بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

گاوبازی؛ توحش به یادگار مانده از غرب متمدن!! + تصاویر و فیلم

گاوبازی، ورزش سنتی اسپانیا که با گذشت قرن‌ها در این کشور و مناطق تحت استعمار آن، همچنان جریان دارد؛ نبردی نابرابر میان گاوبازان (ماتادورها) و گاوهای نری که فرجامی جز مرگ برایشان در پایان مسابقه ندارند؛ آن هم مرگی خونین و زجرآور. خشونت بیش از اندازه موجود در این مسابقه، موجب شده است تا گروه‌های هوادار محیط زیست و حیوانات، بارها در اعتراض به آن تجمع کنند، ولی در مقابل،‌ هیجان مسابقه، قدمت بسیار و از همه مهمتر، نقش آن در جذب گردشگر برای کشورهایی مانند اسپانیا، باعث شده که مخالفان گاوبازی نتوانند تاکنون ره به جایی ببرند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اهمیت این مسابقه برای مردم این مناطق تا آنجاست که حتی برخی از نویسندگان و چهره‌های سرشناس اسپانیا و آمریکای لاتین از جمله «ماریو بارگاس یوسا» (نویسنده فقید و معروف) و «پاز وگا» (بازیگر مشهور تئاتر و سینما) در چند سال پیش در نامه‌ای خواستار ثبت مراسم «گاوبازی» به عنوان میراث ملی کشور اسپانیا در سازمان یونسکو شده‌اند.

زن فرانسوی با برج ایفل ازدواج کرد! +عکس

زن فرانسوی با برج ایفل ازدواج کرد! +عکس

تصویر زنی که با برج ایفل ازدواج کرد 

به گزارش فارس،‌ خانم فرانسوی از شدت علاقه به برج ایفل تصمیم ازدواج با آن را گرفت است. این در حالی‌ است که چند روز پیش خبر ازدواج مردی با گوشی آیفونش در رسانه‌ها منتشر شد.

از اجبار برهنگی تا ممنوعیت بورکینی؛ گشت ارشاد به روش فرانسوی + عکس

گشت ارشاد به ساحل های فرانسه رسید
فاز جدید اسلام‌هراسی؛
دولت فرانسه در اقدامی که خود آن را حمایت از «لائیسیته» می‌نامد، گروه‌های پلیس را به سواحل این کشور فرستاده تا مطمئن شود که زنان مسلمان حتما عریان وارد دریا می‌شوند.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از مشرق، محدودیت برای مسلمانان، به‌ویژه برای زنان مسلمان ساکن در کشورهای غربی هر روز افزایش می‌یابد، اما فریاد مدافعان حقوق بشری غربی برای حمایت از آنها بلند نمی‌شود. خبر خیلی ساده است؛ چند شهر فرانسه، پوشیدن "بورکینی" یا مایوی اسلامی جهت شنا در سواحل این کشور را برای زنان مسلمان به استناد به قانون برهم زدن نظم عمومی منع کرده‌اند. مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه، نیز از این اقدام حمایت کرده است.

حکومت فرانسه نیز برای تحقق این قانون جدید، "گشت ارشاد" حمایت از «لائیسیته» (سکولاریسم) را به سواحل خود فرستاده تا اگر خانم‌ها عریان وارد دریا نشوند، آنها را 38 یورو جریمه ‌کنند!

«بشر توله‌سگ!» در انگلستان + تصاویر و فیلم

گزارشی از یک فاجعه رو به گسترش در تمدن غرب:

پیدایش موجود جدیدی به نام «بشر توله‌سگ!» در انگلستان

این بشر-سگ‌ها معمولا مرد و هم جنس باز هستند و آن فردی که سگ می شود، کاملا از سگ تقلید کرده و در راه رفتن و غذا خوردن همانند سگ رفتار می کنند. زوج دیگر این فرد مردی است که به فرد سگ وَر قلاده وصل کرده و او را به صورت چهار دست و پا در خیابان ها همراه خود می برد.
به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از سرویس فرهنگی پایگاه 598، اخیرا مستندی به نام «زندگی ناشناخته از بشر-توله‌سگ: Secret Life Of The Human Pups» در شبکه چهار تلویزیون انگلیس پخش شد که در آن "سگوَری" گروهی از هم جنس بازان در انگلستان، به تصویر کشیده شده است! پس از پخش این مستند گاردین نیز مقاله ای پیرامون این موضوع منتشر کرد.
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ