بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن و خودآزاری مسیحیان! در قرن 21!!! +16 عکس

یکی از اشکالات وارده از مخصوصا از سوی غرب و مسیحیت بر مذهب حقه شیعه این است که برای عزای امام حسین (علیه السلام) قمه زنی می کنند! و آنرا  سنتی محشیانه و نامعقول می خوانند! (البته ما هم با آنان موافق بوده و با این کاری که حرام و مخالف فتوای قریب به اتفاق علماست مخالفیم و به هیچ وجه قصد توجیه آنرا نداریم در ضمن به نظر خیلی از صاحب نظران قمه هم زنی یک سنت خرافی و وارد شده از مسیحیت است!)

در ادامه عکسهای یکی از سنتهای احمقانه آنها (جمعه صلیب! یا جمعه خوب! یا جمعه دردها!) را مشاهده خواهید کرد!

به گزارش ایران ناز این افراد به منظور مطهر شدن روح خود از گناهان بر روی یک صلیب میخوابند و دست و پای آنها با میخ به صلیب دوخته می شود. این مراسم هر ساله در فیلیپین برگزار می شود.
به گزارش افکارنیوز، در فیلیپین و برخی نقاط دیگر اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که از جمله آنها به تصویر کشیدن ساعات پایانی زندگی حضرت مسیح(ع) (به زعم مسیحیان) است.!!

جمعه گذشته نیز تعدادی از مسیحیان در منطقه «سان فرناندو» در شمال مانیل پایتخت فیلیپین خود با سوراخ کردن دست و پای خود با میخ چون مسیح(ع) خود را به صلیب کشیدند.
در سنت کلیسای کاتولیک هفته آخر زندگی مسیح موسوم به «هفته مقدس» است که پنجشنبه این هفته به یاد شام آخر حضرت مسیح گرامی‌داشته می‌شود و روز جمعه، روز تصلیب حضرت مسیح و نهایتا سه روز پس از آن(۳۱ مارس ـ ۱ آوریل) عید پاک یا روز بازگشت مسیح از آسمان به زمین قلمداد می‌شود.

به گزارش مشرق تعدادی از کسانی که در این مراسم شرکت می‌کنند مانند حضرت مسیح(ع) به صورت داوطلبانه خود را به صلیب می‌کشند. اشخاصی با لباس‌های مخصوص سربازان آن دوران شخص داوطلب را به صلیب می‌کشند و دست‌ها و پاهای او را با میخ به صلیب وصل می‌کنند. این مراسم در شمال مانیل در فیلیپین برگزار می‌شود که مصادف با 10 آوریل است. این منطقه یک شهر کاتولیک نشین است. البته در این مراسم کاتولیک‌های دیگری از دیگر کشورها و یا حتی قاره‌ها به این شهر می‌آیند.

گفتنی است غیر از مراسم بالای صلیب رفتن، عده دیگری نیز شلاق خوردن حضرت مسیح در طول مسیر و حمل صلیب را شبیه‌سازی می‌کنند. این افراد یک روز پیش از به صلیب کشیدن داوطلبان با صورت پوشیده و شلاق‌هایی مخصوص به پشت خود می‌زنند و مسیری نسبتاً طولانی را طی می‌کنند تا به کلیسای مرکزی شهر برسند.

همچنین در حالی که گروهی از افراد به صورت منظم در شهر حرکت کرده و با شلاق به پشت خود ضربه می‌زنند شخص دیگر نیز با حمل صلیب بر دوش خود در جلوی صف حمل می‌کند. پس از پیمودن مسیر مشخص شده آنها به کلیسا می‌رسند و جلوی در کلیسا به صورت سینه‌‌خیز در حالی که لباسی برتن ندارند حرکت می‌کنند تا این‌گونه بدن خود را بیشتر آزار بدهند و خدا توبه آنها را بپذیرد.

 

کودکی در حال تماشای مراسم توبه!!!
 
عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com
 
 
 
عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com
 
 
 
 
عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com
 
 
 
 
عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com
 
 
 

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com

 

 

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com

 

 

 

 

 

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com

 

 

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن (18+) ، www.irannaz.com

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عزاداری مسیحیان
 
عزاداری مسیحیان
 
نظر: به نظر مسیحیان حضرت مسیح با به صلیب کشیده شدن گناهان همه مسیحیان را پاک کرده  و فدای آنها شده!
خوب اگر اینطوره و گناهانشون بخشیده شده! پس دلیل و توجیه این کارهای احمقانه چیه؟!!
منتظر مطالب و عکسهای بیشتر از این مراسم و سنت مترقی و موارد مشابه باشید!

چرا انقدر اسکلید؟😐 ینی چی که هیچ دینی به جز اسلام رسمیت نداره؟؟؟ شما پیامبری؟؟ بعد وقتی میگین لا اکراه فی الدین ینی هیچ اجباری در دین نیست و شما اینجوری تعریفش میکنید که برای خروج از یک دین این جمله به حساب نمیاد و فقط برای ورود ابتدایی به اون دینه😐 پس چرا تمام افرادی که تو ایران به دنیا میان باید به اجبار مسلمون باشن؟ بعدشم که طرف میره تحقیق میکنه میبینه با اسلام حال نمیکنه گناه کار خطابش میکنید یا حکم اعدام صادر میکنید😔 یکم فکرهاتونو باز کنید بد نیست براتون😔 دین اسلام به قدری خوب و کامل هست که هرکی تحقیق کنه خودش خود به خود کشیده میشه به سمتش اما شما با اجبار کردن مسلمون هارو بی حس میکنید نسبت به اسلام.

کجا و کی اجبار کرده؟!
من اصلا درک نمی کنم چرا به عقاید همدیگه توهین میکنید شما خودتون رو مسلمون ها و مسیحیای خوبی میدونید ولی هنوز اینو نمیدونید که دین ها برای این نیستن که باهاشون به همدیگه فخر بفروشید منم منم کنید برای اینه که راه راست رو نشونتون بدن. ما تو دنیا بالغ بر هشت میلیارد انسان داریم دلیل نمیشه همه یه نظر رو داشته باشن هرکی از دین خودش یه برداشتی داره شما دین هارو جوامع میدونید سرش با هم میجنگید که این درست نیست چون هر دینی توی هر کشوری یه جوری تعریف میشه مثلا مسلمونای ایران با مسلمونای کشور های غربی زمین تا آسمون فرق دارن و دین یه چیز درونیه مربوط به ارتباط هر کس با خداشه نه بهونه ای برای درگیری ها بعد هر دینی ممکنه بدی های خودشو داشته باشه مثلا ما مسلمونا خیلی کاملیم ؟ یا مثلا مسیحیا خیلی پاکن ؟ بس کنید دیگه این دعواهارو به جای دعوا کردن با مردم ادعیان دیگه سعی کنید خودتون از دین خودتون یاد بگیرید و اون فردی که گفتی پشت پرچم آزادی و حقوق زنان و حیوانات کاراشون رو میکنن شما آزادی نداشته باش برو زن و بچت کتک بزن کتک بخور ارزش زن رو نصف مرد بدون حیوانات رو بکش اگه فکر میکنی این اسلامه بعد هم این یه حقیقته که توی بعضی از کلیسا ها نمیگم همشون فساد وجود داره همه جا فساد هست ما باید از خودمون شروع کنیم 
ممنون که سعی در آشتی دادن دارید
در ضمن دینها نداریم
دین داریم و آن هم دین خدا

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر حضرت محمد (ص) دروغ گوست و معجزه عظیمش “قرآن کریم” گفته های سلمان فارسی ، اعجمی ها در مکه و دوستان با سواد و شاعر حضرت محمد(ص) بوده است، پس چرا اینقدر انسان هایی بودند و هستند که با شنیدن این کلام متحول می گشتند و گریه می ریختند. یا این که بسیاری معجزه دارد که در آن زمان حتی انسان خوابش را نمی دیده است.
خداوند پیامبران زیادی فرستاد و همه پیامبران امر به معروف و نهی از منکر دلیل اصلی و عبادت خداوند هدف اصلی هدایت آن ها بود. حال این که بدون شک سخنشان یکی است.
12 امام تشیع مخصوص اسلام نیست بلکه جزوی از تاریخ اسلام است که آن هم که تسنن به 11امام اعتقاد دارد(به اعتقاد تسنن مهدی هنوز متولد نشده است).
در دین زرتشتی نماز پنجگانه را معمولاً موبدان می‌گزارند و بیشتر زرتشتیان به خواندن دعاهای صبحگاه و شامگاه اکتفا می‌کنند در حالی که در اسلام چه فرد ساده و چه فرد مولانا باید پنج وقت نماز بخوانند.
حضرت محمد(ص) از حضرت عایشه (س) هرگز بچه دار نشده و در نتیجه با ایشان رابطه نداشتند.حضرت محمد(ص) دارای 4 دختر و 2 پسراز حضرت خدیجه(س) و 1 پسر از حضرت ماریه قبطیه(س) بودند و جز این ها فرزند دیگری نداشتند.
و اگــــــــــــر همه این سخنانم دروغ است ……. پس کدام دین بهتر است؟؟؟
دینی که در آن بت پرستش می شود در حالی که از جنس سنگ و چوب است و ما هر روز و هر لحظه این سنگ و چوب زیر دست و پایمان می شود؛یا دینی که در آن خورشید و ماه و ستارگان پرستش می شود در حالی که خورشید و ماه و ستارگان عمر دارند و خواهند مرد؛یا دینی که در آن آتش (که شیطان از جنس آن است و شیطان لعین دشمن قسم خورده انسان است)پرستش می شود آن هم با عنوان این که آتش آلودگی ها را پاک می کند؛یا دینی که در حال کشتن مومنان به خدا در میانمار است،آن هم به خاطر قربانی کردن گاو که حیوانی پست تر از انسان است؛یا دینی که در حال قتل عام مردم فلسطین است؛یا دینی که خداوند را دارای فرزند دانسته (یعنی نعوذ بالله نعوذ بالله نعوذبالله خداوند خواهد مرد و فرزندش جانشین وی خواهد شد)و درآن انواع تجاوز،فحشا،تن فروشی،سکس با نامحرم،همجنس بازی،لواط و دیگر نحسیات همچون خوردن گوشت خوک یا شراب که مستی آور است و …. حلال است و اشکال ندارد؛ و یــــــــــــــــا دینی که با مهربانی آغاز و ان شاء الله با مهربانی هم تمام می شود.که در آن هیچ زشتی ای نیست.
مگر جــــــــــــــهــــــــــــاد که برای غرب وحشتناک است.
ما جهاد می کنیم که اسلام را نجات دهیم.نه برای خونخواری هایی مثل داعش ، القاعده،طالبان و …..
به والله قسم که داعش از ما نیست!به والله قسم…
خداوند هادی است. هر که را بخواهد هدایت می کند.
وصلی الله علی سیدنا و نبیّنا محمّد و آله و صحبه و سلم.

جرا اینطور به هم می پرید؟ مسلما من که مسلمان هستم از قمه زنی نفرت دارم و هم اون هموطن های عزیز مسیحی اهل این کار ها ها نیستن . خواهشن تعصب بیخود بخرج ندید. کدام مسلمان انسان است که داعش و جنایاتش را که به نام اسلام خود را مطرح میکند قبول داشته باشد؟ اینها همه اجرای نقشه های عده ای صاحابان زر و زور است که برایشان فرقی نمیکند به اسم مسیحیت در دوران وسطی یا به اسم داعش در عصر جدید جنایات خود را پشت نام یک دین مقدس پنهان کنند و جیب هایشان را پر از زر کنند. مسلما ماها باید آگاه باشیم. پیامبران الهی همه از چشمه مقدس معرفت الهی نوشیده اند و بندگان خدا هیچ راضی به این سلاخی ها تحت عنوان دین نیستند. خود قرآن آیه داره که : لا اکراه فی الدین. یعنی در دین هیچ اجباری نیست . 

دقیقا
اما اشتباه نشود در پذیرش ابتدائی دین اجباری نیست نه خروج از  دین و نه وهن دین!
این آسیای شرقی ها کلن اینطورین و این کاری که میکنن اصلا از نظر سایر مسیحی ها درست نیست 
وقتی پطرس حواری رو خواستن مصلوب کنن گفت من لیاقت ندارم مثل عیسی مسیح بمیرم .
خود زنی گناهه توی کتاب مقدس نوشته این بدن متعلق به خداست و نباید باهاش گناه کرد

شما دینتون وحشی گریه نچسبونیدش به ما ! برید تاریخ رو بخونید هرجا که مسلمون شدن با زور شمشیر بوده عربا آنچنان وحشیگری کردن که زبان محلی رو هم از بین بردن از مراکش گرفته تا سوریه حالا اگه ما سلسله صفاری رو نداشتیم الان عرب زبان بودیم
میدونید چند تا تمدن بزرگ رو اعراب از بین بردن ؟ چند صد هزار نفر توی جنگ و غارت توسط مسلمونا مردن

برعکس مسیحیت از زمان تولدش تحت شکار و تعقیب بوده وبدون ریخته شدن یه قطره  خون دشمنان مسیحیت ، فقط مسیحیا بودن که شهید میشدن و تا آخر که خداوند در خواب امپراتور کنستانتین به راه راست هدایتش میکنه و...
يكشنبه ۲۰ تیر ۹۵ , ۱۶:۵۸ یک مسلمان ابراهیمی
در بیماری های روانی یکی خودزنی است که باید درمان شود تمام این کارها از بیمار روانی نشات میگیرد نه حضرت عیسی خود زنی کرد و نه امام حسین
خودزنی به هر شکلی غلط است در مراسم های سوگواری مال عهد جاهلیت بوده وکسی حق ندارد به جسم خود آسیبی برساند--

سلام

مطالب جالب توجهی رو تو صفحتون گذاشتین. به نظر من هر جا که مردمان ساده ای وجود داشته باشه یه عده ای هستن اونا رو با افکار خرافی فریب بدن و از قبل جهل مردم به اون چیزهایی که دوست دارن برسن(ثروت، ریاست، قدرتو....) و با ترس از گناه اجازه ی نطق ندن و آدمه رو مشغول به این اعمال خرافی کنن و به ریششون بخندن. اون زمان کاهنا بودن و الان...

به امید روزی که خداوند جهل رو نابود کنه و بذر تعقل در وجود ما انسانها بکاره.

سلام به ادمین محترم. من اتفاقی وارد سایت شما شدم و واقعا از مطالب زیباتون استفاده کردم. خیلی مطالبتون آگاهی بخش بود. خداوند نگهدارتون باشد
من فکر میکنم اینو باید یه جور تعزیه تصور کرد. 
در هر حال معضل عمده در شعار گرایی انسانهاست نه شعور گرایی
اون کسی که گفته انجیل عاری از خشونته فقط گوش به شعار داده و همینطور اون کسی که گفته پیامبر اسلام جنگیده. خوب مگه حضرت موسی و یوشع نجنگیدن؟ یا کار اونها که در عهدین ذکر شده اشتباه بوده. 
البته به دلیل اجرای مراسم اشتباه از سوی عدهه ای به اسم مذهبی نمیشه اون مذهب رو رد کرد بلکه باید مباحث منطقی و درباره اصول باشه
پایدار باشید
اینها کاری درست میکنن یا غلط . به نظر من اشتباه . اما یک فرق هست بین تفکر مسیحی و اسلام. از دیدگاه آزاد بی هیچ تعصبی و غیرتی به مسیح که رهبر و میشوای مسیحیت بود نگاه کنید و به محمد رهبر و میشوای اسلام نگاه کنید که جنگید؟ کی خون ریخت . کی شمشیر به دست گرفت ....؟ در ضمن هیچ مسیحی با درک و شعوری نه شیعه و نه هیچ دین و باور دیگری را زیر سوال نمیبرد و نبرده و نخواهد برد این چیزی که میگید که مسیحیان میگویند چرا شما قمه میزنی را من ندیدم که یک مشیحی مسیحی بگه بلکه خود مسلمانها  میگن . 
فقط کافی است که به این دوتا لینک بروی و حقیقت را دریابی

  • خشونتها و جنایات مسیحیان

    خشونت و جنایت در کتب مقدس

  • در ضمن هر مسلمان واقعی برخلاف مسیحیان به حضرت عیسی علیه السلام و کتاب مقدس ایشان اعتقاد داشته و احترام می گذارد، البته نه آن مسیح و انجیلی که شما اعتقاد دارید و تحریف شده توسط پولس یهودی و دیگر کشیشان خائن به دین خداست.
    در ضمن شما که می نویسید: «در ضمن هیچ مسیحی با درک و شعوری نه شیعه و نه هیچ دین و باور دیگری را زیر سوال نمیبرد و نبرده و نخواهد برد این چیزی که میگید که مسیحیان میگویند چرا شما قمه میزنی را من ندیدم که یک مشیحی مسیحی بگه بلکه خود مسلمانها  میگن .  »
    خودتان در نوشته خودتان و به اعتقاد خودتان بی شعور هستید که پیغمبر اسلام و مذهب حقه تشیع را زیر سؤال می برید.
    سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۱۷:۳۳ به نام خداوند خرد
    کسی که به هر دین و ایینی توهن کنه نمیشه ون شخص مذهبی دانست من گناهکارم و در پیشگاه خداوند دنیا اعتراف کردم من جز کاری برای دعا کردن و طلب اموزش برای ادمین از مسیح کاری دیگری از دستم بر نمیاد
    سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۱۷:۲۵ به نام خداوند خرد
    بابا افراطی 
    نژاد پرست
    سادیسمی
    بیمار 
    روانی 
    من توی سرزمین کافر به اصلاح شما معنی انسانیت فهمید نه توی 34سال جمهوری داعشی اسلامی شما
    الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

    خود مسیحیان و یهودیان کثیف ترین کارها و زشت ترین اعمال رو انجام میدن ولی چون اسباب رسانه دستشونه ، همشو مخفی میکنن و خودشونو پشت شعارهایی همچون حقوق بشر و حقوق حیوانات و حقوق همجنس بازی و آزادی بیان و یه سری مزخرفات دیگه مخفی میکنن.
    درون جامعه مسلمان هم چندتا فرقه کثیف مثل وهابیت و بهاییت و افراطی های قمه زن بوجود میارن و مثل پیراهن عثمان پرچمش میکنن.
    کاش یکم مردم دنیا امام حسین (ع) رو میشناختن تا زندگیشونو فدای امامان و اهل بیت علیه السلام میکردن.
    یا صاحب الزمان (عج)

    خود مسیحیان و یهودیان کثیف ترین کارها و زشت ترین اعمال رو انجام میدن ولی چون اسباب رسانه دستشونه ، همشو مخفی میکنن و خودشونو پشت شعارهایی همچون حقوق بشر و حقوق حیوانات و حقوق همجنس بازی و آزادی بیان و یه سری مزخرفات دیگه مخفی میکنن.
    درون جامعه مسلمان هم چندتا فرقه کثیف مثل وهابیت و بهاییت و افراطی های قمه زن بوجود میارن و مثل پیراهن عثمان پرچمش میکنن.
    کاش یکم مردم دنیا امام حسین (ع) رو میشناختن تا زندگیشونو فدای امامان و اهل بیت علیه السلام میکردن.
    یا صاحب الزمان (عج)
    با سلام،
    چرا به یکی از ادیان رسمی  که در قرآن هم خیلی مورد عنایت قرار گرفته است توهین می کنید؟
    اگر دم از اسلام می زنید خودتان طاقت دارید مراسم محرم، و عشق به امام حسین(ع) ما را مسخره کنند؟
    مسلما این کارشان به خاطر عشق به عیسی مسیح(ع) است، پس منصف باشید.


    امضا، شیعه امام حسین علیه السلام
    سلام
    شما ظاهرا توی سایتها و وبلاگهای رسمی اینها نرفته اید!
    در ضمن هیچ دینی جز اسلام رسمیت ندارد!
    کسانی هم که به عشق امام حسین علیه السلام این کارها را می کنند کارشان با اینها هیچ فرقی ندارد!
    یا حق

    یا خدا ....!
    سه شنبه ۲۴ تیر ۹۳ , ۱۳:۲۲ سعید فرزند ایران زمین
    هر کس آزاد به انتخاب باور و عقیدش هست اما بدونید در هیچ جای انجیل خشونت جایی نداره و بلکه با روح خدا به زندگی جاوید خواهیم رسید در عیسی مسیح شاد باشید
    شما راست نمی گویید یا نمی دانید!!!
    مرگ بر جهل و خرافات

    شنبه ۲۸ دی ۹۲ , ۰۱:۵۲ کهنه‌سرباز عجول
    !!!
    ایرج خان عزیز دلم فقط که نباید عکسها رو نگاه کنی.عکس نگاه کردن مال آدمهای سطحیه.خوب بود چند جمله اول این پست رو میخوندی . اگر میخوندی متوجه میشدی که اصل مقاله در واقع اشاره به اشکالی داره که مسیحیان به شیعیان میگیرند درباره قمه زنی .
    نویسنده هم هدفش اینه که بیان کنه اگر برخی شیعیان قمه زنی میکنند (با وجود مخالفت مراجع شیعه) خوب مسیحی ها هم از این کارها میکنند.ودر هر دینی ممکنه برخی افراد تندروی هایی داشته باشند .این کار تعداد محدودی از افراطی های یک دین رو به همه اون دین نسبت بدیم کار درستی نیست واین کار رو مسیحی ها و غربی ها دارن با شیعیان انجام میدن و با ابزار اینترنت و تکنولوژی که در اختیار دارن خیلی هم تبلیغات منفی کردن.نویسنده داره بیان میکنه دیگ به دیگ میگه روت سیاه. همون عیبی که مسیحی ها دارن رو دارن توی سر شیعه ها میزنن.
    لازم نبود شما به خودت ومغزت واندیشه ات اینقدر فشار بیاری واین ضرب المثل رو فرمایش کنی
    دفعه بعد علاوه بر دیدن عکسها متن رو هم بخون عزیزم.
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!!
    نه که مسلمون ها خیلی با فرهنگ و تمدن هستند!!! دارن مسیحی ها رو مورد اشاره قرار می دهند!!!
    شما برو یک سری عکس از قمه زنی ها و ... در محرم رو بزار که خیلی بدتر از اینه.
    خودتون می بینید که اینها تعدادشون انگشت شماره،ولی تعداد قمه زن ها در کل جهان اسلام چی !!!!
    مسیحیت هرچی باشه از اسلام بهتره
    برید جمع کنید کاسه کوزتون رو
    !
    همشون بدبختو بی فرهنگ و بی عقل هستن هرکسی خود زنی یا زنجیر زنی یا قمه زنی بکنه به هر شکل چه ملایم چه شدید ادم نیست و از عقلش استفاده نمیکنه
    خیلی بده هم این کارهم قمه زنی 
    به نظرمن همه این خرافاتو انگلیسیها در آوردن!
    هرجابویی از خرافات وتفرقه و...بیاد دم اون روباه مکاردیده میشه!
    چرا نظرهاروپاک میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
    ببخشید مسلمان! فقط مخفی شده بودند!
    پس چرا از جاهای کوبیدن میخ خون نمیاد؟!!
    این هم حتما معجزه شون هستش!!
    خوناشونو هم گذاشتم تا ببینینید!
    در ضمن خود میخها جلو خونریزی رو میگیرن ! خون وقتی میاد که میخها بیرون کشیده بشن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    منوی موضوعات وبلاگ
    سلام علیکم
    هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
    پربیننده ترین مطالب
    آرشیو موضوعی وبلاگ