بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

ناگفته هایی از پشت صحنه حملات تروریستی در فرانسه و اهانت به پیامبر مکرم اسلام

به گزارش خبرگزاری آوا به نقل از شبکه خبر ایران، رسانه های فرانسوی از انتشار ۵ میلیون نسخه از نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و فروش تمام نسخه های آن در کمتر از یک ساعت خبر دادند.
اغلب خریداران این مجله، مشتریان جدیدی هستند که با تبلیغات وسیع رسانه ها برای پیشبرد پروژه اسلام هراسی با شعار انزجار از تهدید های تروریستی، تحریک شده و برخی نیز، با امید به اینکه زمانی این مجله ها گرانقیمت شوند، چندین نسخه را یکجا خریده اند.

در شماره جدید این نشریه بجای واکنش به تروریست ها و حامیان آنها و با نادیده گرفتن انزجار عمومی میلیاردها مسلمان از تکفیری ها و برپایی ده ها تجمع و تظاهرات مسلمانان علیه وحشیگری تروریست ها، بار دیگر به تمامیت اسلام و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین شده است.
تاسف بار تر، اینکه بسیاری از کشورهای اسلامی و سران آنها، بجای اتخاذ موضع عقلانی و مستقل در قبال این ماجرا، تحت تاثیر فضای تبلیغاتی سنگین و تهاجمی علیه مسلمانان، با دشنام دهندگان به مسلمانان همراه شده اند.

مدیریت نشریه شارلی ابدو، در قالب بخشی از یک پروژه بزرگ سیاسی، عملا به دست نهادهای امنیتی افتاده و با استفاده از تجربه حادثه ۱۱ سپتامبر نیویارک، با کمترین مانع به پیش می رود. از همین روی، در شماره جدید شارلی ابدو، بزرگترین واقعیت کتمان شده و گروه های تکفیری و تروریست ها، از جایگاه متهم خارج شده و بزرگترین لطمه خوردگان از آنها، یعنی میلیون ها مسلمان، در جایگاه گناهکار نشانده شده اند.
شارلی ابدو که هرچهارشنبه کاریکاتورهایی منتشر می کرد که در برخی از آنها، به بهانه استهزا تکفیری ها، به تمام مسلمانان توهین می شد، این بار هم بجای انتقاد از تکفیری ها تروریست های وحشی، به تمامیت اسلام حمله کرد.
آنها که در پاسخ به اعتراض مسلمانان، اعلام کرده بودند هرکسی از کاریکاتورها و مطالب نشریه ناراحت می شود، می تواند مجله را نخرد و نخواند، در سال های اخیر، کاریکاتورهایی منتشر می کردند که در اغلب آنها، شخصیت های مسلمان، ظاهری شبیه به شیوخ وهابی و تکفیری ها دارند، اما به علت انزجار عموم مسلمانان از این شیوخ تکفیری، اعتراض جدی و مهمی به شارلی ابدو نمی شد، تا اینکه این بار آنها به سراغ ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش رفتند و کاریکاتور او را کشیدند.



درست پس از انتشار کاریکاتور ابوبکر بغدادی بود که حمله به ساختمان مجله انجام شد و داعش، با افتخار از آن استقبال کرد.
با این وجود، در شماره جدید شارلی ابدو، هیچ اشاره ای به ابوبکر بغدادی و سایر سرکردگان تکفیری ها و حامیان آشکار آنها نشده است.
اکنون در فرانسه، رسانه های عمده، دیگر از عاملان کشتار در ساختمان نشریه شارلی ابدو و نتیجه تحقیقات پولیس و تعقیب آنها صحبت نمی کند. حتی نام سعید و شریف کواچی، دو برادری که به عنوان عاملان حمله معرفی شدند نیز، به علت احمقانه بودن ادعای وزارت داخله فرانسه، به فراموشی سپرده می شود.
وزیر داخله فرانسه اعلام کرده بود، یکی از دو برادر، کارت شناسایی خود را پس از عملیات، در موتر جا گذاشته و رفته بود.

همچنین، از داستان حمید مراد، جوان ۱۸ ساله ای که به عنوان نفر سوم، معرفی و خبر دستگیری او اعلام شده بود، دیگر خبری نیست.
پس از آنکه وزارت داخله فرانسه اعلام کرد؛ حمید مراد، یکی از مهاجمان بوده و دستگیر شده است، یکی از دوستان او و یکی از پولیس های پوسته شارفیل، به شبکه تلویزیونی bfm گفته بودند؛ حمید مراد هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد و هنگام مراجعه به پوسته شارلفیل - میزیر، به ماموران گفته است: "من در فیسبوک دیدم که اسمم به عنوان تروریست اعلام شده، در حالی که از هیچ چیز خبر ندارم. برای همین تصمیم گرفتم که به شما مراجعه کنم و بپرسم که موضوع چیست و چرا اسم مرا اعلام کرده اند؟"
این شبکه از قول این دو نفر، افزود: "ماموران پوسته شارلویل هم از ماجرا اطلاع دقیقی نداشتند، اما پس از تماس با پاریس، بلافاصله، جوان مراجعه کننده را محاصره کرده و از او خواستند که تسلیم شود!. سپس با خشونت به او دستبند زدند و دقایقی بعد، چند موتر پولیس به همراه تعداد زیادی از نیروهای ویژه به آنجا آمدند و او را بردند."
یک روز پس از انتشار این گزارش و اصرار برخی رسانه ها بر پیگیری ماجرای تعقیب برادران کواچی و چگونگی شناسایی آنها، حادثه گروگانگیری در پورت دو ونسنان پاریس و رستوران یهودی ها مطرح شد و نام عامدی کولیبالی، تمام حجم اخبار و گزارش های پرهیجان را فراگرفت. پس از کشته شدن کولیبالی نیز، رسانه ها با اشاره مقامات امنیتی، به تعقیب داستان نامزدش پرداختند تا ماجرای برادران کواچی و حمید مراد، فراموش شود.

حیات بومدین، نامزد سابق کولیبادی، به قدری به حوادث شارلی ابدو و گروگانگیری نامربوط بود که حتی لوپاریزین نیز نوشت: نیازی به افزایش وحشت در میان مردم نیست و این دختر قبل از حادثه شارلی ایبدو فرانسه را ترک کرده و اکنون در سوریه است.
مقامات امنیتی و رسانه ها در حالی تلاش می کردند، نام های مختلف و داستان های هیجان انگیز درباره آنها را به خورد مردم بدهند که هنوز هم بسیاری از فرانسویان روزنامه خوان، خبر ندارند کاراگاهی که زودتر از همه به ساختمان شارلی ابدو رسید و سخنان مجروحان و شاهدان عینی را شنید، همان شب در دفتر کارش، غرق در خون پیدا شد و دکتر جرار کرزاک، نخستین پزشک امدادگری که در محل حادثه حضور یافت و در صفحه اینترنتی اش نوشت: مجروحان و نجات یافتگان می گفتند که مهاجمان عضو داعش نبودند، ناپدید شده است.
دکتر کرزاک در مصاحبه با لیبراسیون نیز، می گوید: براساس آنچه که نجات یافتگان از حادثه گفته اند، بعید است که مهاجمان، همان سه نفری باشند که پولیس فرانسه آنها را به عنوان مظنون اصلی معرفی کرده است.
وی می افزاید: مجروحان می گفتند که مهاجمان، با خونسردی و برنامه ریزی شده رفتار می کردند و نگران بیرون ساختمان نبودند و انگار می دانستند که هیچ کس مزاحم آنها نخواهد شد.
آنها پس از ورود به دفتر، اقدام به جدا کردن مردان کردند و سپس، اسامی اشخاص مورد نظر خود را از میان آنها صدا زدند.
مهاجمان می دانستند چه کسانی را باید بکشند و قصد قتل عام نداشتند. آنها بصورت رگبار شلیک نمی کردند. فهرستی در ذهن داشتند و با صدای بلند اسامی اشخاص مورد نظر خود را صدا زده و پس از اطمینان از وجودش در لیست، یک گلوله به او شلیک می کردند.
یک روز پس از این اظهارات، دیگر هیچ رسانه و خبرنگاری به او دسترسی نداشته و صفحه شخصی اش نیز، حذف شده است.
هنوز خبری از خودکشی و یا تصادف این پزشک منتشر نشده، اما اتحادیه ملی پولیس فرانسه، خودکشی "هرلک فردو" بازرس ۴۵ ساله و یکی از نخستین کارآگاهان مرتبط با حادثه تروریستی شارلی ابدو را تائید کرد.
جسد این افسر ۴۵ ساله چند ساعت پس از بازگشت او به دفتر کارش در منطقه لیموژ کشف شد.
این بازرس پولیس یکی از نخستین کاراگاهانی بود که پس از حمله به ساختمان شارلی ابدو در محل حضور یافت و با مجروحان و نجات یافتگان حادثه صحبت کرد. او که با ماموران پولیس مراجعه کننده به ساختمان، در زمان تیراندازی از طریق بی سیم در تماس بود، هنگام همدردی با مادر یکی از ماموران کشته شده، گفته بود: قرار نبود او دخالت کند، اگر کمی دیرتر اقدام می کرد، حالا زنده بود.
جسد این افسر پولیس فرانسه در شرایطی در دفتر کارش یافت شد که او با شلیک گلوله از اسلحه خودش کشته شده بود. اتحادیه پولیس فرانسه، اعلام کرده که هلرک فردو پس از دیدن خانواده های قربانیان و افسردگی و خستگی شدید، خودکشی کرده است.
ماجرای جا گذاشتن کارت شناسایی یک آدمکش حرفه ای در موتر سرقتی در محل جنایت، دستگیری نوجوان ۱۸ ساله ای که تصور می کند دوستانش در فیسبوک به شوخی اسم او را به عنوان مظنون منتشر کرده اند، اعلام خودکشی کاراگاه خندان و ورزشکاری که به مادر همکارش دلداری می دهد، ناپدید شدن امدادگری که اظهارات مجروحان مبنی بر کوماندو بودن مهاجمان را بازگو می کند، تعقیب دختری که تا دو هفته پیش حتی یک قبض جریمه خودرو نیز علیه او صادر نشده، به فراموشی سپردن آخرین و جنجالی ترین کاریکاتور شارلی ابدو و ده ها موضوع مشابه، در برابر پنهان سازی این واقعیت که تمام سران شرکت کننده در تظاهرات ضد ترور پاریس، حامیان گروه های تکفیری بوده و هستند، موضوعاتی سطحی به نظر می رسد.
این که مردمانی، تمام آنچه را که شنیده و دیده اند، فراموش کنند و شعاری درست برخلاف آن، به دستشان داده شود، کاری است که از رسانه های مدعی بی طرفی بر می آید.
سلام باتشکر از وبلاگ عالیتون که به من امید می دهد و پاسخ های دندان شکنی در برابر غرب زده ها مجیا می کند.
با سلام
با افتخار مطلب شما در مجمع طلاب وبلاگ نویس (Talabeh.net) در بخش ویژه ها بازنشر داده شد.
منتظر نوشته های بعدی شما هستیم
با تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ