بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

مسلمانان از مسیحیان مسیحی ترند...

تولد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)

بر تمامی مسلمانان و مسیحیان عالم  مبارک باد

در روز جمعه مردی که دو جامه سرخ بر تن دارد در حالی که از سر او دانه های عرق چون قطرات آب می ریزد در گردنه افیق در سرزمین بیت المقدس میان دو ابر فرود می آید. مردی زیبا و خوش آندام. هنگام نماز صبح در مسجد الاقصی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) آن مرد را در آغوش می گیرد و می فرماید ای روح الله! جلو بایست و با مردم نماز بخوان. پس عیسی (علیه السلام) می گوید: ای فرزند پیامبر! نماز برای تو برپا شده است. آنگاه حضرت عیسی اذان می گوید، و پشت سر مهدی (عجل الله تعالی فرجه) نماز می خواند. (روزگار رهایی جلد 1)

 

مسلمانان از مسیحیان مسیحی ترند...

«اگر حضرت عیسى‏ مسیح (علیه السلام) امروز در میان ما مى‏ بود، لحظه‌اى را براى مبارزه با سردمداران ظلم و استکبار جهانى از دست نمى‏داد و گرسنگى و سرگردانى میلیاردها انسانى را که به وسیله‏ى قدرت‌هاى بزرگ، استثمار و به جنگ و فساد و ستیزه‏خویى سوق داده مى‏شوند، تحمل نمى‏ کرد.» (رهبر معظم انقلاب)

سلام بر مسیح (علیه السلام) ! سلام بر پسری که زاییده خدا نیست اما مخلوق خداست. مانند تمام انسان ها و تمام پیامبران. زیرا که در آل عمران خدا فرمود: همانا مثل عیسی نزد خدا همانند آدم است که وی را از خاک خلق کرده و به او گفتیم باش و وی پدید آمد.

و تو ای برادر مسیحی من بدان که من مسلمان از تو بیشتر مسیح را دوست میدارم و به او احترام می گذارم و از او بیشتر تبعیت می کنم زیرا:

  1.  مسیح هشت روز بعد از تولد ختنه شد (لوقا باب 2 آیه 21) ولی بیشتر مسیحیان کودکان خود را ختنه نمی کنند.
  2. در کتاب لاویان (لوتیکس) باب یازده آیات هفت تا هشت، در کتاب تثنیه (دیوترانمی) باب چهارده آیه هشت و کتاب اشعیا (آیزایا) باب شصت و پنج آیه دو تا پنج آمده که نباید گوشت خوک مصرف کرد و مسلمانان گوشت خوک را حرام میدانند اما بیشتر مسیحیان مصرف می کنند.
  3. در نامه به افسیان باب 5 آیه 18 و کتاب امثال (پراورب) باب 20 آیه1 گفته شده است که نباید شراب مصر کنید و کل مسلمانان آنرا حرام می دانند! اما بیشتر مسیحیان  آنرا مصرف می کنند.
  4. حضرت مسیح (علیه السلام)گفته است در کتاب یوحنا باب 16و آیات 11 تا 14 که وقتی که روح حق بیاید شما را به همه راستی ها هدایت می کند. وی درباره آمدن حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) صحبت می کند، پس حضرت مسیح (علیه السلام) گفت که به آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) ایمان بیاورید و مسلمانان ایمان آوردند اما تمام مسیحیان ایمان آوردند؟

و اگر میگویید که مسیحی یعنی کسی که آموزه های حضرت مسیح (علیه السلام) را پیروی می کند پس ما مسلمانان مسیحی تر از مسیحیان هستیم و او را بیشتر از مسیحیان دوست می داریم.

برگرفته شده از : معبر سایبری فندرسک

آخه تو چه مسلمانی هستی خجالت نمی کشی از شمشیر کشیدن حرف می زنی تو که نوشتی خدا پرست از همه کافر تری مسلمان واقعی هیچوقت اینجوری نمی گه.
به نظر بنده که صددر صد هم همینطور هست مسیحیان ارزوشونه که اسلام رو از روی زمین روی کره زمین محو کنن حالا سایر دین ها بماند.به خدا قسم که مسلمانان اگر به زور شمشیر هم متوسل نشن مسیحیان می شوند وخواهند شد.اسلام زورگو نیست اسلام همیشه در مقابل مسیحیت منحرف مظلوم واقع شده ومی شه.مردم دنیا غرب گرا هستند تمام مردم ایران از بزرگترین شهر تا اخرین نقطه روستا غرب گرا شده اند.-------تنها چیزی که مارا از ظلم مسیحیان نجات می دهد مردن است به شرطی که به جهنم گره نخورد.یک روز مسیحیان اسلام را نابود می کنند ومسلمانان هم با تفرقه توی سر ما می زنند.  
آقا یا خانوم خدا پرست مسیحیان هم بنده همون خدایی هستن که می پرستیش. خدارو شکر تعداد شما محدوده. به قول حاج آقا داعش هم همین رو میگه ها. اگه با کشتن حل میشد الان دنیا گلستان بود.نه این همه خون و خونریزی. تو چهار گوشه جهان. بودایی مسیحی و مسلمان میکشه. یهودی مسلمان رو و مسلمان مسلمان رو 
به نظرم مسیحیان رو باید به زور شمشیر مسلمان کرد. این ها تا چوب تر نباشه آدم نمیشن باید انتقام جنگ های صلیبی رو گرفت.  می دونیید چقدر مسلمان کشتن.  همین اسراییل نا مشروع نتیجه همون جنگ هاست. من که میگم باید صلاح اتمی داشته باشیم بزنیم کل اسراییل نابود کنیم بعدم اروپا رو بعد تمدن اسلامی گسترش بدیم مثل طوفان نوح. حد اقل باید مثل خودشون باشیم حالا اگه نمیشه با بمب بزنیمشون اونا مارو تحدید نکن 
داعش هم دقیقا همین نظر رو داره!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ