بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

ازدواج رسمی همجنس گرایان در کلیسا !!!!+عکس

همجنسگرایی در انگلیس قانونی شد!!!

شیب تند افول ارزش‌های انسانی در غرب

بر اساس مصوبه پارلمان انگلیس از این پس همجنسگرایان نیز می‌توانند به طور قانونی با هم ازدواج کنند.این مصوبه امروز به امضای ملکه انگلیس هم رسید.

به گزارش جام جم آنلاین موضوع همجنسگرایان که تا پیش از این به عنوان یک بیماری در جوامع بشری مطرح می شد اکنون با رفتارهای ناهنجاری که در فرهنگ غرب پی گیری می شود به عنوان یک خواسته انسانی مطرح شده و حتی آن را حقی برای آن افراد می دانند.

گرچه این موضوع مورد نفرت و اعتراض اکثریت مردم کشورهایی همچون فرانسه، انگلیس اسپانیا و... قرار گرفته و می گیرد اما گروه هایی که خواستار چنین قوانینی ضد انسانی و ضد الهی هستند قدرت فشار و تحمیل خواسته خود را داشته و لابی قوی آنها باعث تصویب چنین قوانینی در آن کشورها می شود.

اضمحلال فرهنگی و اخلاقی در جوامع غربی روز به روز با چنین تصمیماتی افزایش می یابد به گونه ای که اگر اینگونه ادامه یابد، باید در انتظار نوع آوری ها و قوانینی باشیم که هر چه بیشتر ارزش های انسانی در مسلخ بی اخلاقی های غربی ذبح شود.

اگر زمانی خبری منتشر شد که در غرب چند شوهری هم رواج پیدا کرده یا قانونی شده است شگفت زده نشوید!؟

ارزش های اخلاقی و انسانی دیگر در اینگونه کشورها به عنوان دغدغه و ارزش برای حاکمان مطرح نیست در این میان روحانیون مسیحی نیز به عنوان دین و مذهب کاری از پیش نمی توانند ببرند و تنها به وعظ و موعظه بسنده می کنند.

لایحه ازدواج قانونی همجنسگرایان که حدود دو ماه پیش در مجلس عوام با مخالفت دهها نفر از نمایندگان عضو حزب حاکم محافظه کار انگلیس رو به رو شده بود، با حمایت نمایندگان احزاب کارگر و لیبرال دموکرات تصویب شد و مورد تایید مجلس اعیان نیز قرار گرفت.

بر اساس این قانون، همجنس گرایان می توانند همچون زوج های غیرهمجنس در کلیساها و دیگر مراکز مذهبی انگلیس رسما ازدواج کنند. البته نهادهای مذهبی این اختیار را خواهند داشت که در صورت عدم تمایل، از برگزاری چنین مراسم هایی برای همجنس گرایان خودداری کنند.

ارائه این لایحه به پارلمان، موجی از اعتراضات را در محافل مذهبی و سنتی انگلیس به طور اعم و در داخل حزب محافظه کار به طور اخص برانگیخت.

این در حالی است که مردم انگلیس به طور سنتی به نهاد خانواده اهمیت می دهند و آن را برای خود یک ارزش اخلاقی می دانند اما این اقدام پارلمان و ملکه نشان دهنده اهمیت ندادن به اکثریت مردم و ارزش های اخلاقی است.

با تصویب پارلمان و امضای ملکه انگلیس احتمال اعتراضات مردمی علیه این اقدام دولت و ملکه می رود.

 منبع: جام جم آنلاین

 

ازدواج یک زوج همجنسگرای دانمارکی در کلیسا

پارلمان دانمارک لایحه ازدواج همجنسگرایان در کلیسا را تصویب کرد!!

جام جم آنلاین: کلیسا که در زمان قرون وسطی و دوران تفتیش عقاید با روح و روان و جان مردم کشورهای اروپایی بازی می‌کرد و احکام عجیبی را به اجرا می‌گذاشت، اکنون نیز به نوعی دیگر با تخطی از آموزه‌های مسیحیت تن به نخستین ازدواج زوج همجنسگرای دانمارکی در یکی از کلیساهای این کشور به طور رسمی داده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین، در اروپا آنقدر فضائل اخلاقی کم ارزش و بی اهمیت شده که ازدواج همجنس گرایان به صورت قانون در آمده است.

حتی دین نیز نتوانسته است این عمل زشت و غیر اخلاقی را منع کند و به همین خاطر بر اساس قانونی که در برخی از کشورهای اروپایی تصویب شده همجنسگرایان می‌توانند ازدواج خود را در کلیسا برگزار کنند و کشیش‌ها نیز عقد ازدواج را بخوانند.

یورو نیوز از برگزاری این ازدواج گزارش داده و نوشته است؛پیش‌تر، کشور دانمارک قانونی را تصویب کرد که به موجب آن به زوج‌های همجنس گرا اجازه داده می‌شود تا به طور رسمی در کلیسا ازدواج کنند.

در سال ۱۹۸۹، دانمارک اولین کشوری بود که اجازه داد تا زوج‌های همجنس گرا ازدواج خود را ثبت قانونی کنند.

منبع: ممتاز نیوز

 

نظر: جالب این است که کلیسا با تعدد زوجین مخالف است ولی همانطور که ملاحظه فرمودید همجنس بازی با اینکه اصالتا در دین مسیحیت ممنوع بوده و هست ولی کم کم آزاد شده و حالا کلیساهای دانمارک و انگلیس ازدواج همجنسگرایان را ثبت می کنند.
برای ما که جایی تعجب است ، دینی که ازدواج متعدد را حرام کرده، همجنسگرایی را حلال شمرده ؟ و حتی تا جایی که این ازدواج را به رسمیت می شناسد و در کلیسا به ثبت می رساند.
التبه همیشه می گویند بعد از هر افراطی یک تفریطی هم خواهد بود ، اما کو گوش شنوا؟
آیا این خود نمونه بارز تحریف در دین مسیحیت نیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ