بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

مردمی که از حرص لباس مجانی در برابر دیگران لخت شدند!

 در پی اعلام یک فروشگاه زنجیره ای اسپانیایی فعال در اینالیا با نام دزیگوال مبنی بر فروش رایگان لباس به یک صد نفر از مشتریانی که حاضر باشند در روز اول ژانویه در مقابل شعبه این فروشگاه در رم لخت شده و صرفا با لباس زیر حداقلی صف بکشند، جمعی بزرگ از زنان و مردان حریص به کسب مجانی در برابر این فروشگاه صف کشیدند.

به گزارش مرصاد، به نقل از شفقنا، از دیلی میل این جمعیت بزرگ لباس های خود را در آوردند و صرفا با لباس زیر در سرمای زمستان رم قبل از ساعت هشت صبح صف کشیدند و به محض باز شدن مغازه به داخل مغازه هجوم بردند تا از دریافت مجانی لباس محروم نشوند!

این فروشگاه زنجیره ای قبلا همین اقدام را در نیویورک، بارسلونا، مادرید و لندن به انجام رسانده است و تصاور این مردمان لخت حریص را به دنیا مخابره کرده است!

جالب است که رسانه های غربی عموما هجوم به خودروهای توزیع مواد غذایی  در میان گرسنگان و جنگ زدگان  مضطر کشورهای شرقی و آفریقایی را به شکلی ترحم برانگیز و نمادی از بدبختی این ملت ها منعکس می کنند. حال باید دید لخت شدن این مردمان متمول و به ظاهر متمدن اما حریص د ر غرب برای دریافت لباس مجانی را چگونه و با چه منطقی تحلیل می کنند.

بخاطر مال دنیا
چه ها که نمی کنند...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ