بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

وصیتنامه هیتلر+2فیلم عجیب و باور نکردنی

باز هم پیشاپیش به این نکته توجه داشته باشید که ما طرفدار هیتلر نیستیم چون به نظر ما جنایتکار ، جنایتکار است! فرقی نمی کند هیتلر باشد یا کسی دیگر! اما حواسمان جمع باشد که همیشه در دنیا افرادی بوده و هستند که مانند معاویه حقایق را وارونه جلوه داده و با اینکه خود ، عمار (علیه السلام ) را به شهادت رسانده بود حضرت امیر المومنین (علیه السلام ) را با شیطنت تمام قاتل جلوه داد! و بسیاری از مردم هم باور کردند!(در انتهاء به واقعه اشاره شده است!)

ظاهرا همین اتفاق در مورد هیتلر هم افتاده است!!! و مانند واقعه هلوکاست ، جنایتکار بودن هیتلر هم نیازمند تحقیق مجدد و منصفانه است!

واقعیت این است که آن چهره‎ای که فاتحان جنگ جهانی دوم (متفقین) از نازیسم و فاشیسم و هیتلر ساخته اند و همه دنیا هم باور کرده اند حقیقت ندارد و چهره واقعی آنها با چهره ترسیمی هالیوود از آلمان نازی زیادی کاملا متفاوت است.
شواهد بسیاری بر این ادعا وجود دارد از جمله وصیت نامه هیتلر ! ابتدا وقتی خواندم باور نکردم (بخاطر آن ذهنیتی که سالهای سال در ذهنمان ایجادشده) ولی وقتی در اینترنت سرچ کردم و آنرا در ویکی پدیا هم که گردانندگانش یهود هستند پیدا کردم باور کردم!
وقتی رئیس جمهور مملکت به خاطر انکار افسانه هولوکاست  متحمل  هجمه سنگینی در داخل و خارج می شود!
وقتی اسقف واتیکان که هلوکاست را انکار میکند، توسط کلیسا تکفیر می شود! (آخه واتیکان چه ربطی دارد به هلوکاست)
وقتی اروپا اجازه می دهد به  پیغمبر و مقدسات بیش از 4 ملیارد انسان توهین شود و کسی به اسم آزادی حق برخورد با آنها را ندارد،خدا انکار می گردد و جرم محسوب نمی شود،ولی انکار هولوکاست (که اولا از مقدسات هیچ دینی نیست و بالفرض هم که باشد متعلق به حد اکثر چند ده ملیون انسان است)را جرم میداند!
وقتی چهره دروغینی را که از اسلام و مسلمانان درست کرده اند میبینیم!
وقتی میبینیم چطور واقعیات را وارونه جلوه داده و دروغهای بزرگ را راست جلوه میدهند!
به همه چیز باید شک کرد!!
 

آدولف هیتلر زمانی که قرارگاهش به محاصره کامل روسها در آمده بود و پیش از خود کشی اش دو وصیت نامه تنظیم می کنند. نخست وصیت نامه سیاسی و دوم وصیت نامه شخصی شان. این وصیت نامه ، وصیت نامه سیاسی آدولف هیتلر است که برای نخستین بار به صورت کامل به زبان فارسی در آمده است. پیش از این وصیتنامه های آدولف هیتلر که به فارسی ترجمه شده بودند کامل نبودند و حدود 60 درصد از آن بوده. امیدواریم این مطلب مورد توجه همه علاقه مندان قرار گیرد.

متن کامل وصیت نامه آدولف هیتلر

{از زمانی که داوطلبانه و در کمال فروتنی در جنگ اوّل جهانی که به کشور رایش تحمیل شد خدمت کردم ، سی سال می گذرد.

در این سه دهه ، تنها راهنمای من در تمام افکار ، اعمال و زندگیم ، عشق و وفاداری نسبت به این ملّت بوده است. این عشق و علاقه به من قدرت می داد تا بتوانم پیرامون دشوارترین مسائلی که تاکنون در برابر یک موجود فانی قرار گرفته است ، تصمیم بگیرم. در این سه دهه ، تمام سلامت و نیرویم را صرف کرده ام.

اینکه من و یا هر کس دیگری در آلمان در سال ۱۹۳۹ خواستار جنگ بوده ایم ، به هیچ وجه واقعیّت ندارد. این جنگ ، به ویژه ، خواستهٔ دولتمردانی بود که یا خود یهودی بودند و یا در راه منافع یهودیان فعالیّت می کردند و همانها بودند که به جنگ دامن زدند. من پیشنهادات بسیاری برای کنترل و محدود کردن تسلیحات نظامی ارائه کرده ام, که آیندگان برای تمام زمانها نتوانند از مسئولیت پذیری من برای آغاز جنگ چشم پوشی کنند. پیش از این من هرگز آرزو نمیکردم که پس از جنگ جهانی مرگبار اول , دومی بر علیه انگلیس و یا حتی آمریکا رخ دهد.قرنها خواهد گذشت, و خارج از ویرانه های شهرهای ما و آثار نفرت و تنفر از اینها که اکنون مسئول هستند و ما مجبوریم بابت همه چیز از آنها سپاسگزاری کنیم, یهودیان بین المللی و یارانشان رشد خواهند کرد.
سه روز قبل از آغاز جنگ بین آلمان و لهستان من برای بار چندم پیشنهاد خودم را برای حل مشکل بین آلمان و لهستان که شبیه مورد منطقه ی saar بود به سفیر بریتانیا در برلین اعلام کردم, که منطقه ی مورد نظر(منطقه ی آلمانی نشین لهستان) تحت نظارت بین المللی قرار گیرد. این پیشنهاد من را هیچکس نمیتواند انکار کند, این پیشنهاد تنها به این دلیل رد شد که محافل پیشرو در سیاستهای انگلیس جنگ میخواستند, زیرا هم کمی امیدوار بودند به مسئله ی تجارت و پر شدن حسابهایشان و هم تحت تاثیر تبلیغات گسترده ی بین المللی یهودیان بودند.

همچنین من آن را خیلی ساده میکنم که, اگر ملل اروپایی دوباره مانند سهام بین این توطئه گران بین المللی پول و امور مالی خرید فروش شوند, پس این نژاد یهود مسئول تحمیل کردن این مبارزات و جنگهای مرگبار است.من بیش از این هیچ کس را در شک و تردید نمیگذارم در این زمان که ممکن است میلیونها کودک آریایی از مردم اروپا از گرسنگی بمیرند و میلیونها مرد بزرگسال به طور دردناکی کشته شوند و صدها هزار زن و کودک در شهرها بمباران شوند و جنازه ی سوخته ی آنها در شهرها پراکنده شود, بدون اینکه جنایتکار واقعی به خاطر گناهانش مجازات شود, حتی اگر به وسیله ی انسانیت بیشتر….

در پی شش سال جنگی که علیرغم تمام موانع ، روزی از آن به عنوان با شکوهترین و قهرمانانه ترین جلوهٔ مبارزات یک کشور به منظور بقای یک ملّت ، یاد خواهد شد؛ من نمی توانم از شهری که پایتخت این کشور است ، دست بردارم.

از آنجا که نیرویمان ناچیز تر از آن است که بتوانیم بیش از این در برابر حملهٔ دشمن مقاومت کنیم و مقاومت ما نیز به تدریج به وسیلهٔ مردانی کور و بی اراده تحلیل خواهد رفت ، آرزو می کنم که در سرنوشت میلیونها انسان دیگری که تصمیم گرفته اند در این شهر باقی بمانند ، شریک باشم.

گذشته از این ، هرگز در دستهای دشمنانی که خواستار نمایشی تازه جهت توده های دیوانهٔ خود هستند ، نخواهم افتاد.

بنابراین تصمیم گرفته ام در برلین بمانم ، و در لحظه ای که مطمئن شوم که وضعیت پیشوا و حکومت در معرض خطر و سقوط حتمی قرار گرفته است ، مرگ را داوطلبانه پذیرا شوم.

با قلبی شاد و آگاهی از یک وحدت بی مانند در تاریخ ، از فداکاری ها و دستاوردهای سربازانمان در جبهه های جنگ ، زنانمان در خانه ها ، دهقانان و کارگران و جوانانمان تشکّر و قدردانی می کنم.

آرزو و درخواستم این است که ملّت آلمان ، هرگز و تحت هیچ شرایطی در هیچ مبارزه ای تسلیم نشوند و با تمام توان خود ، و با وفاداری نسبت به مبانی و اصول «کلاوزه ویتز» علیه دشمنان سرزمین مادری خود بجنگند.

از وفاداری سربازان آلمان و نیز از مشارکت و همدلی من با آنها در مرگ ، بذری در زمین پاشیده خواهد شد که روزی در تاریخ آلمان رشد خواهد کرد و در نتیجه یک ملّت متحد واقعی را تحقق خواهد بخشید…
بسیاری از مردان و زنان شجاع تصمیم گرفتند که زندگی خود را به زندگی من گره بزنند, تا در واپسین لحظات من از آنها التماس کنم و به آنان دستور دهم که این کار را انجام ندهند تا در نبردهای ملی بیشتری شرکت کنند.من از سران ارتش ,نیروی هوایی, نیروی دریایی تمنا میکنم که با هر وسیله ی ممکن خود را تقویت کنند. با حس ناسیونال سوسیالیستی میتوانند روح سربازان را تقویت کنند, با اشاره به این موضوع که من خودم به عنوان بنیانگذار و خالق جنبش مرگ را به تضعیف نفس و یا حتی تسلیم شدن ترجیح دادم.

ممکن است این کار, در برخی زمانهای آینده به بخشی از افتخار افسران آلمانی تبدیل گردد-مانند همین الان موردی در نیروی دریایی ما- حس افتخاری که مانند یک رمز تسلیم شدن یک ناحیه یا یک شهر را غیر ممکن میسازد.و مهمتر از همه رهبران ما در اینجا باید مانند یک الگوی درخشان, صادقانه تا سر حد مرگ به وظیفه ی خود عمل کنند.

پیش از مرگ ، رایش مارشال هرمان گورینگ را از حزب بیرون می اندازم و تمامی حقوق را که به موجب حکم روز بیست و نه ژوئن ۱۹۴۱ و نیز سخنرانی در رایشستاگ در اوّل سپتامبر ۱۹۳۹ به وی تفویض کرده ام ، از او می گیرم.

قبل از مرگم رایش فوهرر اس اس و وزیر کشور هاینریش هیملر را از حزب و از تمام دفاتر وزارت کشور اخراج میکنم و به جای او Gauleiter karl Hanke را به عنوان رایش فوهرر اس اس و رئیس پلیس آلمان و Gauleiter Paul Giesler را به عنوان وزیر کشور رایش به انتصاب میرسانم.
گورینگ و هیملر ، جدا از عدم وفاداری نسبت به من ، با مذاکرات محرمانه با دشمن که بدون آگاهی و بر خلاف میل من انجام گرفت ، و نیز اقدام به اعمال غیر قانونی برای کنترل کشور ، شرمندگی جبران ناپذیری برای کشور آلمان به بار آوردند.

به منظور تقدیم دولتی که از مردان با شرف تشکیل شده ، و قادر است وظیفهٔ ادامهٔ جنگ را با تمام نیرو انجام بدهد ، افراد زیر را به عنوان کابینهٔ جدید منسوب می کنم:

* رئیس جمهور: دونیتس

* صدر اعظم: دکتر گوبلز

* وزیر حزب: بورمن

* وزیر امور خارجه: زایس اینکوارت
هر چند که تعدادی از این افراد مانند دکتر گوبلز, مارتین بورمان و غیره به همراه همسرانشان و به دلخواه خود تصمیم گرفتند همراه با من باشند و تحت هیچ شرایطی حاضر به ترک پایتخت رایش نبودند اما اگر چه آنان مایل بودند به همراه من در اینجا نابود شوند ولی من هرگز از آنها نخواستم که این کار را انجام دهند و در این مورد آنان باید منافع ملت را به احساسات شخصی خود ترجیح میدادند.با این اقدامشان و با فواداریشان به عنوان دوست پس از مرگم تنها اینان به من نزدیک خواهند بود و امیدوارم که روح من در میان آنان قرار گیرد و برای همیشه با آنها برود.اجازه دهید آنها سخت باشند اما هرگز بی عدالت نباشند و از همه مهمتر اینکه به آنان اجازه دهید که نگذارند ترس بر روی اعمالشان تاثیری گذارد, افتخار یک ملت بالاتر از هرچیزی در دنیا است.و سرانجام اجازه دهید که آنان از حقیقت وظیفه ی ما آگاهی یابند, که از ساختن یک دولت ناسیونال سوسیالیستی, فراهم ساختند کار برای قرنهای آینده , جایی که هر شخصی خود را تنها تابع یک تعهد می ببیند خدمت به منافع مشترک و گذشتن از خود برای این منظور.من از تمام آلمانها, تمام ناسیونال سوسیالیستها, از تمام مردها, زنها و تمام نیروهای مسلح میخواهم تا سرحد مرگ به دولت جدید و رئیس جمهور جدید وفادار بمانند..
مهمتر از تمام موارد بالا من رهبران ملتها و کسانی از آنان پیروی میکنند تا با وسواس ودقت خاصی با قوانین نژادی مخالفت کنند که نتیجه اش مسموم شدن ذهن تمام مردم جهان است, یهودیان بین المللی را متهم میکنم.

باشد که کابینهٔ جدید ، نسبت به وظیفهٔ خود که برقراری نظام ناسیونال-سوسیالیستی در کشور است آگاه باشد و شرایطی را بوجود آورد که هر فرد آلمانی ، خدمت در راه منافع عموم را به منافع شخص خود ترجیح دهد .

از ملّت آلمان ، تمام مردان و زنان ناسیونال-سوسیالیست و نیز تمام افراد ارتش می خواهم که تا دم مرگ نسبت به دولت و رئیس جمهور جدید وفادار بوده ، از اوامر آنها اطاعت کنند.

از این مهمتر ، اینکه به دولت و ملّت آلمان دستور می دهم که همواره قوانین نژادی را مورد مراقبت و ملاحظه قرار دهند.

۲۹ آوریل ۱۹۴۵

آدولف هیتلر}

منبع وصیت نامه: نازی سنتر


فیلم سخنرانی هیتلر در مورد  مردم فلسطین همراه زیر نویس فارسی


دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 4 ثانیه 


 مشاهده فیلم شروع کننده واقعی  جنگ جهانی دوم +عکسهای دلخراش


دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 23 ثانیه

پیشگوئی پیامبر اسلام در مورد شهادت عمار (علیه السلام)

طبق روایات زیادى، رسول خدا صلی الله علیه و آله از شهادت و اینکه قاتل او در دوزخ است خبر داده بود، همچون این روایت شریف:

«انک لن تموت حتی تقتلک الفئة الباغیة الناکبة عن الحق، یکون آخر زادک من الدنیا شربة لبن» (1)

تو نمی‎میری تا وقتی که گروه ستمگر و منحرف از حق تو را بکشد. آخرین توشه تو از دنیا جرعه‎ای شیر است.

این روایت به قدرى معروف بود که جمعى از کسانى که در صفین حضور داشتند و در کار خود متحیر بودند و نمى‏دانستند به کدام یک از دو لشکر ملحق شوند، هنگامى که دیدند عمار در لشکر امیرالمؤمنین علیه السلام است به لشکر آن حضرت پیوستند. افرادى هم بودند که منتظر ماندند تا وقتى دیدند عمار شهید شد به لشکر آن حضرت پیوستند، همانند عبدالله بن سوید حمیرى که به گفته برخى از اهل تاریخ از آغاز که به جنگ آمد در حال تردید و توقف بود تا وقتى که مشاهده کرد عمار کشته شد، شمشیر خود را کشید و به جنگ با لشکریان معاویه آمد و به لشکر على علیه السلام ملحق شد.(2) همین شهرت این حدیث سبب شد تا با شهادت عمار اختلاف سختى در لشکر معاویه پدید آید. و موجب گردد تا معاویه براى رفع این اختلاف و سر و صداها و جلوگیرى از پراکنده شدن لشکرش دست به آن تأویل و توجیه مضحک و خنده‏دار و فریبکارانه بزند که بگوید:

«انما قتله الذین جاؤا به» (3) (کسانى عمار را کشته ‏اند که او را بدینجا آورده ‏اند)

که وقتی امیرالمؤمنین علیه السلام این توجیه مسخره را شنید، فرمود:

«فالنبى قتل حمزة حین أرسله الى قتال الکفار» (4) (اگر اینطور است پس حمزه را هم پیامبر کشت، هنگامی که او را به جنگ با کفار آورد)

 

پی نوشت:

1) الغدیر،ج 9، صص 22- 21؛ تاریخ طبری، ج 3، جزء6، ص 21؛ کامل ابن اثیر، ج 3، ص 157.

2) شرح نهج البلاغه ابن ابى الحدید،ج 2،ص 274؛ شذرات الذهب،ج 1،ص 45؛ مستدرک الصحیحین،ج 3،ص 385.

3) الامامة و السیاسة،ص 106.

4) نور الابصار شبلنجى،ص 895؛ الدرجات الرفیعه ص 267.

منبع: تبیان

سلام دوستان.

من پریماه هستم و الان 12 سالمه.

من تقریبا در 4 یا اوایل 5 سالگی آدولف هیتلر رو شناختم و از همون موقع بهش علاقه مند شدم.

خب در مورد او از خانوادم می پرسیدم و مستند هاشو دنبال می کردم تا وقتی که یکم بزرگتر شدم و تقریبا در اواخر 8 سالگیم تحقیق کردن در مورد هیتلر رو شروع کردم، چون من خیلی به تاریخ ایران و جهان علاقه مند هستم ‌و دوست دارم که به غیر از اتفاقات با چهره های شناخته شده ی تاریخی هم آشنا بشم چون میشه درس های زیادی رو ازشون گرفت. خب من تقریبا 3 ساله که فهمیدم آدولف هیتلر اصلا انسان بدی نبوده ( البته از خردسالیم چنین عقیده ای رو داشتم ولی الان مطمئن شدم ) 

چون هیتلر با به قدرت رسیدنش آلمان رو فقط در 6 سال به اقتصاد برتر رسونده در صورتی که قبل از هیتلر اقتصاد آلمان خیلی خیلی ضعیف بوده، اون میخواسته نسل یهودی ها، آمریکایی ها، انگلیس ها و همینطور کمونیست ها رو از بین ببره که می تونید جنایت های بی شمار این انسان های خبیث رو در تاریخ ببینید، مردم آلمان هنوز هم هیتلر رو خیلی دوستش دارن و شما می تونید با یک جست و جو در همین گوگل فیلم ها و مطالبش رو ببینید ، پیشنهاد می کنم فیلم " ببین کی برگشته " رو ببینید.

آدولف هیتلر کارهای بسیار خوب دیگری هم کرده، او گیاهخوار بوده و به حیوانات علاقه داشته، او سیگار و مشروب استفاده نمی کرده و اولین رهبری بوده که در کشورش جنبش ضد دخانیات رو به راه انداخته، او به ایران هم کمک های بسیاری کرده که می تونید فیلم خاطرات همسر رضاشاه در دیدار با هیتلر رو هم ببینید تا کمک هاش رو متوجه بشید.

در کل این کامنت رو گذاشتم تا بگم بدون تحقیق کردن و شناخت از یه آدم اون رو بیخودی قضاوت نکنیدو تحت تاثیر حرف های بقیه قرار نگیرین البته قاضی اصلی خداست و هیچ آدمی نمیتونه به شناخت کامل یک آدم دیگه برسه اما حداقل میتونه منابعی که توش حقیقت رو نوشته مطالعه کنه.

چون به قول خود هیتلر تاریخ رو فاتحان مینویسن و فاتحان جنگ جهانی دوم ( متفقین ) تاریخ رو به نفع خودشون گسترش دادن. 

در آخر پیشنهاد می کنم  اگر دوست دارید کتاب " نبرد من " نوشته ی " آدولف هیتلر " رو بخونید تا به شناخت کامل آدولف هیتلر برسید.

با تشکر 

سلام  علیکم
تا حدود زیادی با شما موافق هستم
عجیبه که هرکی علیه یهود حرف میزنه و عمل میکنه آماج تهمت و افترا میشه بعد یهود این همه کشتار راه میندازه صدا از جایی درنمیادش نمونه اش حمله امریکا به عراق با دسیسه روباه قرن تونی بلر
با توجه به اینکه دوستان خیلی از هیتلر میترسن باید به دقت و مستند اقدامات هیتلر رو که باعث تحدید پایه های سلطه کدخدایان شده است و در نتیجه با راه انداختن جنگ تلاش به نابودیش کردند رو تحلیل و شناسایی و بررسی کرد . که می تواند نقاط ضعف سیستم پیچیده و مخفی کدخدایان را به شما نشان بدهد . باید بجای روزه خواندن برای هیتلر به دانش روش و تکنیکهایش دست یافت و از آنها برای دعوی متقابل در مقابل حجمه غارت و تجاوز کدخدایان استفاده کرد . تا آنهمه جانباخته خونشان هدر نرفته باشد .
خدا هیتلرو فرستاد تا یهود نمایان بشه حالا که یهودیا دیده میشن خیلی ها چشماشونو بستن 
بخدا که شماو اونایی که نخواستن ببینن از ابلیس بدترن انسان به گوش باش اگر نفهمی میمیری
ببین فلسطین یک زمین نیست اونا انسانن اونا با اسرائیل کنار اومدن اما اسرائیل با اونا کنار نیومده ایران بمب اتم نساخت ایران با امریکا کنار نیومد با اسرائیل کنار اومد بفهم یهودو بشناس اما اونا با ایران کنار نیومدن تمام کشور ها تو دست یهودیاست اگه بخوای با یهود بجنگی باید با جهان بجنگی امریکا و روسیه و چین و اروپا .عرب ها باکی با تمام جهان غیر از یهود خاک اسرائیل یهود نیست جهان یهود جهان عروسک گردون تو دست یهودیاست خدا نجاتمون بده 
اول اینکه تو هین به هیتلر توهین به حزب نازیولاسیسم هست که تو ایران طرفدار داره ۲ اینکه تحقیق شما در برابر مقالات ما هیچی نیست این مقالات نشان میدهد که هیتلر جنایتکار نیست و تمام دنیا این را میدانند این مشکل شماسنت که به ظاهر عقب مانده اید ۳ اینکه وقتی دارید میگید جنگ جهانی اول اصلا میدونید عامل اصلی جنگ چیه میدونید که خائن ها چقد بودند چقد در المان شورش کردن 
چقدر در المان توئطه کردن این ها همه عامل های جنگ جهانی اول بوده نه خود خواهی هیتلر که اصلا قابل قبول نیست خاها چرت کمتر بگید انقدر دارید ماهواره ها(متفقین= انگلیس .امریکا.شوروی و...) رو نگاه میکنید که باعث شده شماها حقایق رو وارونه بنگرید
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۰۳:۱۸ سید ابوالفضل ساقی
سلام بر سید بزرگوار
پیشنهاد می کنم نظرات شبهه انگیز را یا تایید نکنید یا سانسور کنید یا کامل جواب بدهید ، چون طرف از طریق وبلاگ شما هر چه دلش میخواهد می گوید و بعد شما در انتها می نویسید دروغ محض است و با این جواب شما شبهه مطرح شده از ذهن خواننده پاک نمی شود...
خودتان بهتر می دانید شبهه چقدر نرم و آهسته ایمان آدم را مثل موریانه می خورد...
پس چاره ای کنید...

مطلبتان هم بسیار عالی بود ممنونم از شما
این نکته هم خالی از لطف نیست ، نازی سنتر با اینکه خودش این ادعا را رد می کند ولیکن مرکز تجمع ناسیونال های افراطی و نژاد پرست های نادان است و در تالار گفتمان و انجمن های تخصصی شان شبهات زیادی را می بینید که به اسلام وارد کرده اند و در بطن مطالبشان هم ترویج ملی گرایی و نژادپرستی و سلطنت طلبی موج می زند...
حال آنکه همه میدانند با هجوم مغول و پرتغال و انگلیس و شوروی و اعراب مسلمان به ایران دیگر چیزی از نژاد آریا باقی نمانده و بسیاری از همین هایی که فروهر گردن می اندازند و به مقبره شخصیت گنگ تاریخی «کوروش کبیر» سجده می کنند نوه و نتیجه های چنگیزند

در پناه حق باشید
سیدابوالفضل ساقی
سلام علیکم
بله حق با شماست ولی متاسفانه بنده فرصت جواب کامل ندارم و به همین دلیل بسیاری از کامنت های شبهه برانگیز را اصلا منتشر نمی کنم.
سلام :
ما ایرانی ها با آلمانی ها خیلی فرق می کنیم از رهبرانمون تا کارگران ساده مان ....من تا آخر عمر مردم آلمان و هیتلر را ستایش خواهم کرد به عنوان مردمانی وطن دوست و پر امید حتی در بدترین شرایط.....

از دوستان چه مخالف چه موافق درخواست دارم با دقت مستند حقایق ناگفته  در مورد هیتلر را بدون موضع گیری اولیه ببینند...
 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام؛ کامنت قبلی اینجانب را درج نکردید چون نمک گیر این نظام شمنیستی هستید حال به این سوال اینجانب جواب دهید ***** **** *** *** ** ****** ** ****** ******* *** *** * ****** **** ***** **** *** ** ******* ** **** ** **** ***** ***** ** *** ** ***** ***** *** **** ***** ** **** ** ****** **** *** *** **** ** *** * ** ***** **** *** ** ** **** ***** *** *** ** *** ** * ****** ** **** ***** ***** * ****** ** ** ** **** ***** * ***** ***** *** **** ****** ** **** * ** ***** ** ***** *** ** **** ***** * ***** **** **** ** *** ***** ** ** ************ **** ****** *** *** *** *** *** ************ ** ***** *** ** ******* ** * **** *** **** ** **** ***** *** *** ** ***** *** ** **** ****** **** *** ** **** **** *** ******** ***** **** *** ***** *** ****** ** ****** ***** ******* *** * **** ****** ** **************
سلام
ما مجبور نیستیم هر کامنت نامربوطی را منتشر کنیم
شما هم زحمت کامنت نامربوط گذاشتن را به خودتان ندهید
باسلام؛ شما اگر یک جوالدوز به دیگران می زنید حداقل یک سوزن به خودتان بزنید . نکند شما هم فکر می کنید جهاد شما دفاعی بود و صدام متجاوز ، پس خبر ندارید رهبر شما که هنوز مجت�د هم نبود حکم جهاد داده بود و مردم عراق را به شورش علیه صدام دعوت کرده بود و برخلاف عقیده و نظر علمای عراق پا فراگذاشته دست به اشوبگری زد و صدام هم در جواب به ایران حمله کرد . ونیز بدانید که اسلحه و تجهیزات ایران را اسراییل تامین می کرد و نیز بدانید ما با تحمل هزینه های هنگفت المان را واسطه برای خاتمه جنگ کردیم وگرنه رهبر شما همه ایرانیها را به کشتن داده بود و در مورد روایت شما ازمعاویه و حضرت علی ع ،اینجانب شکی ندارم سادات علوی هستم اما شما مطمئنید از بکتاشی هایی که به دروغ ادعای علوی بودن می کنند نیستید چون به نظر این نظام شمنیستی به شما ساخته است.
سلام
کذب محض
چندین دروغ آشکار در این کامنت.
برایم فرقی ندارد که بنده علوی هستم یا بکتاشی چون ملاک در روز قیامت عمل است.
بجای جواب دادن حاشیه نروید
باسلام؛ قضاوت کار اسانی است و برمسند قضاوت قرار گرفتن کاری اسانتر کسی اشتباه نمی کند که کاری انجام نمی دهد و گاهی اقتضای زمان است که کاری صورت گیرد و وقتی ان اقتضا منتفی شد ان کار مورد سوال قرار می گیرد در جنگ ایران و عراق تعداد زیادی عراقی به خاک و خون کشیده شدند فقط بخاطر خبط ولایت فقیه شما این را چگونه توجیح می کنید امروز دخالت امریکا در امور کشورها را محکوم می کنید اما ولایت فقیه شما بی مهابا در سیاست عراق دخالت کرد بدون توجه به نظر علمای نجف این هولوکاست شیعیان را چگونه توجیح می کنید یا کشتار دسته جمعی مخالفان جمهوری اسلامی در اول انقلاب کشتار پنج هزارنفر بدون کیفرخواست این چیزی غیر از دیکتاتوری ست غارت اموال تمام کسانی که در بهبوهه انقلاب کشور را ترک کرده بودند فقط گناه بعضی از انها کناره گیری از مسایل سیاسی ایران بود این ولایت فقیه شما روی چنگیز خان راسفید کرده است.
سلام
ولایت فقیه جنگ را شروع کرد یا صدام؟!!
این استدلال شما شبیه استدلال معاویه در جنگ صفین درباره شهادت عمار بود.
پیغمبر خدا صلی الله علیه و آۀه فرموده بودند که هر کس عمار را بکشد یاغی است.
معاویه گفت که عمار را علی کشته چون وی را به جنگ با من آورده.
در ضمن این پست چه ربطی به ولایت فقیه دارد؟!!

وقتی که کودکی بیش نبودم با هیتلر و افکارش آشنا شدم،هم احساس همزاد پنداری شدید با او داشتم و هم مات و مبهوت می ماندم چرا که بعضی رفتارها قابل توضیح نیست و جنایت در هر حال جنایت است اما باید باور کرد که انسان بدون هدایت الهی همین است که در بهترین حالت هم بازیچه ی ابلیس میشود، درس شجاعت از ملل دنیا تحسین برانگیز است ولی برترین درس این است که بهترین آنها نیز در نهایت پیروان ابلیس خواهند شد و برای انکه از این افراط و تفریط ها برحذر بمانیم برترین انتخاب پیروی از ارزشهای الهی و بودن بر مدار ولایت فقیه تا ظهور ولی معصوم است
باسلام؛رسم دنیا همین است تا قدرت دست یهودیان است هولوکاست را علم می کنند و تا قدرت معاوضه میشود هیتلر و ناپلئون اسطوره می شوند ......
روستای اوردور سور گلان 246 زن 207 کودک و و صدهامرد در شهر در زیر رگبار نازی های هیتلر و بمب هایش قتل عام شدند و بر سر تابلوی شهرش چنین نوشته شد...  به خاطر بسپار
حال باید تحقیق دوباره در مورد هیتلر شود؟
حتما از نظر شما ان دویست کودک صهیونیست امپریالیستی بودند؟؟؟
کشتار چکسلواکی که توسط هیتلر انجام شد هم تبلیغات امریکا است؟
قتل عام سیستماتیک معلولان ذهنی و جسمی هم سیاست های استعماری انگلیس؟
کشتار مردم ورشو هم دسیسه امپریالیسم؟؟
ترور هزاران انسان برای قدرت گرفتن هیتلر هم حیله انگلیس خبیث!
فکر کنم زباله ریختن ما در کوچه هم توطعه قدرت های بزرگ است مگر نه؟
در هر صورت اگر هیتلر جنایات کار است متفقین هم جنایت کارند.
اشک تو چشمام جمع شد هیتلر مهم این نیست ک مردم پشت سرت چی میگن مهم اینه ک اب دریا با دهن سگ کثیف نمیشه
 اقای جون یه سوال اگه امریکا ژاپن رو بمباران هسته ای نمی کرد پس باید چیکار می کرد تا اونا دست از جنگ وادمکشی وجنایت بکشن بابا حقشون بود ژاپنی ها ی جنگ طلب چقدر تو چین قتل عام کردن وتو نانکینگ و کره چقدر به ملت ها تجاوز کردن خاک کشورها رو اشغال کردن بابا حق ژاپنی ها بود هرچی امریکا بهشون کرد دستش درد نکنه  ژاپنی ها یه مشت وحشی قاتل بودن

با سلام و ممنون از پاسختان :

خیلی خوشحالم که واقعیت را برای خوانندگان روشن ساختید . همان طور که می دانید یهودی ها از هر اسمی که در آن نازی باشد متنفرند و برای کوبیدن این اسم دست به هر کاری می زنند که متاسفانه هیتلر قربانی این توطئه این یهودیان پست شد . به اسراییل یا دیگر کشور ها کاری ندارم چون طرف اصلی ما کشور ها نیستند مذهب انان است . هیتلر در آن زمان که وقتی دید کشورش در زیر سلطه چه کسانیست تصمیم گرفت که در راه ازادیش مثل یه المانی و نازیسم واقعی بجنگد. واقعا از وصیت نامه هیتلر می شود فهمید که چقدر عاشق ملتش بوده و حتی برای رفاه و اسایش انان نیز بعد از مرگش کسانی که صلاحیت داشتند را انتخاب کرده ... اگر هم بر این باور باشین که شاید یهودیان این وصیت نامه را عوض کرده باشند یا تغییری در آن به وجود اورده باشند در اشتباهید زیرا من در این باره تحقیق کردم و فهمیدم بعد از مرگ هیتلر از رادیو برای تمام مردمان المان وصیت نامه اش خوانده شد .... پس می شود فهمید که هیتلر واقعا نسبت به ملتش تعهد داشته .  اما باز هم متاسفانه انسان ها این نقات قوات را رها کرده اند و تنها مرگ آن انسان ها را در ذهن خود از هیتلر ترسیم کرده اند در حالی که هیچ اعتنایی به جنایات بزرگ امریکا مانند انداختن بمب هیروشیما و ناکازاکی یا قربانی کردن دیگر انسان ها برای رسیدن به اهدافشان نمی کنند و نمی ندانند که همین امریکا میلیون ها نفر بیشتر از هیتلر را در گودال مرگ انداخته است . من به شخصه خودم نه طرفدار هیتلر هستم و نه نازیسم اما هنگامی که میبینم چطور چنین ذهنیتی از هیتلر بزرگ که در آن زمان یک تنه در برابر آن جنایتکاران ایستاد و چه فداکاری هایی کرد می سازند نمی توانم تحمل کنم . هیتلر صدای مردم المان بود . اما افسوس که همین واقعیت را بر عکس به مردم تحویل دادند .

سلام
متاسفانه ما و همه مردم دنیا گرفتار جنگ نرم و تبلیغات مسموم و دروغهای بزرگ امپریالیسم جهانی و صهیونیسم هستیم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ