بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

افشای راز انتخاب پاپ فرانسیس به عنوان جانشین پاپ قبلی در سفر وی به فلسطین


طرح اعتبارزدایی از قوانین و چارچوب های فقهی شریعت، در ادیان آسمانی از سوی بنگاه های جهانی وابسته به سیستم فراماسونری و صهیونیسم جهانی از ابتدای قرن بیست و یکم با هدف سکولاریزه کردن ذهنی مردم و هدم دین در جهان در حال اجرا است. واکنون حمایت دستگاه پاپی که در انحراف مسیحیت از باورهای حقیقی دین مسیح نقش بسیار پررنگی داشته از مدعیان صهیونیست سکولار آیین یهود ، خود نشان از ورود جهان به فاز جدید مبارزه با ادیان الهی دارد.

 

از برگولیو تاپاپ فرانسیس

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از کیهان، خورخه ماریو برگولیو، یا همان پاپ فرانسیس، متولد بوینس آیرس آرژانتین است که پیش از اینکه وارد مدرسه علوم دینی مسیحی شود، مدتی به عنوان تکنیسین شیمی و مدتی هم در کلوپهای شبانه مشغول فعالیت بوده است. فعالیت وی به عنوان یک چهره کلیسای مسیحی، عملاً از سال 1969، یعنی در سن 34 سالگی آغاز می‌شود.

 

برگولیو، متهم به آدم‌دزدی و مشارکت با حاکمان نظامی آرژانتین در شکنجه افراد هم بوده است. مجله انگلیسی The Mail on Sunday در این رابطه نوشته است که وی در فاصله سالهای 1976 تا 1983 و در زمان حکومت نظامیان در آرژانتین، در شکنجه، آدم‌دزدی و همچنین جنایتهای سازمان‌یافته شرکت داشته است. در همین رابطه از پاپ شکایت کیفری هم شده است.

 

فرانسیس به‌جای بندیکت

کناره گیری یکباره  پاپ بندیکت شانزدهم از مقام پاپی موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت؛ استعفایی که حتی خود کاردینالها را متعجب ساخت و موجب شد تا در بعضی از کاردینالها حالت خشم پدید بیاید! بسیاری بر این باورند که استعفای پاپ بندیکت شانزدهم به عنوان دویست و شصت و پنجمین پاپ ریشه در  گسترش هوی پرستی در کلیسای کاتولیک و بی‌عفتی‌های صورت گرفته از طرف کشیشان مسیحی و موسیونرهای تبشیری در سراسر جهان، بویژه در چند سال اخیر داشته است.

 

بااینکه  موضوع فساد اخلاقی در کلیسا چیز جدید و امری خاص نبود که بتواند منجر به استعفای بندیکت شانزدهم شود می‌توان کناره‌گیری اورا در راستای عدم موفقیت او در حاکمیت نظریه خود مبنی بر بازگشت به ارزش های اساسی مسیحی برای مقابله با سکولاریزاسیون افزایش یافته توسط بسیاری از کشورهای غربی دانست. اما فرانسیس بر خلاف بندیکت اعتقادی بر این مواضع نداشته و کمتر از این قسم امور سخن به میان آورده و مواضع محافظه‌کارانه  را پیشه‌ خویش ساخته است .او اندکی پس از انتخاب شدنش بعنوان پاپ مواضع عجیبی گرفت که پرده از راز انتخابش بعنوان پاپ را کنار زد!

 

مرد سال تایم و مرد سال همجنس‌بازان!

" اگر کسی همجنس باز است و با حسن نیت خدا را می‌جوید، من چه کسی هستم که بخواهم قضاوت کنم؟!"

 

این جمله پاسخ فرانسیس اول به سوالی است که طی سفرش از برزیل به رم از وی در مورد کشیش‌های همجنس‌گرا پرسیده شد  و خود دلیلی واضح برای چرایی انتخاب یک پاپ به عنوان شخص سال همجنس‌گرایان جهان، محسوب می‌شود و نمایانگر نوع عمل آمریکایی‌ها در صدد شمولیت این تفکر بر جهان، بویژه در حاکمیت قلمرو ادیان می‌باشد.

 

دفاع تمام قد و همه جانبه پاپ از همجنس‌بازان،موضوع عجیبی بود که باعث شد بسیاری از مسیحیان معتقد،او را بعنوان کسی‌که در صدد به سخره گرفتن آموزه‌های مسیحیت است بشناسند ! البته این تنها اظهارات خلاف آیین مسیحیت وی نبود!

 

به نظر او بسیاری از آموزه های مسیحی منسوخ ومرده است وباید در اصل این اعتقادات تجدید نظر کرد! " کلیسا در گذشته در مورد برخی از مسایل اخلاقی به‌شکل نادرستی برخورد می کرد، اما امروز به نقش خود به عنوان قاضی پایان داده و آغوش خود را به روی تمام گروه های مختلف از جمله همجنس‌گرایان، لیبرالیست‌ها، محافظه‌کاران، کمونیست ها، افراد طرفدار سقط‌جنین و افرادی با میل جنسی مختلف، گشوده و از آنان می‌‌خواهد به آن بپیوندند؛ زیرا همگی خداوند را دوست داریم و همگی یک خدای واحد را می پرستیم".

 

او حتی پا را فراتر نهاده و مدعی می‌شود:" کلیسای کاتولیک دیگر به جهنم معتقد نیست؛ زیرا این مسئله با عشق خداوندی تعارض دارد و آدم و حوا داستانی بیش نیستند.. ما با تفکر و دعا فهم جدیدی از برخی از عقاید به دست آوردیم؛ همچنین خداوند قاضی نیست؛ بلکه دوستدار بشریت است.. خداوند قصد محکومیت کسی را ندارد!  جهنم تنها کنایه‌ای از روح تنها است".

 

سرباز صفر یا پاپ!؟

طرح اعتبارزدایی از قوانین و چارچوب های فقهی شریعت، در ادیان آسمانی از سوی بنگاه های جهانی وابسته به سیستم فراماسونری از ابتدای قرن بیست و یکم با هدف سکولاریزه کردن ذهنی مردم و هدم دین در جهان در حال اجرا است. واکنون حمایت دستگاه پاپی که در انحراف مسیحیت از باورهای حقیقی دین مسیح نقش بسیار پررنگی داشته از مدعیان صهیونیست سکولار آیین یهود ، خود نشان از ورود جهان به فاز جدید مبارزه با ادیان الهی دارد. به واسطه اجرای این طرح بزرگ بناست ملقمه ای از عرفان انحرافی کابالا برای نزدیکی به شیطان، در قالب مناسک بودایی- تئوسوفیستی شرقی در جهان همه گیر شود تا به قول سران شیطان پرست یهودی مسیر برای پذیرش ناجی زرسالاران یهودی منحرف، هموار گردد.

 

هم اکنون سازمان ملل در قالب برنامه "آموزش صلح و همزیستی اجتماعی" راهکارهای حل تعارض میان حامیان سه دین الهی با از میان بردن اصول فقهی همچون مخالفت با انحرافات اخلاقی ضد بنیان خانواده مانند همجنس‌گرایی را در دستور کار قرار داده است. اذعان رسمی پاپ به پذیرش همجنس گرایان، صهیونیست‌های آدمکش و سایر فرق ضد دین در آغوش کلیسا بخش مهمی از پروژه ترویج بی حمیتی دینی در قالب مناسک "دین بی پایه و اساس جهانی" است.

 

سفر سیاسی یا سفر مذهبی!؟

پاپ که در صفحه توییترش اعلام کرده بود برای یک سفر مذهبی به بیت المقدس می‌رود و از پیروانش خواسته بود برایش نماز بخوانند ودعا کند، با ورود به سرزمین‌های اشغالی با محمود عباس و نتانیاهو دیدار کرد! البته او به اعمال معنوی هم پرداخت و به سنت یهودیان در کنار دیوار ندبه عبادت کرد!وسپس بر اساس خرافات یهودیان، کاغذ نوشته‌ای را لای شکاف دیوار مقدس پنهان کرد!

 

بوسه پاپ بر دست خاخام و خشم مسیحیان جهان

انتشار عکس پاپ فرانسیس در حال بوسه زدن بر دستان خاخام ارشد صهیونیست‌ها، اعتراض شمار قابل توجهی از مسیحیان ارتودکس و کاتولیک را در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اقدام پاپ - که آن را ناشایست توصیف کردند- برانگیخت.

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان که در سفر به خاورمیانه ،به سرزمین های اشغالی سفر کرده، با بوسه بر دستان یک خاخام ارشد یهودی،انزجار بسیاری از مسیحیان را برانگیخته و به گفته آنها باعث شرمساری و سر شکستگی آنها شده است. که البته به نظر ما این بوسه دلیلی است واضح بر نوکری و سرسپردگی پاپ به صهیونیسم جهانی!

 

وی  که خود را بانی "صلح" در جهان می خواند، در سفر به سرزمین های اشغالی همراه با شیمون پرز کودک‌کش، یک اصله درخت زیتون به نشانه صلح در «زمین غصبی متعلق به ملت مظلوم فلسطین» غرس کرد! او این درخت را درحالی غرس کرد که از نخستین روزهای اشغال فلسطین تاکنون،  یکی از راهکارهای صهیونیست‌ها برای راندن فلسطینی‌ها از سرزمین شان در بیت المقدس، تخریب درختان زیتون و باغات آنها بوده و هست!

 

و بالاخره هولوکاست!

او در مسیر اجرای نقش در پازل از قبل طراحی شده ودر ادامه سفر معنویش،از  یادمان کشته‌های هولوکاست دیدار و در این مکان‌ها به دعا کردن هم پرداخت !سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این اقدام پاپ را با جزییات کامل گزارش کرده و از بازدید او ذوق زده شده است!

 

 پاپ فرانسیس، اولین مقام بلندپایه مسیحیت است که علاوه بر بازدید از موزه یادمان هولوکاست یا همان  " یاد واشم" با تاج گل نهادن بر مزار تئودور‌هرتزل، بنیانگذار رژیم صهیونیستی از وی تقدیر رسمی به عمل می‌آورد. فرانسیس همچنین در این سفر از محمود عباس و شیمون پرز خواسته است که ماه آتی در واتیکان برای برقراری صلح بین اسرائیل و فلسطین با هم مذاکره کنند. علیرغم این که مذاکرات سازش بین اسرائیل و فلسطین به سرکردگی آمریکا و با کارشکنی‌های عدیده رژیم صهیونیستی در ماه گذشته با شکست مواجه شد، هر دو مقام فلسطینی و اسرائیلی این دعوت پاپ را پذیرفتهاند.

 

به نظر ما این بوسه نشانه سرسپردگی شخص پاپ و «مسیحیت منحرف شده توسط یهود» به آیین یهود و صهیونیست است!


بوسه پاپ مسیحیان را دل آزرده کرد +عکس

بوسه پاپ بر دست خاخام صهیونیست
بوسه پاپ بر دست خاخام صهیونیست
انتشار عکسی از پاپ فرانسیس در حال بوسیدن دست خاخام صهیونیست، با اعتراض قابل توجه مسیحیان در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، با انتشار عکس پاپ فرانسیس در حال بوسه زدن بر دستان خاخام ارشد صهیونیستها، شمار قابل توجهی از مسیحیان ارتودکس و کاتولیک در شبکه‌های اجتماعی این اقدام پاپ را ناشایست توصیف کردند.

سایت "الحدث نیوز" نوشت: برخی تأکید کردند که این اقدام پاپ نابجا بود. اما برخی نیز این کار پاپ را نشانه نداشتن تکبر و سادگی دانستند.

 

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1597963#sthash.keV0IZFI.dpuf
سلام.

با مطلبی با موضوع آدم شدن و یک کلیپ از استاد پناهیان به روزیم...

منتظر حضور و نظرات شما

التماس دعای فرج و شهادت
یا علی مدد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ