بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

تفکیک جنسیتی و میانگین سنی 12 سال در یک شهرک یهودی نشین آمریکا + تصاویر


 

در 80 کیلومتری شهر نیویورک شهرکی یهودی‌نشین وجود دارد که قانون اساسی آمریکا در آنجا اجرا نشده و برای تمامی ساکنان آن و بازدیدکنندگان رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری الزامی می‌باشد.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از مشرق، کریاس جوئل یک شهر کوچک یهودی‌نشین است که اجرای تفکیک جنسی در کلیه اماکن عمومی آن و نیز رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری الزامی است. این شهرک در 80 کیلومتری شمال شهر نیویورک واقع است و شامل قانون اساسی آمریکا نمی‌باشد.

به هنگام ورود به این شهرک، بر روی تابلوی خیرمقدم آن به بازدیدکنندگان این چنین نوشته شده است:

به کریاس جوئل خوش‌آمدید

اجتماعی سنتی دارای عفت‌ها و ارزش‌ها

بر اساس سنن و رسوم مذهبی خود، از شما خواهشمندیم تا به هنگام بازدید از اجتماع ما به گونه‌ای عفیف لباس پوشیده و رفتار کنید. این امر شامل موارد زیر می‌شود:

پوشیدن دامن یا شلوار بلند، پوشیده بودن سینه‌ها، پوشیدن لباس‌های آستین‌دار حداقل تا آرنج، استفاده از الفاظ مناسب، رعایت تفکیک جنسیتی در تمام اماکن عمومی.

از احترام شما به ارزش‌های ما سپاسگزاریم و از بازدید خود لذت ببرید!

در این شهرک زنان در سنین جوانی ازدواج کرده و برای تربیت فرزندان خود در شهرک باقی می‌مانند. ساکنان این شهرک به دلیل قوانین مذهبی خود دست به کنترل جمعیت نمی‌زنند. به همین دلیل زاد و ولد در این  شهرک زیاد بوده و وجود کودکان زیاد، میانگین سنی افراد  شهرک را به 12 سال کاهش داده است. به طور متوسط تعداد اعضای یک خانواده در این  شهرک 6 نفر است. از این رو، مادران این خانواده‌ها به خاطر داشتن کودکان خردسال به ندرت خارج از منزل کار می‌کنند.

 

نظر:

خیلی جالب است وقتی نوبت به ما مسمانان که می رسد ازدواج زودهنگام زنان و در خانه ماندن و تربیت فرزند و شوهر داری را منافی با آزادی و تساوی حقوق زن و مرد و فرزند کمتر را مساوی با زندگی بهتر و فرزند بیشتر را مساوی با ورشکستگی اقتصادی، بدبختی، جرم ، جنایت و تورم معرفی می کنند!!!!

جالبتر اینکه برخی از مسئولین و روشنفکرنماهای ما  هم با آنها هم جهت شده و مقاصد و برنامه های شوم آنها را با جان و دل و با نثار جان و مال و آبرو پیاده کرده و میکنند!!!!

در فلسطین با ضرب گلوله بر سینه و پیشانی جوانان و نوجوانان و ماردرانباردار ، در سایر کشورها با پرورش تکفیر و تفسیق و خشونت فرزندان ما را از دنیا می برند و البته در ایران که ادعای هوش و ذکاوتمان گوش فلک را پاره کرده!! با تبلیغات گسترده کنترلی، تبلیغ زندگی اشرافی و مصرف گرایی برای بالا بردن هزینه های زندگی ، پخش رایگان وسایل جلوگیری  و عقیم کردن رایگان زن و مرد از به دنیا آمدن فرزندان جلوگیری می کنند!

آری پیشگیری بهتر از درمان است!!

بله مصرف گلوله برای از دنیا بردن جوانان پرهزینه تر از جلوگیری از تولد آنهاست!


 

اکثر ساکنان این  شهرک به زبان عبری صحبت کرده و انگلیسی تکلم نمی‌کنند. مردان این  شهرک به جای فراگیری درس‌های دانشگاهی به مطالعه و یادگیری تورات و تلمود می‌پردازند. در واقع تنها 39 درصد ساکنان آن دارای دیپلم بوده و حدود 5 درصد آنها نیز مدرک دانشگاهی دارند. صدها نفر از مردان این  شهرک در مؤسسات مذهبی به طور تمام وقت به آموزش مشغول هستند.

 

 

اکثراً آپارتمان‌ها و خانه‌های این  شهرک سرسبز و دارای باغ می‌باشد. جمعیت این  شهرک21 هزار نفر است که بیشتر ساکنان آن را یهودیان تشکیل می‌دهند. این  شهرک دارای یک مرکز نگهداری از نوزادان است که با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیون دلار توسط دولت آمریکا ساخته شده است. در گزارشی که توسط نیویورک تایمز تهیه شده بود، این  شهرک به عنوان فقیر‌ترین مکان زندگی در آمریکا شناخته شده است. این در حالی است که با توجه به هزینه بالایی که دولت برای ساخت یک مرکز نگهداری از نوزادان در اختیار این  شهرک قرار داده و نیز روش زندگی آنها، برخی مسئولین آمریکا فقیر بودن مردم این  شهرک را به زیر سوال برده‌اند. یک وکیل به نام نانسی کالهون خواستار بررسی مقامات دولتی در این خصوص شده است. وی در اظهاراتی در این مورد بیان داشته است: «ممکن است آنها روی کاغذ فقیر باشند، اما در حقیقت آنها اصلاً فقیر نیستند».

 

 

همچنین به گفته یک جامعه‌شناس مسائل یهودیان پروفسور ویلیام هلمریچ، مردم این  شهرک می‌توانند از برخی سازمان‌ها وام‌های بدون سود و بهره دریافت کنند. نیویورک تایمز اظهار کرده است که به دلیل فقر خانواده‌های این  شهرک، خاخام این  شهرک دستور داده است که حلقه‌های الماس به عنوان هدیه ازدواج پذیرفته نشود تا از این طریق به خانواده‌ها و زوج‌های جوان فشار مالی وارد نشود، و یا اینکه در مراسم‌های ازدواج برای برگزاری جشن و شادی تنها از یک نفر نوازنده استفاده شود.

چنانچه اشاره شد ساکنین و بازدیدکنندگان این  شهرک موظف به رعایت قوانین آن می‌باشند. همانطور که در تصاویر زیر پیداست این بازدیدکنندگان جوان به دلیل عدم رعایت قوانین این  شهرک، یعنی پوشیدن شلوارک، بازداشت شده و مورد مواخذه قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

همچنین بر اساس قوانین این  شهرک، زنان اجازه حضور در محوطه دانشگاه را ندارند: «به دستور هیئت مدیره، زنان مجاز به حضور در محوطه دانشگاه نیستند».

نظر:

نکته قابل تأمل اینجاست که مردم این  شهرک در کشوری زندگی می‌کنند که این کشور همیشه مدعی دفاع از حقوق بشر، حقوق زنان، و مخالف تفکیک جنسیتی نه تنها در جامعه خود بلکه در دیگر جوامع جهان به ویژه کشورهای اسلامی بوده است و مدام کشورهای اسلامی را به خاطر رعایت آداب و دستورات دینی خود مورد مواخذه قرار می‌دهد.

حال تصور کنید که اگر در ایران و یا در یک کشور اسلامی مردم بخواهند مطابق با اصول اخلاقی و اسلامی خود زندگی کنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا در این هنگام مدعیان حقوق بشر و غربیان دست به اعتراض گسترده و جهانی نزده و مدعی نمی‌شوند که در فلان کشور اسلامی حقوق زنان و مردان رعایت نشده و به آنها ستم روا می‌شود؟ آیا در آن هنگام آنها با بهانه آزادی و دموکراسی و دیگر عبارت‌هایی که گوش جهانیان از آنها پر شده است، این حق را به خود نمی‌دهند تا دست به هر نوع حمله و یورشی از کلامی و فرهنگی گرفته تا نظامی و موشکی بزنند؟ آیا آزادی و دموکراسی گزینشی است و یا اینکه کشورهای غربی چون آمریکا از آن تنها برای استعمار کشورهای دیگر استفاده می‌کند؟

از دید یهود این تفکیک باید وجود داشته باشد و جالب است بدانید که 80 درصد از رسانه های دنیا در اختیار یهودیها(بهتر بگویم صهیونیسم)است و در آن رابطه بین جنس مخالف را به شدت تبلیغ می کنند حتی در برنامه هایی که برای کودکان هم ساخته می شود حتی اگر حیوانات هم نقش اول کارتونها باشند باز هم دو حنس مخالف را با هم می بینید در صورتی روانشناسان می گویند در این سن دو طرف نسبت به هم علاقه ای ندارند واین سیاست بسیار قابل تامل است که چرا این کار رامی کنند و متاسفانه در تلویزیون مانیز از این مسئله پیروی می شود.
در ضمن بعضی از دولت مردان ما هم در برابر سیاست درست تفکیک جنسیتی، همسو با یهود و صهیونیست موضع گرفته و آنرا مخالف با آزادی و نساوی حقوق زن و مرد معرفی می کنند.
باسلام؛‏‏"زنان بدنبال احیای حقوق خود وارد جامعه شده اند؛ یک نگاه به جامعه سنتی نشان دهنده اینست که بادید مالکیت زن را ارزیابی می کنند، وقتی زنی ازدواج کند مرد ، زن را مانند سربازگیری وارد جبهه خود و خانواده اش میکند و میخواهد هویت،خانواده ،نسب و آزادی او را بگیرد اینجاست که زنان تحصیلکرده و روشنفکر بدنبال استقلال مالی میروند تا از استثمار رهایی یابند.
سلام
دیدتان کاملا مطابق فمنیستهاست و مخالف با آموزه های اسلام
سلام
مطالب دیگه ای هم درمورد افراد معتقد و مقید در ادیانی غیر از اسلام خوندم
متأسفانه این فقط مسلمانان هستند که در ابراز دین خودشون ازاد نیستند
نظراتی که به صورت خصوصی فرستاده میشه به دستتون میرسه؟ 
سلام
میرسه
ببخشید می خواستم نظرتون در مورد اقای سید حسن آقا میری بدونم و صحبت هاشون. ایشان هم مثل شما هم سید هم روحانی. در مورد این شخص غیر از یوتوب چطور میتونم اطلاعات کسب کنم؟  برای آشنایی با روحانیت کجا میتونم مراجعه کنم مثلا مدرسه علمیه ای که غیر طلبه ها راه بده؟  اصلا با کسی مثل من حرف میزنن دوست دارم با زندگی طلبه ها آشنا شم چکار باید کرد؟  ممنون میشم راهنماییم کنید 
سلام
ایشون مخالف سرسخت خیلی زیاد داره
این شخص رو کسی میدونن که حرفهای بی ربط و انحرافی زیاد میزنه!!!
یک سری وبلاگهایی هست که در مورد زندگی طلبگی مطلب میذارن که شما میتوانید با سرچ کلمه زندگی طلبگی، طلبه و کلمات مشابه پیداشون کنید.
الان یادم نیست ولی شما میتونید برید تو سایت قایمیه اصفهان http://www.ghaemiyeh.com/  و کتابهایی درباره زندگی علما دانلود کنید و بخونید.
هر مدرسه علمیه ای قانون مختص به خودشو داره تو تهران برید بپرسید ولی اون چیزی که میدونم اینه که در مورد طلبه ها یک چهره بدی تو اذهان جوونهایی که ارتباط ندارن ترسیم شده!
به محض برقراری ارتباط نظرتون عوض خواهد شد! بنده هم قبل از طلبگی تقریبا مثل شما بودم!
موفق و پیروز باشید
شما از چند دستگاه و اینترنت استفاده میکنید!!!؟؟؟
شما چند نفرید؟؟؟
چون بیشاز ده نفر بنام ادریس به وبلاگ ما میان و نظر میدن!!
قبلا که گفته بودید با طلاب ارتباط زیادی داشتید؟؟!!
من کاری به مسایل ایالتی و غیره ندارم فقط برام جالبه که حتی خود یهودیان 2015 هم قبول دارند که تاحدود بین زن و مرد رعایت نشود انسان به سعادت و خوشبختی واقعی و پایدار نمی رسید
اما خلاف آن را بین کشورهای اسلامی با ترفنده های مختلف رسانه ای و ماهواره ای رواج می دهند تا مسلمانان را به لجن بکشند
شنبه ۹ خرداد ۹۴ , ۰۰:۱۳ ادریس طرفدار آدم
آدم عزیز احسنت به استدلال و طرز بیان تو. قوت طرز تفکر تو در بی قوتی پاسخ دهندگان به نظرت کاملا مشهود است. هر چه ما درست و منطقی جواب افکار غلط رو بدیم بر تعداد مون بیش از پیش افزوده میشه آفرین بهت
آقای به ظاهر آدم داودیه هم یک گروه بودند که می خواستند طبق قانون خودشان ( طبق قانون اساسی آمریکا)  زندگی کنند ولی توسط پلیس آمریکا سوزانده شدند حالا حی ملق بزن 
اینجا جمهوری اسلامی ایرانه، 
توی هیچ کشوری هر روز قانون رای گیری نمیشه، شما و دوستانتون اگه از قانون اسلامی ایران خوشت نمیاد و آمریکا راهت میدن تشریف ببر همونجا و از قانون اونا تبعیت کن، ببین اصلا اونجا آدم حسابت میکنن که بخوان به نظراتت اهمیت بدن
دنیا رو آب صهیونیست ها برد،بعضیا روتو ایران هنوز خواب برده
یکم فقط یکم مطالعه در مورد یهودیان صهیون و ادیان ساختگی تابعش عقل سالم رو متوجه توهمات خام ذهن اما با نهایت تلاش عملی برا رسیدن بهش توسط عواملشون در دنیا وطی سالهای متمادی از زمان حضرت موسی تا  الان،همه چیز معلوم میشه 
چرا بعضیا فک میکنن اینهمه توطئه علیه ادیان الهی خاصه اسلام وشیعیان، مشمول واژه "الکی مثلاً "میشه جای تعجب داره...

سلام
با توجه به توطئه ها و حمله های بی سابقه چند سال اخیر به اسلام ما در این وبلاگ ابتدا نوک پیکانمونو به طرف مسیحیت به عنوان دشمن نشانه گرفته بودیم!!!
کم کم متوجه شدیم مسیحیت هم از بعد عروج حضرت مسیح علیه السلام تا به حال بازیچه یهود بوده و هست.
دوشنبه ۴ خرداد ۹۴ , ۱۳:۲۷ یه ادم واقعی نه یه به ظاهر ادم
من اینقدر از انسان هایی که فکر می کنن روشن فکرن بدم میاد  البته منظورم به ظاهر روشن فکر ها است . فکر می کنن  ادم اند در صورتی که اگه ادم بودن از کشورشون و دینشون دفاع می کردن نه مثل منفق ها عمل کنن 
این افراد فقط باعث تفرقه افکنی میان مردم میشن و فکر می کنن دارن به کشورشون کمک می کنن . البته احتمال گزینه اخر یعنی کمک به کشورشون خیلی کمه
واقعا از ته دلم برشون متاسفم  و دلم براشون میسوزه
آخه خدا و دستوراتش رو فقط منحصر به خودشون میدونن،بقیه حق داشتن خدا و بهره مندی از فرامینش رو ندارند و اگه هم به دستوری دست پیدا کرده باشن به هرشکل ممکن باید ازشون گرفته بشه!خدا فقط باسه ایناس!بقیه از نژاد و خون اسبن و لیاقت خدایی زندگی کردن ندارن تازه خونشونم حلاله!
ضمنا هروقت تو یه کشوری تو دنیا هر سال برای قانون اساسی رفرندوم گذاشتند تو ایران هم میگذاریم. راستی نمیگی چرا تو هیچ کشوری این کار را نمیکنند یعنی متوجه نیستی پیشنهادت این قدر نامعقوله که هیچ کس تو دنیا این کارو نمیکنه؟!
هو
سلام
خدمت آن آقا یا خانم «آدم» نما عرض شود که اگه یه جمعیت چند هزار نفری میتونند در یک شهرک اکثریت باشند یک ملت چند ده ملیونی هم میتونند در یک کشور اکثریت باشند و قانون متناسب با ارزشهاشون را تصویب کنند. قانون اساسی 58 هم تصویبش هیچ مشکلی نداشت همون طور که در رفراندوم 68 مشکلی نبود مگه این که شما از اربابتون یاد گرفته باشید که هر انتخاباتی که منجر به باختش میشه را تقلبی می دونه! یعنی دموکراسی به شر چاقو!
آزادی یه حدی داره.
همون هایی که دم از آزادی میزنن، خودشون حاضر هستن که دختر یا خواهر یا ... در آزادی کامل با یک پسر رابطه داشته باشن????!!!! 
بحث اینجاست که چه شخصی باید حد این آزادی رو معین کنه. 
من که به خدا (با همون اوصافی که خودش گفته) اعتقاد دارم از برنامه ریزی خدا که دین باشه استفاده میکنم
یکی هم مثل جناب آدم با عقل خودش حد تعیین میکنه
طبیعیه که به درد خودش میخوره نه به درد دنیایی که خالقش خداست.
من کاری به مسایل ایالتی و غیره ندارم فقط برام جالبه که حتی خود یهودیان 2015 هم قبول دارند که تاحدود بین زن و مرد رعایت نشود انسان به سعادت و خوشبختی واقعی و پایدار نمی رسید
اما خلاف آن را بین کشورهای اسلامی با ترفنده های مختلف رسانه ای و ماهواره ای رواج می دهند تا مسلمانان را به لجن بکشند
مرحبا بناصرنا!َ
وقت باارزشتونو با آدم نماها تلف نکنید

يكشنبه ۳ خرداد ۹۴ , ۱۴:۵۷ طرفدار آدم و آدمیت
ایول آدم جان
خوشحال شدم از نظر کارشناسانه ات
جواب ابلهان هم خاموشی است...
یه عده اینجا دلشون از جای دیگه پره میخوان سر یه عده دیگه خالی کنن یه عده دگه معنی دموکراتیک و نمیدونن
اونموقع حرف از غرب زدگی میزنن
تو جامعه همه نباید همسو باشن 
ببخشید اینو میگم
ولی خاک تو سر خودمون که حتی تحمل نظر مخالف خودمون رو نداریم
و مطمئن باشین که وضع فرهنگیمون روز به روز بدتر میشه

آقایی که خودش را آدم ۲ نامیده اولین کاری که کرده شروع به توهین کرده ما با نژاد پرستی مخالف هستیم و با صهیونیست مخالفیم ولی در یک شهرک در آمریکا با یک قوانین خاص داره اداره می شه و مزاحم شهرک های دیگران نیستند به نظر همه آزادیخواهان این کار با عرف آن جامعه سازگار است این روز ها عده ای عقده ای  می خواهند با امکانات فراوانی که دارند در صدد عقده گشایی هستند و همه مردم مدانند که پشت آنها به قدرت متصل می باشد     
ادم ناحسابی ان روزهایی که راه پیمایی های میلیونی برگزار می شود کجایی که محقق یا گزارشگر محترم را به گوشه عزلت دعوت میکنی؟ هنوز هم اکثریت با افرادی است که اجرای قوانین اسلامی را خواستارند و اگر چشمت را باز کنی می خواهند کل سرزمین ایران به شکل یک سان اداره شود.
اخه تعداد ما 70 میلیون است 21هزار نفر!!!!!!
بعضی ها خوب بلدند مغلطه کنن مثل همین آدم
مقصود نویسنده یه چیز دیگه هست نظر این آدم یه چیز دیگه
چرا چرت و پرت میگی آدم جان؟!!! از شمای به اصطلاح روشن فکر غرب زده هیچ وقت انتظاری نیست که روی اینگونه مسائل تامل و تفکر کنی!! پس راحت باش و در جهالت خود دست و پا بزن. توهم اکثریت شما روشن فکرای دروغین فقط برای قانع کردن خودتونه وگرنه دروغی بیش نیست و همیشه در سایه اکثریت واقعی مردم ایران محو شده اید!
واقعا متاسفم برا خودم که هیچ کاری نمیکنمو فقط دست رو دست گذاشتم تا موشای کثیفی که از اروپا اخراج شدن مارو بخورنو کله دنیارو بگیرن.
خلط نکن عزیزجان،

۱- در آمریکا طبق قانون اساسی، هر شهر انتخابات شهردار داره شهردار هم رای اکثریت رو برای قوانین فرعی مدیریت شهری اعمال میکنه و پلیس هم تابع همون قوانین هست اما !!! فقط  برای مردم همون شهر !

۲- تقریبا تمام شهرها با قوانین مشابه اداره میشن، اما طبق انون اساسی دموکراتیک، اگه افرادی با یک نوع عقیده در یک محل جمع بشن و از لحاظ جمعیت حداقل تعداد تشکیل یک شهر رو داشته باشن میتونن تحت همون قوانین آزادی که در قانون اساسی وجود داره و رعایت قوانین دیگه کشوری، هرجور دلشون میخواد زندگی کنن !!

درواقع اوون قوانین فرعی هستن و مال همون شهر فقط و مردمی هست که اونجا شهرتشکیل دادن !!!

امریکا سیصد و چهل میلیون نفر جمعیت داره، اونوقت پرفسور گرامیه جامعه شناس و تحلیلگر، کدوم روش نمیگم علمی، میگم عقلایی، میاد یک استثنای بیست و یک هزارنفری در جمعیت سیصد واندی میلیون رو حجت تلقی میکنه ؟؟!!

۳- مخالفت با تفکرات ارتجاعی، خواسته ی هر انسان فرهیخته و آزاده و عاقلی هست، هم در امریکا هم در ایران و هم در اروپا و بقیه دنیا !
یعنی اینکه روشنفکرها با تعصبات ارتجاعی و کلاهبرداریها و کاسبیهای مذهبی مخالفت میکنن، کاملا جاری و ساری هست و اینکه یک جمع متعصبی که اتفاقا با استفاده از آزادی در امریکا شهرشون رو طبق نظر اکثریت خودشون اداره میکنن، دلیل بر درست بودن تعصبات ارتجاعی نیست که حضرتعالی، فرد محقق با آخرین متدهای تحقیق، آنالیز داده، آمار، ریاضی و...... هیجان زده شدی !!!

۴- در ایران هم اگر آزادی وجود داشت، قانون اساسی باید با رای گیری جدید و اکثریت تعیین میشد ( داستان سال ۵۸ رو هم همه میدونیم )، و در حکومت آزاد، حضرتعالی + تمام هم فکران تون ( هم تعصبان تون ) تشریف میبردین یه جای ایران شهرسازی میکردین و قوانین فرعی اجتماعی رو طبق خواسته خودتون در شهر اعمال میکردین و مزاحم بقیه ی اکثریت مردم در زندگی روز مره شون نمیشدین !!
سلام .خوب هستین؟خیلی مطالب زیبایی دارین...من اینگکتون کردم شما هم اگه لینک کنید ممنون میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ