بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

له کردن جوان فلسطینی توسط صهیونیستها با ماشین!! (+فیلم) (16+)

بازنشر

ناگفته نماند که جوان فلسطینی در عین حالیکه یک صهیونیست با خودروی خود وی را زیر گرفت در حکمی عجیب به 12 سال حبس محکوم شد.، پیش از زیر گرفتن این جوان فلسطینی که "وسیم مسوده" نام دارد، سربازان صهیونیستی به طرف جوان فلسطینی شلیک کرده و شش گوله به وی زده بودند از همین رو او زخمی شده و بر روی زمین افتاده بود...

با انتشار و پخش تصاویر زیر گرفتن و له کردن جوان فلسطینی توسط شهرک‌نشین صهیونیستی، جدیدترین جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در تاریخ رقم خورد.
گفتنی است تصاویر منتشر شده به حادثه‌ای مربوط می‌شود که چند روز پیش در شهرک "کریات" در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن رخ داد.

در این تصاویر مشاهده می‌شود که یک شهرک‌نشین صهیونیست، با خودروی خود بر روی بدن یک جوان فلسطینی زخمی که روی زمین افتاده، می‌رود و با چندین بار عقب و جلو کردن خودرو، او را به طور کامل له می‌کند. ناگفته نماند، پیش از زیر گرفتن این جوان فلسطینی که "وسیم مسوده" نام دارد، سربازان صهیونیستی به طرف جوان فلسطینی شلیک کرده و شش گوله به وی زده بودند از همین رو او زخمی شده و بر روی زمین افتاده بود.   راننده یکبار از روی این فرد زخمی عبور می‌کند، اما بازهم دنده عقب می‌گیرد و  این روی مجروح عبور می‌کند!

 به گزارش فارس، "وسیم مسوده" جوان فلسطینی که توسط خودرو شهرک نشینان صهیونیست زیر گرفته شد توسط دادگاهی به 12 سال حبس محکوم شد و جرم وی تلاش برای حمله به مامور جایگاه بنزین عنوان شده است.
صهیونیست ها مدعی هستند که این جوان قصد حمله به مامور جایگاه را داشته که توسط مامور امنیتی و شهرک نشین صهیونیست هدف قرار گرفته است.
این درحالی است که جوان فلسطینی پس از مشاجره با مامور امنیتی یک پمپ بنزین هدف حمله قرار گرفته است و سه بار توسط خودرو زیر گرفته شد.

      
در همین راستا "أسامه مسوده" پدر این جوان فلسطینی در گفتگوی تلویزیونی با شبکه خبری الجزیره قطر، پس از انتقاد شدید از این رفتار وحشیانه و حیوانی صهیونیست‌ها، گفت:
متأسفانه این جنایتکار صهیونیست پس از ارتکاب این جنایت، به هیچ وجه بازداشت نشده بلکه فقط به مدت چند دقیقه توسط نیروهای پلیس صهیونیستی مورد پرسجو و بازجویی قرار گرفت. وی در ادامه افزود:
البته پس از اعتراض بسیار زیاد فلسطینیانی که صحنه را دیده بودند، نیروهای پلیس صهیونیستی به شهرک جنایتکار دستور دادند که چند سال از خانه بیرون نیاید و در واقع با ممنوع الخروج کردن وی از خانه، خواستند او را مجازات کنند!
پدر این جوان فلسطینی بی‌گناه در پایان گفت:
این تنها یک جنایت از هزاران هزار جنایتی است که شهرک نشینان صهیونیستی بر سر فلسطینیان آورده‌اند، از همین رو بنده به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد و برای مجازات این شهرک‌نشین جنایتکار هر کاری که لازم باشد می‌کنم و به هر دادگاهی در سراسر جهان که نیاز باشد، سر خواهم زد تا علیه وی شکایت کنم.   گردآوری:
گروه سرگرمی سیمرغ  و رجانیوز

در همین رابطه

زیر گرفتن زن فلسطینی

 

باسلام؛ شما فکر می کنید چه فرقی بین اسرائیل و فلسطین است فقط تعداد کمی از فلسطینیان آریایی هایی هستند که قربانی میشوند وگرنه جمعیت فلسطین مانند ایران متشکل است از قبایل یهودی مهاجرآفریقایی که با قبایل دیگر از یهودیان آفریقا یعنی زیونها یا اسرائیلی ها مبارزه میکنند محمودعباس، اخوان المسلمین و .... تروریستهایی هستند که برای غصب وطن فلسطینی های اقلیت باهم میجنگند.
سلام از شما خواهش میکنم به من کمک کنید مدت طولانی برای یافتن جواب سوالم درحال تحقیق هستم ونتیجه ای نگرفتم ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید برام بفرستین یا راهنماییم کنید میخواستم بدونم ایا در فلسطین جایی هست که  فلسطینیان ویهودیان باهم زندگی کنند وایا با هم ارتباطات اقتصادی دارن یادانشگاهها وبیمارستانهایی و....هست که مشترکا استفاده کننند
سلام
جولب همه سؤالات شما بله است

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/55819
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی


مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و رژیم آل سعود و آل خلیفه و رژیم قطر و هرکسی که حامی اسرائیله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ