بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

دانلود مجموعه کامل سخنرانی غرب شناسی استراتژیک ( دکتر حسن عباسی)

سلسله نشست­های غرب­شناسی عمومی‌– استراتژیک، در سال ۱۳۸۰ در کانون اندیشه ­ی جوان و سپس در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه­ ی جاسوسی آمریکا در تهران) برگزار شد. این حلق ه­های درس در سطح دانشجویان کارشناسی، که از رشته­های گوناگون فنی، پزشکی و علوم انسانی در کلاس­ها حاضر می­شدند در چهار واحد درسی (در ۳۶ جلسه) برگزار گردید.

دانلود مجموعه کامل غرب شناسی استراتژیک

 دانلود به صورت کلی (۳۶ جلسه کامل) در یک فایل فشرده با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لیست تمامی‌سخنرانی‌های این مجموعه در ادامه مطلب …

علت حمله ی داعش به عراق در این برهه ی زمانی چیست؟

هنگامی که تمام اذهان جهان به یک رویداد ورزشی بزرگ معطوف می شود، بهترین فرصت است تا به دور از توجهات و اعتراضات احتمالی جامعه جهانی و بالاتر از آن به کمک امپراطوری رسانه ای خود و به حاشیه راندن تمام اتفاقات مهم جهانی در ذیل رویدادهای بزرگ ورزشی ، استکبار جهانی جنایات خود را انجام دهد.در حالی که اکثریت مردم جهان مشغول به یک رویداد ورزشی می باشند، استکبار جهانی در گوشه ای از جهان با خیالی آسوده یا خود مستقیماً وارد معرکه شده و یا به وسیله نیروهای تحت حمایت خود اقدام به آغاز جنایات بزرگ در جهت منافع خود می کند.جالب است که بدانید مقامات آمریکایی و بخش بزرگی از جامعه جهانی که زیر چتر سیاست های استعماری و کثیف آمریکا هستند، در پاسخ به رییس جمهور و نخست وزیر عراق که از جامعه جهانی تقاضای کمک برای مقابله با گروهک تروریستی داعش را داشتند، چنین جواب دادند:مسایل داخلی عراق به کشورهای دیگر مربوط نمی باشد!

آماری از هم زمانی وقایع مهم ورزشی با رویدادهای سیاسی و بین المللی:

عیسی بشیر احمد+فیلم و صوت

رادیو فیلم «عیسی بشیر احمد»

 کارگردان فیلم: «نادر طالب زاده»

نویسنده: «حسین بهزاد»

بازیگران: «احمد سلیمان نیا، فتحعلی اویسی، مینا باقری، احمد نجفی، سیروس اسنقی، ولی الله مومنی»؛

صدابردار: «علی حاجی نوروزی»؛

یونیورسالیست فرقه ای ضد تثلیث

به گزارش مسیحیت شناسی الوهیت مسیح در کتاب مقدس نیز ریشه معتبری ندارد و درست به همین خاطر بوده است که تا قرنها پس از حضرت مسیح علیه السلام نیز این مسأله مورد اختلاف و نزاع بوده است.

در حال حاضر نیز برخی از فرق مسیحی نظیر یونیورسالیستها و شاهدان یهوه منکر این دکترین هستند .

رشد منفی تثلیث گرایی در آمریکا جدیدترین آمارها حاکی از آن است که بیشترین رشد کلیسای مسیحی مربوط به فرقه ی یکتاپرست « شاهدان یهوه » است .

ترویج مسیحیت در میان ایرانیان با کمک گوگل + تصاویر

 گوگل در تبلیغات حاشیه جیمیل (gmail) ایرانیان و فارسی زبانان، آگهی شبکه مسیحیان را به زبان فارسی قرار داده است. امکاناتی که سازمان تبلیغات هم می تواند برای تبلیغ اسلام از آن استفاده کند اما به آن بی توجه است.

تفکر و ایدئولوژی از دیرباز از اصول تحکیم بخش و تاثیر گذار بر پایه های حکومت و پیشرفت و تعالی جوامع محسوب شده و این تاثیر همچنان پابرجا است؛ از این رو مومنان نظام های ایدئولوژیک تا وقتی همچنان به نظام عقیدتی خود وفادار خواهند ماند که شاکله ی ایدئولوژی آنان دستخوش دگرگونی نشود و تازمانی بر تعالی سبک زندگی خود پا فشاری خواند نمود که مورد طمع و هدف نظامات سلطه واقع نگردند و پروژه ی ایمان زدایی در جامعه ایشان آغاز نشده باشد.
مسیحیت یکی از قدیمی ترین ادیانی است که در فلسطین و کرانه باختری رواج داشته و سر منشا خود را در گرو رسالت حضرت عیسی می داند؛ البته باید دانست که همواره "عیسی ناصری" مد نظر مسیحیان تفاوت گسترده ای با "عیسی ابن مریم" به عنوان پیامبر مسلمان مد نظر قرآن کریم داشته و دارد.

له کردن جوان فلسطینی توسط صهیونیستها با ماشین!! (+فیلم) (16+)

بازنشر

ناگفته نماند که جوان فلسطینی در عین حالیکه یک صهیونیست با خودروی خود وی را زیر گرفت در حکمی عجیب به 12 سال حبس محکوم شد.، پیش از زیر گرفتن این جوان فلسطینی که "وسیم مسوده" نام دارد، سربازان صهیونیستی به طرف جوان فلسطینی شلیک کرده و شش گوله به وی زده بودند از همین رو او زخمی شده و بر روی زمین افتاده بود...

تبلیغ رژیم نامشروع اسرائیل در جام جهانی+عکس

تبلیغ رژیم نامشروع اسرائیل در جام جهانی+عکس

رژیم صهیونیستی در جام جهانی تبلیغ رژیم نامشروع خود را می‌کند و همچنین تبلیغات گسترده‌ای برای دین یهود در برزیل انجام می‌دهد.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی دانا از برزیل، رژیم صهیونیستی در جام جهانی تبلیغات گسترده‌ای را در مورد رژیم نامشروع خود آغاز کرده است. اسرائیلی‌ها در بیرون از ورزشگاه‌های جام جهانی بنرهایی نصب کرده‌اند که در آن به چند زبان مختلف نوشته شده« عیسی مسیح شما را دوست دارد» و این بنر با پرچم اسرائیل در برخی ورزشگاه‌های جام جهانی نصب شده است. که عکس یکی از این بنرها را در زیر مشاهده می‌کنید. از نکات حیرت انگیزتر این است که اسرائیل با وجود نصب چنین بنرهایی از قول عیسی مسیح در بیرون ورزشگاه‌ها افرادی را به استخدام خود درآورده که تبلیغ دین یهودی می‌کنند!

مستند وحشیانه ترین رفتارها با حیوانات در پشت درهای بسته!!!

مصاحبه با موسس سازمان بین المللی گیاهخواری و حمایت از حیوانات(ویوا) 

فیلم وحشتناک از آنچه انسانهای وحشی و درنده پشت درهای بسته و در کشتارگاه ها و مراکز نگهداری حیوانات کشورهای غربیبر سر حیوانات می آورد!!
لطفآ کودکان و بیماران قلبی به هیچ عنوان این فیلم را نبینند. صحنه ها کاملآ  واقعی و بسیار آزاردهنده است!!!
مستندی به نام"پشت درهای بسته" ساخته شده توسط یک جنبش گیاه خوار طرفدار حقوق حیوانات

به گزارش مسیحیت شناسی کشورهای غربی و سایر دولتهای ضداسلامی در سراسر دنیا، همواره دنبال بهانه ای برای تخریب اسلام و مسلمانان در پیش می گیرند. یکی از ایرادهایی که به زعم خودشان بر دین مبین اسلام وارد میکنند حکم ذبح شرعی حیوانات است! گرچه ذبح حیواناتیکه ما انسانها ناگزیر از مصرف گوشت آنها هستیم، دردناک است ولی حیوان خیلی سریع جانش را از دست می دهد و بیشتر از درد ذبح عذاب نمی شود

پشت پرده ترور در موزه یهودیان بروکسل

ارتباط اسرائیل، گروه‎های تکفیری سوریه و ترور جاسوسان صهیونیستی در موزه بوکسل

به گزارش مسیحیت شناسی مهدی نموش ۲۹ساله، شهروند فرانسه، عامل ترور یهودیان در موزه بوکسل،در حالی در شهر مارسی در جنوب فرانسه دستگیر شده که یک کلاشنیکف و یک کلت به همراه داشت.

کارآگاه های پلیس در میان وسایل او یک کارت حافظه را بدست آورده اند که حاوی ویدئویی است که او از لحظات حمله به موزه یهودیان در بروکسل ضبط کرده است.

نقش موساد در ترور موزه بروکسل

 

بعد از آن که اختلافات این زوج با سازمان موساد افزایش یافت،مقامات امنیتی تل آویو تصمیم به ترور آن ها گرفتند واین اقدام توسط یکی از آدم کشهای حرفه ای درمقابل این موزه انجام گرفت تا وجهه ای ضد یهودی به آن داده شود .   

۱ ۲ ۳
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ