بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

شبکه صهیونیستی تبشیری نجات در آستانه ورشکستگی

    

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از انجمن رهپویان هدایت : رسانه همواره از جایگاه بسیار مهمی در مرامنامه صهیونیسم بین الملل برخوردار بوده  و در عصر کنونی که به اعتقاد متخصصان علوم ارتباطات ، عصر ارتباطات  نامیده شده است ، این مساله  از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد

در بین رسانه ها ،شبکه های ماهواره ای با توجه به سابقه و گستردگی مخاطبین در پهنای کره خاکی  ، اهمیت دوچندانی برای این جریان دارد .

این جریان ، سرمایه گذاری بسیار کلانی درحوزه شبکه های ماهواره ای ، برای  تاثیرگذاری بر افکار عمومی مردم جهان و درونی کردن فرهنگ القایی مد نظر خود،  و به خصوص مرتفع کردن  بحران مشروعیت  ،که اصلی ترین بحرانی است ،که  این جریان و مظهر آن یعنی رژیم جعلی صهیونیستی با آن روبرو می باشد ، انجام داده است . 

 

یکی از این شبکه های ماهواره ای که دلباختگی خود را به این جریان آشکارا اعلام نموده ، شبکه صهیونیستی نجات می باشد .

این شبکه به صورت شبانه روزی ، در حال ترویج مسیحیت صهیونیستی بوده و در این راه از هیچ کوششی نیز دریغ ننموده و مجریان این شبکه جهت اثبات خوش خدمتی خود ، حتی در مواردی دست به تفسیر و تاویل جملات کتاب مقدس بنا بر خواست جریان صهیونیسم نموده که این موضوع  تاکنون مورد اعتراض گسترده بخش عمده ای از مسیحیان ، روبرو شده است .

مجریان و گردانندگان این شبکه سفرهای متعددی به سرزمین های اشغالی فلسطین داشته و حتی  دیگر پیروان مسیحیت که یهود را قوم برتر ندانسته و به صهیونیسم به عنوان تفکری انحرافی  در بین  یهودیان و مسیحیان معتقد هستند ، نیز توهین کرده و آن ها را مسیحی واقعی نمی دانند و به عبارت دیگر ،مسیحی واقعی در نگاه این شبکه هر شخص حامی رژیم غاصب صهیونیستی می باشد .

دفاع بسیار ضعیف این شبکه از رژیم غاصب صهیونیستی و عملکرد نادرست مجریان و گردانندگان این شبکه که باعث ریزش شدید مخاطبین این شبکه شده ، موجب دلسردی و ناامیدی صهیونیست های حامی این شبکه گردیده است به طوری که کمک های مالی خود به این شبکه را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داده اند .  

گفتنی است ، به دلیل کاهش حمایت های مالی ، این شبکه در آستانه ورشکستگی قرار گرفته و در بدترین وضعیت مالی خود به سر می برد و جهت جبران کسری بودجه ،دست به دامان بینندگان خود شده و دائما در حال طلب کمک از آنان می باشد و حتی  مجریان این شبکه به جای اجرای برنامه زنده ، مجبور به دوره گردی و گدایی در سطح جهان شده و به دلیل عدم حضور مجریان ، اکثر برنامه های  این شبکه به صورت تکرار پخش می گردد .

منبع: رهپویان هدایت

با سلام;
ضمن عرض توفیق و خسته نباشید و با کسب اجازه از مدیریت این وبلاگ از بینندگان عزیز جهت بازدید از وبلاگ http://www.shovalyeh.blogfa.com دعوت به عمل می آوررم "با تـــــشکر فراوان"
با سلام 
ساسان توسلی : ایرانیان حلبی آبادی هستند !!!
شرح خبر + ویدئو در :http://rahpoyanhedayat.blogfa.com/
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/46785
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام علیکم و رحمةالله
ممنون
یا حق
با سلام و خسته نباشید.
شبکه صهیونیستی محبت ، در کمین خانواده های ایرانی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ