بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

تمارض سعید عابدینی برای رهایی از زندان

سعیدعابدینی، کشیش خودخوانده، تمارض به بیماری را بهترین راه برای رهایی از زندان انتخاب کرده است.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از  انجمن رهپویان هدایت: سعید عابدینی محکوم امنیتی که در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان است، به بهانه ابتلا به  بیماری سفلیس و تکرر ادرار که نتیجه برقراری روابط خارج از عرف وی است، به دنبال خلاصی از زندان حتی برای مدتی کوتاه است.

وی که سال ها قبل از دستگیری از دین مبین اسلام برگشته و به فرقه مسیحیت روی آورده بود در سال 1391 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت و به جرم اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی به تحمل 8 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

سعید عابدینی که در یک خانواده آشفته در ایران متولد شد به مرور به یک بیمار روانی با افسردگی شدید تبدیل شد و به همین دلیل در سن 20 سالگی اقدام به خودکشی نافرجام کرد. محیط ناامن و پریشان خانواده، او را مستعد گرویدن به فرقه مسیحیت کرد و از این رو در سال ٢٠٠٠ به مسیحیت گروید.

او که خودباخته فرهنگ منحط غرب و عاشق زندگی در آمریکا بود، پس از برداشتن اولین گام زندگی در آمریکا که همان تغییر عقیده بود،ازدواج تشکیلاتی با فردی از اعضای خانواده ای که سابقه عضویت در گروهک تروریستی منافقین را در کارنامه سیاه خود داشتند، را به عنوان گام بعدی انتخاب کرد و از این رو در سال 2002 با نغمه شریعت پناهی که 6 سال ازاو بزرگتر بود ازدواج کرد.

نکته قابل توجه اینکه نغمه نیز در یک خانواده فاسد و متزلزل بزرگ شده بود و سعید عابدینی به واسطه این ازدواج تشکیلاتی به آرزوی دیرینه خود که زندگی در آمریکا بود دست پیدا کرد. سازمان جاسوسی سیا که دنبال ایجاد یک شبکه اجتماعی و اقتصادی کلان برای جذب جوانان ایرانی بود،او را مهره ای مناسب جهت انجام این ماموریت تشخیص داد.

در راستای انجام ماموریت فوق، این فرد به عنوان مامور سیا با پوشش احداث پرورشگاه وارد ایران شد و اقدام به تشکیل و راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی کردواز این راه باعث نابودی بسیاری از خانواده های ایرانی شد و کلیسای خانگی وی نیز در ایام فتنه 88 ، به مکان امنی جهت اسکان آشوب گران تبدیل شده بود و از این خانه تیمی جهت ارسال گزارش به سازمان سیا استفاده می کرد.

این کشیش خود خوانده در سال 2011، یک بار بازداشت شد که با رافت نظام اسلامی و اخذ تعهد عدم فعالیت غیر قانونی آزاد شد ولی وصلت وی با خانواده منافق شریعت پناهی،انجام اقدامات مجرمانه را برای او سهل تر از گذشته جلوه کرد و همچنان به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داد که نهایتا درسال 1391 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی بازداشت و سرانجام به حکم دادگاه انقلاب اسلامی به 8 سال حبس تعزیری محکوم گردید.

گفتنی است عمل مجرمانه راه اندازی کلیساهای غیرقانونی خانگی در ایران، در حالی ازسوی برخی از جاسوسان سرویس های جاسوسی غربی دنبال می شود که سرانه کلیسای هموطنان مسیحی در ایران نسبت به سایر نقاط دنیا بیشتر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ