بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه

ویل دورانت: در قرن سیزدهم میلادی یعنی در زمانی که جهان اسلام کتابخانه‌ای با ششصد هزار جلد کتاب خطی داشت، بزرگترین کتابخانۀ‌خارج از جهان اسلام کتابخانۀ کانتربری انگلیس با حدود دو هزار جلد کتاب بود. (تاریخ تمدن ویل دورانت ج6 ص196)

«آندلس آن روزها تنها منطقه اروپا بود که اسلام را پذیرفته بودند و این برای اروپاییان دیگر مناطق، جای سوال بود که چگونه میتوانند مردم آندلس را بشناسند؟؟

شخصی که سال ها در اسپانیا زندگی کرده بود چند نشانه برای مسلمانان داد:

1.دندان های سپید و درخشان(به خاطر مسواک که اروپاییان آن روزها حتی نمی دانستند چیست!؟؟)

2.لباس های سپید و خوشبو...

3.در خانه هایشان اتاقی است که درآن خود را می شویند!» (بیشتر در مورد آندلس)

حالا تصور کنید اسلام به اروپایی که حتی از کمترین مظاهر تمدن چون مسواک و حمام بی بهره بوده چه خدماتی کرده! حالا آنها از نظر تکنولوژی و بعضی از مظاهر تمدن کجا و ما کجائیم!؟؟؟

از روزی که اروپا به دین (مسیحیت) و آموزه های آن پشت کرد روز بروز ترقی کرد ولی ما مسلمانان از روزی که به دین (اسلام) و دستورات آن پشت کردیم! روز به روز ذلیلتر شدیم!!!

این چیزی نیست جز دلیل بر حقانیت اسلام و تحریف مسیحیت!

 

برای عضویت در خبرنامه مسیحیت شناسی و اطلاع از آخرین بروزرسانی وبلاگ ایمیل خود را در کادر ذیل وارد نموده و دکمه ارسال به خبرنامه  را بزنید!

پس از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت اولین ایمیل از خبرنامه، روی لینک فعال سازی کلیک نمائید!

آدرس ایمیل خود را وارد کنید

FeedBurner

سلام ، خسته نباشید
ببخشید عزیز ، فرمایشه اقای دورانت در خصوص کتابخانه مسلمین ، دقیقا کدوم قسمت از جلد ششم هست؟!
سر تیترشو اگر بگید ممنون میشم
اخه صفحه در فایل های pdf پیدا کردنش سخته چون کمی جابجایی داره
سلام علیکم
متاسفانه اطلاع نداریم
فعلا به  منبعی هم دسترسی نداریم
به این بلاگ مراجعه کنید minami.blog.ir
جمعه ۸ آبان ۹۴ , ۱۸:۱۰ محمد حسین طارقی
 تصاویر مردی که دارای سه پا بود از کودکی تا میانسالی.تصویری از روح ابراهام لینکلن.بهhttp:uplod.ir/users/mt199421 مراجعه کنید 
قربان پست جدید نذاشتید
انشاءالله به زودی
سلام بر حسین
سلام بصیر
خدا قوت
ممنون بابت مطالب خوب و مفید
در پناه حق باشید
یا علی
سلام علیکم
خواهش میکنم
ممنون
دعا بفرمایید
من سوالی داشتم می خواستم بدونم نظر شما در مورد ژنرال قاسم سلیمانی چی؟
نظر خاصی ندارم.
سرداری که لرزه برتن دشمنان اسلام و تشیع انداخته است.
لطفا پستی راحع به اسلام ستیزی بگذارید
انشاءالله
پستهایی قبلا گذاشته ام که از ستون موضوعات می توانید پیدا کنید.
جناب من موقع مطالعه بعضی از مقالات شما با غلط های فاحش املایی مواجه شدم لطف کنید بررسی و تصحیح نمایید.با تشکر
سلام
ممنون می شوم همانجاها ما را مطلع فرمایید.
با احترام خواهشمندم پستی راجع به مسائلو مشکلات جامعه اسلامی بگذارید با تشکر
سلام
جزء موضوع وبلاگ نیست وگرنه حتما این کار رو میکردم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من معتقدم که دلیل اصلی شکست مسلمانان در اندلس این بود که مسلمانان منطقه استوریاس در شمال شرقی شبه جزیره ایبریا را تصرف نکردن و تلاش زیادی نکردن که کار ویزیگوتهای شمالی رو بسازن  بعد هم باعث شدن مسئله رکونکوئیستا یا باز پس گیری دوباره پیش بیاد وکلیه متصرفات مسلمانان  در شبه جزیره ایبریا  واندلس از دست رفت دولت مسیحی اسپانیا هم مردم مسلمان وعرب را تحت فشار قرار داد ودر نهایت حکم اخراجشان را در دوره فیلیپ سوم صادر کرد---------------------------- بع قضیه بعدی اقای علوی زاده صاحب سایت مسیحیت شناسی شما که می گی من سیدم واولاد پیغمبرم یه ده میلیون تومن به من بده اگر راست می گی که قطعا دروغ می گی اگر من به ائمه یا پیغمبر می گفتن به من می دادن وتا زمانی که نیاز ما رو برطرف نمی کردن دست برنمی داشتن ده میلیون تومن بفرس به ادرس پست لارستان به نام مارتین اسرو من مطمئنم شما دروغ می گویی وجوابت اینه که ندارم یا اینکه به من چه و....... اونوقت به خودت می بالی که اجدادت ائمه بودن--------------------در ضمن عاشق مردم ژاپنم به کوری چشم هرچی ایرانی که نمی زارن ما این ژاپنی ها رو ببریم خونمون ویه حال اساسی بکنیم یه سوال مردم ژاپن ما ل شماها هستن نوکر شما ایرانی های فاسد وفاسق هستن نمی زارن ما با ژاپنی ها *** ***** **** بابا من ادمم زن ژاپنی می خوام *** *** ****** ***** **** ***** *** ***-----------------علوی زاده در یاب ایرانی فاجر است
شما یک مریض هستید!!
البته شنیده ام امثال شما قبلا مورد علاقه دیگران بوده اند!؟؟؟
یا اینکه بعدا به التماس می افتند که دیگران به آنها علاقه پیدا کنند!؟(همانطور که شما عاشق خدمت به مردم شریف ژاپن هستید!)
دریابید جناب فاجر
جمعه ۱۷ مهر ۹۴ , ۱۴:۱۸ چشماتو باز کن وبخون بعد پاسخ بده پاسخ سر خود نده
تمام بدبختی ما به خاطر شما اخوندها است که نمی زارید ما ها بریم سوریه بجنگیم من اسمم محمد علی پور هست ولی مگه گذاشتن ما بریم سوریه کیف کنیم شهید بشیم اخه این چه اسلامی این چه قرانی این سایت مسخره مسیحیت شناسی رو جمعش کن دین از سیاست جداست مرد حسابی تا با این سنت حرف های منو نمی فهمی یا معذرت می خوام نمی خوای بفهمی سایت مسیحیت شناسی یک سایت کفر امیز که ضد دین مسیح تبلیغ می کنی باید سایتتو فیلتر کنن جنابعالی هم باید بری بیرون از این مملکت به خاطر توهینی که به مسیحیت کردی
جناب
ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن!!
شما لیاقتتان همان نوکری برای مردم کافر و بت پرست ژاپن است.
در ضمن تو اگر مسلمانی و عشق شهادت داری چرا سنگ مسیحیت را به سینه میزنی!!
خیال کردی اسمتو عوض کردی قابل شناسایی نیستی؟؟؟
جمعه ۱۷ مهر ۹۴ , ۱۰:۳۴ ابراهیم کاظمی عاشق ودوستدار مردم ژاپن
به سفارت ژاپن مراجعه کنم بگم چی بگم من عاشق چشم و ابروی مردم ژاپن هستم یکیشونو بدین دستم ببرم خونمون ازش پذیرائی کنم یا بزارید با هاش دوست بشم مرد حسابی سفارت ژاپن با اون ایرانی های کم عقلی که تو شن منو مسخره می کنن تو وامثال تو وتمام هتل ها و مهمانسراهای شیراز رو دستشونه از ژاپنی ها پول می گیرن من لایق خدمت به ژاپنی ها هستم که یک قرونم ازشون نمی گیرم تو اگر خودت رو روحانی می دونی دعا کن من با چند تا ژاپنی دوست بشمنه تو ونه مردم ایران لیاقت خدمت به مردم ژاپن رو ندارند---------------من به هر قیمتی شده می خوام به ژاپنی ها تو خونه خودم یا تو خیابون یا هرجای دیگه خدمت کنم اما مگه شما ایرانی ها گذاشتید که من خدمت کنم  به جرات می تونم بگم من از هیچ چیزی خوشم نمی یاد به جز خدمت به ژاپنی ها که البته--------------مردم وحشی کشور تو همیشه جلوی منو گرفتن برو اینها رو منعکس کن اگه می تونستم با شما تلفنی حرفبزنم مجبورت می کردم چند تا از این ژاپنی ها رو با من دوست کنی من از ایران متنفرم هرجا اونا رو یا کسانی غیر از ژاپنی ها رو می بینم بهشون توهین می کنم من فقط عاشق ژاپنم وتمام مردم کشور تو وتمام جهان باید بدونن مردم ژاپن باید بدونن که خادم اصلیشون منم فقط من به الله قسم به پیغمبر قسم به گلوی پپاره پاره شده علی اصغر قسم به سربریده حسین بن علی قسم حالا شما اینها رو منعکس کن تا جامعه مسلمان وغیر مسلمان بفهمن به تمام ژاپنی ها بگو--------------------------اینها شوخی نیست دروغ نیست اقا واقعیت محضه اگرچه تو و مردمی که هستن تو این مملکت خیال می کنن من دارم حرف بیهوده می زنم اما من قسم می خورم که تمام ارزوی من اینه که به امت ژاپنی با هر مسلک ودینی خدمت کنم اونم نه اسلامی فقط بلکه از پول و زندگی ومال خودم خونه وماشین یا هرچیزی که در اختیار داشته باشم ویا به دست بیارم بهشون بدم برای استفاده شخصی وغذایی که از مغازه ها می خرم بهشون بدم تا بفهمن که الله متعال عشق اونها رو در قلب من گذاشته------خلاصه زندگی من خواب و خوراک من یه چیزه خدمتگذاری از همه لحاظ به مردم شریف ژاپن به خداقسم که همینطوره و اگر شک داری من شماره خودمو یادداشت می کنم البته دفعه بعد واگر بخواهی-------زنده باد ژاپن زنده باد مردم ژاپن 
اتفاقا کم عقل خودتی نه اون ایرانیایی که تو سفارت کار میکنن.
انسان با کسی محشور میشه که اونو دوست داره!
پنجشنبه ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۱:۴۱ موسی لارستانی از شهرستان لارستان شهر لار
می خواهم مردی را به شما معرفی کنم که پیشوای فرقه کودکیسم متحده در لارستان است لارستان شهرستانی در جنوب استان فارس هست نام این شخص محمد عاسمی     مشهور به خوشگذران است وی معتقد است که همه انسان ها کودکند اگر به وی ایمان بیاورند و باید به مکانی مشخص در حوالی شهر لار بروند در عوض وقتی مردند تبدیل به کودک می شوند او همچنین در گراش و اوز وخنج از شهرهای جنوبی ایران واستان فارس تبلیغ کودکیسم گرائی می کند ما مردم نمی دانیم ایا او واقعا راست می گوید یا نه محمد عاسمی  معتقد است که اندلوس بخشی از خاک مسلمین است او مرتبا روی کاغذ نقشه اسپانیا را می کشد وبا خودکار شروع به کشیدن خط روی ان می کند او می گوید عاشق نقاشی کشیدن رو نقشه اسپانیا است وی همچنین علاقه ی شدیدی به داعش دارد می گوید من می خواستم به داعش بپیوندم اما عراقی ها وایرانی ها نگذاشتند انها وحشیند او زمانی که نمازش به پایان می رسد می گوید خدایا کودکیسم را جاودانه بفرما شاید مطالبی که می نویسم عجیب باشد ولی این شخص واقعا وجود دارد او همچنین معتقد است که رهبر او شخصی به اسم فوکو سوزوکی هست ورهبر کانزلدون هست  او همچنین ادعا می کند که جنگیر است وبا جن ارتباط دارد او همچنین عاشق افغانی ها هست ومی گوید قلبم مالامال از عشق مردم افغانستان است
قربان من علاقه ی بسیار شدیدی به مردم ژاپن دارم دوست دارم چند نفر از اونها رو به عنوان مهمان بیارم خونمون وصبحانه وناهار وشام رایگان بهشون بدم التماس می کنم اگر راهی هست نشونم بدید ادرسی شماره تلفنی از ژاپنی های مقیم ایران می خوام من به مردم ژاپن احساسی دارم که از عشق بالاتر است پولی که  در راه مردم ژاپن خرج بشه اون ژاپنی که مهمون خونه من بشه برام مهمه من بزرگترین ارزوی زندگیم اینه که یه ژاپنی با من دوست بشه ومهمان خونم بشه حالا دینش مهم نیست اسلام یا مسیحیت یا ....... مهم اینه که یه ژاپنی باشه ومن تو خونه ی خودم یا در حضورش بهش خدمت کنم قلبم برای خدمت ژاپنیها  می تپد عاشق لحظه ای هستم که یک ژاپنی مهمان خونه ی من بشه وبهش همه چیز تعارف کنم زندگیم فدای این لحظه باد قلبم مالامال از عشق ژاپن است خواهش می کنم به من کمک کنید من می خواهم از یک یا چند ژاپنی در خانه خودم پذیرائی کنم
شما از طریق سفارت ژاپن اقدام کنید.
اما علاقتون علاقه درستی فکر نمیکنم باشه!!!
دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴ , ۲۰:۰۷ نماینده فوکوسوزوکی پیشوای کانزلدون در لارستان --------شهر افسرده ها
 جایی از شخص روحانی که برای مردم سخنرانی می کرد گفت اگر می خواهید دعایتان مستجاب شود مستقیم در خونه خدا رو نزنید بلکه ائمه رو واسطه قرار بدید حالا اگر ما در خونه خدا رو زدیم یعنی دیگه خدا جواب ما رو نمی ده---------- باید معلوم بشه که این روحانی چه هدفی داشته است او این حرفها را در حسینیه اعظم شهر لار واقع در لارستان استان فارس می زد البته اسمش را نمی گویم که اگه می توانستم می گفتم 
فرمایش ایشان معنی اش این نیست که در خانه خدا را نزنید بلکه منظور این است مستقیم در نزنید و واسطه و وسیله قرار دهید.
تعبیر ایشان شاید کمی مشکل داشته باشد.
من چطور می تونم به ملت ژاپن خدمت کنم
سلام
ژاپنی یاد بگیر و دین اسلام رو به ژاپنی تبلیغ کن!
یا با زبان انگلیسی
موفق باشید
مطالب بسیار عالیست
با افتخار لینک شدید
http://salmabaanoo.mihanblog.com
يكشنبه ۱۲ بهمن ۹۳ , ۲۳:۵۶ مدیریت وبلاگ نکته های ناب
باسلام
در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید.....
موفق باشید
Noktenab@gmail.com
noktenab.blogfa.com

سلام علیکم

طیب الله انفاسکم

مشتاق دیدار دوستان هستیم و تبادل اطلاعات برای روشنگری اسلام ناب محمدی صلوات الله علیهم اجمعین/.


التماس دعا
سلام علیکم
موفق باشید
ای خدا آگهی از بی سر و سامانی ما
از غم روز و شب و درد و پریشانی ما
ای خدا رحم نما بر غم و بدبختی ما
صبح کن این شب طولانی و ظلمانی ما
صاحب کن فیکون امر نما از کرمت
تا دمد صبح و رود این شب طولانی ما
گشته ایم همچو گله طعمه ی گرگان پلید
لطف کن باز فرست صاحب ریانی ما
غرقه در دامن طوفان حوادث شده ایم
نوح ما را بفرست در شب طوفانی ما
همه جا آتش نمرود بپا گشته خدا
کو خلیلت که کند ختم پریشانی ما
قبطیان در همه جا تخت خدایی زده اند
ای خدا باز فرست موسی عمرانی ما
همچو موریم لگد مال سپاه دشمن
کو آن یاور پر مهر سلیمانی ما
از یهود آتش فتنه است بپا در عالم
بار دیگر بفرست عیسی روحانی ما
جاهلیت به جهان بار دگر برگشته
منتی کن بنما رهبر قرآنی ما
ما همه معترفیم برستم وغفلت خویش
بپذیر از کرمت عُذر و پشیمانی ما
دیگر از دیدن عصیان و ستم خسته شدیم
بهر یاری بفرست «مهدی» نورانی ما
قلب انوار بود در طپش دیدن او
دیگر اظهار نما یاور پنهانی ما
سلام الله

دوست عزیز بنده و گروهم درحال سایت جامعی همچون راسخون هستیم

البته با قدرت بیشتر و امکانات بیشتر انشاالله..

بنده میخواتم از شما دعوت بکنم

که مارو یاری کنید و مدیریت یکی از بخش های سایت رو به عهده بگیرید

فکر کنم اونجا بیشتر بتونید به تبلیغ بپردازید..

چون بازدیدش چندین برابر وبگاه شما خواهد بود..


لطفا درخواست مارو رد نفرمایید


ممنون بنده منتشر پاسخ شما هستم


برای ترویج فرهنگ شیعه و اسلام ناب


درضمن بنده طرح های معرکه ای دارم که خدمتتون عرض خواهم کرد!!!



ما می توانیم گوگل را پایین بیاوریم!!!


سرویس ایمیل شیعی دومین گام...


و....



التماس دعا
پنجشنبه ۹ مرداد ۹۳ , ۲۲:۰۹ طرح با تو حرف می زند
با سلام وبلاگ شما با افتخار لینک شد شما هم بنده را با نام*طرح با تو حرف می زند*به آدرس*www.si-technews.blogfa.com*لینک نمایید.
یا حق
چهارشنبه ۱ مرداد ۹۳ , ۱۲:۰۱ طرح با تو حرف می زند
با سلام
وبلاگ جالبی دارید
اگر تمایل به تبادل لینک دارید بنده را با نام *طرح با تو حرف می زند*به آدرس*www.si-technews.blogfa.com*لینک نمایید و سپس به بنده اطلاع دهید تا شما را با عنوان مورد نظرتان لینک کنم.
خداقوت
با عرض سلام
با افتخار در چهار وبلاگ
گناه شناسیhttp://313fadaii.blog.ir/
مسیحیت شناسیhttp://313havvari.blog.ir/
گلی از گلهای بهشتhttp://313sardar.blog.ir/
73 فرقهhttp://313muslims.blog.ir/
کمپین ارادت به امام نقی علیه السلامhttp://imamnaqi.blog.ir/
لینک شدید!
لطفا پس از لینک متقابل ما را با خبر کنید!
در ضمن در صورت تمایل به تبال لوگو، لوگوی وبلاگها را در وباگتان قرار داده و اطلاع بدهید!

یا حق
سلام
خیلی خیلی خوب بود
موفق باشی
یه نگاهی ام به ما بکن
یاعلی
سلام ممنون
یا حق
با سلام
وبتون خیلی عالیه
لطفا ما رو با نام ***رهبرم - شاهین دژ *** لینک کنید و ما رو هم
اطلاع بدین تا شما رو با چه نامی لینک کنیم
خیلی از شما ممنونم
سلام دوست عزیز!
اومدم بگم اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا وبم بگو تا تبادل لینک کنیم ..
موفق باشی ..!
یا علی
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد و با  عرض ارادت و احترام
وبلاگ وزین شما با افتخار معرفی و لینک شد.
و من الله توفیق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ