بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

علم آمریکا، در خدمت یا خیانت بشریت؟؟

استفاده گسترده ارتش آمریکا از بمب‌های رادیواکتیو و سایر سلاح‌های کشتار جمعی در جنگ عراق، سبب معلولیت‌های جسمی، عقب ماندگی ذهنی و افزایش بیماریهای مرگباری مانند سرطان در نوزدان و حتی بزرگسالان عراقی شده است.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، لوسی کافنوف، خبرنگار شبکه راشا تودی که  از شهر نجف در عراق دیدن کرده و با برخی از والدین کودکان معلول یا تلف شده در این شهر صحبت کرده است، در گفتگو با مجری این شبکه گفت، سلاح‌های  آمریکا در عراق سبب  ناقص‌الخلقه تولد بسیاری از کودکان عراقی شده است.

وی افزود، در شهر فلوجه شمار سرانه‌ی نوزادانی که معلول به‌ دنیا می‌آیند، چهارده برابر شهر هیروشیمای ژاپن است.

 

خیانت آمریکا در حق بشریت


کافنوف اضافه کرد، این روند، منحصر به شهر فلوجه نیست، بلکه در بسیاری دیگر از شهرهای عراق از جمله نجف، تبعات استفاده از این سلاح‌های خطرناک کاملاً مشهود است. کافنوف درباره سلاح‌های مشخصی که آمریکا در عراق بکار برده است افزود، یکی مخرب‌ترین انواع این سلاح‌ها، اورانیومِ تضعیف شده است که باعث شیوع بیماری سرطان در میان کودکان عراقی و نقص عضو بسیاری از جنین‌ها و نوزدان در این کشور شده است. دانشمندان، با مطالعه روی کودکان ناقص‌العضو عراقی توانسته‌اند ماده رادیواکتیو و خطرناک اورانیوم را در مو و برخی دیگر از اعضای این کودکان کشف کنند.

 

خیانت آمریکا در حق بشریت


حتی موارد ابتلا به بیماری سرطان در میان بسیاری از بزرگسالان عراقی به شدت افزایش یافته، اما این مردم قادر نیستند در دادگاه‌ها ثابت کنند که ابتلایشان به این بیماری‌های مرگبار، مستقیماً با عملیات ارتش آمریکا در ارتباط بوده تا مگر بتوانند غرامت نقدی از ارتش یا دولت آمریکا برای هزینه‌های سرسام آورِ پزشکیِ مربوط به این بیماری‌ها، دریافت کنند.

 

خیانت امریکا


مشکل اصلی این است که به غیر از چند مطالعه‌ی پراکنده از سوی دانشمندان خارجی، هیچ مطالعه‌ی همه‌جانبه و گسترده‌ای در عراق انجام نشده که میزان گسترش بیماری سرطان، یا نقص عضو نوزدان در شهرهای مختلف عراق را از زمان هجوم آمریکا به این کشور بسنجد و از لحاظ علمی، ارتباطِ میان این بیماری‌ها با انواع سلاح‌های استفاده شده توسط ارتش آمریکا را در عراق نشان دهد. به طور کلی آمار و ارقام دقیقی در عراق در این باره وجود ندارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ