بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

حضرت لوط اولین مبارز با همجنس گرائی در کتاب کتب مقدس یهود و نصارا!!!

زنای لوط (علیه السلام) و دخترانش

پیشاپیش از درج این آیات الهی!!!!مسیحی!  از شما عزیزان پوزش می طلبم!

«بعد از عذاب قوم لوط وی با دخترانش به غاری در صوغر رفتند و در آنجا زندگی میگذراندند  که....

روزی‌ دختر بزرگ‌ لوط‌ به‌ خواهرش‌ گفت‌: «در تمامی‌ این‌ ناحیه‌ مردی‌ یافت‌ نمی‌شود تا با ما ازدواج‌ کند. پدر ما هم‌ بزودی‌ پیر خواهد شد و دیگر نخواهد توانست‌ نسلی‌ از خود باقی‌ گذارد. پس‌ بیا به‌ او شراب‌ بنوشانیم‌ و با وی‌ همبستر شویم‌ و به‌ این‌ طریق‌ نسل‌ پدرمان‌ را حفظ‌ کنیم‌. پس‌ همان‌ شب‌ او را مست‌ کردند و دختر بزرگتر با پدرش‌ همبستر شد. اما لوط‌ از خوابیدن‌ و برخاستن‌ دخترش‌ آگاه‌ نشد. صبح‌ روز بعد، دختر بزرگتر به‌ خواهر کوچک‌ خود گفت‌: «من‌ دیشب‌ با پدرم‌ همبستر شدم‌. بیا تا امشب‌ هم‌ دوباره‌ به‌ او شراب‌ بنوشانیم‌ و این‌ دفعه‌ تو برو و با او همبستر شو تا بدین‌ وسیله‌ نسلی‌ از پدرمان‌ نگهداریم‌.» پس‌ آن‌ شب‌ دوباره‌ او را مست‌ کردند و دختر کوچکتر با او همبستر شد. این‌ بار هم‌ لوط‌ مثل‌ دفعه‌ پیش‌ چیزی‌ نفهمید. بدین‌ طریق‌ آن‌ دو دختر از پدر خود حامله‌ شدند. دختر بزرگتر پسری‌ زایید و او را موآب‌ نامید. (قبیله‌ موآب‌ از او به‌ وجود آمد.) دختر کوچکتر نیز پسری‌ زایید ونام‌ او را بِن‌عمّی گذاشت‌.(قبیله‌ عمون‌ ازاو بوجود آمد)(1)

(پناه بر خدا!!! این اراجیف را شما از کتاب مقدس یهود و مسیحیان می خوانید! با کدام عقل می شود اینها را قبول کرد!؟؟؟)

 


1. پیدایش باب 19عبارات31-38

 

این کتاب ها تحریف شده است پفیوز ها

کتاب ها مال حضرت عیسی نیستند

چون اصلا ده ها سال بعد تدوین شدند

در ضمن این چه جور انجیلیه که هم متی و یوحنا و هزار نوع دیگه داره

حتی تو همین عهد عتیق گفتن که خدا از ترس قدرت گرفتن حضرت آدم،اون رو از بهشت تبعید کرد

واقعا معلومه چرت و پرت میگن 

نفرین بر کسانی که با ساختن چنین مطالب سخیف و دروغ ، به پیامبر خدا تهمت و افترا می زنند
لعنت خدا بر کسانی که این تهمتها و دروغ ها را به انبیای الهی و اولیای پاک و معصوم خدا نسبت داده و میدهند. آخه یکی نیست به کسانی که این مزخرفات را باور میکنند بگه که اگر نعوذبالله حضرت لوط ع و دخترانش اهل کارهای زشت جنسی بودند ‌س چرا خدا آنها را با قوم لوط عذاب نکرد و گذاشت بعد از نجات پیدا کردن کار زشت کنند پناه بر خدا. آخه آدم خوبه یک کمی عقل داشته باشه. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ