بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

آمریکا؛ چند همسری ممنوع، همجنس‌گرایی مجاز +عکس

هنرپیشه مشهور آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده است.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از العالم، کودی براون، بازیگر معروف سینما و تلویزیون آمریکا که چهار زنی را که با آنها زیر یک سقف زندگی می کند "همسران" خود می داند، به دنبال اعتراض دادستان کل ایالت یوتا به حکمی که پیشتر دادگاه بدوی به نفع او صادر کرده بود، این بار برای رسیدن به "حق" خود به دادگاه تجدید نظر شکایت کرد.

براون در شکایت جدید خود به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در سراسر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرده است که دادستان یوتا در اتخاذ موضع مخالف خود در قبال چند همسری، به قانونی منسوخ شده و قدیمی استناد کرده است.

به نوشته "القدس العربی"، از سوی دیگر جاناتان تورلی وکیل آمریکایی گفت: پرواضح است که آمریکا نمی تواند قوانین جنائی برای اجبار یا مجازات کسانی که بدون ازدواج در کنار یکدیگر زندگی نامتعارفی دارند، به کار گیرد.

چند همسری در هر 50 ایالت آمریکا امر غیر قانونی است، اما قانون ایالت یوتا در این زمینه تا حدودی سختگیرتر است زیرا بر اساس آن، هم کسی که دو ازدواج داشته باشد و هم کسی که در کنار یک مرد بالغ همسردار زندگی کند، هر دو محکوم هستند.

خانواده براون در یک برنامه تلویزیونی به نام Wives Sister که زندگی آن ها را در شبکه (تی.ال.سی) به تصویر می کشید، ظاهر شدند و این برنامه باعث شد که درباره قانونی بودن تعدد زوجین تحقیقاتی صورت بگیرد.

براون همراه چهار زن و 17 فرزندشان در لاس و گاس زندگی می کنند؛ خانواده براون در سال 2011 برای کسب مجوز چند همسری شکایت کردند. به گفته خانواده براون، قانون ایالت یوتا حق آنها را برای داشتن حریم خصوصی نقض کرده است.

العالم - هنرپیشه مشهور آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کودی براون، بازیگر معروف سینما و تلویزیون آمریکا که چهار زنی را که با آنها زیر یک سقف زندگی می کند "همسران" خود می داند، به دنبال اعتراض دادستان کل ایالت یوتا به حکمی که پیشتر دادگاه بدوی به نفع او صادر کرده بود، این بار برای رسیدن به "حق" خود به دادگاه تجدید نظر شکایت کرد.

براون در شکایت جدید خود به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در سراسر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرده است که دادستان یوتا در اتخاذ موضع مخالف خود در قبال چند همسری، به قانونی منسوخ شده و قدیمی استناد کرده است.

به نوشته "القدس العربی"، از سوی دیگر جاناتان تورلی وکیل آمریکایی گفت: پرواضح است که آمریکا نمی تواند قوانین جنائی برای اجبار یا مجازات کسانی که بدون ازدواج در کنار یکدیگر زندگی نامتعارفی دارند، به کار گیرد.

چند همسری در هر 50 ایالت آمریکا امر غیر قانونی است، اما قانون ایالت یوتا در این زمینه تا حدودی سختگیرتر است زیرا بر اساس آن، هم کسی که دو ازدواج داشته باشد و هم کسی که در کنار یک مرد بالغ همسردار زندگی کند، هر دو محکوم هستند.

خانواده براون در یک برنامه تلویزیونی به نام Wives Sister که زندگی آن ها را در شبکه (تی.ال.سی) به تصویر می کشید، ظاهر شدند و این برنامه باعث شد که درباره قانونی بودن تعدد زوجین تحقیقاتی صورت بگیرد.

براون همراه چهار زن و 17 فرزندشان در لاس و گاس زندگی می کنند؛ خانواده براون در سال 2011 برای کسب مجوز چند همسری شکایت کردند. به گفته خانواده براون، قانون ایالت یوتا حق آنها را برای داشتن حریم خصوصی نقض کرده است.

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1733849#sthash.qMwhllfC.dpuf
شنبه ۳۰ فروردين ۹۹ , ۲۳:۱۱ محمد آزادی طلبحمد آزادی طلب

در مورد چند همسری باید بگویم که چند همسری بر خلاف دوره های گذشته در زمان کنونی و به خصوص جوامع مدرن امری بر خلاف عرف و عادت و طبیعت خانواده است . در خود قرآن هم اگر چه در یک آیه آمده اگر توانستید بین همسران عدالت برقرار کنید چند همسر گرفته و در آیه دیگر آمده که البته شما هرگز نمی توانید عدالت را بین همسرانتان برقرار کنید که مفسران برای رفع این تناقض عدالت اولی را به معنای عدالت اقتصادی و عدالت دومی را به معنای عدالت قلبی دانسته اند .

البته این به معنای این نیست که آن طور بعضی مثل نصرحامد ابوزید نواندیش مصری گفته حکم  چند همسری در دوران مدرن کنونی منسوخ و باید به کلی کنار گذاشته شود . بلکه چند همسری بر خلاف جوامع گذشته و سنتی که اصل و قاعده بوده اکنون باید استثنا و خلاف قاعده و تک همسری اصل و قاعده باشد . موارد استثنایی چند همسری مثل شهوت و قدرت بالای جنسی مرد که یک زن نمی تواند او را ارضا کند و ممکن است به گناه و انحراف  کشیده  شود و یا نازایی زن و امثالهم . اما در صرف نظر از از این استثناها قاعده و اصل بر همان تک همسری است و به خصوص در جوامع مدرن شده مثل جامعه ایرانی ما زنان با توجه به آگاهی از حق و حقوق و جایگاه و شخصیت خودشان که بر خلاف جوامع سنتی و عقب مانده خودشان را دیگر زیردست و فروتر از مردان و شوهرانشان نمی دانند دیگر چند همسری حتی دربین زنان  خود خانواده های مذهبی پذیرفتنی نیست و اصرار بر اصل و قاعده و همه گیر کردن آن به ایجاد اختلاف در بین زوجین و فروپاشی خانواده حتی خانواده های مذهبی منجر خواهد شد .

با سلام و خسته نباشید خدمت شما تلاشگر در امور دین و فرهنگ

این خبر را که دیدم خواستم که مطلبی بگذارم آمیانه

آفرین به تو مرد امریکایی که چندتا زن داری و آفرین به خانماش که باهم کنار اومدن امام تو ایران باشه این حرف رو بزنی مزینن تو دهن آدم -البته بنده نه در فکر چند همسری هستم و نه در فکرش انشالله خواهم افتاد ولی فرهنگ ما ایرانی ها هم مثل امریکایی ها داره میشه 
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ