بسم الله الرحمن الرحیم

مسیحیت شناسی

حقایقی درباره یهود، مسیحیت، غرب و مدعیان دروغین صلح، محبت و حقوق بشر

قتل عام صدها هزار مسلمان بوسنی به جرم اسلام و سکوت و تماشای مدعیان دروغین! + فیلم+ 40 تصویر تکان‌دهنده

صرفا جهت یادآوری!

(به مناسبت سالگرد کشتار  ده ها هزار تن از مردم  مسلمان شهر سریبرینتسای بوسنی)

هنوز بیست سال هم از این جنایت نگذشته است !!

حدود 70 سال قبل معلوم نیست چند صد یا چند هزار یهودی همراه بقیه قربانیان در کوره های آدم پزی هیتلر جنایت کار جنازه هایشان سوزانده شده! ولی الان از آن به کشتار ملیونی و بزرگترین نسل کشی تاریخ یاد میشود!
در حالی که یقینا کشتار مردم زنده فجیعتر از سوزاندن جنازه ها در کوره هاست!

جنایاتی که در حق مردم مسلمان بوسنی انجام شد، موقع وقوع هم سانسور بود!! الان هم بعد از 20 سال باز هم سانسور است! حتی تلویزیون ما هم به اندازه هلوکاست از این جنایت یاد نمی کند!

 

قابل توجه مدعیان حقوق بشر و صلح و مهر و محبت و گفتگو!

قابل توجه کسانی که اسلام را مورد حمله قرار میدهند آنهم به بهانه جنایات عده ای انسان نما که به نام اسلام دست به جنایت می زنند! یا اجداد و اسلاف آنها که قرنها پیش دست به کشور گشائی در اقصا نقاط جهان زدند!

بیست و یک سال پیش در قلب اروپای متمدن و در میان سکوت کشورهای غربی، صرب‌های بوسنی، به جان مسلمان‌ها افتادند. جنایات زیادی در این جنگ وحشیانه اتفاق افتاد که لکه ننگ آن تا ابد بر پیشانی مدعیان حقوق بشر خواهد ماند. از قتل عام و نسل کشی مسلمانان گرفته تا تجاوز به زنان و دختران مسلمان به منظور پاکسازی قومی و نژادی.

به گزارش مشرق : با مرور وقایع فروپاشی یوگسلاوی سابق به شش جمهوری مستقل در می یابیم که دستیابی به استقلال در جمهوری بوسنی و هرزگوین با اکثریت مسلمان در مقایسه با جمهوری های دیگر با اکثریت مسیحی (اسلونی، کرواسی و مقدونیه) تلفات و ویرانی های سنگینی را دربرداشت و خون های زیادی بر زمین ریخته شد. این در حالی بود که در هیچ یک از جمهوری های با اکثریت مسیحی چنین حوادثی حتی در نازلترین سطح اتفاق نیفتاد. استقلال طلبی در این جمهوری ها در فضایی بدور از خشونت و خونریزی صورت گرفت و دقیقا به همین علت است که مسلمانان بوسنی و هرزگوین دولت های اروپایی را به همدستی و مشارکت در جنایات صرب ها متهم می کنند و آنان را در قتل عام هزاران انسان بی گناه شریک جرم می دانند.

در اوایل سال 1995 با میانجیگری آمریکا و اروپا، یوگسلاوی سابق با استقلال بوسنی موافقت کرد و برای پایان دادن به جنگ قرار شد نیروهای حافظ صلح در مناطق حساس بوسنی مستقر شوند. این درحالی بود که شورای امنیت سازمان ملل در سال ۱۹۹۳ (۱۳۷۲) هنگامی که صرب ها حملات خود به مناطق مسلمان نشین را تشدید کرده بودند، شهر سربرنیتسا را به همراه سارایوو، توزلا، گوراژده و بیهاج منطقه امن اعلام کرده بود. این بدین معنا بود که این نسل کشی در مقابل چشم نیروهای حافظ صلح و در مناطقی که از سوی سازمان ملل امن اعلام شده بود بوقوع پیوست.

به گزارش رجانیوز، پس از فروپاشی یوگسلاوی، جمهوری بوسنی و هرزگوین، در پی همه‌پرسی استقلال انجام‌گرفته در سال ۱۹۹۲، اعلام موجودیت کرد. این اتفاق، آغازگر جنگ‌های بوسنی بود. همه‌پرسی استقلال، توسط صرب‌های بوسنی تحریم شد و با مشارکت ۶۷٪ مردم، ۹۸٪ رأی‌دهندگان به استقلال بوسنی و هرزگوین رأی دادند.

صرب‌های بوسنی، که از جانب صربستان و مونته‌نگروی همسایه حمایت می‌شدند، جمهوری صرب بوسنی را تشکیل داده و به قصد تجزیه جمهوری در طول خطوط قومیتی و پیوند دادن نواحی صرب‌نشین برای تشکیل «صربستان بزرگ»، حمله مسلحانه کردند که این جنگ موجب کشته شدن صدها هزار نفر از مردم مسلمان بوسنی شد.

جنگ صرب‌ها علیه بوسنی هرزگوین، فقط یک جنگ ملی و بر سر خاک نبود، بلکه با هدف و تلاش برای از بین بردن مسلمانان و تعهد بر نسل‌کشی انجام گرفت. لذا فقط ۴۰۰۰۰ نفر (غیر نظامی) در سربرنیتسا هدف قرار گرفته و یک جا کشته شدند. جرم آنها فقط هویت اسلامی آنان بود.

بنا بر همین گزارش در این جنگ برای اولین بار تجاوز به زنان و حتی دختران خردسال و کشتار کودکان، به عنوان یک تاکتیک نظامی برای پیروزی قلمداد شد.

بنا بر گزارشات مستند در سازمان ملل: در جنگ صرب‌ها علیه بوسنی، بیش از ۳۰۰ هزار غیرنظامی کشته و هزاران زن مورد تجاوز قرار گرفت.

بنا بر همین مستندات، در کشتار جولای ۱۹۹۵، بیش از ۸۰۰۰ غیر نظامی بوسنیایی (مسلمان) که اغلب آنان را پیرمردان و جوانان تشکیل می‌دادند، در داخل و اطراف شهر سربرنیتسا توسط یگان نظامی «Srpska (VRS) » به فرماندهی ژنرال راتکو ملادیچ (Ratko Mladić ) قتل عام شدند. و دبیر کل سازمان آن را بدترین و وحشتناک‌ترین قتل عام در دنیا، پس از جنگ جهانی دوم خواند.

البته طبق اسناد به دست آمده، در این کشتار جمعی مسلمانان، شبهه‌ نظامیان صرب به نام گروه «عقرب» و نیز برخی از نیروهای نظامی یونانی (داوطلب)، ارتش صرب را یاری می‌کردند.

به گزارش انجمن حمایت از زنان صدمه دیده در جنگ بوسنی، تا کنون پرونده ۲۵۰۰۰ زن آسیب‌ دیده به سازمان ملل ارائه شده است.

در سال ۲۰۰۴ و در طی برگزاری دادگاه جنایات جنگی، قاضی (Prosecutor v. Krstić ) تصریح کرد: ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ زن و کودک بوسنایی (مسلمان) را به انتقال اجباری واداشته‌اند و تعداد کثیری از آنان در طی انتقال مورد تجاوز و قتل عام قرار داده‌اند و شواهد دال بر کشتار هدفمند و سازماندهی شده‌ است. (شماره پرونده و پاراگراف: Case No. IT-98-33, 19 April 2004, Para. 33 ).

به گزارش قاضی تجدید نظر، تئودور مورن (Theodor Meron ): اکثریت قریب به اتفاق کشته‌شدگان را مردان بزرگسال و پسران نوجوان تشکیل می‌دادند. پسران زیر ۱۵ سال و مردان بالای ۶۵ سال. و البته طبق گزارشات زنان و حتی نوزادان بسیاری در میان اجساد یافت شده وجود داشتند. (BalkanInsight ).

هم چنین کمیسیون فدرال بوسنی موفق شده است تا فهرستی از ۸۳۷۳ نفر مفقود تهیه نماید که حدود ۵۰۰ نفر آنها زیر ۱۸ سال بوده‌ و تعداد بسیاری از آنها زنان و دختران هستند. (Federal Commission for Missing Persons; “Preliminary List of Missing and Killed in Srebrenica”; 2005 ).

تعداد ۶۵۹۴ قربانی غیر نظامی دیگر از طریق آزمایشات DNA که بر روی قطعات به دست آمده در گورستان‌های دسته‌جمعی انجام گرفته شناسایی شده‌اند و هزاران نفر دیگر هنوز ناشناس باقی مانده‌اند که همگی غیر نظامی و تعداد بسیاری از آنان زنان، کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال می‌باشند.

به استناد (Writ of summons (4 June 2007), the Dutch law firm Van Diepen Van der Kroef Advocaten ) به گزارش شاهدان عینی، سربازان و شبه‌نظامیان صرب گاهی یک منطقه را هدف قرار داده و با حمله به‌ آن منطقه، مردان و پسران را کشته و یا می‌ربودند و سپس زنان را مورد تجاوز قرار داده و می‌کشتند. بارها شکم زن باردار را باچاقو دریده و طفل او را با دست خارج کرده و مقابل چشمش و حتی چشم دیگران سر ‌بریدند.

به همین سند و گواهی شاهد عینی، مادری را دیدم که از ترس به گوشه‌‌ای خزیده بود و سر فرزند خردسال پسرش را که گریه می‌کرد روی پایش قرار داده بود. سرباز صرب آمد و به او گفت: صدای این را خفه کن و چون گریه پسر بچه قطع نشد، او را در آغوش مادرش سر برید و سر بریده را روی چاقو گرفت و به سایرین نشان داد. تأسف‌آورتر و رقت‌انگیزتر آن که بسیاری از شاهدان در دادگاه‌ها و گزارشات خود شهادت دادند که قتل‌ها، جنایات، تجاوزات و بچه‌کشی بسیاری مقابل چشم نظامیان هلندی (اعزامی سازمان ملل جهت کنترل آتش بس) اتفاق می‌افتاد و آنها در حالی که گاه ۵ یا ۶ متر بیشتر فاصله نداشتند، فقط نگاه می‌کردند و قدم می‌زدند.

مدیر «انجمن زنان خسارت دیده جنگ بوسنی» در سال ۲۰۰۱ در دادگاه اظهار داشت که نه تنها بسیاری از جانیان و متجاوزان به زنان و کودکان در سطح جامعه آزادانه می‌گردند، بلکه در مشاغل حساسی چون اداره پلیس یا آموزش و پرورش و … به کار گرفته شده‌اند!

 

مشاهده فیلم تشییع جنازه قربانیان کشف شده در گورهای دسته جمعی

 

موقعیت یک تک تیرانداز از سارایوو پایتخت بوسنی

 

رهبر صربهای بوسنی رادوان کارادزیچ  و ژنرال ملادیچ

سرباز صرب و سوزاندن یک خانه در روستای گوریکا بوسنی و هرزگوین

به آتش کشیدن خانه های مسلمانان بوسنی توسط صرب ها در روستای استرینگر ـ سارایوو

تخریب مسجد مسلمانان توسط صرب ها و حضور گشت سازمان ملل متحد

فروریختن برجهای دوقلو بر اثر توپخانه سنگین صرب ها در مرکز شهر سارایوو  

دست پدر در مقابل دستان همسر و فرزند در حال مهاجرت

سرباز بوسنیایی

حمله توپخانه صرب ها به بازار شهر سارایوو و کشته شدن بیش از 40 نفر از مردم

 

بازجویی یک نظامی صرب از یک مسلمان بوسنیایی

 

شلیک توپخانه صرب ها

گورستان سارایوو

کشته شدن یک پسر بچه مسلمان توسط تک تیراندازهای صرب

دختر 20 ساله و تک تیرانداز صرب ها

بمباران سنگین در پایتخت بوسنی

بیمارستانی در شهر سارایوو

 

 

حمله ارتش کرواسی به غیر نظامیان در 250 کیلومتری سارایوو

جسد یک نظامی صرب بوسنی

کودکان بوسنی و هرزگوین در حال تماشای جنگنده های ناتو

 

تیر اندازی یک افسر صرب به مردم

پناهندگان بوسنیایی در اردوگاه سازمان ملل متحد

گریه یک زن مسلمان بر روی تابوت یکی از بستگانش که از گورهای دسته جمعی کشف شده است

کشف بیش از 650 جسد بوسنیایی از گورهای دسته جمعی

بنای یاد بود قربانیان مسلمان بوسنیایی

 

رهبر سابق صرب بوسنی رادوان کارادزیچ، در دادگاه لاهه، او نماد یک چهره جنایتکار در طول جنگ بوسنی است

ساخت پناهگاه توسط نیروهای سازمان ملل متحد در سارایوو

 

نوجوان بوسنیایی در حال حمل ظرف آب

 

 

 

 

 

 

 

 گزارش تصویری/ 360 جنازه از یک  گور جمعی باقی مانده از دوران جنایت صربها علیه مسلمانان بوسنی کشف شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کشف گورهای دسته جمعی!

 

منابع:

رجانیوز

شفقنا

اراده ملی

مشرق نیوز

سرچ در گوگل

 

اگر فرصت دارید به این لینگها هم سری بزنید!!

خشونت در کتب مقدس مسیحیان

خشونت کلیسا و مسیحیان

عکس های باورنکردنی از به چهار میخ کشیدن مسیحیان! در قرن 21!!! +16 عکس

هیتلر و اسرائیلیها مسلمان نبوده و نیستند!!!+62 عکس از جنایات هولناک!

برخی از قربانیان شکنجه و اعدام کلیسا

شکنجه‌ و اعدام های فجیع توسط کلیسا!

ترسناک‌ترین شکنجه‌های قرون وسطایی کلیسای مسیحی + 51 عکس

قتل 23 مسلمان با داس شبه ظامیان مسیحی در حضور نیروهای فرانسوی حافظ صلح!!!! سازمان ملل

علل گرایش جوانان مسلمان و ایرانی به مسیحیت!! +دانلود (خیلی مفید، از دست ندید!)

این پرچم کجاست؟!!!!+ +عکسهای بسیار زیبا اماحسرت بر انگیز! (چشمه ای دیگر از توحش اروپائیان مسیحی با محبت، صلح طلب و مدافع حقوق بشر!!)

مستبصرین‎مسیحی‎ودلایل‎ترک‎مسیحیت

دلائل اندکی از تحریف مسیحیت

شنبه ۱۲ تیر ۹۵ , ۰۱:۰۶ شاهزاده اعتضادمظفر
باسلام؛ واقعا تصاویر تکان دهنده ای بود حتما قدرتی پشت این جنایت بوده که جهانیان لب فرو بستند به همین سادگی البته متاسفانه اما قول می دهم یک روز ایران کشوری باشد که بتواند جلوی این قدرتها بایستد.
سلام علیکم
ان شاءالله

سلام به همگی. بعد از فروپاشی اتحادجماهیر شوروی، تنها کشور اروپایی با اکثریت مسلمان یعنی بوسنی متولد شد. تحمل این مسأله برای غرب و اسرائیل بسیار سخت و عذاب آور بود. به همین خاطر و به بهانه های واهی صرب ها را تحریک کردند تا به مسلمانان بوسنی حمله کنند(مشابه کاری که با صدام حسین برای حمله به ایران کردند). هدف اصلی غرب این بود که با قتل عام مسلمانان بوسنی، آنها را از اکثریت بیندازند و موفق هم شدند. مردهای بوسنی را گروه گروه به قتل رساندند، زنهایشان را به اسیری بردند و بجه هایشان را به مراکز نگهداری کودکان در کشورهای غربی فرستادند. این بجه ها را چنان تربیت کردند که تبدیل شدند به سربازان داعش امروز....

...و ما مسلمانها همچنان درگیر خودمان هستیم !!


با کلی دروغ و مظلوم نمایی کل کشته شده ها به چند هزار نفر میرسه
صدهزار نفر؟؟؟؟ جالبه خخخ توهم شدید زدید!
از کجا معلوم خود مسلمانان تندرو جنایت نکردند و از کجا معلوم فقط مسلمانان بودند! بر اثر بیماری نیز بوده!
توهم تاکی؟
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/26847
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام علیکم
باز هم ممنون و تشکر از الطاف شما!
موفق و پیروز و سربلند باشید .
اطلاع رسانی سریعی بود. همین قدر زمان هم برای اقدام نیاز داریم.
سلام
یادآوری بود تا  اطلاع رسانی!
چون خیلیها بعضی چیزها را خیلی زود فراموش می کنند!
در ضمن این جنایات موقع وقوع هم سانسور بود الان هم بعد از 20 سال باز هم سانسور است! حتی تلویزیون ما هم به اندازه هلوکاست از این جنایت یادنمی کند!
حدود 70 سال قبل معلوم نیست چند صد یا چند هزار یهودی همراه بقیه قربانیان در کوره های آدم پزی هیتلر مرده اند! یا جنازه هاشان سوزانده شده ولی آلان از آن به کشتار ملیونی و بزرگترین نسل کشی تاریخ یاد میشود!
در حالی که یقینا کشتار مردم زنده بوسنی فجیعتر از سوزاندن جنازه ها در کوره هاست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
منوی موضوعات وبلاگ
سلام علیکم
هدف این وبلاگ به هیچ وجه اهانت به عقاید مسیحیت و یهود نیست بلکه با توجه به اینکه سایتهای زیادی در اینترنت به اسم تبشیر و تبلیغ مسیحیت، در مورد اسلام عزیز، به شبهه پراکنی و مغالطه می‌پردازند، نظرات انتقادی در مورد مسیحیت هم در اختیار کاربران عزیز قرار بگیرد. هدف دوم ما این است که حقایقی از غرب که بر مردم پوشیده مانده را بیان کنیم تا با واقعیت فرهنگ و تمدن غربی آشنا شوند.
پربیننده ترین مطالب
آرشیو موضوعی وبلاگ