بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

ترسناک‌ترین شکنجه‌های قرن بیست و یکمی آمریکا و غرب متمدن!! + تصاویر

قبلا در این وبلاگ پستی قرار داده بودیم بنام ترسناک‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی کلیسای مسیحی + 51 عکس با موضوع تکنیکهای شکنجه در غرب و کلیسای قرون وسطایی!!.

هم اکنون زمان آن رسیده که وعده خود در پست قبلی عملی نموده و مطلبی را با موضوع شکنجه های نوین قرن بیست و یکمی غرب درج کنیم! گرچه مطالب این پست بیشتر ناظر بر اقدامات سازمان سیای آمریکاست ولی از باب «الرَّاضِی بِفِعْلِ قَوْمٍ کَالدَّاخِلِ مَعَهُمْ فِیه ِ کسی که به کار قومی راضی باشد همچون کسی است که در آن کار با آنها همراه است »[i] سایر بلوک غرب ، کلیسای مسیحی، یهود ، صهیونیسم جهانی و همه کسانی از آمریکا حمایت و جانبداری میکنند و نسبت به جنایات این کشور سکوت می‏کنند، در واقع راضی و شریک در این جنایات ضد بشری هستند.

عکس / درگذشت پیرترین زن تازه مسلمان جهان

بانوی 94 ساله تازه مسلمان بلژیکی دو سال و نیم پیش در مرکز اسلامی شهر بروکسل تحت تاثیر سبک زندگی اسلامی مسلمان شده بود پس از انجام مناسک حج درگذشت!

 به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از  رهیافتگان ابنا ـ به نقل از روزنامه الیوم عربستان خبر از درگذشت بانوی ۹۴ ساله بلژیکی تازه مسلمان در حین انجام مناسک حج عمره داد

یک آیه قرآن کشیش آمریکایى را مسلمان کرد


سفرید ورویس” کشیش آمریکایى که امسال در مراسم حج شرکت کرده وبا نام “على گواتمالا” حاجى شده، گفت: با مطالعه آیه شریفه “ذلک الکتاب لا ریب فیه هدى للمتقین” (سوره بقره آیه 2) مسلمان شدم

images

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از رهیافتگان:”سفرید ورویس” کشیش آمریکایى که امسال در مراسم حج شرکت کرده وبا نام “على گواتمالا” حاجى شده، گفت: با مطالعه آیه شریفه “ذلک الکتاب لا ریب فیه هدى للمتقین” (سوره بقره آیه ۲) مسلمان شدم.

وی گفت: این آیه آنچنان زندگى مرا متحول ساخت که به رویا شبیه تر است. وى افزود: من در شهر “کوین” در جنوب آمریکا به عنوان یک کشیش مشغول فعالیت بودم وبه میان زندانیان این شهر مى رفتم تا مسیحیت را تبلیغ کنم و در همین حال مشغول گذراندن آخرین مرحله تحصیلات مدرسه کشیش در همان شهر نیز بودم.

.

تصاویر: جشن صهیونیست‌ها در شصت و ششمین سالگرد اشغال فلسطین

تصاویر: جشن صهیونیست‌ها در 66مین سالگرد اشغال فلسطین

صهیونیست‌ها بی‌شرمانه شصت و ششمین سالروز اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸(روز نکبت) را جشن گرفتند.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، این جشن روز گذشته تحت عنوان "عید شصت و ششمین سالگرد استقلال اسرائیل" برگزار شد.

"یولی ادلشتاین" رئیس کنست اسرائیل طی سخنرانی در این جشن با اشاره به دولت وحدت ملی فلسطین گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم دو دولت برای یک ملت تشکیل شود.

گفتنی است فلسطینیان سالروز اشغال کشورشان را روز نکبت نام‌گذاری کرده‌اند و هر ساله با برگزاری فعالیت‌های اعتراضی گسترده این جنایت تاریخی را به جهانیان یادآور می‌شوند.

در ادامه تصاویری از روز نکبت را مشاهده کنید!

اشتراکات بهائیان و تبشیری ها با اسرائیل

دوستی های دیرینه رژیم اشغالگر قدس با دو کانون تباهی بهائیان و تبشیری ها علتی خواهد داشت که باید در میان ماموریت های تعریف شده این رژیم برای کشور ایران و ایرانیان مسلمان جستجو کرد.

"ایران زنده "، تشکیلاتی برای نابودی فرهنگ اسلامی – ایرانی

هدف اصلی تشکیل سازمان فوق ، تغییر نسل مسلمان ایرانی به مسیحیت اعلام شده و در این راه تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است ؛ پخش برنامه های مختلف تبشیری از شبکه های ماهواره ای و توزیع ده ها هزار جلد انجیل و کتاب های تبشیری در ایران ، تنها گوشه ای از این تلاش نامبارک می باشد .

شبکه صهیونیستی تبشیری نجات در آستانه ورشکستگی

    

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از انجمن رهپویان هدایت : رسانه همواره از جایگاه بسیار مهمی در مرامنامه صهیونیسم بین الملل برخوردار بوده  و در عصر کنونی که به اعتقاد متخصصان علوم ارتباطات ، عصر ارتباطات  نامیده شده است ، این مساله  از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد

در بین رسانه ها ،شبکه های ماهواره ای با توجه به سابقه و گستردگی مخاطبین در پهنای کره خاکی  ، اهمیت دوچندانی برای این جریان دارد .

تشرف بانوی آمریکایی به اسلام / در حرم امام رضا احساس امنیت می‌کنم

به گزارش پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب، پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی نوشت:  ایمی که ساکن نیویورک است اظهار داشت: عشق و علاقه‌ای که بین خانواده‌های ایرانی وجود دارد، استحکام خانواده و احترام متقابلی که بین پدر و مادر و فرزندان وجود دارد توجه مرا به خود جلب کرد.

جنگ موشکی در میان خیابان! + تصاویر

به گزارش وبلاگ مسیحیت شناسی به نقل از  گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از سنت های عجیب یونانی ها در جشن روز عید پاک(ایستر) برگزار می شود و مخصوص دو کلیسای قدیمی در این کشور است  که جنگی خونین را برگزار می کنند. این کلیساها برای مسیحیان ارتودوکس است که در جزیره کوچکی در یونان قرار گرفته اند.

دانلود پرسمان دانشجویی همراه 2 و 3 (نسخه اندروید و جاوا)

امکانات برنامه

 (نسخه 3«اندروید»)

نرم افزار «پرسمان همراه 3» حاوی بیش از 6000 پرسش و پاسخ دانشجویی،در گروه های علوم قرآن و حدیث، احکام، تربیتی و مشاوره، کلام و دین پژوهی، فلسفه احکام، اخلاق و عرفان اندیشه سیاسی، اجتماعی ـ فرهنگی، تاریخ و سیره و ...

منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ