بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

تبلیغ رژیم نامشروع اسرائیل در جام جهانی+عکس

تبلیغ رژیم نامشروع اسرائیل در جام جهانی+عکس

رژیم صهیونیستی در جام جهانی تبلیغ رژیم نامشروع خود را می‌کند و همچنین تبلیغات گسترده‌ای برای دین یهود در برزیل انجام می‌دهد.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی دانا از برزیل، رژیم صهیونیستی در جام جهانی تبلیغات گسترده‌ای را در مورد رژیم نامشروع خود آغاز کرده است. اسرائیلی‌ها در بیرون از ورزشگاه‌های جام جهانی بنرهایی نصب کرده‌اند که در آن به چند زبان مختلف نوشته شده« عیسی مسیح شما را دوست دارد» و این بنر با پرچم اسرائیل در برخی ورزشگاه‌های جام جهانی نصب شده است. که عکس یکی از این بنرها را در زیر مشاهده می‌کنید. از نکات حیرت انگیزتر این است که اسرائیل با وجود نصب چنین بنرهایی از قول عیسی مسیح در بیرون ورزشگاه‌ها افرادی را به استخدام خود درآورده که تبلیغ دین یهودی می‌کنند!

به گزارش دانا، این تبلیغات در حالی صورت می‌گیرد که فیفا در شعارهایش مدام تاکید می‌کند در فوتبال بحث‌های سیاسی و غیر فوتبالی  نباید مطرح شود اما در عمل شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی لابی قدرتمندی در فیفا دارند و به نوعی کشور نامشروع خود را هم در جام جهانی تبلیغ می‌کنند!

انتهای پیام/

سلام اخوی
این مطلب شما در یک سایت جام جهانی ثبت و ارسال شد.

مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و رژیم آل سعود و آل خلیفه و رژیم قطر و هرکسی که حامی اسرائیله
سلام علیکم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ