بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

نفوذ صهیونیسم در ایران

پس از جنگ جهانی اول با فروپاشی امپراتوری عثمانی از یک سو و سقوط تزاریسم و روی کار آمدن بلشویک‌ها در روسیه، زمینه‌های لازم برای تعقیب استراتژی ایجاد دولت یهودی در فلسطین بیش از پیش فراهم و آماده شد.

نفوذ صهیونیسم در ایرانبه گزارش مسیحیت شناسی به نقل از گروه تاریخ مشرق؛ تحولات جهانی در قرن نوزدهم و بیستم، در ایران، پیامدها و آثار خاص خود را به همراه داشت. برای نمونه، جنگ کریمه، میان عثمانی و روسیه، یکی از رویدادهای مهم در اواسط قرن نوزدهم بود که بعضی مورخان آن را سرآغاز توطئه‌ای در مسیر تأسیس دولت یهودی در فلسطین ارزیابی کرده‌اند. زیرا، جنگ به بهانه سهم‌خواهی فرانسه و روسیه بر سر نظارت بر کلیساهای فلسطین و حتی قیمومیت بر مسیحیان آن سرزمین بود. در جنگ کریمه انگلستان و فرانسه که هر دو تحت سیطره اقتصادی و مالی خاندان‌های زرسالار یهودی بودند به نفع امپراتوری عثمانی با روسیه وارد جنگ شدند. در این جنگ، روسیه شکست خورد و امپراتوری عثمانی پیروز شد. این ظاهر و شکل جنگ کریمه بود که تاریخ رسمی جهان از آن روایت کرده است.

( امپراتوری ابتذال ) نقش یهود در صنعت پرسود فحشاء +تصاویر

تجارت برده بطور تاریخی، یکی از تخصص‌های تاجران یهودی است که برای قرن‌ها از پرسودترین تجارت‌ها بوده است. اما راه‌اندازی صنعت برده‌داری جنسی و فحشاء نیز از دیگر هنرهای یهودیان است. تنها به استناد گزارش‌های سازمان‌های درون اسرائیل، این رژیم سالانه 750 میلیون دلار از صنعت فحشاء درآمد دارد.

مسیحیت شناسی به نقل از گروه گزارش ویژه مشرق - یهودیان از طلیعه تاریخ خود، (به گواه اسناد و متون تاریخی و برخلاف اصول و تعالیم حضرت موسی -ع-) قومی کاسب مسلک و تاجرپیشه بوده‌اند. این به خودی خود، نه مذموم است و نه خلاف شرع و اخلاق، لیکن وقتی بنا بر این است که همه چیز در معبد خداوندگاران سود (‌و نه باورهای راستین شریعت موسوی) قربانی شود، آن گاه هم دین و هم اخلاق از اساس در معرض تخریب قرار می‌گیرد. در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان بوده است. پرداخت وام‌های با بهره‌های کلان (‌رباخواری یا نزول‌خواری) یکی از کهن‌ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه‌گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتا تاجران یهودی بوده‌اند، چرا که به خوبی نبض پول را داختیار داشته‌اند. تجارت برده، یکی از حوزه‌های تخصصی-تاریخی تاجران یهودی بود که برای قرن‌ها از پرسودترین تجارت‌های روی زمین بوده است. اما یکی از هنرهای دیگر این خداوندگاران تجارت، کسب و کار پورن و صنعت فحشاست. در این گزارش زوایای حضور یهودیان را در صنعت کثیف میلیارد دلاری پورن، تا حدی که موجب خدشه‌دار شدن حریم‌ها نشود، بررسی می‌کنیم، تا شاید پرتوی بر برنامه کلان و بلند مدت تاریکخانه‌های گرداننده دنیای مدرن، برای تخریب اخلاقیات سنتی، بیاندازیم.

نماز جماعت از دید گاه دانشمندان غربی و مسیحی

1- دکتر فیلیپ.ک. حتی dr.phiiipe.k.hata

استاد دانشگاه (متولد 1886م)

این تاریخ نویس مسیحی آمریکایی در کتاب تاریخ عرب می‏نویسد:

هیچ یک از عبادات عمومی به شکوه و سادگی نماز جماعت مسلمانان نیست، که نمازگزاران با قامت راست و صف های منظم در مسجد ایستاده حرکات امام را با دقت و احترام پیروی می‏کنند. واقعا دیدار چنین منظره‏ای در بیننده، اثر عمیقی می‏گذارد. این نماز جماعت، یک وسیله برای ایجاد انضباط در دل فرزندان مغرور و خود پسند صحرا بود و در آنها اثری فوق العاده داشت.

احساس مساوات اجتماعی و درک مصالح عمومی و توجه به یک هدف را در ایشان پرورش داد. و نیز فکر برادری را ( که دین محمد صلی الله علیه و آله آن را به جای روابط خویشاوندی نهاده بود)، در اجتماع مومنان تقویت کرد.

بنابراین مسجد برای مسلمانان، نخستین میدان تمرین بود. [1]

 

2- محمد گلایتون

mohammad glauton

محمد گلایتونآمریکائی، که منظره زیبا و جذاب نماز جماعت مسلمانان، او را به اسلام جذب کرده، داستان را اینطور بازگو می‏کند:

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ