بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

فساد و فحشاء در ارتش آمریکا

مسیحیت شناسی: نظامیان زن آمریکایی که در نیروهای مسلح آمریکا خدمت می کنند و اکنون در کشورهایی همچون افغانستان و عراق حضور دارند، بیشتر از آنکه در جنگ هدف گلوله دشمن قرار گیرند، از طرف همرزمان خود در معرض خطر هستند!

مشکلات اخلاقی نسبت به زنان در ارتش آمریکا در حالیست که مسئولان از افزایش این آمار ابراز نگرانی کرده‌اند و بررسی‌ها نشانگر آن است که یک سوم از زنان ارتش آمریکا هدف تعرض همکاران ارتشی خود قرار گرفته ‌اند.

آمارهای رسمی دولت آمریکا نشانگر آن است که از هر سه زن در ارتش آمریکا یکی هدف تعرض نظامیان قرار می ‌گیرد . حتی در این مورد کتابی هم با عنوان "تعرض به عنف دشمن خودی" انتشار یافته است . این کتاب داستان زندگی زنان نظامی را شرح می دهد که قربانی سوء استفاده همرزمان آمریکایی خود شده‌ اند.

متاسفانه اینگونه جرائم در ارتش آمریکا به امری عادی تبدیل شده است زیرا عاملان آن به ندرت تحت بازجویی و تعقیب قضایی قرار می ‌گیرند. زیرا زنانی که هدف قرار می گیرند ، معمولا از طرف فرماندهان و رده های بالاتر ارتش تهدید می شوند و جرات پیدا نمی کنند چنین مواردی را گزارش کنند.

هم اکنون ، زنان ، پانزده درصد نیروهای ارتش آمریکا را تشکیل می دهند . بسیاری از مطالعات نشان می دهد ، احتمال تعرض به آنها در مناطق جنگی حتی چهار برابر می شود و در ارتش آمریکا این موضوع مشکلی است که روز به روز بدتر می‌شود .

وزارت دفاع آمریکا ، پنتاگون ، گزارش داده است ، موارد یاد شده در عراق و افغانستان در یک سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است . اما آمارهای واقعی بسیار بیش از این است ، زیرا این آمار فقط با استناد به اظهارات قربانی تهیه گردیده است.

کسانی که در ارتش آمریکا هدف قرار گرفته ‌اند معتقدند که ارتش برای آنها ارزشی قائل نیست و از آنها فقط به عنوان یک ابزار استفاده می‌کند .

شبکه تلویزیونی بی ‌بی ‌سی در گفتگو با "مارتی ریبیرو " یکی از سربازان زن شاغل در نیروی هوایی آمریکا ، از سختی‌های کار زنان در ارتش این کشور خبر می‌ دهد ؛ به طوری که بسیاری از زنان شاغل در ارتش آمریکا مورد آزار و اذیت همکاران مرد خود قرار می‌گیرند و در عین حال تمهیداتی برای برخورد با متخلفین از سوی مقامات آمریکایی در نظر گرفته نمی‌شود.

"ریبیرو " در این مصاحبه گفت : با ورود به ارتش چیزی را دیدم که انتظار دیدن آن را نداشتم . وی با اشاره به اینکه پدر بزرگ و پدرش نیز در نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کردند ، گفت : آن ویژگی‌های شخصیتی که در پدرم هرگز مشاهده نکردم ، در ارتش آمریکا دیدم .

وی با اشاره به اینکه برای طرح شکایت خود ، این موضوع را با مسئولان ارتش آمریکا در میان گذاشته است ؛ گفت : متأسفانه آنها به من اخطار دادند .

این درحالی است که رهبران کنگره آمریکا در جلساتی که به منظور رفع مشکل مسائل اخلاقی در ارتش آمریکا برگزار شد ، به این نتیجه رسیده‌اند که اقدامات بسیاری برای برخورد و ریشه‌کنی این پدیده در میان سربازان آمریکایی مورد نیاز است.

منبع: رواق الحجاج

در ایالات متحده‌ی آمریکا، که هم خود را بهترین می‌داند و هم دیگران را دائماً متهم به نقض حقوق‌بشر می‌کند، زنان، دائماً در معرض خشونت‌ها، صدمات و نقض ابتدایی‌ترین حقوق خود قرار دارند. آن‌هم نه در خیابان‌ها و نه در میان قشر کارتن‌خواب یا هرزه‌ی جامعه؛ بلکه چنین مواردی در مجموعه‌های مربوط به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) رخ می‌دهد. وزارت دفاع آمریکا در نهمین گزارش سالانه‌ی خود در ماه مه سال 2013 در مورد روند افزایش «خشونت جنسی» در بین نیروهای نظامی این کشور هشدار داده است. طبق این گزارش، تخمین زده می‌شود که در سال2013 ، شمار شکایت‌های مربوط به تجاوز و آزار و اذیت جنسی در ارتش به بیش از 30هزار مورد برسد. در گزارشی که برای سال 2011 منتشر شد حدود 26 هزار مورد تجاوز و آزار جنسی در بین نظامیان مرد و زن گزارش شده بود. این رقم در گزارش سال 2010 ، حدود 19 هزار مورد بوده است.
http://www.sapr.mil/public/docs/reports/FY12_DoD_SAPRO_Annual_Report_on_Sexual_Assault-VOLUME_ONE.pdf
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ