روسا تو چچن می کشن خوبه!  مردم از این همه تضاد و رنگ. مردم از این همه مغلطه 
با سلام،

این مطالب شما با لحنی تند و به نوعی تبعیض گرایانه نوشته شده. میخواستم تقاضا کنم که در نحوه نگارش تجدید نظر کنید.

میخواستم همچنین نکاتی را یادآوری کنم به شما دوست عزیز.
☆ نهی از ازدواج که در کلیسای کاتولیک و آن هم برای کشیشان بالا رتبه انجام میگیرد تا شخص وقت خود را تمام و کمال در اختیار خداوند بگذارد. ذات این فکر بی عیب به نظر میرسد، ولی هر کسی توانایی این کار را ندارد ( عیسی مسیح) و همچنین در کلیسای پروتستان حتی کشیشان نیز ازدواج میکنند و دعوت به ازدواج میکنند چون با توجه به اول خلقت، خداوند مرد و زن را باهم آفرید تا باهم باشند و پر ثمر باشند ( تورات)
این تصور که مسیحیت دعوت به بی عفتی و فساد میکند نیز فکری نادرست است. زیرا که مسیح خود امر نمود که ازدواج فقط یکبار انجام گیرد، همانطوری که در آفرینش نیز خداوند اینگونه آفرید، یعنی یک زن و یک مرد.

☆ غسل تعمید نشانه ای است برای اینکه ایمانداران در آب فرو روند و بیرون آیند یعنی بمیرند و زنده شوند و سمبل حیاتی جدید است تا در گناهان بمیرند و با مسیح حیاتی جدید بیابند. خود عیسی نیز قبل از شروع خدمت خود از یحیای تعمید دهنده تعمید گرفت. ادر کلیسای کاتولیک و یا هر کلیسایی که به خود این اجازه را میدهد تا بر خلاف آیات کتاب مقدس رفتار کند، بعید به نظر نمیرسد که دجار فساد شود. هر کلیسایی که به خلاف کلام رفتار کند، مطمئنا آن کلیسای خداوند نیست. زیرا که در قرون وسطی بخشش را میفروختند، در صورتی که در کلام آمده که خداوند فقط میبخشد.

☆ اعتراف به گناهان همانطوری که در کتاب مقدس آمده کاری شایسته است، امل نه برای گرفتن بخششش از کشیشان و ایمانداران. اعتراف به گناه به این سبب است که ایماندار دیگر بتواند کمک کند تا از قید و بند گناه رها شویم، نه اینکه او مارا ببخشد. که کتاب مقدس نیز میگوید که اعتراف کنید تا رهایی یابید.

یک نکته ی دیگر هم درباره ی این تصویر که استدلال بزرگترین دشمن ایمان است. میخواستم که این جمله را تصدیق کنم. زیرا که به واقع همینطور است. ما انسان ها خیلی چیزها را نمیتوانیم اثبات کنیم. یا خارج از عقل و محدوده ی ماست و یا غیر قابل بررسی هستند. ما ناچارا نیاز داریم تا "ایمان" بیاوریم. فرقی نمیکند چه دینی داشته باشیم، در هر دینی ما به برخی چیزها ایمان داریم. مثلا ما در زمان گذشته نبودیم تا ببینیم آیا واقعا خداوند در کوه سینا با موسی سخن گفته یا نه، ما ایمان داریم زیرا کلام خداوند چنین میفرماید. این به معنی عدم تحقیق و باور بدون استدلال نیست، بلکه پس از تحقیق و بررسی به واقع باید ایمان آورد. این جمله در وصف حمایت از ایمان است، نه مردود شمردن استدلال.
امیدوارم این گفته ها مد نظر شما قرار بگیرد.

در آخر از شما تقاضا دارم که این کامنت را پاک نکنید.
برکت خدا
با سلام
مسیحیت شاید در تبلیغاتش مستقیم به فساد و بی عفتی دعوت نکند ولی عملا و غیر مستقیم این کار را میکند که نتیجه کار تبشیریها این است که مثلا یک جوان یا مسیحی بشود یا غیر معتقد به دین خود.
در نهایت شما هر چقدر هم بخواهید این آیین انحرافی را از سوتی ها و اشکالات بسیار بزرگش بزدایید باز هم نمی توانید!
بهتر است به قسمتهای دیگر وبلاگ که انتقادی است هم سر بزنید.

سلام
قبل از انقلاب حضرات همه چیز را یر شاه و ساواک و ... خراب می کردند و می گفتند شاه نمی گذارد دین اسلام در کشور ایران محیا شود الان با وجود 36 سال که از انقلاب می گذرد هر بار که مشکلی در کشور به وجود می آید اوایل که گردن گروهک ها و منافقین و سایر احزاب می انداختند . بعدها هم برای توجیه کم کاری و غفلتشان هردفعه یک گروهی را علم می کنند و ربطش می دهند به اسرائیل و آمریکا مثل همین گروه آخر که اسمش داعش است
الان که ازحوزه علمیه هرسال کلی طلبه فارغ التحصیل میشه الان که آزادی بیان دارید الان که در داخل کشور همه  قدرت دست شماست . پس جرا جوانان از شما فراری اند؟ چرا شما را قبول ندارند ؟چرا از دین گریزانند؟ من مطمئن هستم که جواب این سوال را همه حضرات می دانند ولی . . .
سلام علیکم
با وجود همه کاستی ها، کارشکنی ها،کم کاریها و اشتباهات صورت گرفته موفقیتهای بسیار بزرگی وجود داشته که نادیده گرفتن آنها بی انصافی و مغالطه است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ