بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

کودکانی که مسلمان به دنیا می‌آیند/ قاره سبز تا سال 2030 چهره اسلامی به خود می‌گیرد+ فیلم و اسناد

در حالی که مسلمانان در اروپا با محدودیت‌ها و خط قرمزهای فراوانی روبرو بوده و پروژه‌های اسلام‌هراسی بسیاری در غرب در حال اجرا است، اما براساس آمارهای رسمی، تعداد مسلمانان و میزان گرایش به دین اسلام در میان اروپاییان نسبت به یکی-دو دهه گذشته دو برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در انتهای سومین دهه هزاره سوم میلادی، اروپا چهره‌ای اسلامی به خود خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ علی‌رغم گسترش نژادپرستی و اقدامات ضد اسلامی دولت‌های غربی، آمارها و شواهد موجود نشان دهنده گسترش دین اسلام در بسیاری از کشورهای جهان و بویژه در دنیای غرب است، به‌طوری که تعداد مسلمان‌ها و افرادی که به دین اسلام گرویده‌اند در سال‌های اخیر به دو برابر رسیده است.

از اینرو، باشگاه خبرنگاران قصد دارد در طی سری گزارش‌هایی به افزایش گستره اسلام در کشورهای مختلف جهان بپردازد. در اولین سری از این گزارش‌ها، گسترش و نفوذ چشم‌گیر اسلام در دنیای غرب و کشورهای اروپایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در حالی که مسلمانان در اروپا با محدودیت‌ها و خط قرمزهای فراوانی روبرو بوده و پروژه‌های اسلام‌هراسی بسیاری در غرب در حال اجرا است، اما براساس آمارهای رسمی، تعداد مسلمانان و میزان گرایش به دین اسلام در میان اروپاییان نسبت به یکی-دو دهه گذشته دو برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در انتهای سومین دهه هزاره سوم میلادی، اروپا چهره‌ای اسلامی به خود خواهد گرفت.



اگر نگاهی به آمارهای اجمالی زیر انداخته شود متوجه نتیجه معکوس برنامه‌های اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در غرب می‌شویم:

گوشه‌ای از اقدامات ضد اسلامی در غرب:

همواره غرب از طرق راه‌های گوناگونی تلاش کرده است تا چهره‌ای تاریک از اسلام نمایش دهد؛ چهره‌ای خشن، مردهای مستبد، زن‌هایی که در آشپزخانه زندانی شده‌اند، مردمانی افراطی، تروریست و دشمن غرب. 
اما بر خلاف این ادعاهای پوشالی و کاذب، تنها با رجوع به قرآن و مطالعه زندگی پیامبر اسلام و ائمه اطهار، خود غربی‌ها اذعان دارند که نه تنها بنیادگرایی در اسلام جایی ندارد، بلکه نسبت به دیگر ادیان الهی، اسلام دینی چندین برابر انعطاف‌پذیرتر و اعتدال‌گراتر است. همچنین، آیات و روایات بسیاری مبنی بر تکریم خانواده و حقوق مسلم زن در اسلام وجود دارد.



اما از آنجایی که غرب به سرکردگی آمریکا و به فرماندهی رژیم صهیونیستی، گسترش و نفوذ اسلام را در تضاد با اهداف جنگ‌طلبانه و سلطه‌طلبانه خود می‌بیند، همواره با صرف هزینه‌های هنگفت در رسانه‌های خود تلاش می‌کند چهره‌ای تاریک از اسلام نمایش داده و "اسلام‌هراسی" را در اروپا رواج دهد.
در زیر به تعدادی از این اقدامات اسلام‌ستیزجویانه غرب اشاره می‌شود:

*نوشتن کتاب‌های موهوم و چاپ آن در انگلیس

*چاپ "کاریکاتورهای موهن" از پیامبر اعظم در روزنامه‌ها و مجلات اروپایی بویژه در دانمارک(سال 2005) و فرانسه

*ساخت فیلم‌های موهن و خلاف واقعیت از زندگی بزرگان اسلامی بویژه پیامبر اکرم(ص) که آخرین مورد آن سال گذشته در هالیوود تولید و با موجی از خشم مسلمانان و غیر مسلمانان در جهان مواجه شد.

*ممنوعیت حجاب در مدارس، دانشگاه‌ها و محیط‌های اجتماعی فرانسه

*ممنوعیت ساخت مناره برای مساجد در "سوئیس"

*قتل دردناک "مروه شروینی"، شهیده حجاب در دادگاه آلمان با ضربات مکرر چاقو جلوی دیدگان مأمورین امنیتی دادگاه

*دستگیری و انگ به شهروندان مسلمان اروپایی و ترساندن اروپایی‌ها از مراوده با مسلمانان
 
* ...

اما به نظر می‌رسد، تلاش‌های میلیارد دلاری دولت‌های غربی برای ترویج اسلام‌هراسی و اسلام‌گریزی در میان جوامع غربی، نتیجه معکوس داده است. برخلاف تمام پروژه‌های اسلام‌ستیزجویانه، اگر نگاهی به آمارهای رسمی سازمان‌های اروپایی انداخته شود، به نتایج شگفت‌انگیزی برخورد خواهیم کرد که غربی‌ها را نیز در شوک فرو برده است.

نکته جالب این است اسلام بیشتر در میان مردم کشورهایی نفوذ کرده است که اقدامات ضد اسلامی در آن بیشتر بوده است.

در زیر به تعدادی از آمارهای رسمی سازمان‌های اروپایی مبنی بر گستره نفوذ دین اسلام در اروپا اشاره خواهد شد:

*در بیست سال گذشته تعداد مسلمان اروپایی حدود 2 برابر شده است، یعنی از 29.6 میلیون نفر در سال 1990 به 44.1 میلیون نفر در سال 2010 رسیده است.(‌برخی از آمارها از 52 میلیون نفر سخن می‌گویند)

*بر اساس آمار منابع مورد اطمینان، تا سال 2027 از هر پنج فرانسوی یک نفر مسلمان خواهد بود!

*هم‌اکنون تعداد مسجدها در فرانسه از تعداد کلیساها پیشی گرفته است.

*در دهه گذشته بیش از 2000 مسجد در فرانسه ساخته شده و 150 مسجد نیز در حال ساخت است. همچنین گفته می‌شود در دو دهه آینده به 4000 مسجد در فرانسه نیاز خواهد بود.

*در دهه گذشته تنها 10 کلیسا ساخته شده و به خاطر عدم تمایل فرانسوی‌ها برای حضور در کلیساها، مسلمانان این عبادت‌گاه‌های مسیحیان را خریداری و تبدیل به مسجد کرده‌اند.

*در سی سال گذشته جمعیت 89 هزار نفری مسلمانان انگلیس به بیش از 2.5 میلیون نفر رسیده‌ است. بیش از 1000 مسجد در انگلیس وجود دارند که تعداد زیادی از آن‌ها قبلا کلیسا بوده‌اند.

*نیمی از کودکانی که هر سال در هلند به دنیا می آیند، مسلمان بوده و چنانچه این روند ادامه یابد نیمی از جمعیت هلند را در 15 سال آینده مسلمانان تشکیل خواهند داد.

*گفته می‌شود براساس رشد فزاینده اسلام، آلمان تا سال 2050 کشوری مسلمان نشین خواهد بود.

همان‌طور که در بالا مشاهده شد، علی رغم محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌هایی که نسبت به مسلمانان در جوامع اروپایی روا میرود و علی‌رغم اجرای پروژه‌های اسلام‌هراسی در اروپا، بسیاری از مردم این قاره به اسلام گرویده و هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. 

دولت‌های اروپایی از انتشار میزان واقعی نفوذ اسلام در کشورهای خود اغلب امتناء جسته و آمارهای روشنی از مسلمانان و اروپایی‌هایی که همه روزه به اسلام می‌گروند در دست نیست. با این وجود، سعی شده آمارهایی که در این گزارش به آن‌ها استناد شده است، از منابع موثق و سازمان‌های ذی‌صلاح اروپایی گرد‌آوری شود.

براساس گزارش مرکز آمار "Pew Forum، تعداد مسلمانان اروپا در سال 2010 حدود 44 میلیون نفر بوده و "روسیه" میزبان بییشترین تعداد "مسلمانان اروپا" است. 

بنا براین گزارش، تعداد مسلمانان قاره سبز به دین اسلام از سال 1990 تا کنون به دو برابر رسیده است. به طوری که گفته می‌شود تعداد مسلمانان اروپایی تا سال 2030 به حدود 60 میلیون تن خواهد رسید.

براساس نمودار زیر، تعداد غیر مسلمان‌های اروپایی تا سال 2030 کاهش خواهد یافت، درحالی که گرایش به اسلام افزایش چشم‌گیری می‌یابد.



نکته جالبی که در گزارش مرکز PEW به چشم می‌خورد این است با توجه به اینکه بیشتر جمعیت مسلمانان اروپا در شرق این قاره متمرکز شده‌، کشورهای "انگلیس"، "فرانسه"،"ایتالیا" و "آلمان" که بیشترین مخالفت‌ها و محدودیت‌ها را برای مسلمانان وضع کرده‌اند، در 20 سال آینده بیشترین افزایش تعداد مسلمانان را مشاهده خواهند کرد.

بنابر این گزارش، تا سال 2030، کشورهای فرانسه، آلمان و هلند بیشترین مسلمان‌ را در خود جای خواهند داد.

بر همین اساس، تا آخر دهه سوم 2000 میلادی، روسیه همچنان در صدر مسلمانان اروپا خواهد بود، انگلیس بیشترین افزایش جمعیت مسلمانان در اروپا را خواهد داشت و تعداد مسلمانان انگلیس به بیش از دو برابر خواهد رسید.

اروپا در سفر است و مقصد معلوم

به گزارش دیلی‌‌تلگراف، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی از یک بمب جمعیتی غافل هستند. در دو دهه آینده حضور میلیون‌ها مسلمان در کشورهای اروپایی قاره اروپا را به‌گونه‌ای تغییر خواهند داد که چهره قبلی آن از میان خواهد رفت. 

بنابر گزارش منتشر شده در سال 2009، در دو دهه گذشته، تعداد مسلمانان اروپا دو برابر شده است و تا یکی-دو دهه آینده نیز دو برابر دیگر به آن اضافه خواهد شد.

دیلی‌تلگراف در گزارش خود به رواج نام‌های اسلام در کشورهای اروپایی پرداخته و "محمد"،"ایوب"،"مهدی" و "حمزه" را در لیست محبوب‌ترین نام‌هایی قرار داده است که والدین بلژیکی برای فرزندان خود برمی‌گزینند. 

این گزارش می‌افزاید، مقامات اروپایی به منظور جلوگیری از افزایش نفوذ اسلام در بلوک غرب، قوانین مهاجرتی سرسخت‌گیرانه‌تری را اعمال خواهند کرد.

همچنین یک روزنامه دانمارکی اذعان کرده است تعداد مسلمانان دانمارک و سوئد به طور قابل توجهی افزایش یافته است. بنابر

این گزارش، تعداد مسلمانان این مناطق در سال‌های 1998 تا 2011 دوبرابر شده است.

از هر 10 انگلیسی زیر 25 سال، یک نفر مسلمان است

براساس آمار منتشر شده موسسه PEW، در میان کشورهای اروپایی، انگلیس رتبه اول بالاترین میزان افزایش تعداد مسلمان‌ها در میان کشورهای اروپایی را به دست آورده است. براساس آمارهای این موسسه در ساس 2010، حدود 3 میلیون مسلمان در انگلیس زندگی می‌کردند، در حالی که این تعداد تا سال 2030 به بیش از 5.5 میلیون نفر خواهد رسید. 

به گزارش راشاتودی، اسلام تا 10 سال آینده دین غالب در انگلیس خواهد بود. بنابراین گزارش،‌ آمارهای منتشر شده مربوط به سال 2011 نشان می‌دهند از هر 10 انگلیسی زیر 25 سال، یک نفر مسلمان بوده،‌ و این در حالی است که رواج مسیحیت در این کشور به شدت در حال کاهش است.

راشاتودی می‌افزاید، انفجار جمعیتی مسلمانان در انگلیس و سالخوردگی مسیحیان این کشور به علاوه عدم تمایل جوانان به پیروی از مسیحیت، انگلیس را در 10 سال آینده به کشوری اسلامی تبدیل خواهد کرد.

تحلیلی که سازمان آمار انگلیس(ONS) براساس آمارهای سال 2011 انجام داده است نشان می‌دهد تعداد مسیحیان انگلیسی 50 درصد از چیزی که تصور می‌شود بیشتر کاهش یافته‌ است. 

همچنین تحلیل‌های دیگر نشان می‌دهند بیشتر مسیحی‌های انگلیسی بالای 60 سال سن داشته و کم‌تر از نیمی از جوانان این کشور خود را مسیحی معرفی می‌کنند. بنابراین، سازمان آمار انگلیس نتیجه گرفته است در دهه آینده تنها تعداد کمی از انگلیسی‌ها خود را مسیحی معرفی خواهند کرد.

گرچه هم‌اکنون مسیحیت دین غالب در انگلیس است، اما طبق آمارهای منتشر شده، در 15 سال گذشته تعداد مسلمانان در انگلیس و ولز 75 درصد افزایش داشته است.


براساس نظر سنجی دانشگاه Swanesa درباره علت گرایش انگلیسی‌ها به دین اسلام، بسیاری از افراد دلیل گرایش خود به اسلام را سست بودن بنیاد خانواده، رواج مسائل غیر اخلاقی و مصرف‌گرایی لجام گسیخته در میان مردم انگلیس ذکر کرده‌اند.

صندلی‌های خالی در کلیسا کجا! صف‌های طولانی مساجد کجا!

به تازگی، رسانه انگلیسی دیلی‌میل گزارش قابل تاملی را منتشر و آن را در صدر صفحه اینترنتی خود قرار داد. تیتر این گزارش قابل تامل این بود: "یک کشور، دو دین و تصویر متمایز کننده: صندلی‌های خالی در کلیسا کجا! صف‌های طولانی مساجد کجا!"

دیلی‌میل در این گزارش به افزایش خیره‌کننده اسلام در انگلیس و کاهش استقبال عمومی مردم این کشور به کلیسا و مراسم‌های مذهبی آن‌ پرداخته است. این روزنامه انگلیسی، تصاویری منتشر کرد که به خوبی نشان دهنده گسترش فراوان اسلام در انگلیس است.

دیلی‌میل گزارش خود را اینگونه آغاز می‌کند:  این که "ملکه انگلیس" مدافع سرسخت مسیحیت است را بگذاریم کنار. 26 اسقفی هم که در "مجلس اعیان انگلیس" حضور دارند را نیز به طور کامل کنار بگذاریم، همچنین، توجهی نکنید که آمارهای سال 2011 می‌گویند 33 میلیون انگلیسی و ولزی خود را مسیحی می‌نامند، اگر می‌خواهید درک بهتری از دین در انگلیس امروزی داشته باشید، کافی است نگاهی به این تصاویر بیاندازید. داستانی که این تصاویر بازگو می‌کنند خیلی معتبرتر از نظرسنجی‌ها و آمارهای سالانه است.


در تصویر زیر کلیسای St Mary's Church دیده می‌شود. به گزارش دیلی‌میل، وقتی این کلیسا در قرن 18 ساخته شد، قرار بود گنجایشی برابر 1230 نفر داشته باشد و می‌توانست به خود ببالد که هر یکشنبه میهمان 1000 مسیحی خواهد بود. اما اگر نگاهی به تصاویر زیر بیاندازیم شاهد حضور حداکثر بیست نفر در کلیسای هزار نفری مریم مقدس خواهیم بود.

در حالی که کلیساها تقریبا خالی می‌باشند، اما کمی آن‌طرف تر در خیابان Brune مکانی مقدس وجود دارد که با مشکل کمبود جا مواجه است. مسجد Brune Street Estate mosque، تنها 100 نفر گنجایش دارد. اما وقتی جمعه‌ها به آنجا سر می‌زنیم، جمعیتی 3 تا 4 برابری گنجایش مسجد در آنجا برای اقامه نماز جمعه جمع می‌‌شوند و مجبور هستند در بیرون از مسجد نماز را برپا کنند.

چیزی که این تصاویر نشان می‌دهند، این است که مسیحیت در حال تبدیل شدن به مذهب گذشته انگلیس و اسلام آینده را از آن خود خواهد کرد.

براساس گزارش دیلی‌میل، در ده سال گذشته، تعداد مسیحی‌های انگلیس و ولز از 71 درصد به 59 درصد کاهش یافته است.

دیلی‌میل در ادامه گزارش خود به افزایش مسلمانان اشاره کرده و می‌نویسد: "زمان اسلامی فرا رسیده است. درحالی که نیمی از مسلمانان انگلیسی زیر 25 سال سن دارند، یک سوم مسیحی‌های این کشور در دهه 80 زندگی خود به سر می‌برند".

این گزارش در ادامه می‌افزاید بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند مسیحیت با کاهش زیادی در میان مردم انگلیس مواجه خواهد شد. کلیساهای خالی در حال افزایش، یکی از همین نشانه‌ها است.

ریو پیتر مک گیری یکی از کشیش‌های کلیسای مریم مقدس می‌گوید: این کاهش غیر قابل باور است. بسیاری از مردم از کلیسا فراری شده‌اند.

دیلی‌میل در انتهای گزارش خود به نکته بسیار جالبی اشاره می‌کند:

روزی در یکی-دو دهه آینده، ساختمان کلیساهایSt George و St Mary مملو از عبادت‌کننده‌ خواهند شد. اما عبادت‌کننده‌هایی که دیگر مسیحی نیستند!!!

چرا اکثریت افراد گرویده به اسلام در اروپا زن هستند؟/ من به دنبال اسلام نبودم، عاشق اسلام شدم

به گزارش موسسه gatestoneinstitute، گرایش روزافزون اروپایی‌ها به اسلام در حال رخ دادن است. با توجه به نظرسنجی شرکت Faith Matters دو سوم افرادی که در انگلیس به اسلام گرویدند، زن هستند. نکته جالب توجه این است که بیش از 70 درصد این زن‌ها سفید پوست بوده و سن متوسط آن‌ها 27 است.

به گزارش روزنامه The Sun، چاپ لندن، سالانه 5000 انگلیسی به اسلام گرایش پیدا می‌کنند. نیمی از این افراد سفید پوست بوده، اما 75 درصد آن‌ها زن هستند.




سفر به قم، خواهر زن نخست‌وزیر انگلیس را مسلمان می‌کند

یکی از افراد بلندپایه انگلیسی که تاکنون به دین اسلام گرویده،‌"لورن بوث" "Lauren Booth"، خواهر همسر "تونی بلیر" نخست وزیر سابق انگلیس است که بعد از سفر به ایران حال دیگر حجاب داشته و روزی 17 رکعت نماز می‌خواند.


لورن‌بوث مسلمان می‌شود

گفتنی است لورن بوث، یکی از بزرگ‌ترین فعالان حمایت از حقوق فلسطینی‌ها در انگلیس است، در سفری به ایران در سال 2005، به زیارت حضرت معصومه(س) رفته و پس با تحت تاثیر قرار گرفتن در حرم حضرت معصومه(س)، تحولی بنیادین در وی رخ داد و پس از بازگشت از ایران به کشورش بلافاصله به دین اسلام گروید.

لورن بوث، به دیلی میل گفت «عصر سه شنبه‌ای بود، یک‌باره حس کردم مرفینی مذهبی به من تزریق شده و سعادت و شادی نابی را احساس می‌کنم.


 


لورن بوث هنگامی که به انگلیس بازگشت فورا تصمیم به گرویدن به اسلام گرفت. او می گوید: حالا گوشت خوک نمی‌خورم و هر روز قرآن می‌خوانم. عجیب است که پس از مصمم شدن به گرویدنم به اسلام دیگر تمایلی به الکل ندارم. من کسی بودم که هر شب مشروبات الکلی استفاده می‌کردم.

وی در مصاحبه‌ای که سال 2011 با دیلی‌میل انجام داد، افزایش مسلمانان در انگلیس را امری مفید برای این کشور توصیف کرد. وی اذعان می‌کند از وقتی که به اسلام گرویدم، کارمند بهتر و مادر بهتری برای فرزندانم هستم.

خانم بوث در مورد واکنش خواهرش و تونی‌بلیر راجع به مسلمان شدن خود می‌گوید: خواهرم اسلام را به عنوان یک دین بزرگ مورد ستایش قرار می‌دهد، اما تونی‌بلیر، تونی‌بلیر است و کاری هم نمی‌توان کرد.

وی درباره اسلام می‌گوید: هنگامی که در ایران برای اولین بار از مسجدی دیدن کردم، احساس آرامش زیادی داشتم.

خانم بوث هم‌اکنون خبرنگار شبکه پرس‌تی وی است.

اما چه چیزی باعث می‌شود فردی این گونه سبک زندگی را تغییر دهد؟

جین کمپ Jayne Kemp افسر پلیس انگلیسی نیز بعد از اینکه "عاشق اسلام" شد ریشه‌های کاتولیکی خود را پشت سر گذاشت.

جین کمپ که این روزها با حجاب اسلامی به کار خود در پلیس انگلیس ادامه می‌دهد آوریل سال گذشته مسلمان شد و حتی تصمیم گرفت نام خود را به امینه تغییر دهد.

امینه درباره مسلمان شدنش می‌گوید: فکر می‌کردم اسلام زن‌ها را مجبور می‌کند در آشپزخانه حبس شوند اما حال فهمیدم، اسلام یعنی بخشندگی، صبوری و احترام به دیگران. هر چه در اسلام جزیی‌تر شدم، شباهت‌هایی میان مسیحیت و اسلام دیدم، مانند کمک به همسایه‌ها و مراقبت از سالمندان. در آن زمان به دنبال هیچ دینی نبودم اما اسلام پاسخگوی تمام سوال‌های من بود. فکر کنم عاشق اسلام شدم.

وی می‌گوید از هنگامی که مسلمان شده خوشحال‌تر و بشاش‌تر به نظر می‌رسد، به‌طوری که این رفتار امینه، خانواده وی را نیز جذب اسلام کرده است. خواهر او نیز بعد از اینکه حالات و روحیه امینه پس از گرایش به اسلام را دید در حال گراییدن به اسلام است.

به گزارش شبکه France 3، مانند انگلیس در فرانسه نیز تعداد زیادی از مردمی که به اسلام گرایش پیدا می‌کنند زن هستند.

مسجدی ویژه گرویدن به اسلام در فرانسه

فرانسه از آن دسته از کشورهای اروپایی است که دولت این کشور فشار و محدودیت‌های زیادی علیه مسلمانان ارائه کرده و همواره یکی از پایگاه‌های اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در غرب بوده است. مواردی مانند قانون منع حجاب در دانشگاه‌های این کشور و کشیدن تصاویر موهن پیامبر اسلام در بسیاری از مجلات و روزنامه‌های فرانسوی، از جمله اقدامات ضد اسلامی در این کشور 65 میلیون نفری است.

فراسنه نیز مانند انگلیس یکی کشورهای اروپایی است که گرایش به اسلام افزایش بسیاری در آن پیدا کرده است، به‌طوری که هم‌اکنون تعداد مساجد در فرانسه بیشتر از تعداد کلیساها بوده و  پیش‌بینی می‌شود تا سال 2050 فرانسه به کشوری اسلامی تبدیل شود.

به گزارش نیویورک‌تایمز، ساختمانی فراخ و باشکوه در قلب پاریس قرار دارد به نام "مسجد اسلام‌گرویدگان". سالانه حدود 150 فرانسوی در این مسجد به اسلام می‌گرایند. این مسجد باشکوه "صحابه نام داشته و در منطقه Creteil‌ پاریس قرار دارد.

به گفته نیویورک‌تایمز، این مسجد که مناره‌های بسیار زیبایی دارد به نمادی از افزایش میل به اسلام در فرانسه تبدیل شده است.

در میان افرادی که برای اقامه نماز جمعه به این مسجد می‌آیند تعداد زیادی از جوانانی دیده می‌شود که قبلا از کاتولیک‌های متعصب فرانسوی بودند.

بنا بر این گزارش، در حالی که دولت فرانسه یکی از کشورهای پیشرو در مبارزه با ترویج اسلام در اروپا به حساب می‌آید، تعداد گرویدن فرانسوی‌ها به اسلام در 25 سال گذشته دو برابر شده است.

برنارد گودارد، مسئول مسائل فرهنگی وزارت کشور فرانسه می‌گوید: "هیچ شکی وجود ندارد که گرایش به اسلام در فرانسه به امری رایج تبدیل شده است. پدیده گرایش به اسلام غیرقابل انکار و خیره‌کننده است، بویژه بعد از سال 2000."

حدود 6 میلیون مسلمان در فرانسه زندگی می‌کنند که گفته می‌شود 100 هزار نفر از آنان در سال‌های اخیر به اسلام گرویده‌اند، دو برابر 50 هزار نفری که در سال 1986 وجود داشتند.

چارلی لوپ دانشجوی 21 ساله فرانسوی درباره گرایش خود به اسلام می‌گوید: گرایش به اسلام در فرانسه به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده است.

به گفته Samir Amghar جامعه‌شناس و کارشناس مسائل اسلامی، حتی در برخی از مناطق فرانسه در ماه رمضان، غیر مسلمان‌ها هم روزه می‌گیرند.

آرام‌بخش اسلامی برای مردم افسرده غرب

آقای Amghar اعتقاد دارد اسلام ساختار و نظم بهتری نسبت به دیگر مذاهب دارد. اسلام راهی است برای بازگشت به ارزش‌های خانوادگی، اسلام تاثیر آرام‌بخشی روی افرادی که به اسلام می‌گروند دارد. این افراد می‌گویند از وقتی که مسلمان شده‌اند، دید بهتری نسبت به دنیا پیدا کرده‌اند.

عبدالرحمان گل، امام جماعت مسجد بزرگ شهر مارسی و رییس بخش محلی شورای مسلمانان فرانسه در رابطه با افزایش اسلام در این شهر فرانسوی می‌گوید:‌ سرعت گرایش به اسلام در شهر مارسی به طور غیر قابل باوری در سه سال گذشته افزایش یافته است، به‌طوری که آقای گل در سال 2012 حدود 130 نفر را رسما مسلمان کرد.

حسن چالقومی Chakghloumi دیگر امام مسجدی در حومه پاریس است. وی اعتقاد دارد، به دلیل خلا‌ء معنوی، بخش زیادی از سکولارهای فرانسوی به اسلام گرایش پیدا کرده‌اند.

به خاطر افزایش مسلمانان در فرانسه، استخرها و اماکن ورزشی-تفریحی بسیاری ویژه زن‌ها ساخته شده و  غذاهای "حلال" نیز در رستوران‌های این کشور به وفور یافت می‌شوند.

نفوذ اسلام در میان ورزشکاران به‌نام فرانسوی

نفوذ اسلام در فرانسه، ورزشکاران حرفه‌ای این کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده‌ است،‌ به‌طوری که بسیاری از آن‌ها به اسلام گرویده‌اند. نیکولاس آنلکا و فرانک ریبری دو تن از بازیکن‌های محبوب فوتبال فرانسه هستند که احتمال مسلمان شدن آن‌ها در مطبوعات مطرح شده است.

برای مثال، "نیکولاس آنلکا" بازیکن سابق "تیم ملی فوتبال فرانسه" زمانی که در سال 2004 به اسلام گروید نام خود را به عبدالسلام آنلکا تغییر داد.

فرانک ریبری، بازیکن مشهور فرانسوی نیز در سال 2006 به اسلام گروید و با یک زن مسلمان به نام وهیبه ازدواج کرد و نام خود را به بلال یوسف محمد تغییر داد.




آلمان، کشوری اروپایی که مردم به صورت گروه‌های هزارنفری به اسلام می‌گرایند

آلمان یکی از نژادپرست‌ترین کشورهای اروپا است و بسیاری از افراطیون آلمانی فرهنگ‌های بیگانه را برنمی‌تابند. افراطی‌های آلمان بارها مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند؛ معروف‌ترین این موارد قتل شهیده حجاب، مروه شربینی بود که با واکنش‌های جهانی همراه شد.

چندی پیش از کشته شدنش، شربینی به دادگاهی مراجعه کرده و "آلکس دبلیو روس با ریشه‌های آلمانی که در سال 2003 به آلمان مهاجرت کرد را متهم به این کرد که زمانی که در پارک با پسرش بازی می‌کرده، آلکس دبلیو او را مورد توهین قرار داده و بخاطر حجاب مروه او را تروریست خطاب کرده‌ است. دادگاه شکایت شربینی را پذیرفته و آلکس را محکوم به پرداخت 750 یورو کرد. آلکس دبلیو این حکم را نپذیرفت و تقاضای تجید نظر نمود.

در حین برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر در یک دادگاه درجه دو در شهر درسدن، فرد آلمانی در جلوی چشمان قاضی و سایر حاضرین به شربینی حمله کرده و با ضربات چاقو وی را که سه ماهه باردار بوده از پا در آورد و همسر این زن و مرد دیگری را زخمی کرد.

اما افراطی‌گری‌ ژرمن‌ها و اقدامات دولت این کشور در برابر نفوذ اسلام، بی‌اثر بوده است، به‌طوری که آلمان درصدر کشورهای اروپایی است که میزان گرایش به اسلام در آن بسیار بالا بوده است.

یکی از نکات متمایزکننده آلمان از دیگر کشورهای اروپایی، مسلمان شدن دسته‌جمعی هزاران نفر به طور همزمان است. در سال 2004، حدود 4000 هزار آلمانی به اسلام گرویده و مسلمان شدند.

ویدئوی زیر نشان می‌دهد، هزاران آلمانی در مراسمی با شکوه به طور همزمان به دین اسلام می‌گرایند.



به گزارش موسسه Pew، اسلام
بزرگترین اقلیت مذهبی در آلمان بوده و مسلمانان آلمان حدود  4درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود اکنون حدود 4.3 میلیون مسلمان در آلمان زندگی می‌کنند. 
آلمان بیشترین جمعیت و گرایش به اسلام را بعد از روسیه در میان کشورهای اروپایی دارا است. گفته می‌شود بیش از 5 درصد از مردم این کشور را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

تعداد مسلمانان آلمان آنقدر زیاد است که مقامات شهر هامبورگ، روزهای مقدس اسلامی را به رسمیت شناخته و به کارمندهای مسلمان خود اجازه می‌دهند تا اعیاد اسلامی را جشن گرفته و به تعطیلات روند.

خبرگزاری آلمانی دویچه‌وله در گزارشی مثال‌های جالبی از نشانه‌های ظهور اسلام در آلمان می‌زند: "نسخه‌های قرآن در خیابان دست به دست می‌شوند و مساجد به بخشی از نمای شهرهای آلمان تبدیل شده‌اند. به نظر می‌رسد اسلام بخشی از زندگی روزمره در آلمان تبدیل شده است".

مساجد و مراکز اسلامی زیادی در آلمان وجود دارد که از آن جمله می‌توان به "مرکز اسلامی هامبورگ" اشاره کرد که به دستور "آیت‌الله بروجردی" و توسط ایرانیان نهاد شده است.



در حالی که بسیاری از افراطیون آلمانی روش‌های زیادی برای مقابله با اسلام پیش می‌گیرند، بین سال‌های 2004 تا 2005، چهار هزار آلمانی به اسلام گرویدند؛ این تحقیق که توسط وزارت کشور آلمان انجام شده است نشان می‌دهد تعداد گرایش‌ها به اسلام نسبت به سال 2003 دو برابر شده است.

جمعیت مسلمانان آلمان از 50 هزار نفر در سال 1980 به 4.5 میلیون نفر در سال 2012 رسیده است یعنی حدود 90 برابر رشد.

در آلمان، به خاطر نفوذ اسلام و کاهش مسیحیت، حدود 400 کلیسای کاتولیک و 100 کلیسای پروتستان از سال 2000 تاکنون بسته شده‌اند.

بنابر آمار یک سازمان آلمانی، 700 کلیسای کاتولیک دیگر نیز در آلمان نیمه‌کاره و در سال‌های آتی احتمالا بسته و به مسلمانان تحویل داده خواهند شد.

در آن طرف، آلمان خانه بیش از 200 مسجد است که 40 تای آن‌ها مساجد جامع هستند. 128 مسجد نیز در حال ساخت است.

"مونیکا ولراب سار"، جامعه شناس دین که درمورد تغییر دهندگان مذهب در آمریکا و آلمان تحقیق کرده است می‌گوید: "غلبه بر بحران شخصی، اغلب نخستین محرکی است که باعث تحقیق و جستجو در ادیان دیگر می‌شود زیرا مردم می‌خواهند که متفاوت باشند".

"بروکسل":‌"پایتخت اروپایی" یا مرکز اسلامی؟

یک وب‌سایت نزدیک به رژیم صهیونیستی،‌ از نفوذ اسلام در کشور بلژیک و بخصوص شهر بروکسل به خشم آمده و بروکسل را که یک پایتخت اروپایی است به یک مرکز بزرگ اسلامی تشبیه کرده است که فعالیت‌های ضد صهیونیستی در آن شکل می‌گیرد.  

بنابراین گزارش، به خاطر افزایش مسلمانان در کشور بلژیک، آن‌ها کرسی‌های مستقلی در مجلس بلژیک بدست آورده‌اند.

این پایگاه صهیونیستی که از نفوذ مسلمانان بلژیکی در قلب سیاست بروکسل به خشم آمده اذعان می‌کند به خاطر افزایش مسلمانان در بلژیک گروه‌های سیاسی‌شان نیز موفقیت‌های بیشتر در آینده کسب خواهند کرد.

بیش از یک سوم مردم پایتخت بلژیک مسلمان هستند. جمعیت 300 هزار نفری مسلمانان بروکسل این شهر را به بزرگ‌ترین شهر اسلامی اروپا تبدیل کرده است و  پیش‌بینی می‌شود تا سال 2030 اکثریت غالب این شهر مسلمان‌نشین خواهد بود.

حدود 900.000 مسلمان در بلژیک زندگی می‌کنند که 6 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.

مساجد در ایتالیا

به گزارش موسسه Gatestone Institute، حدود 250 مسجد در ایتالیا به توافق رسیده‌اند تا زیر چتر یک سازمان به نام کنفدراسیون اسلامی ایتالیا حرکت کنند.

گفته می‌شود به علاوه هزاران مرکز اسلامی و مدرسه‌های قرآنی دیگر که به خاطر قوانین سرسختانه دولت در خانه‌ها و زیر زمین‌ها فعالیت دارند، هم‌اکنون حدود 500 مسجد نیز در ایتالیا فعالیت می‌کنند. 

به گزارش وب‌سایت اتحادیه جامعه مسلمانان ایتالیا، تاکنون 70 هزار ایتالیایی به اسلام گرویده‌ و این میزان به طور قابل توجهی در حال افزایش است.

اسلام در دیگر کشورهای اروپایی مانند یونان، اسپانیا، بلژیک، سوئد و هلند نیز به سرعت در حال افزایش است.

باشگاه خبرنگاران در بخش دیگری از این گزارش به افزایش گرایش دیگر کشورهای جهان به اسلام خواهد پرداخت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ