بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

هیتلر و اسرائیلیها مسلمان نبوده و نیستند!!!+62 عکس از جنایات هولناک!

    عکسهای هولناک مقایسه جنایات هیتلر و اسرائیل!!

    توجه: کسانی که دارای عواطف رقیقی هستند عکسها را تا آخر نگاه نکنند!!

    باز هم از اینکه احساسات شما عزیزان را جریحه دار می کنم پوزش می طلبم هدف فقط افشای چهره  واقعی غرب ، مسیحیت و مدعیان دروغین مهر ، محبت و صلح ، و توهین کنندگان به مقدسات اسلام عزیز است!

    این عکس ها، نمونه ای از عکس هایی است که در دنیا منتشر شده است تا همه بدانند که هیتلر و نظامیانش چه کرده اند. اما الان صهیونیستها همان جنایت ها را با فلسطینیان انجام می دهند!!! و همانهائی که به هیتلر نسبت جنایتکار میدهند از اینها حمایت می کنند!؟؟؟ همانهائی که ادعای حقوق بشر و صلح طلب بودن و اینکه دینشان دین محبت است!! ، گوش فلک را پاره کرده!
     

    عکس سمت راست مربوط به جنایت اسرائل در فلسطین و سمت چپ مربوط به جنایات جنگ دوم جهانی است!

    قبل از اینکه همه عکسها را ببینید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

    1. طبق آمار خود غربیها در طول جنگ جهانی اول حدود 20 ملیون نفر کشته و ناپدید شدند و در طی جنگ جهانی دوم بیش از ۷۰ میلیون نفر کشته شدند!
    2. صاحبان این جنایات  و خشونت ها مسلمان نیستند بلکه مسیحی و یهودی اند!! و این جنایات اولین و آخرین جنایت آنها نبوده و نیست! و تاریخ بشریت پر است از این گونه وقائع!
    3. این جنایات مربوط به عهد ماقبل تاریخ نیست!!! بلکه مربوط به قرن 20 و 21 ، قرن مظلومیت  «آزادی» و «حقوق بشر» است!
    4. هیچ دین الهی ، نه یهود ، نه مسیحیت و نه اسلام  به جنایتهای اینچنینی و  مانند آنچه در سوریه ، عراق ، پاکستان و... از مسلمان نماهای تکفیری وهابی شاهد هستیم، دستور نمی دهد! مگر اینکه تحریفی در آن دین صورت گرفته باشد!
    5. منشأ این جنایت ها  دین و کتاب آسمانی تحریف شده مشترک بین آنها (عهد قدیم کتاب مقدس یهود و مسیحیان ) و سنتهای آبا و اجدادی ناشی از تحریف!! است! (برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینگهای آبی رنگ کلیک کنید!)
    6. هیتلر  بزرگترین قربانی جنگ تبلیغاتی بعد از پایان جنگ جهانی است چون هر چه جنایت در جنگ صورت گرفته را به او نسبت می دهند! (نمونه بارز آن افسانه هلوکاست است) هر چه صفاک و خونریز در جهان پیدا می شود را با او مقایسه می کنند! در حالی که جنایات طرف پیروز به هیچ وجه کمتر از جنایات هیتلر نبوده و نیست! (نمونه بارز آن حمله هسته ای آمریکا به ژاپن است) فقط فرقشان در این است که هیتلر هم در جنگ سخت شکست خورد و هم در جنگ نرم!
    7. این نکته را هم توجه داشته باشید که ما طرفدار هیتلر نیستیم  چون به نظر ما «سگ زرد برادر شغال است!!!»
     

    عکسهای سمت چپ اعمال نیروهای هیتلر رو نشون میده و سمت راست اسرائیل:

     


     

     


     

     


     


     


     


     


     


     

     

     

     

     

     

     

     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


     


     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    این عکسها مربوط به جنایت و خشونت مسلمانان نیست!
    کدوم انسانیه که از دیدن این صحنه ها ناراحت نشه و باز هم ادعای حقوق بشر غرب مسیحی رو باور کنه؟ ادعای صلح طلب بودن و با محبت بودن مسیحیت رو باور کنه!؟؟
     
    منابع تصاویر:
    و سرچ در گوگل

     

    اگر فرصت دارید به این لینگها هم سری بزنید!!

    خشونت در کتب مقدس مسیحیان

    خشونت کلیسا و مسیحیان

    عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن مسیحیان! در قرن 21!!! +16 عکس

    قتل عام صدها هزار مسلمان بوسنی به جرم اسلام و سکوت و تماشای مدعیان دروغین! + فیلم+ 40 تصویر تکان‌دهنده

    برخی از قربانیان شکنجه و اعدام کلیسا

    شکنجه‌ و اعدام های فجیع توسط کلیسا!

    قتل 23 مسلمان با داس شبه ظامیان مسیحی در حضور نیروهای فرانسوی حافظ صلح!!!! سازمان ملل

    علل گرایش جوانان مسلمان و ایرانی به مسیحیت!! +دانلود (خیلی مفید، از دست ندید!)

    این پرچم کجاست؟!!!!+ +عکسهای بسیار زیبا اماحسرت بر انگیز! (چشمه ای دیگر از توحش اروپائیان مسیحی با محبت، صلح طلب و مدافع حقوق بشر!!)

    مستبصرین‎مسیحی‎ودلایل‎ترک‎مسیحیت

    دلائل اندکی از تحریف مسیحیت

    سلام به نظر من بهتر است یک سایت خریداری نمایید و اینهارو تو سایت منتقل کنید با دامنه ی خوب تا همه ی عکس ها و کلیپ ها درش باقی بماند و مثل این صفحه نشود که تاریخش منقضی بشود و عکسا از بین برود

    سایتی که با زیان های زنده ی دنیا هم باشد

    یعنی چند زبانه باشد حداقل انگلیسی و اسپانیایی داشته باشد و تمام متون و روشنگری های با اون زبان ها هم گفته شود اینها شاید برای فارسی زبان ها و عربی زبان ها جذاب باشد ولی تا حدود زیادی آگاهی دارند

    این غرب و دنیای غرب هست که این چیزارو نمیداند و گذشته ی خود را نمیداند و فکر میکند تمام بدبختی ها از خاورمیانه هست که همینم خودشون آوردند ولی بدونن گذشتشون چی بوده و دینشون تحریف شده خیلی خوب است

    خلاصه کلام:

    خریداری سایت با دامنه ی خوب

    قابلیت سایت و تمام مطالب با چند زبان زنده دنیا

    داشتن تیم تحقیقاتی و ترجمه ی خوب

    التماس دعا

    سلام علیکم
    متاسفانه فرصت نداریم وگرنه حتما این کار را می کردیم
    شاید هیتلر جنایت هایی داشته ولی هرگز خواستار فتح جهان نبوده و این دروغ ها را متفقین برای رهایی از رژِیم نازی انتشار کرده بودند.
    مردک کودن هیتلر انسان خوبی بوده.فقط در نبود رسانه ها در بعد از جنگ گفتن که هتلر شروع کننده جنگ بوده.هیتلر بسیار صلح طلب بوده
    هیتلر شروع کننده جنگ بوده یا نبوده قاتل ملیونها انسان است مانند طرفهای مقابل او

    مردک رذل هیچ وقت مهربانیهای پیشوا هیتلر را با یهود کثیف مقایسه نکن....تو خودت مشکوکی مدیریت نامحترم وب سایت

    جنایات همه جانیان رو جمع کنی به هیتلر نمیرسه
    انی کلیپو ببینید اوج اسفل السافلین :
    http://www.aparat.com/v/BZWod/%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AA_%D9%87%DB%8C%D8%AA%D9%84%D8%B1(%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85_%D8%A8%D9%87_%D9%87%DB%8C%D8%AA%D9%84%D8%B1_%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA)
    درود. گستاخی من را در مورد پیامبر (ص) ببخشید. من نیز دچار تعصب شده بودم اما در مورد پیامبر درست گفتید جنگ هایش تدافعی بود و اغازگر جنگ نبود( www.askdin.com/showthread.php?t=28425 ). ولی در مورد عمر و ابوبکر و سایرین من هنوز نظرم عوض نشده. اما وقتی هولوکاست را افسانه خواندید عصبانی شدم. چون قتل عام مردم بیگناه را افسانه خواندن اصلا خوب نیست.
    ولی در کل یهودیان با مسیحیان و مسلمانان مشکل دارند بحث سر این نیست که کی بلا را سرشون اورد به وقتش حساب هر دو را میرسند.
    امیدوارم فکر نکنید من مدافع امپرالیسم و صهیونیسم هستم.( در وحشی بودن و خونریز بودن صهیونیست ها شکی نیست)
    مخصوصا بعد از این ماجرا خواندم از اینکه قتل عام هار را افسانه خواندید از کوره در رفتم.
    رجووع کنید به : www.wikiarya.org/war2-warcriminal-oradour.htm

    درود بر شما
    قبول کنید افسانه است
    قتل عام بوده اما نه مخصوص یهود بلکه برای همه یهود و غیر یهود
    اما بخاطر مظلوم نمایی و سوء استفاده به خودشان چسبانده اند
    به نام خدا  
    باسلام خدمت مدیر سایت من قصد اهانت به شما یا تحقیر شما یا حملاتى از شکل حملاتى که در بالا به شما شده رو ندارم  
    قصدم چند نصیحت دوستانست اول اینکه این نمادا که انتخاب کردى با این اسمى که انتخاب کردى  یه جوراى نمسازن اسم ٣١٣که نشان از یاران امام زمان(عج) بعد اومدى نوشتى حوارى که احتمالا بر گرفته شده از نام پیروان نزدیک حضرت عیسى مسیح(ع) است و بعدم اومدى لوگوى سایتت رو ((صلیب))انتخاب کردى که اصلا هیچ مناسبتى با دو ایده قبلت نداره و نماد مسیحیت تحریف شده داره منظورم اینکه ن اسلام و ن حواریون احتمالا این  نماد رو قبول ندارن  حالا شما یا کم تجربه اى یا قصد نزدیکى به مکاتب این دینو دارى لطفا قبل انتخاب مضامین و نماد ها تحقیق کن .
    ((همانا دین نزد خدا اسلام است.))

    سلام علیکم
    در مورد لوگو شاید حق با شما باشد اما با توجه به نام وبلاگ و هدف اولیه از تاسیس وبلاگ منعی در آن هم نمی بینم.
    این عباتتان هم نوعی سوء ظن است:
    ...حالا شما یا کم تجربه اى یا قصد نزدیکى به مکاتب این دینو دارى...
    یا علی

    ظلمی که حکام و فرمانروایان ایران به ایرانی کردند شیطان به بشر نکرده و پیروان این حکومت های ظالم تا الان بدتر از اربابانشان باعث تداوم این ان قلاب ها و دفاع از ظالم وکشتن فقرا یتیم بیمارها سالخورده ها و... شده اند از هیتلر میگی میلیونها هیتلر در خود ایران دارند غیرمستقیم میکشند و خون مردم را در شیشه کرده و چه زجر و فلاکت و بدبختی که در چهره های مردان بزرگ وجود ندارد هیتلر یکبار کشت که خدا داند و شما به اصطلاح دولت ها هر ثانیه می کشید با ان سیاست که هر جا نفع خود و خانواده باشه ان لایحه هم رای فوری و تصویب و بیچارگی مردم را در بر خواهد داشتخلعنه الله علی القوم الظالمین و حاکمین ظالم بر ایران و تابعین
    پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴ , ۰۰:۱۶ نوکر ملت ژاپن.خدایا منو از مال کجایی و اهل کجایی و بچه کجایی نجات بده.
    شما مال کجا هستید اقای......  ؟ای لعنت بر پدر پدر سگ پلیس لارستان من مال قبرچی هستم.اقای علوی زاده من از بس چشمام ضعیفه تا یکی منو می بینه می گه شما مال کجا هستید یا اینکه شما بچه کجا هستی .ای خدا اخه من چه گناهی کردم که از من می پرسن مال کجا هستی من فقط چشمام خیلی وبیش از حد ضعیفه. ضمنا من پشت گردنمم ضعیفه هرکی منو ببینه خیال می کنه من یه مریض هستم پلیس لارستان به پدر من گفت به خدای لایزال قسم این جمله را گفت---(این بنده ی خدا مریض هستن)خلاصه اقای علوی زاده الان که دارم این چیزها را می نویسممن در لارستان هستم اسم و فامیلمم نمی گم و نمی خوام شما بفهمی اگر هم می فهمی به درک و فقط نگو تا من نفهمم.من متولد 8 اسفند ماه 1372 در ابادان هستممطابق 27 فوریه 1994 قمریشم نمی دونم شاید وقتی مردم مرده ها تو قبرستان از من بپرسن شما مال کجا هستید شاید حتی خدا هم از من بپرسه شما ما کجا هستید.ضمنا من از کلمه پسره و مرده به شدت متنفرم همش می گم خدایا پسرگی رو از بدن من بردار من نمی خوام پسره باشم-----------خلاصه اقای علوی زاده من همیشه میرم تو اینترنت و تو وبسایت شما من یک خونه نشین بیکارم وخیلی به اینترنت علاقه دارم.ضمنامن سال 1390 دیپلمم را گرفتم من علاقه ی خیلی زیادی به زن های کره ای و ژاپنی و چینی دارم من خودم رو یک کانزلدونی می دونم نه یک ایرانی همیشه می گم جانم فدای کانزلدون ورهبر خودم را فوکو سوزوکی می دانم نه مقام معظم رهبری البته اقای خامنه ای رهبر همه ماست لیکن رهبر کانزلدون فوکو سوزوکی هست و من نو کر اوامر اعلیحضرت جلیل القدر فوکو سوزوکی جانم فدای او باد.جناب علوی زاده قبلا که اینترنت نبود من می رفتم یه گوشه ی خونه می نشستم و دوتا پاهامو جمع می کردم وسرمو می انداختم پایین واین جمله را می گفتم زمان داره می گذره همه چی داره نابود می شهالان حوادث عجیبی در حال وقوع است-------------اقای علوی زاده من چند دقیقه دیگه میرم توی رختواب و با خودم فکر می کنم که علوی زاده فردا در قسمت پاسخ چه چیزی می نویسد قطعا تو با خواندن این مطلب به شدت شگفت زده خواهی شد نمی دانم در پاسخ این نظر چه می گوئی ولی قطعا پاسخی خواهی داد بسیار عجیب ومن فردا وقتی وارد سایت مسیحیت شناسی شدم از پاسخی که شما به این نظر داده اید شگفت زده خواهم شد یعنی علوی زاده فردا در پاسخ چه می گوید.
    قبلا خدمتتتان عرض کردیم که بیکار هستید.
    به آین آدرس بیایید
    http://313fadaii.blog.ir/
    دوشنبه ۲۵ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۹ خادم مردم ژاپن
    مرد خسابی تو قسمت نظرات منظورم 10 شهریور 21:40 به پیغمبر اسلام توهین شده برو با چشم خودت ببین نوشته به دختر بچه های زیر 10 سال تجاوز کردن. این واقعا زشت نیست.کار به جایی رسیده که به پیغمبر اسلام زشت ترین توهین رو می کنن. بعد شما هم تایید می کنی می فهمی این یعنی چی.یک نفر نیست به این اقای ناشناس 10 شهریور 21:40 بگه تو منبعت کجاست به چه حقی به پیغمبر خوبی ها ومهربانی ها این صفت زشت رو می دی.اقای علوی زاده می ترسم به خاطر اینکه از من بدت می یاد حرف طرفو تایید هم بکنی.برای خودت متاسف باش.
    ممنون از یاد آوریتان!
    در ضمن شما کار و زندگی ندارید!؟؟؟
    یک روز فحش میدید!
    یک روز تهدید می کنید!
    یک روز رفیق میشید!!!
    در ضمن بنده از شما بدم نمیاد بلکه از مرامتون بدم میاد و این شمایید که از بنده متنفرید.
    شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۲۰:۵۱ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن.روانیم کردی علوی زاده روانیم کردی می فهمی
    شما به پاره تن من یعنی ژاپن توهین کردید-قطعا می دونید کسی که به پاره تن دیگری توهین کند چه عاقبتی دارد.علوی زاده به زودی اتشی دامن تورا می گیرد-(همچون  شیری که به دنبال طومه خویش می گردد به خونت تشنه ام علوی زاده.""""""""""""زنده باد ژاپن-زنده باد ژاپن -زنده باد ژاپن"""""این یک تهدید نیست بلکه یک(...)است.محمد علوی زاده من با تو و وبسایتت کاری می کنم که داعش با مردم عراق و سوریه می کند.                                                    خدانگهدار.×زنده باد ژاپن× 
    پنجشنبه ۲۱ آبان ۹۴ , ۲۰:۰۱ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن
    اقای علوی زاده شما قبل از هرچی جواب این سوال منو بده لطفا- شما نظرتون در مورد بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی چی ؟  عده ای می گن این کار درست است .اگه واقعا لازم بود ژاپن بمباران هسته ای بشه ودست از تجاوز برداره طبیعتا هری اس ترومن رئیس جمهور امریکا کار خوبی کرده که مردم هیروشیما و ناگاساکی رو قتل عام کرده.ولی سوال اینجاست پس تکلیف اون افرادی که به خاطر بمب اتم قتل عام شدن و معلول شدن چی ایا روز قیامت به حساب اونها رسیدگی نمی شه و ترومن را راست می برن تو بهشت برین اونم فقط به خاطر اینکه جنگ جهانی رو تمام کرده ایا مرده ها ویتیم شده ها و مفلوج شده ها کوچکترین حق اعتراضی ندارن دلیلش هم اینه که برای پایان دادن به یک جنگ می شه هر جنایتی بخوای بکنی؟
    گاهی خداوند شر اشرار را با اشرار کم میکند.
    ژاپنی ها در تاریخ ثابت شده که جزء وحشی ترین اقوام بوده اند. آمریکا هم که مشخص است.
    در ضمن خاصیت دنیا و سنت خدا در زمین این است که تر و خشک با هم می سوزند.
    البته کسانی که بی گناه مورد بلا قرار گرفته اند بی اجر نخواهند بود.
    چهارشنبه ۲۰ آبان ۹۴ , ۱۶:۲۰ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن
    اقای علوی زاده شما به من گفتید یک روانی هستم یادتون باشه مرتکب حق الناس شدید.این یک-شایدعصبانیت و خشم شما باعث شده به من توهین کنید.اما یه سوال ایا شما نمی تونستید به شکل بهتری جواب پاسخ من را بدهید.2-یادتون هست به من گفتید مریض هستم این هم دومین گناه ودومین حق الناس-پس شما از شیطان شکست خوردید وبا خشمگین شدن و توهین کردن گناه بزرگی کردین که به این اسونی قابل بخشش نیست یعنی من نمی بخشم.×خواستم بهت یاداوری کنم که به گردن من حق داری.شاید در روز قیامت با وجود انکه من یک کافر هستم تو به جای من رفتی تو اتیش و من رفتم تو بهشت.اقای علوی زاده من هرگز حلالت نمی کنم و انقدر صبر می کنم تا روز قیامت بشه.اونوقت چون تو به گردن من حق داری میری جهنم و من وارد بهشت گردیده حال می کنم.هیچ شانسی نداری علوی زاده حق الناس بد چیزی هست فاتحه خودت رو بخون روز قیامت من برنده ام. 
    اظهارات سخیف شما فقط از یک روانی ممکن است سر بزند.
    در ضمن بعید است فردی مثل شما معتقد به حق الناس و قیام و حساب و کتاب باشد!!!

    سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۱۶:۵۴ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن(به این اسم افتخار می کنم).
    دلم نمی خواست برای این وبسایتت نظر بزارم جناب اقای علوی زاده اما می خوام چشمها وگوش هاتو باز کنی.اگه زورم می رسید که نمی رسه چون عزیزان نمی زارن که برسه می یومدم دم در خونتون+++++++++++     .من مخالف وبسایتت هستم.این دولت ایرانه که از سال 1357 به قول خودشون با امریکا واسرائیل رابطه ندارن.من از بدو تولد هم با امریکا رابطه دارم هم با اسرائیل.اسرائیل یه کشور هست با یه تاریخی که از 2500 سال ایران هم بیشتر هست.این فلسطین هست که به دست اعراب در قرن هفتم درست شده وجعلی هست مردم فلسطین هیچگاه عرب نبودن تا اینکه اون خلافه عربها عمر اومد اونجا ویه مشت عرب رفتن اونجا.------علوی زاده اگه مردی به یه ایمیل بزن به ایمیلم.من صددرصد طرفدار امریکا واسرائیلم این چیزهایی ه که می گن جهانخوار ویه مشت چرندیات تو مغز ملت فرو کردن.امریکا خدمات زیادی به کشورهای منطقه کرد حتی جلوی این حماس تروریست ایستاد.دولت اسرائیل نمونه یه کشور دموکرات هست بین یه مشت کشور غیر دموکرات به امید اینکه از اسرائیل الهام بگیرن.حتی اگه هزار سال ویا مدتی بیشتر از این بگذره بازم می گم جانم فدای ملت ژاپن من اگه روزه قیامت هم بشه می گم جان فدای ملت ژاپن.من با تمام وجودم با گوشت وپوست واستخوانم ملت ژاپن را می پرستم.زندههههههههههههه باددددددددددد ژاپن.تا ابد تا ابد الادهر 
    شما یک روانی هستید!
    توصیه میکنم برید دکتر روان پزشک
    به هر حال یهود مسیحیت واسلام ادیان الهی هستند که توسط یک خدا در زمان خود برای هدایت بشر فرستاده شده اند،نباید جنایاتی که بشر برای خودخواهی های خود انجام می دهد به این ادیان نسبت داد مسلما کسی که ظلم می کند مومن واقعی به هیچیک از این ادیان نیست فقط ممکن است از این ادیان برای توجیه عمل خود استفاده کند ، اگر کسی به حقیقت این ادیان آگاه باشد متوجه خواهد شد که ظلم با روح ادیان الهی تناقض دارد چون خداوند هرگز به کسی ستم نمی کند.
    بله مومنان واقعی به ادیان واقعی هرگز ظلم و جنایت نمی کنند.

    سلام خسته نباشید. میخاستم درباره ی این چیزایی که میزارید یکم بحث کنم ولی وقتی بعضی از نظرا رو خوندم دیدم فایده ای نداره شما اصلا دید منطقی نداری و اون حرفایی هم که میزنی کاملا بر خلاف اسلامه امیدوارم یکم منطقی فکر کنید جنگ؛ ظلم و تجاوز در هر جایی هس و توسط افرادی مریض که فقط عقاید خودشونو درست میدونن انجام میشه فرقی هم نداره مسلمون و مسیحیو یهودی و ...

    همه ی اینا ظلم میکنن به خودشون یا به اقلیت هایی دیگه

    به جا این حرفا خودتونو تغییر بدین که تاریخ تلخ دوباره تکرار نشه

    خداحافظ

    سلام
    موفق باشید.
    بنده هم با نظر شما موافقم در این مورد که « جنگ؛ ظلم و تجاوز در هر جایی هس و توسط افرادی مریض که فقط عقاید خودشونو درست میدونن انجام میشه فرقی هم نداره مسلمون و مسیحیو یهودی و ...»
    امنا نمیدونم کجای مطالب من منطقی نیست!!؟
    متاسفم برای مدیر وب ک جواب این ناشناس رو نداد ما مسلمونا به مسیح احترام میکنیم در حالی ک اونا فقط مشغول توهین و کاریکاتور کشیدن هستن
    اوووووووف این ناشناس دیگه چی میگه؟اربابات نتونستن با این همه دسیسه و جعل حدیث و تبلیغ های ملیونی اینایی ک میگی رو به ما بچسبونن اون وقت تو ک سگ اونایی میخوای واسه ما مثلا شبهه ایجاد کنی؟دارین خودتونو میکشین ک ما مسلمونا رو وحشی نشون بدین حتی با درست کردن چیزی مث داعش ک به اسم اسلام سر فقط مسلمونا رو میبره جالب نیست؟مسلمونای وحشی ک مسلمونا رو میکشن؟اون وقت همینا میرن اسراییل دوا درمون میشن کی به فرماندهاشون اموزش نظامی داده؟خوده عراق؟ک بیان کشور رو بگیرن؟یا خوده سوریه؟یا شاید امریکا و اسراییل تا مسلمونا رو بکشن؟میدونی چند نفر از دین تو الکی مسلمون شدن ک جعل حدیث کنن و پیامبر رو در طول زندگیش چقدر اذیت کردن؟باشه ما اصلا بد تو فقط سگ خوبی باش همین راضیم ازت باااای
    ناشناس عزیز خودت میدونی ک ما از یهودی ها بدمون میاد پس بزن ب چاک قومتون از بس تو سری خور بوده عقده ای شدین میگن چون قافیه تنگ اید شاعر ب جفنگ اید واسه حرفات سند کتابی بیار ک چاپ تل اویو نباشه خخخخخخخ الحمدالله شیعه ابروی اسلامه جایگاه پیغمبرت چ مسیحی چ یهودی از حتی اهل بیت ما هم پایین تره چ رسد ب پیغمبر(البت فکر کنم بهایی باشی نیستی؟)
    ببین ناشناس تو گه پیغمبر و اهل بیت ما رو نخور تو گلوت گیر میکنه--میگن منکر علی و پیغمبر حروم زادست با مادرت یه درمیون بزار ببینیم راسته؟در ضمن پشمک پیغمبر و علی به هیچ کجا حمله نکردن اگر جنگی هم بوده حمله مشرکین بوده و مسلمین مجبور به دفاع بودن--اون عمر بود ک همه جا رو مث داعش به خون کشید یکم کتاب بخون بعد در اون توالت عمومی رو باز کن(کنایه از دهن نجستت)علی کسی بود ک به قاتل خودش مروت داشت--میبینین؟امروز چطور چند تا عمری چهره زیبای اسلام رو به مسخره کشیدن ک یه مسیحی مشرک اسم پیغمبر و علی رو میاره--میخوای برو تحقیق کن پیغمبر برای فتح هیچ وقت نجنگید برای دفاع جنگید..فرق اسلام و مسیحیت همینه نزدیکی به خدا فقط به اینکه تو کوه و دشت سیر کنی و بیست و چهار ساعته سجده کنی و عبادت نیست جایی هم لازمه جهاد کنی چرا؟به این داستان توجه کن یه روز چند تا از مسلمونا اومدن خدمت پیغمبر بهش گفتن اقا ما با شخصی هم سفر شدیم ک بسیار قران میخوند و زیاد عبادت میکرد طوری ک سجده اون ساعتی طول میکشید و از عبد و بندگی هیچ چیز کم نداشت فقط مشغول عبادت بود پیغمبر گفت پس کاراش رو کی انجام میداد؟اسبش رو کی اب میداد و میبست؟غذا از کجا می اورد؟دو نفر برگشتن و گفتن رسول خدا ما اسبش رو میبستیم و بهش غذا میدادیم پیغمبر گفت به خدا قسم ک اجر شما از اون همه عبادت بالا تره...حالا پیغمبر شما حکم همون مرد رو داره عزیزم واسه همین تفاوت هاست ک محمد رسول الله از هفت اسمون بالا میره و نزدیک تر از فاصله دو ابرو با خدا میشه...کسی ک دوش تا دوش مردم برای ساخت مسجد کارگری میکرد کسی ک خاک به دهنم روش پهن و سنگ میریختن با لبخند جواب میداد...کسی ک در تمام عمرش با اینکه پیغمبر بود وقتی به کسی میرسید اولین نفر بود ک سلام میکرد...کسی ک نماز جماعتش انقدر سریع بود تا به مردم سخت نگذره ولی نماز فراداش طولانی ترین نماز بود...ن زبون من میتونه بگه ن عقل کوچیک تو میتونه بفهمه پس  صلوات بر محمد و ال محمد
    تند نرو محمد سعید خوشگله//امریکا یه وحشیه ک این همه غیر نظامی رو به اتیش کشید//اون وقت همون امریکایی ک از بمب اتم استفاده هم کرده به ما میگه نباس داشته باشین//فک کردی امریکا عاشق چشم و ابروی چینی ها بود یا واسه حقوق بشر این کارو کرد؟ پس ویتنام چی؟عراق چی؟واقعا فکر کردی یه گروهی مث داعش فرمانه هاش کجا اموزش نظامی دیدن ک جدید ترین متد های جنگ رو بلدن//کی اموزششون داده؟خود جوش مهندسی جنگ یاد گرفتن؟انقدر تلویزیون نگا نکن چشماتو جاش وا کن///درود بر هیتلر برای انجام کاری ک خدا بهش محول کرده بود
    چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۱۰ آکو کورد وحامی بزرگ پیشوا هیتلر
    برادر هیلتر یک ابرانسان بود از این یهودی های حرمزاده جدا بود و الحمدلله بسیاری از این نجس هارو کشته کاشکی نسل شون رو از بین می برد همچنین هیتلر رابطه بسیار خوبی با ایران داشت حتی گفت گه تا نزدیکی ایران رو فتح کنه با ایران جنگ نمی کنه چونکه ایران از نژاد اریایی هست  به یاد پیشوا ادولف هیتلر
    بمباران اتمی امریکا از کشتار چینی ها در نانکینگ(300هزارنفر) بدست ژاپنی ها کمتر بود! اونم فق یه بخش چین
    اگر نمیزد ژاپنی ها میلیون ها نفر چینی روسی ویتنامی اندونزی و مالزی و تا استرالیا و گینه نو قتل عام میکردند مردم را!!!

    افسانه هولوکاست خیلی ادم پست و حرامزاده ای هستی در ان شک نیست!
    6 میلیون یهودی که قتل عام شدند افسانه هست ! اره دیگه به نظر جهان سومی های بدبخت متعصب عقب مونده مرده پرست اره هست!
    کشتار مسلمانان بوسنی و میانمار افسانه هست که مسلمانا برای فریب مردم جهان اینکاروکردند
    عکس های زلزله و عکس های کشتار دویست هزار مسیحی در نیجریه را می اوردند میگفتند اینا مسلمانن در میانمار کشته شدن!
    یا خود مسلمانا بوسنی که عامل جنگ بودند
    8 هزار مسلمان کشته شدند این مسلمونا جوگیر شدن میگن میلیون ها نفر !! وای اخرت پستی و دروغگویی!!

    از انجا که همه دنیا به غیر از دوکشور از جمهوری اسلامی ایران متنفرندو نظر منفی دارند معلوم است چه گندی میزنند
    این که دین اسلام نسبت به همه دین های دیگه خشن تر است در کل دنیا واضح است!

    محمدی که 70 جنگ راه می اندازد و علی تازی و حسین و عمر و ابوبکر و سعدابن عاص و عثمان و بزرگان اسلام کشتار راه می اندازند
    درحالی که عیسی معام زندگی زرتشت اموزگار جهانی و بودای صلح طلب اصلا همچنین کری نمیکردند و کشتار و یهودی کشی و برده داری نمیکردند
    خوب کاشف به عمل اومد که جناب نا‌شناس صهیونیست هستند که افسانه هلوکاست براشون درد آور بوده.

    ایمیل نا‌شناس:
     vish.ghor@gmail.com

     و اما در مورد جنگهای پیغمبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله

    مستشرقان واقع‌نگر غربی برخلاف برخی از ایرانیان غربگرای وطن فروش و بی‌دین مثل این مخاطب نا‌شناس ما نا‌شناس جنگ‌های صدر اسلام را امری اجتناب‌ناپذیر برای حیات مسلمانان و اسلام می‌دانند.

    جان دیون پورت، نویسندة کتاب «عذر تقصیر به پیشگاه محمد و قرآن» ضمن تشبیه رفتار پیامبرصلی الله علیه و آله به رفتار حضرت موسی علیه السلام برای تبلیغ آیین آسمانیشان، اتهام نشر اسلام با زور و شمشیر از سوی پیامبرصلی الله علیه و آله را رد می‌کند و بر آن است که همان‌گونه که حضرت موسی۷ شارع و ناشر قانون بود، برای نجات بنی‌اسرائیل از مصر به زور و قدرت متوسل شد و اگر چنین کاری نمی‌کرد، به یقین نمی‌توانست قومش را نجات دهد و با این حال تاکنون هیچ کسی یافت نشده که آن حضرت را متهم به جاه‌طلبی و قدرت‌خواهی کند، حضرت محمدصلی الله علیه و آله نیز برای وحدت جوامع پراکنده شبه جزیره عربستان که به قبایل متعدد تقسیم بودند و اغلب با یکدیگر در حال نزاع و جدال بودند، راه دیگری نداشت جز اینکه به عنوان راهنما و سردار آن‌ها قیام کند و از قدرت نظامی استفاده نماید. در هر حال، وضع و رفتار پیامبر۹ طوری بود که به کلی او را از تهمت جاه‌طلبی منزه نگاه می‌داشت (جان دیون پورت، عذر تقصیر به پیشگاه محمد و قرآن، ۱۵۶ ـ ۱۵۷ (با تلخیص و اقتباس)).

    ام. ساواری (M. Savary)، مستشرق فرانسوی، در کتاب «محمد، ستاره‌ای که در مکه درخشید» (این کتاب توسط آقای شکیباپور ترجمه و در سال‌های ۱۳۴۶ و ۱۳۴۹ در تهران چاپ شده است) ضمن رد ادعای جنگ‌طلبی پیامبر، به دفاع از جهاد مسلحانه آن حضرت پرداخته است. وی می‌نویسد: پیامبر هرگز نمی‌خواست جنگ کند و تا می‌توانست از جنگ دوری می‌کرد. تنها زمانی رسول خدا به جهاد مسلحانه روی می‌آورد که زبان و منطق نیرومند اسلام به علت تعصب‌های جاهلانه و خشک مردم سودمند نبود. پیروان او از روش‌های سیاسی خود به علت کارشکنی احزاب مخالف مانند کفار و یهودیان کاری از پیش نمی‌بردند؛ جایی که آبرو و شرافت مسلمانان در خطر می‌افتاد (ام. ساواری، محمد ستاره‌ای که در مکه درخشید، ۷۴، به نقل از: آل اسحق خوئینی، «اسلام از دیدگاه دانشمندان جهان»، ۲۲۰ (با تلخیص و اقتباس)).

    این نویسندة فرانسوی در ادامه می‌نویسد: در هر عصر و زمانی دفاع از عقیده و ایمان شایسته و پسندیده است و محمدصلی الله علیه و آله نیز در راه خدا و برای دفاع از مسلمانان به جهاد می‌پرداخت و جنگ در چنین صورتی جهاد انسانی است (ه‌مان). ‌

    آر. اف. بودلی (R. F Boodli) در کتاب «الرسول، حیاة محمد» در دفاع از پیامبرصلی الله علیه و آله و ردّ تهمت جنگی‌طلبی از آن حضرت می‌نویسد:

     «انتقاد کنندگان بر محمد ایراد می‌گیرند که او آتش جنگ را دامن می‌زند و بعضی از تاریخ نویسان به خیال اینکه تنها محمد این نوع جنگ‌ها را به وجود آورد، در این‌باره بسیار قلم‌فرسایی می‌کنند. این تاریخ‌نویسان فراموش کرده‌اند که در دنیا سبب اساسی جنگ‌ها مذاهب و ادیان دیگرند و این اختصاص به اسلام ندارد. اگر محمد] ۹ [تورات را می‌خواند، می‌دید موسی جنگ‌های مقدسی را به راه انداخته که دو هزار سال قبل از جنگ‌های او اتفاق افتاد و اگر کمی بیشتر تورات را مطالعه می‌کرد، می‌دید پادشاهان بنی‌اسرائیل بیش از او برای دفاع از عقاید خود می‌جنگیدند و نیز می‌دید که عبرانی‌های قدیم برای جنگ‌های دینی خود قوانین مذهبی گذراندند که هیچ قابل قیاس با قوانین امروز نیست. محمد تشنة خون‌ریزی نبود. او به اسیر اجازة انتخاب می‌داد تا یا جزیه بدهد و یا اسلام را قبول کند» (بودلی، الرسول، حیاة محمد، ۴۱۳، به نقل از «اسلام: آل اسحق خوئینی، از دیدگاه دانشمندان جهان، ۲۰۹).
    جنایت مسیحیان خخخخخ
    هیتلر با دوست جونش اقا الحسینی عرب و صدهاهزار مسلمان به نازی ها پیوستند!
    و این مسلمانان مظلوم و بسیار مهربون دویست هزار مسیحی را قتل عام کردند با صدهزار کولی و یهودی صرب!
    کشتار صدهاهزار صرب نسل کشی ارامنه و قتل عام بی رحمانه یونانیان و لگدکوب کردن گور ملت مجار زیر پای مسلمانان!
    کشتار بلغار ها و روس ها !  و حتی شیعیان ادمخوار که گوشت سنی ها را میخوردند!!
    کشتار یک میلیون زرتشتی دسته گل مسلمانان!!
    تجوز به بیزانس و ریختن خون صدها هزار نفر مسیحی بیگناه از دم تیغ گذراندن زن و کودک
    و حتی جنایات مسلمانان در جنگ های صلیبی
    طمع و قتل عام های جنگ اندلس
    قتل عام فجیع صدهازار  بهایی بیگناه!
    کشتار یهودیان ! که فقط مختص مسیحیان نیست بلکه اسلام نیز با کشتارهایش یهودیان را بسیار ازار داده!!!
    و تاریخ مسلمانان ترک رکورد نسل کشی های تاریخ را شکستند!
    و کشتار دویست هزار مسیحی نیجریه بدست اقایون مسلمان پاکدامن!!
    کشتار هندی ها و افغان ها و قتل عام بودایی ها که الان برعکس میانمار مسلمانان را می کشد!
    جنایات بوکوحرام در افریقا کشتارهای دسته جمعی و تجاوز به زنن و کودکان توسط داعش
    و همینطور ال سعود و دولت عربستان و جنایات اعراب در تاریخ!  گروه هی تکفیری
    رونق تروریستم در جهان اسلام! طالبان گروه اسلامی که مشغول قتل و غارت و بچه کشی است!
    هزاران گروه تروریستی اسلامی یکی از نمونه هاش بن لادن! افتخار هر مسلمان بن لادن!
    یا تروریست های متحجر القاعده !
    یا عراق و مسلمانان عزیز که در جنگ هشت ساله چند میلیون جان خود را از دست دادند

    و تیمورلنگ که خود را مسلمان نامید و از بدنامان تاریخ که میلیون ها انسان را قتل عام کر و مردم شهرها را بی رحمانه کشت!!!
    حملات عربستان به یمن ! ببخشید حملات مسلمانان به یمن!!
    ارتش حماس را یادمون نرود!
    اگر اسراییل بر علیه فلسطین کری نکند حماس میکند!
    حزب الله ( حزب الادم کشی) و یا تروریست های سوری و دولت جنایتکار سوریه
    کشتار های رومیان توسط ترکان مسلمان!!!
    افتخار ما به دین ضدبشری و زن ستیز نیست!! و نخواهد بود
    جنایات صدر اسلام
    تجاوز محمد پیامبر به دختربچه هایزیر 10 سال!
    به کنیزی گرفتن اسرای زن در جنگ ها و همبستری و تجاوز به انان!!
    سفارش قران به قتل و غارت و برده داری و کنیزی گرفتن
    که زن یه موجد برای تامین هوس های مرد و بازیچه ای برای ان است!!!

    ده میلیون تا چیز دیگه میتونم برات بیارم
    اسراییل خوب کاری میکند
    اورشلیم مال یهودیان است و بس ترکیه مال مسیحیان بود که مسلمانان بهش تجاوز کردند
    به این تو بیشتر جاها از مسلمانان متنفرند!
    ایرادات شما یهودی یا مسیحی یا ملحد کافر به صدر اسلام اشکالات بچه گانه و تهمتهای بی اساس و بی دلیل و مدرکی است که بارها و بارها پاسخ داده شده.
    جنایات ترکها و عثمانی ها هیچ ربطی به اسلام نداره چون آنها را فقط کسانی میدانیم که اسمشان مسلمان بوده.
    همه جنایاتی که الان درحال وقوعه زیر سر امپریالیسم جهانی و صهیونیسته
    شیطان پرستهای مسیحی نما و یهودی نما.
    درضمن واقعیات و حقیقت برای خیلی ها از جمله شما تلخ و سوزناک است.

    پسر خوب...ریش قشنگ...نظر هایی ک توش به هیتلر توهین شده رو پاکش کن وگر نه هر چی تو دهنمه بهت میگم...خر فهم شدی؟لازم باشه سرتو میبرم...من سه اعتقاد دارم اینکه اریا نژاد برتره اسلام دین برتره شیعه مذهب برتره و اریایی ها در اخر زمان در رکاب امام عصر دنیا رو فتح میکنن...حتی خدا هم میخواد از روی دست های ما بلند ش...هیتلر میدونست ک ماسون باید به دست اریایی ها نابود بشه اما نمیدونست زمانش اون موقع نبود...به مقدسات دیگران توهین نکن...ایران زیاد نیو نازی داره...این شریعت بر گردن اریایی هاست تویه عرب برو کار خودت رو بکن
    بچه خوب شما چقدر با ادبید!!!!!
    البته طبق روایات انسان با کسی محشور میشه که دوستش داره.
    نمی دونم محبوبت جناب هیتلر هم مثل شما با ادب بوده یا نه!!!
    اعتقاداتت هم هیچ سنخیتی با اسلام نداره. اسلام دین خداپرستیه نه نژاد پرستی.

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آقا هیتلر خوب کاری کرد **** این اسرائیلی هارو *****.میدونست اینا چه ******** هستند و اگه به جایی برسند دیگه به کسی رحم نمیکنند
     عزیزان امریکا باید ژاپن رو بمباران اتمی می کرد ومجبور می کرد تا تسلیم بشه ژاپنی ها یه مشت وحشی ادمکش بودن که در مناطق تحت سلطشون جنایات بسیار وحشیانه ای کردن تو نانکینگ چین دست به وحشیانه ترین جنایات زدن بمباران اتمی حق اون ژاپنی های کثافت بود به نظرم اگر ژاپن تسلیم نمی شد امریکا حق داشت تمام اون وحشی ها رو بکشه امریکا باید همون بلایی رو که ژاپن به سر مردم بیگناه چین اورد به سر تک تکشون می اورد به نظرم اگه من بودم ژاپن نیست ونابود می کردم واون فرهنگ کثیفشم اتیش می زدم
    هللویا
    چند نکته ؛ اول: غرب و نهاد های حقوق بشری مسیحی نیستتند. در غرب درصد قابل توجهی بی خدا بعد از مسیحی و اقلیت سوم اسلام است. 
    دوم ؛ بین دولت ها سکولار و لاییک با حکومت مسیحی خلط مبحث نشود 
    سوم ؛ گنه کرد در بلخ اه نگری به ششتر زدندش سر مسگری. این جنایات چه ربطی به مسیحیت دارد 
    چهارم ؛ گیرم یک سری مسیحی عمل خلاف کردند جنایت کردند چهچهه ربطی به دین مسیحیت دارد. 
    پنجم ؛ افسانه هلو کاست با این همه شواهد عینی اقرار خود نازیسم. فیلمها و ویدیو ها!!!!  اردوگاه اشویتز افسانه است. مسیح و محمد و نوح و موسی و عیسی حقیقت مسلم و تردید نا پذیر 
    داستان امام حسین و قمر بنی هاشم. شکافتن خانه کعبه و کشتی نوح واقعیت انکار ناپذیر 
    ششم. آنقدر که مسلمان مسلمان کشته کجا اسراییلی کشته. کجا یهودی کشته. 
    هفتم ؛ گیرم که کشته. حال که درس گرفته. حالا که یاد گرفته. حال که بزرگترین مساجد جهان در قلب اروپا ست. حال که یمنی و فلسطینیان لبنانی و ایرانی و سودانی اریتره ای و الجزایری برای همین غرب سر و دست میشکنن وبرای یه لحظه جان می دهند. 
    هشتم ؛ عکس بچه های سوخته سوری رو هم بذارید کنارش کلکسیون کامل شه 
    نهم ؛ چرا راه میرویم عکس صلیب شکسته بر روی پرچم هیتلر نشانه افتخار به مسیحیت است.
    دهم ؛ هرکه مثل داعش و انصار الله است فریب خورده و مغرض است. هیتلر خود پاپ اعظم. دستور مستقیم شخص پاپ. مال شما مال شما نیست مال غرب است اما مال غرب مال شما نیست!!!!  از کجا معلوم مال شما میخواهند آبروی اسلامگرا ببرند مال غرب عین عین مسیحیت. 
    با سلام
    پس باید قبول کنید که باید بین اسلام و مسلمانان و همچنین بین مسلمان واقعی و مسلمان نما فرق قائل شد.
    و البته حق دارید فرق تواتر و بدیهیات با شایعات و دروغهای بزرگ شیاطین صهیونیست را نفهمید.
    و البته متن شما هم پر است از مغشوشات و مغالطات و تناقضات دقیقا مثل همان منابع فکریتان.
    تمام اینا تحریف در مورد بزرگ ترین مرد جهانه!  هیتلر جنایت کار نبود یه ناجی بود! اصلا درست نیست مرد بزرگی مثل هیتلر رو با یهودی های نجس و اسرائیلی ها مقایسه کنید!! 
    کم کم من هم دارم به همین نتیجه میرسم
    البته نه با غلظتی که شما معتقدید!
    میگم شیخ این داعش همون سفیانیه؟میدونی پرچم یمانی ک رفت بالا پرچم سیاه سفیانی هم ک از شام رفت بالا ملک عبداالله ک به لعنت خدا رفت این حرومی ملک سلمانم ک وعضش وخیمه پ دیگه چی میمونه؟لطفا شیخ نگو تطابق نده چون همه چی جوره اگه قرار ظهور بشه وقتش این دورست اگه ن که...میگم حالا ک وقت ظهوره شما شیخا هم از گرفتن خمس دست بردارین شاید اقا بهتون رحم کرد..وای ک تشنه ی شهادتم راهی ک مطمنم شهادت توش حقه
    اگه همین طلاب و علمای دین که داری شیخ شیخ میکنی نبودند و نباشند امثال نه امام زمان را میشناختید و نه می دانستید که شهادت چیست؟ و نه از سفیانی و یمانی و.... اطلاعی داشتید!
    بله بزرگترین دشمن انسان جهل است.
    با سلام
    با احترام فراوان باید عرض کنم که این گفتهای شما بسیار نژاد پرستانه بود...
    ما مسلمانیم..اگر بخواهیم حرف یا کار نژاد پرستانه انجام دهیم با اون پلیس امریکایی چه فرقی میکنیم؟
    شما میفرمایید که مسیحیان جنایت کردند..پس میدانید که انهایی هم که مورد جنایت قرار گرفته مسیحی بودند..پس درست نیس در حرفهایتان کل مسیحیت را زیر سوال ببرید..
    سلام و درود بر شما
    حق با شماست
    اما آیا درست است با جنایت عده ای مسلمان نما مثل داعش همه مسلمانان و اسلام را زیر سوال برد!
    تو خودتو با مولا علی مقایسه میکنی؟می فهمی یاگلابی تشریف داری؟تو کلب اقام علی هم نیستی جوجه شیخ
    شیعه علی اینقدر فحاش و بد دهن نیست!!!
    من از نسل علی و البته نوکر علی هستم!
    حاجی تو کافری چون با پاسخ ندان نشون دادی ظهور مهور برات مهم نیست و من چرت و پرت گفتم میگی حالا یه خری اومد نظر داد خیلی موضوع رو جدی گرفته چون تو ایمان نداری چون تو کافری کافرایی مث تو جاشون رو زمین نیست این سایتم راه انداختی واسه ریا تو بنده شیطانی نود درصدتون ک ادعای دین میکنین کافرین بعد میگین خدا........ نسل کافرایی مث تو باید از زمین برداشته بشه شدی مث شیطان پرستای که مهر یهودی به خودشون زدن من با یهود و مسیح مشکلی ندارم من از کافرایی متنفرم ک به اسم خدا هرکاری بخوان میکنن اقام خامنه ای مرد عمل میخواد نه مث شما حراااف لبیک یا خامنه ای
    خیلی ها فکر میکردن مولی علی هم کافره
    اشکال نداره شما هم فکر کنید من کافرم!!!
    سلام حاجی نژادبرتر اریایی دین برتر اسلام مذهب برتر تشیع اینا اعتقادات منن وتاخون تو رگ دارم برای شکوفا شدنش میجنگم تو اخرالزمان ارتش نور اریایی های و مسلمان شیعه اند ک در رکاب اقام مهدی عج میجنگند من به دنیا نیومدم ک مث یه ادم ساده بمیرم هرفرد یه بار میتونه زندگی کنه وهمون یه بار دنیا رو تکون بده یک نفر بلخره باید بلند شه چون با این وعض زمینه ظهور اقامحقق نمیشه تو ایران داره فساااد بیداد میکنه اقا توهمچین کشوری هیچ وقت ظهور نمیکنه درضمن پیامبرو اهل بیتش اهل بهشت بودن نه عرب نوکری در خونه ابی عبدالله به پادشاهی تموم دنیا میرزه برا بچه شیعه های عراق وسوریه دعا کنید لبیک یاحسین
    سلام حاجی باید بدونی ک هیتلر یه قدسیه اون یه پیشوای بزرگه وشریعت الهی بر گردنش بوده منتها نفهمیده که جای همه یهودی ها باید ماسون هاو یهودی های شیطان پرستو بکشه میاد کسی ک دوباره همه ی صهیونیست های بنده شیطانو همه ی صاحبان هالیودو همه یهودی های ثروت مند شیطانی رو ذبح کنه بهشت خداوند بر هیتلر اریایی باد
    سلام برادر
    نظر شما بوی نژاد پرستی می دهد!!!!
    جنگ یعنی کشتار از بچه بگیر برو تا اخر اگر اینقدر هم از اسرائیلیها تنفر دارین بسم الله پاشین اسلحه بگیرین بجنگین اینجا چهارتا وب باز میکنی عکس نشون میدین که چی اگر نمیتونین دهنتون رو ببندین
    سلام بر آقای بی نام و نشان
    فعلا قلم بدست گرفتم و می جنگم!!
    مطمئن باش موقعیت پیش بیاد اسلحه هم بدست می گیرم ومی جنگم!
    یا حق

    باسلام ...  من به شخصه هر موقع اسم هیتلر را میشنیدم یاد کوره ای از انسان های سوخته و

    قتل هزاران نفر انسان بی گناه می افتادم ... اما به تازگی برایم جالب شده بود که هیتلر واقعا کیست ... شکی در ان نیست که جنایت هیتلر بسیار هولناک و وحشتناک بوده اما هنگامی که تاریخچه ای از زندگی واقعی او و سختی هایش و نژاد پرستی اش را خواندم نظرم عوض شد !

    اگر دقت کرده باشید هیتلر از مسلمانان یا اسلام متنفر نبود ... کاراهایی هم که در ان زمان انجام

    داده بود تنها برای بیشتر کردن مناطق و فتح مکان های بیشتر و از طرفی هم برای اعتقاد خود به حزب نازی بود .

    هیتلر از ماسونر ها و یهودی ها به شدت متنفر بود با انها مخالف بود و حتی در ان زمان به قدری با تدبیر عمل کرده بود که توانسته بود با نبوغش کشور هایی مانند شوروی و امریکا و فرانسه را جزو کشور خودش بنامد ! برخی از مردمان کشور ها هم از پیوستن به این حکومت عظیم المان خوشحال بودند ...حتی هیتلر به قدری به اعتقاداتش باور داشت که خودکشی کرد تا جسدش در دستان دشمنانش نیوفتد ! هیتلر برای مبارزه با حریفانش جنگ نظامی را انتخاب کرد ... جنگی که طرف مقابل را بد و زشت و بی رحم نشان میداد و باعث تنفر ملت ها از یکدیگر می شد.... به همین دلیل است که کشور های دیگر مانند امریکا و ... که از جنگ روانی استفاد میکنند کسی انها را مجرم نمیداند . جنگی با ظاهری جذاب و فریبنده .

    به هر حال امیدوارم دوستان مرا طرفدار هیتلر ندانند ! به هر حال هر کسی ازدیدن چنین عکس هایی ازرده خاطر میشود و شخصیتی پست و وحشتناک از هیتلر در ذهن خود می سازد ... البته بدون دلیل  و تنها با دیدن چند عکس که نمی دانند علتش چه بوده یا انها چه کسانی بودند که کشته شدند هدف چه بوده و عایا واقعاهیتلر در ان شرکت داشته یا نه .... من خودم شک ندارم که هیتلر باعث مرگ ادم های بی گناه بسیاری در ان زمان بوده .... جنایات مسلمانان هم در مقایسه با هیتلر بسیار اندک بوده که ان هم در زمان گذشته  بیشتر رخ داده ... اما اگر هیتلر پیروز میشد چه ؟ شاید ایران و کشور های مسلمان بهتر از وضعیت الان بودند ... شاید .....کشور های غربی بر روی ما و مغز انسان ها تسلط نداشتند ..... شاید .......تنها یک نفر میتواند ما را نجات دهد .... مهدی موعود .

    الهم عجل لولیک الفرج ..... الهی امین.

     

     

    سلام و درود بر شما
    ما هم بعد از اینکه این پست را در وبلاگ قرار دادیم کنجکاو شدیم بیشتر در مورد هیتلر تحقیق کنیم!
     و نتیجه آن است که شروع کنندگان اصلی جنگ جهانی ، ادامه دهندگان آن و جانیان اصلی همان جناح پیروز یعنی متفقین (شما بخوانید صهیونیسم، امپریالیزم) هستند نه هیتلر بلکه هیتلر هم درجنگ سخت شکست خورد و هم در جنگ نرم(البته بعد از جنگ وجود نداشت که بجنگد یا از خود دفاع کند!!) لطفا به این پست مراجعه کنید:
    http://313havvari.blog.ir/1392/10/17/Political%20Testament%20of%20Adolf%20Hitler
      سلام.
    حساب یهود ، به عنوان یک قوم ضربه خورده که همواره در فکر انتقام از همه کس و همه چیز بوده و همواره هم اوضاع رو خراب تر کرده ، جدا. ولی چرا رژیم عقده ای و وحشی اسرائیل باید با رایش سوم مقایسه بشه؟ میخای چی رو ثابت کنی؟
    من تو عمرم درباره جنگ جهانی ، هیتلر ، ورماخت ، اس اس و اس آ ، هولوکاست ، تاریخ اروپا و اسرائیل، و . . . زیاد مطالعه کردم. و تخصصم تاریخ جنگ هست. شما چی ؟ تو این 32 سال (با توجه به اینکه مشغول درس حوزه هم بودید) فکر نمی کنم وقتی برای هیتلر شناسی داشته باشید.
    راستی منبع تصاویرت کجاست و چه جوری تشخیص دادی که سربازای آلمان دارن چیکار میکنن؟
    اصلا چه جوری فهمیدی که اونا آلمانی هستن. تا جایی که من میدونم ، تقریبا تمامی یگان های نظامی نازی ، از کلاه هایی فلزی به رنگ های سیاه یا خاکستری استفاده می کردند که دارای نشان عقاب و صلیب شکسته است و به کلاه های «هلمت» معروف اند. ولی توی تصاویر 8 - 9 و 13 کلاه هایی رویت می شه که نه تنها آلمانی نیستن بلکه شباهت به کلاه های ارتش سرخ استالین دارن؛
    در ضمن جنایت کار مسلمان هم کم نداشتیم. مثل : عمر و ابوبکر ، عبدالله بن حازم ، ربیع بن زیاد ، سعید بن عاص ، خالد و . . . ؛ که هر کدام هنگامی که بر ایرانیان چیره می شدند ، رود خون و کوه سر می ساختند. پس اسلام هم دلیل بر عدم جنایت مسلمین نیست. البته امیدوارم به نژادپرستی متهم نشم چون وطن پرستی با نژاد پرست فرق داره!
    گفت حب الوطن من الایمان پیک مسعود کردگار ودود
    آفرین باد بر چنان ایمان‌ آفرین باد بر چنین موجود
    بهر حال خوشحالم که میخای ترویج اسلام کنی ، ولی بهتر نیست این هدف رو با نمایش نقاط خوب دین خودمون پیگیری بکنی تا اینکه تو بوق و کرنا کنی که X بده و Y فلانه؟؟؟!!!
    موفق باشید.



    سلام
    آدرسشونو زدم البته گوگل رو به زبان انگلیسی سرچ کردم! در مورد آلمانی بودن و نبودن آنها به همان سایتها اعتماد کردم!نمی دانم شاید حق با شما باشد!
    میخوام اینو ثابت کنم که
    اولا:توحش انسانها را باید از دینشان جدا کرد!
    ثانیا: اگر قرار بر خشن بودن مسلمانان باشد! یهود و مسیحیت خشنترند!
    در مورد ظلم به هیتلر در مورد مقایسه فوق حق با شماست! الان دیدم نسبت به هیتلر عوض شده و سگ او را بلکه فضله سگ او را از رژیم عقده ای و وحشی اسرائیل شریفتر میدانم! یک پست هم در این مورد توی وبلاگ گذاشتم!
    آنهائی هم که نامشان را بردید فقط نامشان مسلمان بود ! و عملشان اسلامی نبوده و نیست!
    اگر میخواهی از اسلام صحبت کنی فقط ملاک پیغمبر و جانشینان او هستند!
    متاسفانه هرچه تهمت و طعنه خشونت بر اسلام وارد می شود حاصل عملکرد همین افراد است!
    این کاری رو هم که شروع کردم نوعی تبلیغ است! (البته ضد تبلیغ!)

    خیلی تصاویر تاثیرگذاری بود
    چه میتوان گفت جز :
    اللهم عجل لولیک الفرج 
    دست شما درد نکنه و ممنون از اطلاع رسانی شما؛
    خدا لعنت کنه هر چی ظالمه روی زمینه
    سلام
    ممنون
    آمین به حق مولا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه
    سلام
    جنایتکار تو تاریخ زیاد داشتیم از اسکندر و معاویه و یزید گرفته تا چنگیز و هیتلر صدام ملعون ولی خیلی جالبه آمریکایی که با دوتا بمب اتمی چندصد هزار نفر تو ژاپن رو به کشتن داد رو بعنوان جنایتگر معرفی نمیکنن
    به نظر من کشورهای اسلامی بجای شعار دادن و تعصبات بیجا باید با هم متحد بشن و با پیشرفت تو علم پوزه این جنایتکارو به خاک بمالن
    سلام علیکم
    آنقدر تبلیغات گسترده و هجیم عالم به نفع استکبار و جریانهای خاص (صهیونیسم و امپریالیسم و...) به نحو بسیار قوی در جریان است و به راحتی حقایق را وارونه جلوه داده و دروغهای بزرگ و باطلهای بزرگ را راست و حق جلوه میدهند و متأسفانه غالب مردم دنیا هم به راحتی تحت تاثیر قرار گرفته و باور میکنند!
    قرآن کریم: «ان جاءکم فاسق بنبأ فتبینوا»
    اگر فاسقی برایتان خبری آورد!(زود باور نکرده) و در مورد آن تحقیق کنید!!

    واقعا وحشتناک بود از کار این مسیحیا و مسلمانا نمیشه سردر اورد یک عده وحشی  و بیرحمند یک عدشون صلح طلب بلاخره در اسلام هم دین یک چیز گفته در مسیح هم که ریششون یکیه ولی اگه مسمان یا مسیحیند این کارا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام

    «اسلام به ذات خود ندارد عیبی  

    هر عیب که هست از مسلمانی ماست»


    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۲ , ۱۵:۴۳ کهنه‌سرباز عجول
    تکان دهنده بود
    خدا اجرتون بده انشالله
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/26532
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی

    سلام علیکم
    باز هم ممنون و تشکر از الطاف شما!
    چهارشنبه ۱۱ دی ۹۲ , ۱۳:۵۱ پاتوق بچه شیعه ها
    سلام
    خوب بود.خیلی خوب.

    شاید خوبتر هم بشود اگر تذکری هم بدهید که چه این جنایتها و چه جنایتهایی که از طرفی برخی مسلمانان رخ داده(هرچند که قابل مقایسه با غربی ها نباشه)) ناشی از انحراف در دین است.
    سلام
    ممنون از تذکر بجاتون!
    چشم حتما!
    با سلام.پر مغز بود.ممنون.خواهشا لینک های اشتراک به صفحه های اجتماعی از قبیل فیسبوک توییتر .... رو بزارید.اینجوری خودشون(صهیونیست های نجس) هم میتونن چشم کورشونو باز کنن.
    سلام
    فعلا تو چند صفحه اجتماعی ایرانی گذاشتم!
     هر عزیزی که میتونن توی فیس بوک و .... این کار رو بکنن ممنون میشم اجرشون با حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه) و بزرگترین یاورش یعنی حضرت عیسی(علیه السلام)!
    در ضمن هدف ما فقط افشای چهره صهیونیست یهودی نیست بلکه مسیحیت صهیونی که از آنها طرفداری کرده و مقدمات و تدارکات این جنایات را فراهم کرده اند و می کنند کمتر از صهیونیستها نیستند!!
    اسراییلیها پست هستندوواقعا"دیدن این تصاویر وحشتناکه

    سلام  واقعاً از دیدن این تصاویر وحشتناک که وحشیانه به جان انسانهای بی گناه ستم کرده اند دلم به درد آمد امیدوارم که ریشه همه ستمگران خشکیده شود.
    سلام
    انشاء الله بزودی محقق خواهد شد!
    خیلی زشت و نژادپرستانه بود این که این وحشی گریها رو به مسیحیت نسبت دادید. دهها مثال و عکس میشه آورد که مدعیان اسلام و مسلمانی هم دست به جنایات وحشیانه ای زدند ولی این دلیل نمیشه که اصل اسلام زیر سئوال بره. کار شما با کار غربیهایی که سعی دارند به همین شیوه اسلام رو زیر سئوال ببرند هیچ تفاوتی نداره. حتی میشه گفت بدتره. ما مثلاً مسلمانیم و ادعا داریم که دین ما بالاترین و برترین دینهاست. ولی با این اوصاف از تخریب یک دین الهی دیگه که پیامبر ش جزو بزرگترین پیامبران الهی بوده دریغ نمی کنیم. واقعا تاسف آوره !
    سلام
    ما به همه مسیحیان و حتی به همه یهودیان این نسبتها را نداده و نمیدهیم و از  وجود انسانهای آزاده و صلح طلب  در این دو  دین باخبریم! نمونه اش مسیحیان و یهودیانی هستند که قرنها در بلاد اسلامی و یاسایر کشورها در صلح و صفا و با مسالمت زندگی کرده اند!
    منظور ما کسانی هستند که با استفاده از امکانات و حمایتهای وسیع و سیاه نمائی ها و دروغهای بزرگ موجب انحراف جوانان و خانواده های مسلمان می شوند!
    لابد شما به شبکه های ماهواره ای یا سایتهای تبشیری!!!!(به نظر ما تنکیری!) سری نزده اید!
    یا از آمار جوانانی که با وعده و وعیدهای دروغین و یا شیطانی جذب مسیحیت می شوند خبر ندارید??!
    سلام
    گل گفتید:
    «سگ زرد برادر شغال است!!!»
    و ما فکر میکنیم که هیتلر سگ زرد و اسرائیل شغال است و سگ زرد به شغال شرف دارد! چون هر چه باشد سگ اهلی است یا اگر وحشی شده قابل اهلی شدن است!
    اما هیتلر سگ زرد است و با شرفتر چون اولا آریائی است!
    دوما با یهود دشمن بود!
    سوما با فراماسونری دشمن بود!
    سلام علیکم
    ما در زمینه جانور شناسی تخصص نداریم! شاید حق با شما باشد!
    اما در مورد نژاد آریا:
    اولا هیتلر مایه ننگ نژاد آریاست ثانیاافتخار ما به اسلام است نه به نژاد
    در موارد دیگر شاید حق با شما باشد!
    عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    منوی موضوعات وبلاگ
    سلام علیکم
    هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
    پربیننده ترین مطالب
    آرشیو موضوعی وبلاگ